BELÉPÉS A TUDAT ALATTIBA. meditáció kommunikáció tudat emelés.

Slides:



Advertisements
Hasonló előadás
A gyermeki viselkedés pszichés zavarai
Advertisements

A nevelési tanácsadók szerepe a megismerő funkciók vagy a viselkedés fejlődésének tartós és súlyos organikus okra vissza nem vezethető rendellenessége.
Ifjúsági Egészségnap április 7.. Célcsoport és célok •18-28 éves korosztály •A felsőoktatásban tanuló hallgatók •Egészségmagatartás fejlesztése.
„Ezt egy életen át kell játszani”
TÁMOP Nagyrendezvény. Az ifjúságsegít ő esetmenedzser létrejötte – case Manager.
Esély és lehetőség: Távmunka Magyarországon 2002.november.
A pszichoanalízis Freud és kora.
Carl Gustav Jung ( ) orvosi egyetem
Orvos – és Egészségtudományi Centrum
Miért? Minden ember más, egyedi és megismételhetetlen.
Mikor beszélünk koraszülésről?
Család.
1 A négy kvadráns: Az emberi valóságok integrált térképe.
„Megváltozott világ?!” TÁMOP /1-2F projekt Dr. Ádám Szilvia.
Szociális munka az onkológiában
Mi az egészség? EGÉSZ –SÉG, TESTI – LELKI- JÓL LÉT.
BEVEZETÉS A PSZICHIÁTRIÁBA
A PSZICHOLÓGIA TÉMÁI, TÖRTÉNETE, NÉZŐPONTJAI, MÓDSZEREI
(1856. máj. 6 Freiberg–1939. szept. 23. London)
A különleges bánásmódot igénylő gyerekek 2.
A diákok megismerésének lehetőségei - szükségessége
Sigmund Freud és a klasszikus pszichoanalízis
Győr Megyei Jogú Város Önkormányzata Családsegítő Szolgálat Gyermekjóléti Központja.
A humánerőforrás kérdései, változások menedzselése
A pszichoszociális fejlődés elméletei
Szomatikus nevelés az egészségügyi szakképzésekben, különös tekintettel a felsőoktatásra Dr. Hollós Sándor nov. 14.
BMF – TMPK – HÖK Hallgatói tanácsadás
Kedvezőtlen iskolai hatások,az iskolai környezeti ártalom
A pszichológiai fejlődés
Bevezetés a pszichológiába
Személyiség- pszichológia II
KONFLIKTUSPSZICHOLÓGIA
A munkahely és a stressz
Ápolási tevékenységünk központja a beteg SE ÁOK I.sz.Sebészeti Klinika Budapest Mollnár Enikő Zina.
Kommunikáció beteg gyermekekkel
Dr. Berghammer Rita Magatartástudományi Intézet
Az iskolai teljesítményt befolyásoló mentális és affektív tényezők
Személyiség - lélektan
Életközép - krízis Tóth Sándor Pécs,
Sigmund Freud Museum Bécs
A primer prevenció jelentősége az ifjúsági munkában
Valláslélektan Chris Dykhuisen Honors 201 November 4, 2003.
Első előadás fóliái szeptember 11..
Szervezeti viselkedés Bevezetés
Vádol a lelkiismeret Készítette: Pálhegyi Ferenc.
A pszichológia mint tudomány
Temperamentum, öröklés, szociobiológia
GYERMEKKORÚ ELKÖVETŐK BÜNTETŐJOGI BELÁTÁSI KÉPESSÉGE
TÁMOP /A Tanulás, képzés, önfejlesztés Az elmúlt időszak fejlődési üteme, amely az élet minden területét jellemzi, elengedhetetlenné.
Speciális célcsoportok a szakmai protokollban Biró Dániel Budapest május 7.
A lelki egészség védelme az iskolában
A kriminálpszichológia
Nehéz kérdések sorozat, Kaposvár, 2011., Jóföldi Endre.
Pszichológiai és gyógypedagógiai diagnosztika
Egy gyermek története Gyermek pszichológiai vizsgálat és pszichoterápiás munka a Budaörsi Nevelési Tanácsadóban Készítette: Cz. Szabó Melinda, pszichológus.
Kompetencia bevezetésének tapasztalatai egy” integrált” 1. osztályban
M.Tamás Márta Mentálhygiéne M.Tamás Márta
ÉLETKORI KRÍZISEK K. Németh Margit.
TÁMOP „Tehetséghidak Program” című kiemelt projekt Utak és esélyek az Egyéni Tehetséggondozás területén.
Elhárító mechanizmusok
A pszichoanalízis Freud és kora.
Pedagógiai hét 18. kerület PIHGY Iskolasegítő munkacsoport
GÉNEK ÉS VISELKEDÉS.
Személyiségfejlődési zavarok
Készítette:Tóth Sándorné
A KLUBTAG HATÁSA A KLUBRA Győr 2015 szeptember 19.
Kamarai HR Konferencia GYMSKIK 2012.április 19..
PSZICHOPATOLÓGIAI ALAPFOGALMAK: Szorongásos és depresszív állapotok jellemzői Szorongásos és depresszív állapotok jellemzői Lajkó Károly SZTE, Pszichiátriai.
A SZEMÉLYISÉG FOGALMA, SZERKEZETE, MŰKÖDÉSE, ELMÉLETEI
Esély a szülőknek, lehetőség
Előadás másolata:

BELÉPÉS A TUDAT ALATTIBA

meditáció kommunikáció tudat emelés

Sigmund Freud Carl Gustav Jung

 pszichoanalitikus elmélet  Elfojtások, gátak  ego szerepköre  kognitív folyamato k Álomfejtéssel vagy szabad asszociációkkal Álomfejtéssel vagy szabad asszociációkkal Éber tudat állapotban az agy Hz-es rezgéstartományában Éber tudat állapotban az agy Hz-es rezgéstartományában

Anna Freud Anna Freud ELHÁRÍTÓ MECHANIZMUSOK  Elfojtás  Reakció képzés  Projekció  Azonosítás  Szublimáció  Regresszió  fixáció

Együttesen alkalmazza elődeink pszichológiai alapjait

A módszert 2002-től alkalmazzuk, a kipróbálók tapasztalásai által került fejlesztésre és tökéletesítésre.

Folyamatosan bővülő lehetőségek HATÉKONY EREDMÉNY HATÉKONY EREDMÉNY

 terapeuta segítségével  keleti filozófiai lélek elmélettel  7-4 Hz-es agyi rezgés frekvencián, nem éber állapotban zajlik

 elfojtások és gátak feltárása  szimbólumok, vallásos tartalmak felismerése  az egyén életében ismétlődő motivációk előhívása  betegségek okainak feltárása  a lélek harmóniájának helyreállítása  rekreáció

Felnőttek és gyermekek számára is ajánlott

 újdonság a meditáció területén  újdonság, hatékonyság a komplementer gyógymódok terén komplementer gyógymódok terén  újdonság a teljesítmény növelésben növelésben

Minden terület, amely meditációval, komplementer gyógymóddal, és teljesítmény növeléssel foglalkozik

 wellness  selfness  rekreáció  egészségmegőrzés, prevenció  aktív meditációs folyamat

 orvosi kezelések utáni utógondozás  lélekgyógyászat  nehéz élethelyzetek  fogantatási nehézségek  minden terület, amelyet az egyéb alternatív területek nem érintenek

 sport  tanulás  munkahely  család  párkapcsolat

 tanulás  figyelem zavar  viselkedési problémák  félelem a sötétben  szorongások  megmagyarázhatatlan dolgok, amelyekre a szülő nem talál megoldást

 kellemes közérzet  energia többlet  magabiztosság  kreativitás megjelenése megjelenése