Tájékoztató rendezvénysorozat hazai és EU-s szintű tapasztalatok „Marketing, PR és reklám az egészségügyben” XI. Országos konferencia 2008. február 21.

Slides:



Advertisements
Hasonló előadás
Növekedés-támogatás M27 ABSOLVO. 2 Mi kell a növekedéshez?
Advertisements

Mi a járható út a hatékony civil kampányokhoz? Különös tekintettel az 1%-os kampányokra egy konkrét példán szemléltetve S. Takács Zsuzsanna január.
Partner Országok Partner Countries. Hungary Hungary is situated in Central Europe, in the Carpathian Basin. About ten million people live in Hungary.
A munkahelyi egészségfejlesztés lehetőségei, nemzetközi tapasztalatok
FIATALOK LENDÜLETBEN PROGRAM Fiatalok Lendületben Program •Időtartam: •Célja: –Fiatalok tapasztalati tanulása nem-formális tanulási.
Határmenti együttmûködés az EU-ban Mit jelentenek a Régiók? Klaus Klipp Fõtitkár Európai Régiók Gyûlése, Strasbourg.
„Érdekérvényesítő képességek, kompetenciák fejlesztése, munkajogi és munkaügyi ismeretek gyarapítása, a szociális párbeszéd erősítése a víziközmű - és.
A Sajtóinfo online kommunikációs szolgáltatásáról Batki Zsolt kommunikációs tanácsadó (ELTE BTK Kommunikáció Tanszék, Sajtóinfo szolgálat),,Marketing,
Ösztönöktől vezérelve Megújuló csatornánkon lankadatlanul űzzük tovább a prédát szárazon és vízen egyaránt. Stábunk a vadászat és horgászat neves képviselőivel.
A GYÓGYSZERHAMISÍTÁS ÉS KOMMUNIKÁCIÓS VETÜLETEI
Budapest, február 18. Hol és hogyan hirdessünk szűrőprogramot? - ami bevált, és ami nem…,,Marketing, public relations és reklám az egészségügyben’’
Sajó-Bódva Völgyi Hulladékgazdálkodási ISPA program PR kampányának ismertetése István Zsolt osztályvezető Bay Zoltán Alkalmazott Kutatási Alapítvány Logisztikai.
Magyar Kerékpárosklub Hungarian Cyclists’ Club (HCC)‏ László János, elnök.
e-NIVÓ zárókonferencia Jászfényszaru szeptember 23.
Educatio Press Magyar Oktatási Hírügynökség. Előzmények, célok:  Az országban több mint 400 ezer felsőoktatási hallgató van.  A felsőoktatási területhez.
7. A PR (Public Relations) tevékenység (Propaganda / Nyilvánosság)
2007 szeptember 13. helyi nyilvánosság, helyi közélet helyi média.
GfK HungáriaMédia„ Egészségtudatos olvasók“. Bacher János Egészségtudatos olvasók,,Marketing, public relations és reklám az egészségügyben’’
Határtalan Európa? Projekt összefoglaló Alattyányi István Szabadka, Borderless EUR Zárókonferencia HUSRB/1002/222/159.
Rádió 1 Székesfehérvár FM Rádió 1 Sárbogárd FM 87.9
Ne rohanjon! Álljon meg egy percre… Congress & Hobby Service … hogy bemutassuk Önnek a Kongresszus- és Rendezvényszervező Irodát © Congress & Hobby Service.
QUALIFORUM - NYERGES ATTILA GYORSJELENTÉS A GÉMOSZ ANKÉTRÓL (ROAD-SHOW A KÉPZÉSRŐL) május 26. Galyatető.
Bemutatkozik a Premier Kommunikációs Iroda A kommunikáció világában minden nap egy új Premier!
NEMZETI ÉLELMISZER- TECHNOLÓGIA PLATFORM TEVÉKENYSÉGE Boródi Attila (ÉFOSZ) Budapest, szeptember 24.
DPR kommunikáció alapelvei
Eredmények II. • kreatív foglalkozás: 10 alkalom, 63 fő résztvevő • Police Klub: 11 alkalom, 95 fő • önismereti foglalkozások: 4 alkalom, 39 fő • partneri.
Alternatív oktatási finanszírozási lehetőségek Beiskolázást (is) növelő marketing koncepciók és PR tevékenységek módszertana.
Rusznák András – ügyvezető, GOE
Hangunk megsokszorozza erőnket ! A betegszervezetek jelentősége
Az adománygyűjtés kezdeti lépései a Magyar Természetvédők Szövetségénél Ladányi-Benedikt Ildikó kommunikációs munkatárs szeptember 20.
Köszönti Önöket az és vezetője, Bohnné Keleti Katalin, okleveles közgazda, nemzetközi marketing szakértő, a Magyar Marketing Szövetség elnökségi tagja.
MIBEN ERŐS ÉS MIBEN GYENGE AZ MRTT Elnöki beszámoló a évi közgyűlésen Magyar Regionális Tudományi Társaság.
X. Magyar Vezérigazgató Találkozó Röjtökmuzsaj, szeptember Szükség van-e PR-ra? És ha igen, miért nem? EUROLEX Consulting MEDIA & PR.
Public Relations eszközök az egészségügyi intézmények szolgálatában
Budapest, február 17. Ritkák, de nem kevesek - avagy sok ritka sokra megy,,Marketing, public relations és reklám az egészségügyben’’ XIV. Országos.
1,,Marketing, public relations és reklám az egészségügyben'' XII. Országos Konferencia Budapest - Hotel Platánus, február
„ Átszűrődő üzenetek'‘ Liliom programok Paplanos Péter PR Manager Lilly Hungária Kft.
Mit tesz az MNB a hazai lakosság pénzügyi kultúrájának fejlesztéséért? Dr. Simon András, kommunikációs igazgató Április 7.
DPR kommunikáció lehetőségei
KOMMUNIKÁCIÓS DILEMMÁK ÉS MEGOLDÁSOK A Sopron Régió Csatornázási és Szennyvíztisztítási Program tapasztalatai alapján március 17.
A szelektív gyűjtés helyzete, eredményei Kommunikációs kihívások
„Egyenlő Eséllyel a Rák Ellen” szűrő és felvilágosító program hátrányos helyzetű nőknek
„SEGÍTSÉG – A DOHÁNYFÜSTMENTES ÉLETÉRT” – az Európai Bizottság új kezdeményezése Dr. Szilágyi Tibor, MD, MPhilPH május 31.
C2ENET: Közép-Európai Környezetvédelmi Hálózat ERFA, Interreg III.B. Cadses, európai uniós támogatással (2007. január – március) Dr. Zongor Gábor,
Pikó Zsuzsanna, NIOK Alapítvány.  A TÁMOP es pályázatok c) komponensének megismertetése civil szervezetekkel országszerte  Gyakorlati segítség.
Europe Direct Hálózat Magyarország Vedd ki a részed! március 18. Vizsnyiczai Márta Békés Megyei EIP.
A Strukturális Alapok tervezési folyamata és a partnerség Részvételi demokrácia, társadalmi párbeszéd: avagy hogyan tudnak a civil szervezetek élni részvételi.
Piac-, Vélemény-, és Médiakutató Kft.. Agenda Intézetünk bemutatása –Cégprofil –Infrastruktúra & humán erőforrás Kutatási szektorok –Referenciáink 2001.
"Új látásmód" érzékenység, innováció és közös tanulás a látássérült emberek munkaerő-piaci re/integrációjáért TAMOP /
A közösségi agrármarketing lehetőségei a közösségi médiában
Az élelmiszeripari versenyképesség és innováció egyes kérdései
Máth András, Ringier tanácsadó – OAG Szakmai Nap Marketing és kutatás hogyan segíthet a kutatás.
Önkéntesség az Észak-Magyarországi Régióban. A Demokratikus Ifjúságért Alapítvány (DIA) története A Demokratikus Ifjúságért Alapítványt 1999-ben hozta.
Bemutatkozik a Premier Kommunikációs Iroda A kommunikáció világában minden nap egy új Premier!
A Cseh - Magyar Üzleti Klub. A Cseh Magyar Üzleti klub legfőbb céljának tekinti a kétoldalú üzleti kapcsolatok fejlesztését, és a cseh illetve magyar.
A Kezdeményezések Régiója Brüsszelben május 24. Kiss Judit Nyugat-dunántúli Regionális Fejlesztési Ügynökség Nyugat-dunántúli Régió Brüsszeli Képviselete.
A 40 éves MUISZ tevékenysége, tapasztalatai Miért érdemes MUISZ tagnak lenni.
ELMONDJUK TÖRTÉNETÉT BEMUTATKOZIK A PREMIER KOMMUNIKÁCIÓS IRODA.
Tegyünk Egészségünk Színvonaláért Alapítvány Civil vélemény Dr. Kovács Gabriella Igazgató, TESZ Alapítvány február.
2008. November 13. Fazakas András COO A Nav N Go sztori: egy magyar cég a virtuális világpiacon.
Tudománykommunikáció: helyzetkép Magyarországon 2006/2007 Dr. Fábri György PhD kommunikációs igazgató MTA.
SEGÍTS OKOSAN! Kampány
AdRisk Community action on Adolescent and Injury Risk – Közösségi összefogás a fiatalok baleseti kockázatának csökkentésére Európai szintű szituáció-elemzés,
Egészség – EU Az Európai Unió közegészségügyi portálja C2 csoport – Egészségügyi tájékoztatás Egészségügyi és Fogyasztóvédelmi Főigazgatóság.
Miért a facebook-ot válasszuk kampány felületnek?  2011 júliusától decemberig fő, ezzel elérve a felhasználót  40. hely a világon.
Rólunk Cégnév: proACTIVE kommunikációs ügynökség Cím: 1056 Budapest Molnár u. 26. Tel./Fax: Alapítás éve: 2001.
Bányászati kommunikáció Koritár Henriett Koordinációs munkatárs - NFM Országos Bányászati Konferencia Március Egerszalók.
A Magyarországi LEADER Közhasznú Egyesület tevékenységének bemutatása GYURKÓ BÉLA (megyei kapcsolattartó)
2014 május 6., Miskolc. A Cseh Magyar Üzleti klub legfőbb céljának tekinti a kétoldalú üzleti kapcsolatok fejlesztését, és a cseh illetve magyar vállalkozások.
EGYÜTT KÖNNYEBB Ferenczy Anikó Magyar Kongresszusi Iroda Március 29.
Előadás másolata:

Tájékoztató rendezvénysorozat hazai és EU-s szintű tapasztalatok „Marketing, PR és reklám az egészségügyben” XI. Országos konferencia február 21.

A Próbakő Kommunikációról

Próbakő Kommunikáció Megközelítés: Rugalmas, projektalapú gondolkodás Eredményorientált kivitelezés Helyi tapasztalat, nemzetközi háttér Rövid reakcióidő; szükség esetén 24/7 standby Erős újságírói háttér: ‘újságíró az ügyfél irodájában’ megközelítés Misszió: „Számunkra nem a kommunikációs eszköz, hanem az eredmény számít.”

Probako Communications Tények: Alapítva: 2003 Név: Próbakő (Touchstone) Shakespeare Ahogy tetszik című drámájának bölcs és szellemes udvari bolondja; a modern kommunikációs tanácsadó egyik archetípusa. Alapító partnerek: közel egy évtizedes újságírói, pr és médiapiaci tapasztalatok. Startégiai partnerek: –Fabrik online ügynökség: webdesign, programozás, online kampányok –Carbon Group reklámügynökség: teljes körű ATL reklámtervezés és kivitelezés, kampánymenedzsment Website:

Iparági kapcsolatok Több kollégánk a Magyar PR Szövetség tagja. R. Nagy András (alapító partner) Global Affiliate Partner a londoni Chartered Institute of Public Relations szervezetben. Gosztonyi Csaba (alapító partner) az MRSZ elnökségi és ügyvezetőségi tagja, az EFFIE verseny állandó zsűritagja és a Golden Drum Nemzetközi Reklámfesztivál magyar nagykövete. A Próbakő Kommunikáció a Worldcom PR Group tagja.

Egészségügyi referenciák Corporate és termék website tervezés, kivitelezés Tartalommenedzsment Teljeskörű PR-tevékenység Rendezvényszervezés Tartalommenedzsment PR-kampány tervezés, kivitelezés Sajtótájékoztató, interjúszervezés Sajtófigyelés, elemzés Médiakapcsolat munka Szövegírás Sajtófigyelés

A HELP kampány nemzetközi háttere

HELP EU A kampány alapstratégiája: A dohányzás „denormalizálása” az Európai Unióban; azaz a dohányfüstmentes élet legyen a követendő életforma a 27 tagállamban 3 kulcsterület, vagy kulcstéma Megelőzés támogatása Leszokás segítése A passzív dohányzás veszélyeinek bemutatása Célközöség Fiatalok: év Fiatal felnőttek: év

HELP EU Politikai/szakmai kapcsolatrendszer The European Network for Smoking Prevention (ENSP) The European Network of Quitlines Egészségügyi minisztériumok, illetve azok társintézményei Kampánystáb Ligaris (Franciaország) – kreatív ügynökség Carat (az EU minden tagállama) – médiatervezés és vásárlás B&S (Belgium) – vezető PR ügynökség Worldcom PR Group (az EU minden tagállama) – teljes körű PR és rendezvényszervezés

HELP EU A kampány felépítése 2005 Indulás: 2005 márciusa; Markos Kyprianou biztos sajtótájékoztatója 3 hónapos figyelemfelkeltő road show helyi sajtótájékoztatókkal (25 ország, 25 főváros, 25 helyszín) Website indítása: ww.help-eu.com; az EU összes hivatalos nyelvén Televíziós szpotkampány Sajtókapcsolati munka – sajtóközlemények, háttéranyagok

HELP EU A kampány felépítése 2006 CO-tesztek indulása Országos road showk a tagállamokban – rengeteg szóróanyaggal, ajándékkal Korábbi kampányelemek (TV, website, sajtókapcsolat folytatása)

HELP EU A kampány felépítése 2007 CO-tesztek folytatása – az első céges mérések Országos road showk folytatódnak a tagállamokban – rengeteg szóróanyaggal, ajándékkal Ifjúsági szervezetek bevonása – Youth Manifesto Korábbi kampányelemek (TV, website, sajtókapcsolat folytatása)

A HELP Magyarországon

HELP Magyarország Hazai kampánystáb Dr. Szilágyi Tibor orvosszakértő (a ENSP képviseletében) Carat Budapest Próbakő Kommunikáció (a Worldcom képviseletében) Célközönség és kampánystruktúra: a nemzetközi elvárásokkal teljes összhangban Egyéb helyi szakmai kapcsolatok ÁNTSZ OEFI Magyar Rákellenes Liga Magyar Orvostanhallgatók Egyesülete Oxigénnel Kezeltek Közhasznú Egyesülete (OKKE) Egyéb civil- és betegszervezetek

HELP Magyarország Fontosabb kampányesemények 2005 Sajtótájékoztató a road show budapesti állomásán (40 újságíró, komoly médiaérdeklődés) Sajtókapcsolati munka izgalmas sajtóanyagokkal („nők és dohányzás”, „dohányzás és szex” stb.) Kapcsolatfelvétel az érintett szervezetekkel – együttműködés indítása

HELP Magyarország Fontosabb kampányesemények 2006 Sajtótájékoztató május 31-én, a Nemdohányzó Világnapon Az első hazai CO-teszt road show tavasszal egyetemi városokban (Debrecen, Szeged, Pécs, Győr, Piliscsaba, Budapest – együttműködésben a MOE-vel) Helyi és regionális szintű sajtókapcsolati munka Őszi egyetemi CO-teszt road show 10 budapesti felsőoktatási intézményben (együttműködésben a budapesti ÁNTSZ-szel)

HELP Magyarország Fontosabb kampányesemények 2007 Sajtótájékoztatók tavasszal és ősszel (Youth Manifesto és CO- eredmények kapcsán) Nyári CO-teszt road show népszerű nyaralóhelyeken a Balaton, a Velencei-tó és a Tisza- tó környékén Filmforgatás a road show-ról, fájlmegosztók használata Céges CO-mérések és megjelenés egyéb rendezvényeken (pl. aug.19. Andrássy út) Oktató készlet iskoláknak – együttműködés az Oktatási Minisztériummal

Nemzetközi eredmények millió európai emlékszik, hogy legalább 1-szer látta valamelyik kampányfilmet Több mint 3 milliárd médiakontaktus (TV, online, print) Az európai fiatalok 60%-a látta valamelyik kampányfilmet Az európai lakosság 77%-a kedvelte a kampányfilmeket 4 millió látogatás a HELP website-on Több mint 570 esemény Európa-szerte Több mint CO-tesz Több mint 5000 sajtómegjelenés (PR-munka)

Hazai eredmények A legnagyobb tévécsatornák sugározták a reklámfilmeket A PR-munkának köszönhetően tartalmi megjelenések a legfontosabb TV-műsorokban, sajtótermékekben, rádiókban, online felületeken Közel 50 rendezvény (road show és egyéb) Eddig több mint CO-mérés (az idei év célszáma 25 rendezvény és legalább mérés!) Sikeres együttműködés helyi szakmai szervezetekkel Sikeres oktató csomag program

Tanulságok EU szinten Az összehangolt események ereje (pl. május 31.) Lokalizált megjelenések fontossága – a média szereti a helyi vonatkozásokat Széleskörű CO eredménykommunikáció ereje – az újságírók szeretnek összehasonlító anyagokat közölni Hazai szinten Ha adunk valamit az embereknek, az pozitív fogadtatásra talál (nemcsak ajándékok, hanem ennél több, pl. CO-mérés) Regionális szintű kommunikáció fontossága (jól működő kapcsolat megyei lapokkal, városi rádiókkal) Ha az embereket ott érjük el, ahol vannak, szinte biztos a siker (pl. strand road show) Az NGO-k bevonása hitelességet ad Helyi és nemzetközi infók újságíróknak (kizárólagos információk ereje; pl. Népszabadság megjelenés) Média együttműködés ereje

Kontakt: R. Nagy András Próbakő Kommunikáció H-1143 Budapest Szobránc köz 8. Tel./Fax.: Mobil: Website:

Köszönöm a figyelmet