1 EN 1090 pályázat összefoglalása. 2 Projekt címe Raising Awarness for EN 1090 – Impact and Opportunities for VET Raising Awarness for EN 1090 – Impact.

Slides:



Advertisements
Hasonló előadás
MINŐSÉGMENEDZSMENT 11. előadás PTE PMMK MÉRNÖKI MENEDZSMENT TANSZÉK
Advertisements

Bodolai Anna Borbála ICCR-Budapest Alapítvány Január 14. Európai Integrációs Modulok-Szakmai Tapasztalatcsere (EIA/2012/4.8.1.)
Hegesztett szerkezetek tervezése
Szervezetfejlesztési Program
Egész életen át tartó tanulás „Egész életen át tartó tanulás” ■ Az „Egész életen át tartó tanulás” COMENIUS 2011 pályázat nyertese iskolánk COMENIUS 2011.
Mobilitás pályázatok Leonardo da Vinci
Lépj pályára! Využi šancu! Lépj pályára! / Využi šancu! HUSK /1101 /1.6.2 /0107.
Nyelv-ész-gép Új technológiák az információs társadalomban.
1 SZERVEZETFELMÉRÉS A KÖZLEKEDÉSBIZTONSÁGI SZERVEZETNÉL Szakmai Nap, Budapest május 7. Gula Flórián balesetvizsgáló Tükör az Európai Vasúti Ügynökség.
BUSH konferencia október 26. Matuz Géza Vezérigazgató h. Termelési és Értékesítési Igazgató ÉMI Nonprofit Kft.
Tehetségpont létrehozása
ENERGIAIRÁNYÍTÁSI SZABVÁNYOK
A TANÁCSADÓ SZEREPE az EU műszaki jogi szabályozásának vállalati alkalmazásában CE jelölés és társai – a.
Szép őszi napot kívánok!. MÉRFÖLDKŐ NAP NOVEMBER 4. Helyszín: Villa Pelikán télikertje (9700 Szombathely, Deák F. u. 3.)
COMENIUS PROGRAM.  „Egész életen át tartó tanulás programja“  Iskolák nemzetközi együttműködése Mi is az a Comenius?
Idegen nyelvi fejlesztés Balog Éva TÁMOP / RIDENS Szakképző Iskola, Speciális Szakiskola és Kollégium „Innovatív speciális szakiskola”
Magyar Információs Társadalom Stratégia (MITS) – egészségügyi és szociális vonatkozások: Az Egészségügyi és Szociális Ágazati Információs Stratégia (MITS-ESZ)
Az IKTA/ számú pályázat alapján: Ügyfélbarát ügyintézést támogató informatikai rendszer prototípusának kialakítása (Elektronikus Polgármesteri.
TÁMOP 3.1.5/ PEDAGÓGUSKÉPZÉS TÁMOGATÁSA.
PEDAGÓGUSKÉPZÉS TÁMOGATÁSA
TÁMOP szakmai támogatás Educatio Nonprofit Kft
Hatékonyság – Esély - Integráció TÁMOP /2-C június 27.
Hatékonyság – Esély - IntegrációHatékonyság – Esély - Integráció TÁMOP /2-C SZEPTEMBER 30.
Nemzetközi összefogás az ökológiai gazdálkodás e-learning oktatásáért
A kerettantervek fejlesztése
ÚMFT TÁMOP / „A képzés minőségének és tartalmának fejlesztése” Juhászné Víg Éva programvezető május 26.
LLP program - Comenius Tempus Közalapítvány LLP Nemzeti iroda Kiss Tímea, Comenius asszisztens november 24.
1 dr. Sediviné Balassa Ildikó EGY PÁLYÁZATI FEJLESZTÉS EREDMÉNYE AZ E-KÉPZÉSFEJESZTÉS ÉS A TANÁRTOVÁBBKÉPZÉS TANULSÁGAI.
Pedagógiai szakmai szolgáltatás
RONCSOLÁSMENTES ANYAGVIZSGÁLÓK KÉPZÉSÉNEK FEJLESZTÉSE
INNOAXIS IPA HUSRB/0901/2.1.3 APPLICATION ID: HU-SRB/0901/213/028 PROJECT TITLE: The borderline as an axis of innovation LEAD BENEFICIARY: Centre for Regional.
A Grundtvig akció pályázati lehetőségei Grundtvig 2 és 3.
TEMPUS KÖZALAPÍTVÁNY Október 30.. Tempus Közalapítvány tevékenységei Pályáztatás Képzés Tudásközpont.
HEFOP/2004/1.3.1 A HEFOP – „Második Esély” – Roma nők munkaerő-piaci (re)integrációjának elősegítése – projekt bemutatásán keresztül a roma nők esélyegyenlőségének.
Mérnökök szerepe a gazdaság fejlődésében AGTEDU tudományos konferencia Kecskemét Rónay István Elnök Bács-Kiskun Megyei Mérnöki Kamara.
Mozduljunk meg! Let’s move! HU-12-E R3 Projekt indító rendezvény Általános ismertető.
„Rövidebb képzési idejű szakképzés bevezetése az SZLTISZK Vályi Péter Szakképző Iskolai Tagintézményben” TÁMOP A -12/1– Szakmai munkánk.
Szaktanácsadás, pedagógiai-szakmai szolgáltatások
A „NYÍLÓ ABLAKOK” című projekt bemutatása KOVÁCS ÁRPÁDNÉ
„Migráns tanulók a magyar közoktatásban” Oktatási és Kulturális Minisztérium Társadalmi Megújulás Operatív Program „BÁBEL- interkulturális pedagógia porjekt”
Társadalmi Megújulás Operatív Program Pedagógusképzések (a pedagógiai kultúra korszerűsítése, pedagógusok új szerepben)
A HEFOP e-taneszközeinek és anyagainak disszeminációs feladatai Rozványi Dávid OKM Támogatáskezelő.
Külkapcsolataink, pályázataink: I. Comenius II. Erste – ACES III. Testvériskola.
A Calderoni projekt az OFI szakmai tevékenységében Calderoni Taneszköz-információs és Oktatástechnológiai Központ Kőrösné Mikis Márta Budapest, április.
Gergely László Nemzeti Információs Infrastruktúra Fejlesztési Intézet
PROJEKTNYITÓ május 18. MÓRA FERENC ÁLTALÁNOS ISKOLA 4400 Nyíregyháza, Fazekas János tér 8. TÁMOP / Referencia-intézmények országos.
A Nyelv- és Beszédtechnológiai Platform egy éve Váradi Tamás MTA Nyelvtudományi Intézet Nyelvi áttörés A nyelv- és beszédtechnológia mint húzóágazat.
„Vasútijármű hegesztési ankét és tapasztalatcsere 2015”, május 13., Budapest VASÚTIJÁRMŰ HEGESZTÉSI ANKÉT ÉS TAPASZTALATCSERE 2015 Gayer Béla IgazgatóhelyettesMHtE.
Vasútijármű hegesztési ankét és tapasztalatcsere 2015
„ Információvédelem menedzselése” XXXII. Szakmai Fórum Budapest, szeptember 17. Aktualitások az információvédelem területén + Egyesületi hírek Tarján.
„Információvédelem menedzselése” XXVI. Szakmai Fórum Budapest, május 16. Aktualitások az információvédelem területén Egyesületi hírek Tarján Gábor.
TÁMOP /1-2F Hulladékanalízis és –kezelés 14. évfolyam Hulladékanalízis és -kezelés – a gyakorlat szerkezete, általános tudnivalók (elméleti.
„Közismereti oktatás és szakmai alapozás” fejlesztési terület évi eredmények Salakta Tünde fejlesztési területvezető Salgótarján,
Uniós pályázati lehetőségek a szakmai együttműködés, tapasztalatcsere és a vállalkozásfejlesztés elősegítésére Pataky Zsanett Tempus Közalapítvány.
Salgótarján, május 19.. Pályázók köre: kisvállalkozások Támogatható tevékenységek és a támogatás mértéke: -Projektötlet minősítése – max. 3 millió.
Gyura László MAHEG főtitkár
Innovációs célú nemzeti és regionális szintű pályázati források
Akkreditált IT terméktanúsítás - a NAT szerepe a tanúsításban
Információvédelem Menedzselése XX. Szakmai Fórum
Mérés – értékelés 2006/2007 Gál Ferenc augusztus 31.
Továbbképzés Ide írja be a tárgyat..
Információvédelem Menedzselése XX. Szakmai Fórum
A MINŐSÉGFEJLESZTÉSI TERÜLET TÖREKVÉSEI 2007
Információvédelem Menedzselése XX. Szakmai Fórum
Információvédelem Menedzselése XX. Szakmai Fórum
Horváth Sándor Építésfelügyeleti szakmai nap július 5.
okl. hegesztő szakmérnök TÜV Rheinland InterCert Kft.
Nyíregyházi Egyetem, Műszaki és Agrártudományi Intézet 44
Szakiskolai fejlesztési program
Az SZMBK Intézményi Modell
Előadás másolata:

1 EN 1090 pályázat összefoglalása

2 Projekt címe Raising Awarness for EN 1090 – Impact and Opportunities for VET Raising Awarness for EN 1090 – Impact and Opportunities for VET Az EN 1090 tudatos alkalmazása – eredmények és hatásaik a szakképzésben és az ipari alkalmazásban Az EN 1090 tudatos alkalmazása – eredmények és hatásaik a szakképzésben és az ipari alkalmazásban

3 A projekt időtartama augusztus július augusztus július 31.

4 A konzorcium tagjai GSI SLV Duisburg a pályázat megvalósulásának elején kiszállt GSI SLV Duisburg a pályázat megvalósulásának elején kiszállt NSF Norvég Hegesztési Szövetség NSF Norvég Hegesztési Szövetség CESOL Spanyol Hegesztési Intézet CESOL Spanyol Hegesztési Intézet MHtE Magyar Hegesztéstechnikai és Anyagvizsgálati Egyesülés MHtE Magyar Hegesztéstechnikai és Anyagvizsgálati Egyesülés

5 A projekt célkitűzései Megismerni az EN 1090 szabvány követelményeit Megismerni az EN 1090 szabvány követelményeit Tapasztalatcsere a konzorciumi országok és az Európai Hegesztési Szövetség szakértői között Tapasztalatcsere a konzorciumi országok és az Európai Hegesztési Szövetség szakértői között Ajánlás készítése a jó gyakorlatok bemutatására Ajánlás készítése a jó gyakorlatok bemutatására Oktatási tematika készítése hegesztési felelősök részére Oktatási tematika készítése hegesztési felelősök részére Gondolatok a fenntartható fejlődés érdekében Gondolatok a fenntartható fejlődés érdekében

6 A projekt eredményei Előadás anyag az EN 1090 bevezetéséről nemzeti konferencián Előadás anyag az EN 1090 bevezetéséről nemzeti konferencián Továbbképzési előadás anyag az EN 1090 aktualitásairól Továbbképzési előadás anyag az EN 1090 aktualitásairól Az EN 1090 bevezetésével kapcsolatos jó gyakorlatok bemutatása Az EN 1090 bevezetésével kapcsolatos jó gyakorlatok bemutatása Nemzeti honlap készítése Nemzeti honlap készítése Harmonizált oktatási tematika kifejlesztése Harmonizált oktatási tematika kifejlesztése Terjesztési tevékenység a projekt eredményeiről Terjesztési tevékenység a projekt eredményeiről

7 A projekt eredményei Nemzeti honlap készítése Nemzeti honlap készítése internet szükséges internet szükséges

8 A projekt eredményei Továbbképzési előadás anyag az EN 1090 aktualitásairól Hegesztett szerkezetek Hegesztett szerkezetek Tervezése Tervezése Gyártása Gyártása Forgalmazása Forgalmazása Forgalmazása Biztonsága Biztonsága CE jelölése CE jelölése

9 A projekt eredményei Terjesztési tevékenység a projekt eredményeíről Német nyelven Német nyelven Német nyelven Német nyelven Angol nyelven Angol nyelven Angol nyelven Angol nyelven

10 A projekt eredményei Továbbképzési előadás anyag az EN 1090 aktualitásairól 2012 (1., 2., 3., 4., 5.) 2012 (1., 2., 3., 4., 5.) ) ) 2013 (1., 2., 3., 4., 5., 6., 7., 8., 9., 10., 11., 12.) 2013 (1., 2., 3., 4., 5., 6., 7., 8., 9., 10., 11., 12.)

11 A projekt eredményei Az EN 1090 bevezetésével kapcsolatos jó gyakorlatok bemutatása/ módszertan Jó gyakorlat1 Jó gyakorlat1 Jó gyakorlat1 Jó gyakorlat1 Jó gyakorlat2 Jó gyakorlat2 Jó gyakorlat2 Jó gyakorlat2

12 A projekt eredményei Harmonizált oktatási tematika kifejlesztése EWF 652 EWF 652 EWF 652 EWF 652 DVS 1711 DVS 1711 DVS 1711 DVS 1711

13 A projekt eredményei Az EN 1090 bevezetésével kapcsolatos jó gyakorlatok bemutatása A gyakorlat bevezetés előtt ( angol nyelven ) A gyakorlat bevezetés előtt ( angol nyelven )gyakorlat bevezetés előtt gyakorlat bevezetés előtt A gyakorlat bevezetés alatt és után (angol nyelven ) gyakorlat bevezetés alatt és után gyakorlat bevezetés alatt és után A gyakorlat tanúsításkor ( angol nyelven ) gyakorlat tanúsításkor gyakorlat tanúsításkor

14 A projekt eredményei Az EN 1090 bevezetésével kapcsolatos jó gyakorlatok bemutatása Tanúsítási gyakorlatok ( magyar nyelven ) Tanúsítási gyakorlatok ( magyar nyelven ) Tanúsítási gyakorlatok Tanúsítási gyakorlatok