MV- Magyar Vállalkozásfinanszírozási Zrt. 2012. őszi marketing kommunikációs kampánya Kovács Eszter Kommunikációs koordinátor 2012. augusztus 29.

Slides:



Advertisements
Hasonló előadás
Marketingkommunikáció és PR
Advertisements

Az agrár- és élelmiszeripar az Internet kapujában Előadó: Varga István avagy: az Internet a kapuk előtt.
Működhet-e hatékonyan a társadalmi ügyek piaca? Dr. Latorcai Csaba helyettes államtitkár Budapest, Nemzetiségi és Civil Társadalmi Kapcsolatokért.
MILLIÁRDOK! FORINTOCSKÁK? figyelem: hatékony szponzoráció
Az MV-Magyar Vállalkozásfinanszírozási Zrt. és a JEREMIE Program Garamvölgyi Balázs vezérigazgató-helyettes Budapest, június 15.
Kedvezményes források hitelképeseknek Sebők Orsolya főszerkesztő.
© SEED Kisvállalkozás-fejlesztési Alapítvány Vállalkozónők Magyarországon: hátrányok és működő megoldások április 28. Horváth Anna (SEED Alapítvány,
Kedvezményes MFB források hitelképeseknek Sebők Orsolya főszerkesztő.
Az OTP Bank vállalkozói szektort támogató szerepe - az NYDOP
Az MFB Zrt. finanszírozási programjai.. Témakörök •MFB Zrt. bemutatása •Finanszírozási programjaink –MFB Önkormányzati Infrastruktúrafejlesztési Program.
KKV fejlesztés új pénzügyi eszközök bevonásával
Benke Ákos vezérigazgató Magyar Vállalkozásfinanszírozási Zrt. Az UMVP aktuális helyzetének bemutatása, és a kockázati tőke program K+F+I workshop
A Vállalkozásfejlesztési munkacsoport
2007. június 19.Pozsony Varga Zoltán június 19.Pozsony Varga Zoltán CÉLOK •Internet használat növelése, magyar nyelvű kultúra elterjesztése, esélyegyenlőség,
kiemelt projekt szolgáltatásainak bemutatása
Az MV-Magyar Vállalkozásfinanszírozási Zrt. és a JEREMIE Program Garamvölgyi Balázs üzleti vezérigazgató-helyettes Budapest, augusztus 29.
Tartalom Gazdasági környezet, a hitelezés feltételeinek változása
PÁTOSZ nap Február 23.. Székesfehérvári Regionális Vállalkozásfejlesztési Alapítvány 20 éve a vállalkozásokért Célunk: a Közép-dunántúli régióban.
VÁLLALATI TANÁCSADÁS Közép-Dunántúli Régió Az OTP Bank vállalkozói szektort támogató szerepe - a KDOP-projekt bemutatása.
Bemutatkozik a Premier Kommunikációs Iroda A kommunikáció világában minden nap egy új Premier!
Az MV-Magyar Vállalkozásfinanszírozási Zrt.
NEMZETI ÉLELMISZER- TECHNOLÓGIA PLATFORM TEVÉKENYSÉGE Boródi Attila (ÉFOSZ) Budapest, szeptember 24.
Kommunikációs Főosztály
DPR kommunikáció alapelvei
Alternatív oktatási finanszírozási lehetőségek Beiskolázást (is) növelő marketing koncepciók és PR tevékenységek módszertana.
Elektronikus számlabemutatás és fizetés
Mikrohitelezés Magyarországon Mikrohitelezési gyakorlat- segítség a kezdéshez Mikrohitelezés Magyarországon Mikrohitelezési gyakorlat- segítség a kezdéshez.
Az OTP Bank vállalkozói szektort támogató szerepe - a DDOP
Tájékoztató a megyei gazdaságfejlesztési részprogram tervezéséről
Magyar kis-és középvállalkozások kilátásai Előadó: Kiss Ambrus.
dr. Földy Ferenc Operatív Program Kft február 23.
Europe Direct Tájékoztató Központ Budapest ELTE Rektori Hivatal Pályázati és Innovációs Központ ELTE Innovációs nap 2013.
JEREMIE program tervezése a as programozási időszakra
Hitelgarancia Zrt.. A Hitelgarancia Rt ben alakult meg non-profit szervezetként. A kormányzat, 25 bank, 40 takarékszövetkezet és 11 egyéb szervezet,
A magyar vontatási piac helyzete és jövője
Tájékoztató jellegű információk!. Versenyképesség javítása külső befektetővel
Pénz, piac és partnerség Túlélés és fejlődés a közösség részeként április 24. Budaörs.
Hitelek, akár évi 4,5 %-ért, az Új Széchenyi Hitel Program keretében
MNB Növekedési Hitelprogram Sebők Orsolya Főszerkesztő
Kis és középvállalkozások helyzete és kilátásai Békéscsaba, május 16. Varga Gyula vezető-főtanácsos Nemzetgazdasági Minisztérium.
Kormányszóvivői tájékoztató. Lendületbe hozzuk a vállalkozásokat Dr. Kóka János Gazdasági és Közlekedési Miniszter.
Vingelman József vezérigazgató MV-Magyar Vállalkozásfinanszírozási Zrt. Budapest, február 16. Mikrofinanszírozói Szakmai Nap.
KKV fejlesztés új pénzügyi eszközök bevonásával Bátora László vezérigazgató-helyettes Magyar Vállalkozásfinanszírozási Zrt. Eger, szeptember 17.
KKV fejlesztés új pénzügyi eszközök bevonásával Benke Ákos vezérigazgató, Magyar Vállalkozásfinanszírozási Zrt. Eger, 2008.április 23. Az Új Magyarország.
JEREMIE Programok módosulásai
MV-Magyar Vállalkozásfinanszírozási Zrt.
MV- Magyar Vállalkozásfinanszírozási Zrt évi marketing kommunikációja június 15.
1 Kezességvállalás - egy hatékony eszköz a mikrovállalkozások fejlődéséhez Király Zsolt értékesítési és marketing igazgató Garantiqa Hitelgarancia Zrt.
Vállalati tanácsadás pályázatainak értékelése
1. Az RFH Zrt. bemutatása 2000 óta működő, 100 %-ban állami tulajdonú pénzügyi szolgáltató és tanácsadó társaság Cél a vállalkozások erősítésén keresztül.
TÁMOP-5.5.2/09 „Önkéntesség elterjesztése” c. pályázati kiírás előzményei, céljai és háttér-információ Információs nap április 9.
© Szöllősi és Társai Bt. Marketingkommunikáció a TISZK rendszerében.
Mitől innovatív egy vállalkozás?
Pályázati Tanácsadói Szakmai Nap április 16. START Tőkegarancia Zrt. HOL ÉS HOGYAN KAPCSOLÓDIK A PÉNZÜGYI SZEKTOR AZ ÚMFT GAZDASÁGFEJLESZTÉSI PROGRAMJAIHOZ?
11 Smart City Tagozat ülése BME EIT Neumann Tárgyaló, május óra 1111 Budapest, Egry J. u. 18. V1 ép. C213 Dr. Kovács Kálmán tagozati elnök.
Vállalkozásfejlesztés Kazincbarcika térségében Wächter Balázs.
Kocsis Tibor Kaposvár, március 01. Várható fontosabb pályázatok ban.
2011. évi Kereskedelemfejlesztési pályázat Düh Gergely tanácsadó Ügyfélszolgálati és Stratégiai Elemző Osztály 2012.február 20.
A gazdaságfejlesztés finanszírozási lehetőségei Dr. Szegvári Péter Stratégiai Igazgató.
A Magyarországi LEADER Közhasznú Egyesület tevékenységének bemutatása GYURKÓ BÉLA (megyei kapcsolattartó)
KKV fejlesztés pénzügyi eszközök bevonásával Verő Mihály, Magyar Vállalkozásfinanszírozási Zrt. Debrecen október 1. - Az Új Magyarország Vállalkozói.
WKING PARTNERSÉG BEMUTATÓ. WKing Kereskedőház az Ön cége szolgálatában Tapasztalatunk: 10+ év e-commerce 20+ év kereskedelem 10+ év online marketing tapasztalat.
A hitelgarancia szerepe a kkv-k finanszírozásában 2010 Garantiqa Hitelgarancia Zrt.
1 Magyar Fejlesztési Bank Zrt. Postapartner Program.
2014 május 6., Miskolc. A Cseh Magyar Üzleti klub legfőbb céljának tekinti a kétoldalú üzleti kapcsolatok fejlesztését, és a cseh illetve magyar vállalkozások.
Dr. Terták Elemér vezérigazgató Budapest, május 12.
Megjelentek az infokommunikációs pályázatok
A tartalommarketing lehetőségei és korlátai a gyógyszergyártók szemével szeptember 29.
Partnerség és együttműködés
Tanácsadás / Szakterületi tanácsadás
Előadás másolata:

MV- Magyar Vállalkozásfinanszírozási Zrt őszi marketing kommunikációs kampánya Kovács Eszter Kommunikációs koordinátor augusztus 29.

Kommunikációs kampány célok Az MV. Zrt. marketing kommunikációs tevékenységével az alábbi, stratégia célok elérését kívánja elősegíteni. A magyarországi KKV szektor finanszírozási lehetőségeinek és versenyképességének javítása. Az MV Zrt. által működtetett programokra allokált források (jelenleg: 230 milliárd Ft.) teljes mértékű kihasználása és a végső felhasználókhoz (a magyarországi KKV-k) való eljuttatása. „Best Practice” minta felmutatása az Európai uniós források KKV-khoz való eljuttatásának módszerében. Az MV Zrt. pénzügyi közvetítő hálózatának bővítése, a közvetítő partnerekkel való hatékony együttműködés elősegítése. Az Új Széchenyi Terv, MV Zrt. által működtetett és kezelt, vállalkozásélénkítő programjainak megismertetése, népszerűsítése.

A kommunikációs kampány célcsoportjai Az MV Zrt. marketing kommunikációja az alábbi, fő célcsoportokra irányul. 1.Pénzügyi közvetítők a. Vállalkozásfejlesztési alapítványok b. Takarékszövetkezetek c. Pénzügyi vállalkozások d. Kereskedelmi bankok 2. Kockázati tőke társaságok 3. Garanciavállaló intézménye k 4. Lízing – és faktoringcégek 5. Magyarországi mikro- kis- és középvállalkozások 6. Pályázatíró cégek

Az MV Zrt. programjaival és működésével megbízható partnerként, naprakészen kínál kölcsönösen előnyös és vállalkozóbarát, modern, európai pénzügyi megoldásokat a tevékenységével lefedett piaci szegmensekben. A küldetés megfogalmazása Az MV Zrt. marketing kommunikációs céljai, közvetíteni kívánt üzenetei alapján az alábbi küldetést fogalmazza meg.

Reprezentatív kvantitatív kutatás decemberében és visszmérés áprilisában  A válaszadók 33 %-a találkozott a „Büszkeség Forrása” kampány nyomtatott reklámanyagaival, ami igen jó eredménynek számít, és jelzi, hogy a kampány sikeresen elérte a célul meghatározott mikró-, kis- és középvállalkozásokat.  A vállalkozások körében nőtt a hitelfelvétel iránti igény: mind államilag támogatott, mind piaci alapú hitelt többen terveznek felvenni, mint félévvel ezelőtt.  A pénzintézetek iránti szimpátiában a magyar bankok számítanak a legszimpatikusabbnak, és nemzetközi tulajdonú bankok mellé felzárkoznak a Takarékszövetkezetek is ebben a népszerűségi rangsorban „Ha pénzügyi segítségért kellene folyamodnia, a felsoroltak közül milyen típusú pénzügyi szolgáltatókat részesítene előnyben?” kérdésre a válaszadók 53% -a nevezi meg a takarékszövetkezeteket! (magyar tulajdonú bankok után a 2. legtöbbször megnevezett csoport) A 2011 /2012. tavaszi kampány tapasztalatai

Az MV Zrt. programjainak kommunikálásához használt termékspecifikus marketing kommunikációs eszközök Új Széchenyi HitelÚj Széchenyi Kombinált Mikrohitel Új Széchenyi Hitelgarancia Kockázati Tőke Takarékszövet- kezetek POS szórólapok, havi hírlevelek, direkt marketing eszközök, honlap átalakítása, felhasználóbaráttá tétele; közterületi ATL eszközök, szakmai napok, roadshow-k, PR eszközök egyedileg kiválasztott eszközök - Magyarországi KKV-k A TL – billboardok, city- light poszterek; sajtóhirdetések, rádió; Internet – MV Zrt. honlapja, mint tájékoztató felület BTL – partnerintézmények szakmai konferenciáin való részvétel PR – sajtóközlemények, riportok, elemző cikkek, elsősorban az online médiában A TL – billboardok, city-light poszterek; sajtóhirdetések, rádió; Internet – MV Zrt. honlapja, mint tájékoztató felület BTL – partnerintézmények szakmai konferenciáin való részvétel PR – sajtóközlemények, riportok, elemző cikkek, elsősorban az online médiában Figyelem felkeltés céljából: közvetítők ügyfélterében elhelyezett POS szóróanyagok, PR (pl. elemző cikkekben, interjúkban portfóliógarancia említése) BTL és PR eszközök, szakmai konferenciákon való részvétel, csatlakozás a kockázati tőketársaságok által kifejtett kommunikációs tevékenységekhez

 Image kampány átalakulása célzott, az egyes termékeket (programokat) középpontba helyező kampánnyá, a kommunikáció ezeken keresztül vonja a figyelmet az MV Zrt. további programjaira és működésére.  Hangsúly áthelyezés történik még a kampányban használt kommunikációs eszközökben is; a közterületi reklámokról áttevődik a hangsúly az internetes eszközök irányába ill. a sepciális értékesítéstámogató eszközök felé. Az MV Zrt őszi kommunikációs kampánya Változások az MV Zrt évi kampányához képest

A őszi kampány kiemelten kívánja támogatni az MV Zrt.-vel szerződött partnerek értékesítését  Papír alapú kiadványokkal segíti az értékesítést végző munkatársakat – termékösszefoglaló füzet;  Az ügyféltérben elhelyezett, termékismertető szóróanyagokkal (POS anyagok) és sajtóorgánum különszámmal (pl. Metropol Újság különszáma a meglévő ügyfelek sikertörténeteivel és az MV Zrt. Egyéb programjairól szóló riportokkal, írásokkal);  Tervezett értékesítési versennyel;  Az MV Zrt. honlapjának megújításával, felhasználóbarátabbá tételével;  Rendszeres online hírlevéllel. Értékesítéstámogató eszközök a évi őszi kampányban

Köszönöm figyelmüket! MV-Magyar Vállalkozásfinanszírozási Zrt.