Veszelszkiné Huszárik Ildikó Kiskunhalas, Bibó István Gimnázium www.bibo-halas.hu www.vhildi.hu.

Slides:



Advertisements
Hasonló előadás
TIOP 1.1.1/09/ Angol nyelvi modulok feldolgozása tanulói laptopok segítségével.
Advertisements

Forrás: Educatio folyóirat 2003/III szám, - E-LEARNING / Buda András: Virtuális oktatás című cikke Előadó: Burai István György cím:
Life through the lenses Enikő Bereczki 2RF. Egy kép többet ér ezer szónál Mitől jó egy sajtófotó? Milyen hatással van a közvéleményre? Milyen a sajtófotós.
Természet Szöveg: ©Rába Ildikó Mariann Kép: ©Bauer Andrea.
Interaktív táblák Bevezetés.
2006. szeptember 20. Vámospércs "Új szolgáltatások a könyvtárban az Internetre építve" Moldován István OSZK MEK osztály
•online kommunikáció •branding, márkaépítés •kommunikációs stratégiák kitalálása, felépítése •Közösségi marketing •Szociális érzékenység, non-profit partnerek.
WEB 2 eszközök, közösségi portálok az oktatásban
3 perc Tanári tevékenység Tanulói tevékenység Munkaforma • Bevezető • A pedagógus felvázolja a tanóra témáját. • Aktív figyelem • Frontális osztálymunka.
Lázár Ervin virtuális kiállítás
Tudomány – „természetesen” – a Belvárban! TÁMOP / azonosító számú projekt Szakmai munka az Öveges laboratóriumban Szilágyi Tibor laborvezető.
VI. Interaktív Tábla Konferencia
Tanárok és diákok a Facebookon
Virtuális Éden: természetközeli élmények és tapasztalatok megosztása blogon és wikin Szent József Katolikus Általános Iskola Kiskunhalas.
Losontzi István Többcélú Közoktatási Intézmény
Erzsébet királyné a 21. században Blogok, interaktív oldalak, filmek. Gödöll ő i tapasztalatok egy olvasóvetélked ő tükrében.
CENTROSZET Szakképzés-szervezési Nonprofit Kft TÁMOP /1-2F KMOP-4.1.1/A Szoftverfejlesztés eredményei Közös szervezetmenedzsment.
HTML elemek Linkek, táblázatok és képek Forrás, amelyből össze lett állítva a prezentáció szövege és képei:
A pedagógiai értékelés „tantárgy” megvalósítása a Mérnöktanár-képzésben a Széchenyi István Egyetemen Dr. Nagy Tamás főiskolai docens május 31.
Jakab András Program-koordinátor Microsoft Program.
A tanári munka támogatása a szakképzésben
Közösségi oldalak Készítette: Tóth Petra Felkészítő tanár:
Így tanítanám a kördokumentumok készítését
A NYEK tapasztalatai a 2006/2007. tanévi iskolalátogatások tükrében.
„EU-s tartalmak az oktatásban" Pedagógustovábbképzési program Budapest, 2008 április 1 MIT KEZDÜNK AZ EU-VAL? Az unió megjelenési formái az oktatási intézményekben.
„A XXI. századi köznevelés”
Digitális világ – interaktív táblán
Újjászülető oktatási tartalmak a nemzeti könyvtárban Moldován István MultiMédia az oktatásban konferencia Zsigmond Király Főiskola,
NYME Bolyai János Gyakorló Általános Iskola és Gimnázium Szombathely
„Kompetencia alapú oktatás, egyenlő hozzáférés – Innovatív intézményekben” TÁMOP / /0065 Moduláris oktatás Az egészséged a Te kezedben van!
Tanulói laptopokkal a középszintű magyar érettségi felé
Szakkör címe Tantárgy, évfolyam Tanár neve Tanulmányi intézmény neve Település neve.
A tolnasport.hu honlap adminisztrációja Készítette a Tolna Megyei Sportszövetségek Szövetsége a Nemzeti Civil Alapprogram NCA-DP-10-D pályázata keretében.
GeoGebra A matematikai szabadszoftver tanuláshoz és tanításhoz
Microsoft Office. A szövegszerkesztők segítségével igényesen kialakított dokumentum készítésére van lehetőség. A számítógépes szövegszerkesztés számtalan.
Általános iskola első osztály
A Magyar Nyelv Napja kezdőkép Tarczal-Márta Edit
MTT MA Mérnöktanár mesterszak Elektronikus tanulás 3. konferencia.
Nyelvtan és helyesírás tankönyvek
Tehetséggondozás informatika. Útravaló – Út a tudományhoz Microsoft Certified Professional Hálózatépítés Diák rendszergazda Iskola honlapja Villanynapló.
MTT MA Mérnöktanár mesterszak Elektronikus tanulás 2. konferencia.
Az IKT-alapú pedagógia munkaformái, módszerei. 3 betűs világ IKT IST SDT.
A felnőttképzés tervezése, szervezése szervezeti formái Összeállította: Marton Eszter.
Szaktanári Segédlet Tananyagfejlesztés A TÁMOP /2 projekt keretein belül.
Készítette: Peterdi Panna. Tartalom 1.Története 2.Felhasználói 3.Videó+film 4.Előnyei 5.Hátrányi.
Sport és szervezetei január 18.. Személyes tapasztalatok: 3 év tanítási gyakorlat modul rendszerben Oktatás fókuszába, a gyakorlati megvalósíthatóságot.
Menüpontok szerkesztése.
Online közösségek működése, működtetése Digitális Pedagógus Konferencia – Budapest, május 25.
Tantárgy: Magyar nyelv és irodalom Cél: Micó című olvasmány feldolgozása Iskola: Munkácsy Mihály Áltanos Iskola 2. osztály Készítette: Vilmanné.
Közösségi oldalak az oktatásban gyakorlati szemszögből Uher Bertalan zenetanár Csermák Antal AMI, Veszprém Öveges József Szakképzőiskola, Gimnázium és.
Tanév előkészítő fórum szeptember Bedőné Fatér Tímea Szakmai blog: Magyartanítást.
Bonyhádi Általános Iskola, Gimnázium és Alapfokú Művészeti Iskola
ANDRÁSSY GYULA GIMNÁZIUM ÉS KOLLÉGIUM
EGT Finanszírozási Mechanizmus
AZ IKSZ 50 ÓRÁJÁNAK INTÉZMÉNYI SZINTŰ TERVEZÉSE
Digitális világ Rólunk a világnak Írjunk blogot!
XIX. századi költők a Facebookon
Nemzeti Köznevelési Portál
Cím elrendezés Alcím.
Oxford július 4 – július 15. Creative teaching and methodology
Online közösségek pedagógusoknak
A szobor benne van a kőben, csak ki kell bontani belőle A szobor benne van a kőben, csak ki kell bontani belőle! Michelangelo.
A Kézmosás Világnapja A Kossuth Lajos Gimnázium Tiszaigari Általános Iskolájában
Cím elrendezés Alcím.
Cím elrendezése képpel
Bonyhádi Általános Iskola, Gimnázium és Alapfokú Művészeti Iskola
Újjászülető oktatási tartalmak a nemzeti könyvtárban
3. osztályban.
Flip-It! Online kurzus mentor szemmel
Cím elrendezés Alcím.
Előadás másolata:

Veszelszkiné Huszárik Ildikó Kiskunhalas, Bibó István Gimnázium

Madách Imre: Az ember tragédiája

Facebook — a Bibós AET címmel létrehozott zárt csoport internetlehetőségek — ímél, kép- és videomegosztók, honlap, fényképezőgép és képszerkesztők — Picasa, Microsoft Research AutoCollage interaktív tábla és tartalma nyomtatott kötet

11. évfolyam, két osztály, 69 diák általános tantervű osztály magyartanáraként bevontam a humán tagozatos b-s diákokat is (Facebook üzenőfelületén) cél: lehet-e tanulni és tanítani a virtuális térben

A diákokkal kialakított játékszabályok: a szereplők véletlenszerű hozzárendelése egy-egy diákhoz a Facebookon Bibós AET zárt csoport - admin: egy tanár és egy diák szerepeknek megfelelő adatlap - normakövető helyesírás, CV-tartalom, Facebookon megszokott formában - a többi szöveg helyesírása Facebook-szerű a bejegyzéseket, posztolásokat, lájkolásokat, feltöltéseket az adminok értékelik - egység: S; 10 S = jeles -az értékeket a diákok gyűjtik a két hónapos projekt nyitásának és zárásának időpontja

két név (saját és Ma Dáchimre) 69 „ember” is egyedi, színre jellemző, záráskor feloldott névvel

4.1. egyrészt irányított feladatok megoldása 4.2. másrészt a szerepekkel kapcsolatos képek, videók, idézetek megosztása

négy magyarórán (hagyományos feldolgozáskor is ennyi óra) egy óra: ismeretek rögzítése, gyakorlással / Irodalom / Madách Imre: Az ember tragédiája című interaktív táblás összeállítás videofelvétel készítése három óra: a Tragédiával kapcsolatos ismeretek összegzése (azonos szerkezetű szöveggel) a projektbeli munka önértékelése [a kártyákra írt (megtanult) memoriterek elmondásával (ún. láncmemoriter)] az adminisztrátor a számítógépen a Bibós AET-ben bejegyezte a szereposztást a teljesítményeket három diák értékelte (naplóba kerülő) jeggyel

a honlapomon (szavazással, cikkekkel) a facebookos felületen (S, hozzászólással, üzenettel)

Bibós AET és Záróra a oldalonwww.vhildi.hu hír a Facebookon a VHI-alumni csoportomban fényképekből kollázs (megosztva a honlapon és a Facebookon) a diákok kilépőszó az interaktív táblára a segítségével szófelhő (közzétéve a Facebookon is) a Bibós AET képernyőképeiből kiállítás az iskola csipeszgalériájában

A Facebook nem az ember tragédiája

lájkolom a figyelmet