Sikeres utak megtalálása a gyorsan változó világban

Slides:



Advertisements
Hasonló előadás
Tájékoztatás a szakmai programok megvalósításáról június 26. BARTÓK TAMÁSNÉ.
Advertisements

Választások és döntések A közszolgálati életpályamodell
Dr Raffay Ágnes Dr Lőrincz Katalin Hajmásy Gyöngyi
Hivatalos programoldal: /hirek/666-coaching-fezstival-2013.html.
Lux Judit CSc ÉLETUTAK – GENERÁCIÓK – ÜNNEPEK május 22. SZAKMAI KONFERENCIA ÉS KIÁLLÍTÁS (ISBN-szám: ) HSZOSZ- ICF Magyar Tagozat.
Hidak és járható utak a tudomány és gyakorlat között Egyénre szabott tudásmenedzsment szolgáltatások – Intézményesítetté váló tudásmenedzsment megoldások.
REZILIENCIA FEJLESZTÉS Zsótér Gina
A tanári munka értékelése
Hogyan valósítható meg mindez a közszférában?
„Ezt egy életen át kell játszani”
AZ EURÓPAI KIVÁLÓSÁG MODELL ÉS SZEREPE AZ EU CSATLAKOZÁSBAN STRATOSZ KIADVÁNY 2003.
A menedzsment tanácsadás egy tapasztalt ügyfél szemével November 17. Kapus István Senior Tanácsadó– Nestlé Hungária Kft. Üdvözöljük a világában!
I. AZ EMBERI ERŐFORRÁS MENEDZSMENT SZEREPE A SZERVEZETEKBEN
Tanácsadási szolgáltatások „ A jövő önkormányzatának alapja Pusztamonostoron – ÁROP-1.A.2/A számú forrás felhasználásával” projektben Bíró Gabriella.
Microsoft Üzleti Megoldások Konferencia Az informatika szerepe a vállalati kultúra és versenyképesség javításában Dr. Kornai Gábor AAM Tanácsadó.
Első az egyenlők között – Key Account Management Összeállította: Kelemen György MAN Roland Magyarország Kft.
Emberi Erőforrás Menedzsment Az emberi erőforrások fejlesztése
1 A „B oldalon” is vannak jó számok, avagy kivezetés a munka világából coaching segítségével Életutak – generációk – ünnepek Szakmai konferencia ISBN:
Leukó Ferenc Vezetői coaching.
Tanuló (projekt)szervezet a Magyar Nemzeti Bankban
Dr. Nyitrai Ágnes, AVKF Paradigmaváltás a családi napközi ellátásra való felkészítésben június 1.
Szakképzési szakemberek kompetenciáinak meghatározása
Teljesítményértékelés a VIP Humánpolitikai Rendszerben
Péczeli Katalin előadása
SZERVEZETI ALAPFORMÁK
Gazdálkodási modul Gazdaságtudományi ismeretek II. Vezetés és kommunikációs ismeretek KÖRNYEZETGAZDÁLKODÁSI MÉRNÖKI MSc TERMÉSZETVÉDELMI MÉRNÖKI MSc.
A HR vezető, mint a Vezérigazgató legfontosabb partnere
Integrált területi beruházás és Közösségvezérelt helyi fejlesztés a as programozási időszakban Zsolt SZOKOLAI C.2 Urban development, territorial.
Készítette: Csató Csilla (DVI3UH)
Robert S. Kaplan – David P. Norton Csanádi Gábor Tamás C8ITGY 2007.
 (ISBN: )  "Életutak – generációk - ünnepek„ szakmai konferencia szakmai.
„20 éves a HSZOSZ Országos HR szakmai klubhálózata, avagy az új gondolatok vonzzák az új nemzedéket – Szegedi Klub” Készült a ICF Magyar Tagozata, a Humán.
Rendészeti vezető-kiválasztás
Orosházi Evangélikus Általános Iskola és Gimnázium
professional coach, motivációs előadó
A Dobbantó program Az előrelépés lehetősége diákoknak, szakiskoláknak Regionális tájékoztató napok szeptember 3-12.
MCE Konferencia MMM – Hatékony kommunikáció MCE Konferencia Pécs MMM – A controller hatékony kommunikációja Megérteni Meggyőzni.
Az intézményvezetők szerepe az oktatási intézmények fejlesztésében
Falus Iván 7. Nevelésügyi Kongresszus Budapest Augusztus 26.
EEM. 12. Változásmenedzselés kultúraváltás
Szervezeti viselkedés Bevezetés
Vállalati emberi erőforrás menedzsment
Változások menedzselése felsőfokon Készítette: Schalli Adrienn Dinya László.
Program- és tananyagfejlesztés rendszertípus Modern Üzleti Tudományok Főiskolája.
A képzés fejlesztését, korszerűsítését indokolttá tevő szakmai fejlődésről Sz. dr. Nyitrai Ágnes Apor Vilmos Katolikus Főiskola,
Önkéntesség az Észak-Magyarországi Régióban. A Demokratikus Ifjúságért Alapítvány (DIA) története A Demokratikus Ifjúságért Alapítványt 1999-ben hozta.
Válság és megújulás? Lehetőség vagy krízis?
Humán erőforrás fejlesztés a vendéglátóiparban Siófoki Fürdőegylet Turisztikai Egyesület közgyűlése és Vendéglátói Konferenciája Kontakt Képző Központ.
„XXI. SZÁZADI KÖZOKTATÁS ( FEJLESZTÉS, KOORDINÁCIÓ )” TÁMOP / Kinek áll érdekében? - KERETRENDSZER az egész napos iskola nevelési-oktatási.
Az út………….. Gondolatok az executive coach képzés módszertana mentén
Az utazásszervezés kihívásai TO stratégia / 1 Milyen TO vállalati stratégia tesz ma versenyképessé? 1.NAPRAKÉSZ A világ kihívásainak megfelelő!
MTT Felsőoktatási Szekció Tisztelettel köszöntöm a Szekció előadóit, résztvevőit! szeptember 20.
Emberi Erőforrás Menedzsment Bevezetés
11. Előadás Az emberi erőforrások fejlesztése. Az emberi erőforrások fejlesztése 1.Az alkalmazottak fejlesztése (development ) 2.Továbbképzés, betanítás.
Az ÉMGK tagvállalatainak szakképzési igényei Miskolc, június. 09. Dr. Barkóczi István – ÉMGK elnök.
A jogszabályi változások megvalósulása és hatása intézményi szinten Fővárosi helyszín Készítette: Kállai Gabriella ONK, Budapest november 4.
BKIK – VI. Országos Tanácsadói Konferencia LEAN COACHING Bárány Péter, CMC üzletág-vezető Projektverzum Kft Budapest, március 21.
„A tanácsadás emberi oldala” – az érzelmi kompetencia jelentősége a tanácsadásban – Dr. Szabó Szilvia (PhD.) főiskolai docens, ZSKF elnökségi tag, HSZOSZ.
E GYEDÜL VAGY HÁLÓZATBAN ? VI. Országos Tanácsadási Konferencia, BKIK Budapest, március 21. ISBN száma: HR + K ONZORCIUM.
Kamarai HR Konferencia GYMSKIK 2012.április 19..
Tapasztalatok az asztal két oldalán vezetőből tanácsadó Tapasztalatok az asztal két oldalán vezetőből tanácsadó Dr Máthé Ákosné HR vezető tanácsadó Interim.
Az üzletek operatív működtetése
A MINŐSÉGFEJLESZTÉSI TERÜLET TERVEI 2008
Dr. Beck György Compaq Computer Mo. Kft. Vezérigazgató
Országos nagykereskedelmi menedzser
MIÉRT stabilak (jók??) a minőségrendszereik?.
Országos tanácsadási konferencia
Kompetencia menedzsment 4. Modul BGF
Stratégiai emberierőforrás-fejlesztés
Stratégiai emberierőforrás-fejlesztés
Előadás másolata:

Sikeres utak megtalálása a gyorsan változó világban "Életutak – generációk - ünnepek" szakmai konferencia HSZOSZ – ICF Magyar Tagozat - ZSKF Budapest, 2014. május 22. (ISBN: 978-963-9559-54-7) Sikeres utak megtalálása a gyorsan változó világban ECSÉDI ISTVÁN és SCHÄFFER BEÁTA ACC További információk angolul: http://www.newscoaching.com/; magyarul: http://talentmanagement.hu/

VÁZLAT ISTVÁN(10 perc, 6 szlájd!) beszélnék a gyors változásról a négy tipikus elakadásról bemutatnánk az iránytű analógiáját és a navigálás szükségességét. kihangsúlyoznánk, mindenkinek van iránytűje csak nem biztos, hogy jó beszélnék a szervezeti és team összehangolásról BEA: (10 perc, 6 szlájd!) az egyéni navigációról vagyis a coachingról és a csoport coaching folyamatokról természetesen meg kell mutatni a 360 fokos mérését is

GYORS VÁLTOZÁSOK A XXI. századi vállalatvezetés új kihívásai. Miért tűnnek el a múlt piacvezető vállalatai? Kik lesznek ma sikeres vezetők? A gyorsan változó üzleti világában a versenyképesség és a túlélés záloga ismét a sebesség, a folyamatos navigációs képesség lesz. Egyre nehezebb összehangolni és teljesíteni az állandó változásban lévő vállalati stratégiát. Létkérdés a „Buy in”, a vezetés döntéseinek támogatottsága.   A   alapértékekre épülő üzleti navigációs rendszere, a szervezet a csapat és az egyén szintjén hangolja össze a célmegvalósítást. ™

Szervezeti végrehajtás A szervezet iránya Belső szervek/ személyek

A modell céljai ™ Átlátható folyamatot kínálni a coach – ügyfél – és a megbízó szervezet között: Csökkenteni a coach – ügyfél kapcsolat személyi függőséget a strukturált folyamat által Képesek legyünk mérni a kiinduló és a záró állapotot, valamint a folyamat megtérülését (ROI) Integrálni az egyéni fejlesztést a szervezetfejlesztéssel: Strukturált, széleskörű navigációs folyamatokat, modulokat kínálni a szervezeteken belüli alkalmazásra A szervezetekben közös nyelvezetet kialakítani a coachingról és a navigációról Házon belüli know-howt létrehozni

A navigációs folyamat Észak Kelet Nyugat DÉl Az iránytű 4 égtájának logikáját követve, egy hatékony koncepciót és eszközöket egymásra építő modell. Észak Kelet Nyugat DÉl Az elakadások 4 fő oka: Bizonytalanság a jövőbe vezető út irányát illetően Belső motiváció hiánya Gátlások, korlátozó hiedelmek, félelmek és nehézségek Tervezési és/vagy megvalósítási képesség hiánya. Hiányzó készségek Minden irány Egy-egy jellemző elakadásra világít Speciális kérdésekkel azonosítható A fejlődésnek egy bizonyos területére fókuszál

Harmadik generációs coaching módszertan Első generáció - Tanulóidőszak Nagy emberek megosztják vezetői tapasztalataikat Második generáció - Az elmúlt 25 év Iskolák és intézmények tanítják a coach készségeket - nagy hangsúly a coach készségeken és kompetenciákon Harmadik generáció - Módszertanilag strukturált coaching folyamat Nagy hangsúly a rendszereken – a második generációs készségek összehangolása a harmadik generációs módszertannal! ™

AZ EGYÉN, A CSAPAT ÉS A SZERVEZET SZINTJÉN A Navigációs Modell AZ EGYÉN, A CSAPAT ÉS A SZERVEZET SZINTJÉN .

BEA: A Modell előnyei ™ Analitikus és mérhető: 360 fokos online kérdőív segíti a fejlődés követését és visszamérését Átlátható és tárgyilagos: csökkenti a coach és az ügyfél személyes függését és minden érintett fél, a megbízó is követheti a fejlődési folyamatot Megismételhető: strukturált navigációs eszközrendszert ad az egyén és a vezetők kezébe, így hosszú távon önállóan is használják élethelyzeteikben Átfogó és komplex: egyéni, csapat és szervezeti szinten is hasonló terminológiával Rendszerszemléletű: egyszerű és egységes coaching alapú modulokból építkezik, minőségbiztosított

Megoldások mátrixa Szervezet Csapat Egyén Stratégiához kapcsolódás Mások irányítása Önmagam irányítása Kompatibilitás a szervezettel Mások motiválása Önmagam motiválása Végrehajtás a szervezet szintjén Mások menedzselése Önmagam menedzselése Döntési jogkörök bővítése Empowerment Mások fejlesztése Önmagam fejlesztése This slide is heavy, and can be hidden away in the NEWS experience

Mérhető fejlesztési célok, visszamérhető eredmények! Saját 4.2 4.0 4.4 Mások 4.6 4.1 2.2 3.2 3.7 4.3 3.8 3.6

Résztvevői anyagok ™ Egyéni Coaching Kit Kézikönyvek The ™ Experience/Karrier Navigáció Szervezeti navigáció Menedzser mint Coach Csapat navigáció ell™

ROI = Return on Investment, a képzésekre fordított összegek megtérülése Axióma: ROI-t a befektetéseknél számolunk 2. A 21.század új paradigmája: a képzésekre fordított kiadásokat tekintsük befektetésnek, amelytől mérhető megtérülést várunk!