2011. március 20. Disztribúciós hálózat Zsibrita Mátyás –

Slides:



Advertisements
Hasonló előadás
LOGISZTIKA és a SZÁLLÍTMÁNYOZÁS
Advertisements

A Lean stratégia gyakorlati megvalósítása
5. A reklám Megszületett a reklám törvény: évi LVIII. törvény (ami már megjelenése előtt is heves vitákat váltott ki) A törvény hatálya kiterjed,
4. Marketing előadás 2009.Március 4. A szervezetek beszerzése- a vállalatok „fogyasztói magatartása”
RENDELÉS, VEVŐKISZOLGÁLÁS, E - BUSINESS
A Magyar Nemzeti Vidéki Hálózat tevékenysége Kiss Ágnes mb. igazgatóhelyettes MNVH Hatékonyság, Innováció, Szakmaiság HISZ-ünk benne! Budapest, november.
A fuvarozási ágak díjazása
Az árpolitika (ismétlés) Marketing-mix Ár fogalma Árpolitika
Tevékenységmenedzsment 1. szeminárium
Primer és szekunder kutatás
Versenyelemzés 8.fejezet.
A piac Szakiskola.
4. Tétel Válassza ki szépségszalonja számára a legoptimálisabb helyszínt! Határozza meg, hogy milyen szempontokat vesz figyelembe, és mutassa be őket gyakorlati.
Fogalma, összefüggések
Készítette: Unyatyinszki Csaba
Hogyan gondolkodjunk az árakról Állnak a falak… BUDAPEST május 22.
A Magyar Távhőszolgáltatók Szakmai Szövetsége szervezésében az Egri Vagyonkezelő és Távfűtő Zrt. támogatásával TÁVHŐSZOLGÁLTATÁSI KONFERENCIA ÉS KIÁLLÍTÁS.
Gazdálkodási modul Gazdaságtudományi ismeretek III. Szervezés és logisztika KÖRNYEZETGAZDÁLKODÁSI MÉRNÖKI MSc TERMÉSZETVÉDELMI MÉRNÖKI MSc.
Értékesítési csatornák
Készítette: Unyatyinszki Csaba
Készítette / Author: Tuska Katalin
Zsibrita Mátyás – DÍJSZÁMÍTÁS Zsibrita Mátyás – március 20.
Nemzeti Fogyasztóvédelmi Hatóság
Projektmenedzsment Költségtervezés.
tételsor 2. tétel A kistérség a korábbi együttműködési lehetőségek alapján megtartotta a soron következő ülését. Az ülés célja a logisztikai.
Alapfogalmak.
Interdiszciplináris ellátási lánc- versenyképes vállalat
Mekkora készletet tartsunk?
A marketing és a logisztikai költségek közötti kölcsönhatások Lipák Mária BGF, KVIFK, 2009.
Vasné dr. Egri Magdolna Kommunikáció -marketingkommunikáció
Településmarketing Imázsaudit (folytatás). 2 Dunning-Norman-féle kutatás Tényezősorrend: 1. város- / régióimázs 2. helyi kulturális, 3. nyelvi, 4. kényelmi.
Versenyjog és fogyasztóvédelem
Új törekvések a logisztikai közreműködésben
Gazdálkodási modul Gazdaságtudományi ismeretek III. Marketing KÖRNYEZETGAZDÁLKODÁSI MÉRNÖKI MSc TERMÉSZETVÉDELMI MÉRNÖKI MSc.
infor:COM - Fitté tesszük!
A befektetői tőke szerepe a megújuló energiát
Közgazdasági elméletek története
Ö NKORMÁNYZATI KÖRNYEZETVÉDELMI ÉS HULLADÉKGAZDÁLKODÁSI KUTATÁS 2011.
Szilvási Mihály TM Magyarország Kft.
A lánc menti együttműködés és az innováció: a képességek és a meghatározó szakértelem kombinálása dr. Sebők András Campden BRI Magyarország Nonprofit Kft.
Zsibrita Mátyás – Fuvarozási módok Zsibrita Mátyás – március 20.
Komissiózás részműveletei
Csomagolás, egységrakomány-képzés
2011. március 20. Szállítási és raktározási igénybevételek Zsibrita Mátyás –
Zsibrita Mátyás – INCOTERMS Zsibrita Mátyás – március 20.
Szállítmányozás és fuvarozás
Europapier Hungária A logisztika szerepe a versenyképességben Laskai István - Kócsó Tamás
2011. március 20. Fuvareszközök Zsibrita Mátyás –
März 2004 Herbert Rupp Az Európai Uniós csatlakozás hatása a magyar járműiparra.
A piac: A tényleges és potenciális eladók és vevők, illetve azok cserekapcsolatainak rendszere, melynek legfontosabb elemei a kereslet, a kínálat, az ár.
Kiszállítás világa az abas-ban XII. abas vevőfórum, Balatonlelle június 5-7.
Decentralizált energiaellátás
Marketing információs
Készletgazdálkodás és logisztika
A MUNKAKÖRI LEÍRÁS.
BEVEZETÉS A VÁLLALATGAZDASÁGTANBA 5.
AZ ÉRTÉKESÍTÉSI RENDSZER ELEMEI. A marketingcsatornák önálló szervezetek olyan csoportjai, amelyek abban a folyamatban vesznek részt, amelynek eredményeképpen.
A raktár teljesítményének mérése
Dr. Veres István BME-MVT Az értékesítés funkciói, szereplői, az értékesítési rendszer tervezése.
LOGISZTIKA ÉS GLOBALIZÁCIÓ. Logisztika és globalizáció A piacok globalizálódásának következménye: - nemzeti piacok szükségletét lényegesen meghaladó termelési.
A kápia paprika lehetőségei az export piacokon
SZÁMVITEL.
SZÖM II. Fejlesztési szint folyamata 5.1. előadás
Adventure Works Értékesítési ajánlat, <év>.
Ellátási lánc menedzsment
A vásárlási döntés folyamata
Prof. Dr. Illés Béla* tanszékvezető egyetemi tanár
SZÁMVITEL Dr. Ormos Mihály.
A kereskedelem fogalma, szerepe a gazdaságban
Néhány közgazdaságtani ismeret átismétlése
Előadás másolata:

2011. március 20. Disztribúciós hálózat Zsibrita Mátyás –

 Jelentése: áruelosztás  Fajtái: 1. Közvetett (lépcsős): A termelő és fogyasztó között több részvevő van 2. Közvetlen (direkt): A termelő és a fogyasztó között nincs más részvevő

3

 Előnyei: pl. nagy tétel miatti alacsonyabb fuvardíj és stabil készlet  Hátrányai: pl. hosszabb árukezelési folyamat, magasabb raktári kezelési költség

5

 Előnyei: pl. rövid átfutási idő, közvetlen kapcsolat a termelő és fogyasztó között  Hátrányai: pl. kis tétel esetén drága, időigényes

A külső körülmények és az árujellemzők függvényében a közvetlen és közvetett módszer előnyeit igyekszik egyesíteni. Megvalósítását befolyásoló körülmények: szükséghelyzet, időtényező, áru tulajdonságai

1. Vevői elégedettség (mennyiség, minőség, idő) 2. Költségek 3. Vevők földrajzi elhelyezkedése 4. Áru jellege

Köszönöm a figyelmet!