T HE G ALLUP O RGANIZATION 1 „Bulisofőr” reklámkampány vizsgálat a HAFRAC számára két hullámban 2007.

Slides:



Advertisements
Hasonló előadás
Egyszerű oszthatósági problémák
Advertisements

Az internetezők véleménye a magyarországi vállalatok ügyfélkezeléséről. Az Infoteka Kft. – a Sugar CRM partnerje - magyarországi képviseletének megbízásából.
Közbiztonság Budapesten Budapesti adatok Készítette: ELTE Társadalomtudományi Kar Módszertani Kutatóközpont.
TISZTA FEJJEL A Magyar Rendőrség információs kampánya.
Egy innováció nyomában
GfK Custom ResearchTalpra, magyar! Bacher János2010/03/03 Talpra, magyar! Számokban a sport fogyasztásról Bacher János GfK Hungária.
TETT KUTATÁS NOGUCHI & PETERS CENTRAL-EUROPE COMMUNICATIONS INC.
A korrupció észlelése, elfogadása és gyakorlata Keller Tamás – Sik Endre Tárki Európai Társadalmi Jelentés, 2009.
Napfényen a „rejtőzködő szavazók” Mérők klubja április 24.
KÖZVÉLEMÉNYKUTATÁS 2011 PÜSPÖKSZILÁGYI TÉRSÉG NOGUCHI & PETERS CENTRAL-EUROPE COMMUNICATIONS INC.
„Létrehozzuk a magyar vállalkozások bankját.” Gyurcsány Ferenc, január 30.
Alberti Rita Apró Zoltán Bálint Zsolt Baranyi Zsuzsanna Balázs Dorottya Szabó Gergely.
Az egészségstílus Szegmentáció és barométer a hatékony egészségügyi kommunikáció támogatásához Szonda Ipsos.
Kutatási gyorsjelentés Omnibuszos kutatás meghatározott szakpolitikai témában – Egészségügy január.
Genertel sajtótájékoztató – az NRC kutatási adatai június 9.
© 2005 The Gallup Organization T HE G ALLUP O RGANIZATION Országos Kreditmonitoring vizsgálat a hallgatók körében - ábrasor
GfK Hungária-Szonda Ipsos Internet Audience Research IV. negyedév időszakban végzett felmérés alapján készült A Magyar Online (Hajdú Online – Szabolcs.
Ahány ház, annyi szabály Székely Levente
Híradók a közvéleményben június 16. Az adatok forrása : június 6-9. között készült 1000 fős telefonos kutatás.
A dohányzás visszaszorítása érdekében megvalósuló program Segítség - a dohányfüst - mentes életért május 31.
A ÉVI ORSZÁGOS KOMPETENCIAMÉRÉS ISKOLAI EREDMÉNYEI.
A fogyasztás pszichológiája − Milyen a magyar fogyasztó
ÖSSZEFOGLALÓ ELŐADÁS Dr Füst György.
- Uram, Önt meg kell műtenünk! - Azt már nem! Akkor inkább meghalok! - Ó, az egyik nem zárja ki a másikat!
Margitay Tihamér Filozófia és Tudománytörténet Tanszék 1111 Budapest, Egry J. u. 1. E610. Telefon: Helyzet- és igényfelmérés.
Matematikai alapok és valószínűségszámítás
Ismerje meg a Napi Gazdaság olvasóit! május 27.
Életkor TESZT.
A bio- és funkcionális élelmiszerek fogyasztói megítélése
1 Rádiós közönségmérés. 2 1,8 1,5 5,6 2,8 4,7 3,0 3,2 2,6 3,9 Source: Ofcom, EBU, WARC, Kantar Media, index.hu …továbbra is szól a rádió… napi rádiózással.
Másodfokú egyenletek megoldása
Időskorúak helyzete Nyíregyházán 2009 Patyán László DE OEC Egészségügyi Kar.
2008 február 26.1 Szonda Ipsos-GfK Hungária országos rádióhallgatottsági mérés 2008 január ● Módszertan Módszertan ● 15+ célcsoport  15+ célcsoport 
2007 július 24.1 Szonda Ipsos-GfK Hungária országos rádióhallgatottsági mérés 2007 június ●MódszertanMódszertan ●15+ célcsoport 15+ célcsoport  ●15+
2007 augusztus 27.1 Szonda Ipsos-GfK Hungária országos rádióhallgatottsági mérés 2007 július ●MódszertanMódszertan ●15+ célcsoport 15+ célcsoport  ●15+
2006 december 18.1 Szonda Ipsos-GfK Hungária országos rádióhallgatottsági mérés 2006 november ●MódszertanMódszertan ●15+ célcsoport 15+ célcsoport  ●15+
2007 november 28.1 Szonda Ipsos-GfK Hungária országos rádióhallgatottsági mérés 2007 október ●MódszertanMódszertan ●15+ célcsoport 15+ célcsoport  ●15+
Szabados Tímea és Wéber Andrea (EBH) október 26. Intézményekbe vetett bizalom és jogtudatosság a mai magyar társadalomban (Kutatási eredményeink.
KÖZVÉLEMÉNYKUTATÁS 2011 BÁTAAPÁTI TÉRSÉG NOGUCHI & PETERS CENTRAL-EUROPE COMMUNICATIONS INC. TETT.
TETT KUTATÁS NOGUCHI & PETERS CENTRAL-EUROPE COMMUNICATIONS INC.
Nyugat-Mecseki TIT területi kutatás Összefoglaló 2005.április.
KÖZVÉLEMÉNYKUTATÁS PÜSPÖKSZILÁGYI TÉRSÉG NOGUCHI & PETERS CENTRAL-EUROPE COMMUNICATIONS INC.
© 2005 The Gallup Organization T HE G ALLUP O RGANIZATION Országos Kreditmonitoring vizsgálat az oktatók körében - ábrasor
Egészséglelkesek az iskolákban Az egészségfejlesztés helyzete az általános iskolákban.
VII. Szalvéta bemutató Hol töltsd az idődet. Kezdetben az időd 100% - át emberek szponzorálásával kellene töltened. Igaz, hogy az első néhány hét.
MAT VII. Kongresszus1 Elterelés programban a dohányzásról Szögi Lakatos Maya Törzsök Góczán Emese Kék Kocka Nonprofit BT.
A gazdasági válság hatása a magyarországi vállalkozások körében H-1024 Budapest, Margit krt. 5/b  Tel: :   Web:
Cseber Kht évi gyűjtés eredménye január.
Általános lakossági ismeretek a szén-monoxid elleni védekezés vonatkozásában Honeywell Szabályozástechnikai Kft november 11.
1. Melyik jármű haladhat tovább elsőként az ábrán látható forgalmi helyzetben? a) A "V" jelű villamos. b) Az "M" jelű munkagép. c) Az "R" jelű rendőrségi.
Dunaújváros2014. szeptember 15. Projekt eredményeinek disszeminációja – 9. fejlesztési elem ÁROP- 1.A „Szervezetfejlesztés a konvergencia régióban.
MISKOLC ÉS TÉRSÉGE TELEPÜLÉSI SZILÁRDHULLADÉK-KEZELÉSI RENDSZERÉNEK TOVÁBBFEJLESZTÉSE – KÖZVÉLEMÉNY-KUTATÁS A PROGRAM ÁLTAL ÉRINTETT LAKOSOK KÖRÉBEN PROJEKTAZONOSÍTÓ:
Lap.hu oldalak dinamizálása Lap.hu találkozó – május 14.
FOGYATÉKOSSÁGI TÁMOGATÁS IGÉNYLÉSE
GRÁFOK Definíció: Gráfnak nevezzük véges vagy megszámlálhatóan végtelen sok pont és azokat összekötő szintén véges vagy megszámlálhatóan végtelen sok.
A Dél-Alföld általános gazdasági helyzete és a mögötte meghúzódó EMBER
,,Szent László”Római Katólikus Gimnázium Készitette:Kurucz Brigitta Kállai Dóra Kállai Dóra Mateoc Teodor-Dávid Mateoc Teodor-Dávid 2011 Február 16.
Munkakörelemés és –tervezés röviden
Hírek, információk és magas státuszú hallgatók az FM 88,1-en
Rádiós hallgatottság október - december
C++2. Ciklusok elöltesztelő (for, while) A ciklusmag feldolgozása előtt történik a vizsgálat  lehet, hogy egyszer sem fut le. A soronkövetkező iteráció.
Mérés, adat, statisztika. A könyvtári statisztika aktualitásai Somogyi József Könyvtári Intézet.
TÖBBCÉLÚ KÖZÖSSÉGI TEREK FEJLESZTÉSE AZ IKSZT-KUTATÁS ELSŐ EREDMÉNYEI II. SZAKMAI MŰHELY KŐVÁGÓSZŐLŐS, 2015 MÁJUS 21.
1. ábra T HE G ALLUP O RGANIZATION BUDAPEST © 2009 The Gallup Organization FSZEK- Bosnyák Könyvtár – Bosnyák U. 1.a Közvéleménykutatás
A magyarországi vállalatok rendezvényszervezési szokásai - üzleti körben végzett online piackutatás fő eredményei - Készítette: Nagy Péter Támogatóink.
ROMÁNIAI MAGYAR KULTURÁLIS PROJEKTEK (NGOSAK) ÉS PÁLYÁZATI LEHETŐSÉGEIK A PONT CSOPORT STATISZTIKÁI ÉS AZ ERRE CÉLRA KÉSZÍTETT MÉLYINTERJÚK ALAPJÁN.
1. ábra T HE G ALLUP O RGANIZATION BUDAPEST © 2009 The Gallup Organization FSZEK- Könyvtár – Üllői út 255. Közvéleménykutatás március.
1. ábra T HE G ALLUP O RGANIZATION BUDAPEST © 2009 The Gallup Organization FSZEK- Móricz Zsigmond Könyvtár – Nagyszeben tér 1. Közvéleménykutatás.
A 99,4 SUNSHINE FM BEMUTATÁSA, FELÉPÍTÉSE
Közbiztonság Budapesten Budapesti adatok
Előadás másolata:

T HE G ALLUP O RGANIZATION 1 „Bulisofőr” reklámkampány vizsgálat a HAFRAC számára két hullámban 2007.

T HE G ALLUP O RGANIZATION 2 „Bulisofőr” reklámkampány vizsgálat A Magyar GALLUP Intézet telefonos kampányértékelő pre- és postevulation vizsgálatot végzett a HAFRAC megbízásából Terepmunka: július és november Vizsgált célcsoport: 18 – 65 éves lakosság Színhely: Budapest Módszer: telefonos interjú Minta: fő A mérés hibája: (konfidencia intervallum)+ 7,0%/ hullámonként

T HE G ALLUP O RGANIZATION 3 „Bulisofőr” reklámkampány vizsgálat A vizsgált célcsoport bő kétharmada ugyan rendelkezik saját gépkocsival, de majd fele egyáltalán nem vezet A célcsoport minden 10 tagjából 4 fő rendszeresen (naponta, vagy gyakran) vezet A célcsoport minden 10 tagjából egy rendszeresen (naponta, vagy gyakran) fogyaszt, több mint fele pedig soha sem fogyaszt alkoholt Tíz éves közül kilenc pontosan tudja, hogy vezetés előtt egy órával nulla (dl/cl) a megengedett elfogyasztható bor mennyisége, egy fő nem tudja vagy nem akart válaszolni A célcsoport fele havonta legalább egyszer (tízből egy rendszeresen, azaz hetente egyszer vagy többször is) elmegy nyilvános szórakozó helyre Tíz szórakozni járó közül 2-3 fő mindig autóval másik 2-3 pedig esetenként autóval megy A vizsgált célcsoportban, de az alkoholt fogyasztók közül is tíz főből csak két fő hallott a kulturált Alkoholfogyasztásért szervezetről

T HE G ALLUP O RGANIZATION 4 „Bulisofőr” reklámkampány vizsgálat A évesek közül júliusban csak majdnem a fele, tízből négyen, novemberben már éppen a fele, azaz minden második hallott már a „Bulisofőr” kifejezésről. A kifejezés társalgási téma volt, tíz megkérdezett közül júliusban kettő novemberben már három fő barátoktól, ismerősőktől hallott a „Bulisofőr” kifejezésről. Minden negyedik célcsoport tag a TV-ben hallott erről. Míg júliusban tíz megkérdezettből csak egy novemberben már két fő jelezte, hogy a kifejezést a rádióban is hallotta. A „Bulisofőr” kifejezés pontos tartalmát csak minden ötödik megkérdezett ismerte. Erről a kifejezésről júliusban a megkérdezettek kétharmada, novemberben pedig még mindig a megkérdezettek fele bizony egy jó kis sofőrszolgálatra asszociált inkább

T HE G ALLUP O RGANIZATION 5 Saját személygépkocsi JÚLIUSNOVEMBER N=210 Százalékos megoszlás

T HE G ALLUP O RGANIZATION 6 Vezetés gyakorisága JÚLIUSNOVEMBER N=210 Százalékos megoszlás

T HE G ALLUP O RGANIZATION 7 Alkoholfogyasztás gyakorisága JÚLIUSNOVEMBER N=210 Százalékos megoszlás

T HE G ALLUP O RGANIZATION 8 Hány dl bor elfogyasztása megengedett vezetés előtt 1 órával? JÚLIUSNOVEMBER N=210 Százalékos megoszlás

T HE G ALLUP O RGANIZATION 9 Hány cl bor elfogyasztása megengedett vezetés előtt 1 órával? JÚLIUSNOVEMBER N=210 Százalékos megoszlás

T HE G ALLUP O RGANIZATION 10 Szórakozóhelyre járás gyakorisága JÚLIUSNOVEMBER N=210 Százalékos megoszlás

T HE G ALLUP O RGANIZATION 11 Szórakozóhelyre járás gyakorisága autóval JÚLIUSNOVEMBER N=63 N=57 Százalékos megoszlás

T HE G ALLUP O RGANIZATION 12 A Magyar Szövetség A Kulturált Alkoholfogyasztásért szervezet ismertsége? JÚLIUSNOVEMBER N=63 N=57 Hallott-e már Ön a Magyar Szövetség A Kulturált Alkoholfogyasztásért szervezetről? Százalékos megoszlás

T HE G ALLUP O RGANIZATION 13 „Bulisofőr” ismertsége N=210 N=90 Hallott-e róla? Kitől, milyen forrásból? -százalék- JÚLIUS Százalékos megoszlás

T HE G ALLUP O RGANIZATION 14 „Bulisofőr” ismertsége N=210 N=104 Hallott-e róla? Kitől, milyen forrásból? -százalék- NOVEMBER Százalékos megoszlás

T HE G ALLUP O RGANIZATION 15 Mikor hallotta először a „bulisoför” kifejezést? JÚLIUSNOVEMBER N=104 N=90 Százalékos megoszlás

T HE G ALLUP O RGANIZATION 16 Ön szerint mit jelent az hogy „bulisofőr”? N=210 Százalékos megoszlás