T HE G ALLUP O RGANIZATION 1 „Bulisofőr” reklámkampány vizsgálat a HAFRAC számára két hullámban 2007.
T HE G ALLUP O RGANIZATION 2 „Bulisofőr” reklámkampány vizsgálat A Magyar GALLUP Intézet telefonos kampányértékelő pre- és postevulation vizsgálatot végzett a HAFRAC megbízásából Terepmunka: július és november Vizsgált célcsoport: 18 – 65 éves lakosság Színhely: Budapest Módszer: telefonos interjú Minta: fő A mérés hibája: (konfidencia intervallum)+ 7,0%/ hullámonként
T HE G ALLUP O RGANIZATION 3 „Bulisofőr” reklámkampány vizsgálat A vizsgált célcsoport bő kétharmada ugyan rendelkezik saját gépkocsival, de majd fele egyáltalán nem vezet A célcsoport minden 10 tagjából 4 fő rendszeresen (naponta, vagy gyakran) vezet A célcsoport minden 10 tagjából egy rendszeresen (naponta, vagy gyakran) fogyaszt, több mint fele pedig soha sem fogyaszt alkoholt Tíz éves közül kilenc pontosan tudja, hogy vezetés előtt egy órával nulla (dl/cl) a megengedett elfogyasztható bor mennyisége, egy fő nem tudja vagy nem akart válaszolni A célcsoport fele havonta legalább egyszer (tízből egy rendszeresen, azaz hetente egyszer vagy többször is) elmegy nyilvános szórakozó helyre Tíz szórakozni járó közül 2-3 fő mindig autóval másik 2-3 pedig esetenként autóval megy A vizsgált célcsoportban, de az alkoholt fogyasztók közül is tíz főből csak két fő hallott a kulturált Alkoholfogyasztásért szervezetről
T HE G ALLUP O RGANIZATION 4 „Bulisofőr” reklámkampány vizsgálat A évesek közül júliusban csak majdnem a fele, tízből négyen, novemberben már éppen a fele, azaz minden második hallott már a „Bulisofőr” kifejezésről. A kifejezés társalgási téma volt, tíz megkérdezett közül júliusban kettő novemberben már három fő barátoktól, ismerősőktől hallott a „Bulisofőr” kifejezésről. Minden negyedik célcsoport tag a TV-ben hallott erről. Míg júliusban tíz megkérdezettből csak egy novemberben már két fő jelezte, hogy a kifejezést a rádióban is hallotta. A „Bulisofőr” kifejezés pontos tartalmát csak minden ötödik megkérdezett ismerte. Erről a kifejezésről júliusban a megkérdezettek kétharmada, novemberben pedig még mindig a megkérdezettek fele bizony egy jó kis sofőrszolgálatra asszociált inkább
T HE G ALLUP O RGANIZATION 5 Saját személygépkocsi JÚLIUSNOVEMBER N=210 Százalékos megoszlás
T HE G ALLUP O RGANIZATION 6 Vezetés gyakorisága JÚLIUSNOVEMBER N=210 Százalékos megoszlás
T HE G ALLUP O RGANIZATION 7 Alkoholfogyasztás gyakorisága JÚLIUSNOVEMBER N=210 Százalékos megoszlás
T HE G ALLUP O RGANIZATION 8 Hány dl bor elfogyasztása megengedett vezetés előtt 1 órával? JÚLIUSNOVEMBER N=210 Százalékos megoszlás
T HE G ALLUP O RGANIZATION 9 Hány cl bor elfogyasztása megengedett vezetés előtt 1 órával? JÚLIUSNOVEMBER N=210 Százalékos megoszlás
T HE G ALLUP O RGANIZATION 10 Szórakozóhelyre járás gyakorisága JÚLIUSNOVEMBER N=210 Százalékos megoszlás
T HE G ALLUP O RGANIZATION 11 Szórakozóhelyre járás gyakorisága autóval JÚLIUSNOVEMBER N=63 N=57 Százalékos megoszlás
T HE G ALLUP O RGANIZATION 12 A Magyar Szövetség A Kulturált Alkoholfogyasztásért szervezet ismertsége? JÚLIUSNOVEMBER N=63 N=57 Hallott-e már Ön a Magyar Szövetség A Kulturált Alkoholfogyasztásért szervezetről? Százalékos megoszlás
T HE G ALLUP O RGANIZATION 13 „Bulisofőr” ismertsége N=210 N=90 Hallott-e róla? Kitől, milyen forrásból? -százalék- JÚLIUS Százalékos megoszlás
T HE G ALLUP O RGANIZATION 14 „Bulisofőr” ismertsége N=210 N=104 Hallott-e róla? Kitől, milyen forrásból? -százalék- NOVEMBER Százalékos megoszlás
T HE G ALLUP O RGANIZATION 15 Mikor hallotta először a „bulisoför” kifejezést? JÚLIUSNOVEMBER N=104 N=90 Százalékos megoszlás
T HE G ALLUP O RGANIZATION 16 Ön szerint mit jelent az hogy „bulisofőr”? N=210 Százalékos megoszlás