A NEW WAVES csapat bemutatja: Airwaves – Válaszd a kihívást! Országos Média Verseny 2010 Döntő Készítették: Orova Zita, Totth Ádám, Vadász Kinga (Budapesti.

Slides:



Advertisements
Hasonló előadás
Infinety – Content for Brand ® Esettanulmányok. Témaközpont a Nőiportálon Hirdető:Teva Brand: Valeriana A kampány célja: az ügyfél új gyógyszerének megismertetése.
Advertisements

Az agrár- és élelmiszeripar az Internet kapujában Előadó: Varga István avagy: az Internet a kapuk előtt.
MILLIÁRDOK! FORINTOCSKÁK? figyelem: hatékony szponzoráció
Ifjúsági Egészségnap április 7.. Célcsoport és célok •18-28 éves korosztály •A felsőoktatásban tanuló hallgatók •Egészségmagatartás fejlesztése.
Kétharmad, háromnegyed, négyötöd: mindenki olvas újságot
KAMPÁNY TERV Út az egésséges életmód fele
Utazás, szabadidő és turizmus csoport Az egészségturizmus éve Oláh László igazgató Stratégiai Termékek Igazgatósága Magyar Fürdőszövetség Közgyűlése.
LAKOSSÁGI KÖRNYEZETTUDATOS SZEMLÉLETFORMÁLÓ PROGRAM
Ösztönöktől vezérelve Megújuló csatornánkon lankadatlanul űzzük tovább a prédát szárazon és vízen egyaránt. Stábunk a vadászat és horgászat neves képviselőivel.
Közösségi marketing aktivitások a sertéshús piacon Dr. Simon Péter MT Zrt. – AMC 2013.
REKLÁMTERVEZÉS 2..
A direkt marketing fogalma
Magyar Kerékpárosklub Hungarian Cyclists’ Club (HCC)‏ László János, elnök.
TÁMOP-5.5.5/08/1 A diszkrimináció elleni küzdelem – a társadalmi szemléletformálás és hatósági munka erősítése Társadalmi szemléletformálás – a komplex.
NIVEA For Men Mobil internet kampány Gábos Anna, NIVEA FOR MEN – a NIVEA férfias oldala…
FIGYELEM! hatékony szponzoráció Dr. BERKES Péter egyetemi adjunktus
Kovács Zita Tiborcz Anikó
Business Day 2009 Hogy látják a kutatók a jövőt? 2009.október 2. Mihálszki Zsuzsa TNS Media Intelligence.
A dunaújvárosi fiatalok szabadidő eltöltési szokásai
GfK Hungária-Szonda Ipsos Internet Audience Research IV. negyedév időszakban végzett felmérés alapján készült A Magyar Online (Hajdú Online – Szabolcs.
Mire jó az internet? • Kommunikáció a családdal, a barátokkal • Elérhető információ és szórakozás • Tanulási, ismerkedési, és felfedezési lehetőségek.
Coke Zero sampling
Válság idején nő, vagy csökken a rádióreklám szerepe? Bolla Zsolt Programigazgató, Sláger Rádió.
Lilla útja a sikerig– a Lilla magazin kampánya szeptember 11.
Az ötlettől a kampányig
Bemutatkozik a Premier Kommunikációs Iroda A kommunikáció világában minden nap egy új Premier!
DPR kommunikáció alapelvei
2011 – Sarkadi Eszter Harkányi Turisztikai Egyesület.
Alternatív oktatási finanszírozási lehetőségek Beiskolázást (is) növelő marketing koncepciók és PR tevékenységek módszertana.
4. Tétel Válassza ki szépségszalonja számára a legoptimálisabb helyszínt! Határozza meg, hogy milyen szempontokat vesz figyelembe, és mutassa be őket gyakorlati.
Reklám.
Gazdálkodási modul Gazdaságtudományi ismeretek III. Marketing KÖRNYEZETGAZDÁLKODÁSI MÉRNÖKI MSc TERMÉSZETVÉDELMI MÉRNÖKI MSc.
Közösségi oldalak üzletszerzésre és reklámozásra.
AZ ÚJ MAGYARORSZÁG VIDÉKFEJLESZTÉSI PROGRAM KOMMUNIKÁCIÓJA.
Medical Spa közös kommunkációja Buktatók és kihívások Verik Orsolya Oxygen Medical.
„ Átszűrődő üzenetek'‘ Liliom programok Paplanos Péter PR Manager Lilly Hungária Kft.
ATL - mit hirdessünk és hol?
Mit tesz az MNB a hazai lakosság pénzügyi kultúrájának fejlesztéséért? Dr. Simon András, kommunikációs igazgató Április 7.
DPR kommunikáció Alternatív marketing eszközök Deliné dr. Győrmárton Rita alumni irodavezető, PTE DPR Szakmai Nap, április 15.
Mire jó az internet? Kommunikáció a családdal, a barátokkal Elérhető információ és szórakozás Tanulási, ismerkedési, és felfedezési lehetőségek lehetőségek.
Új hirdetési megoldások a televíziós piacon
Fogyasztóvédelmi panaszok, vállalkozások, oktatás dr. Kispál Edit április 3.
A „HÁZASSÁG HETE SZEGEDEN” KOMMUNIKÁCIÓS KAMPÁNYÁNAK ALAPPILLÉREI: KIINDULÓPONT A társadalomban tapasztalható individualizmus propagálását egyfajta intenzív.
A 2008/2009-es tanév 6 iskola közösségi életének szervezésével kezdődött.
1. Egymásra Lépni Tilos! ÉRZÉKENYÍTÉS MINDENKINEK.
A marketingkommunikáció
18-39 évesek elérése. Internetezők – internethasználat alakulása, Megj.: rendszeres olvasó = rendszeres olvasója bármelyik laptematikának Forrás:
KAMPÁNYTERVEZÉS ALAPJAI – mit gondoljunk végig, mielőtt hirdetni kezdünk?
Máth András, Ringier tanácsadó – OAG Szakmai Nap Marketing és kutatás hogyan segíthet a kutatás.
Viszlay Anita Kommunikációs szakember Eger, HKIK augusztus 25.
Tóth Zoltán MDSZ alelnök - Stratégiai Bizottság elnöke.
Bemutatkozik a Premier Kommunikációs Iroda A kommunikáció világában minden nap egy új Premier!
DM kampány Készítették: Gémesi Julianna Kemensky Angéla.
2012. március 31. – április 1. SYMA Sport- és Rendezvényközpont Rendezvény fővédnöke: Dr. Réthelyi Miklós Nemzeti Erőforrás Miniszter.
Tegyünk Egészségünk Színvonaláért Alapítvány Civil vélemény Dr. Kovács Gabriella Igazgató, TESZ Alapítvány február.
© Szöllősi és Társai Bt. Marketingkommunikáció a TISZK rendszerében.
Juventus általános prezentáció.
Hallgatói kommunikációs csatornák, a hallgatók mozgósításának eszközei a sportszervezésben Debrecen, szeptember 3.Készítette: Barota László.
Igényfelkelt ő kampány. Általunk választott termék: GÓBÉ termékek.
PTE INNOVÁCIÓS NAP 2015 A PTE marketing eszköztára KKV-k részére felsőoktatási marketing | üzlet vagy sem? Deliné dr. Győrmárton Rita PTE Marketing Osztály.
„HÓFEHÉR OSZTRÁK HÉTVÉGÉK” február 13 - március 23. Promóciós ajánlat az AGIP Hungária Kft. részére
Hajós Katalin Budapest, június 5.
Ösztönöktől vezérelve Megújuló csatornánkon lankadatlanul űzzük tovább a prédát szárazon és vízen egyaránt. Stábunk a vadászat és horgászat neves képviselőivel.
PARTYKÁCIÓ, azaz a szórakoztató educatio … Imre Zita marketing és kommunikációs igazgató Diákhitel Központ Zrt. Budapest, március 22.
INSIGHTS IDEAS RESULTS Nyári toborzás McDonalds munkaerő toborzás rádiós együttműködéssel.
ÁLRUHÁS REKLÁMOK NYOMÁBAN Kreatív ̶ Márkázott Tartalom Konferencia szeptember 20. Mihálszki Zsuzsa.
Viniczai András, Café Connection Mit tesz a BTL a közösségi médiával? Vagy az ővele?
3+1 lábú: kreatív + konzervatív ötletek ATL + BTL megjelenés Duális kampány 1,5 M Ft-os keret Budget A célcsoport szórakozási felületei Jelenlegi autójuk.
Termék PR és PR ügynökség helye a vállalati struktúrában PR Konferencia,
A 99,4 SUNSHINE FM BEMUTATÁSA, FELÉPÍTÉSE
Előadás másolata:

A NEW WAVES csapat bemutatja: Airwaves – Válaszd a kihívást! Országos Média Verseny 2010 Döntő Készítették: Orova Zita, Totth Ádám, Vadász Kinga (Budapesti Gazdasági Főiskola – Külkereskedelmi Kar)

Feladat – image kommunikáció Kihívás KonkurenciaMárkaFogyasztó USP Kommunikáció Média CÉL

VERSENYTÁRSAK 94,5 91,188, , ,5 97,5 9493,5 74,6 88,1

AIRWAVES MÁRKA - IMAGE.” Márka-megszemélysítés Fiatalos Sportos, Kalandvágyó, Ki ha én nem, beképzeltségre hajlamos Márkakép Egyértelműen az erős ízt emelték ki

Airwaves Célcsoport Demográfiai jellemzők év Városban élő Dolgozó/Tanuló Életstílus Lendületes Fogékony a változásokra Közösségi élet Nyitott az újdonságra Érdeklődő Szabadidő Sport Szabadtéri programok Család Barátok Hol találkoznak kihívással?

KIHÍVÁS kihívás munkasportversenyiskola Növekszik az arousal szint Csökken a drive

Mindennapi kihívások INSIGHT Elmenekülünk előlük és fejünket a homokba dugjuk Erőt gyűjtünk és szembenézünk velük AIRWAVES

USP A versenytársaktól megkülönböztet Fogyasztók által kiemelt termékelőny AIRWAVES ERŐS ÍZ Mindennapi kihívások Szembe kell néznünk velük AIRWAVES ERŐT ad, hogy szembenézz a kihívássokkal E

Kommunikációs stratégiacélok Üzenet bevésődése Szimpátiát ébresszünk a fogyasztóban Tisztább márkakép kialakítása  Call to action - Cselekedj!  barátságos, közvetlen hangnem  egyértelmű üzenet a fogyasztói insight-ra alapozva

STRATÉGIAI IRÁNYVONAL Ne dugd a homokba a fejed! Légy erős! Nézz szembe a kihívással! Bátor strucc kampány

Üzenet bevésődése Szimpátiát ébresszünk a fogyasztóban Tisztább márkakép kialakítása Média célok - stratégia Média célok - stratégia Erős ATL háttér Célcsoporthoz közeli médium Interaktivitás Figyelemfelkeltő médiafelület, szórakoztató módon

Integrált  ATL–BTL  támogatás,kiegészítés Interaktivitás  internetes játékok, rendezvények, ambient, gerillaakciók Élménynyújtás  rendezvények HOGYAN?

Kinek? Média célcsoport Szurikáták év Tanuló Szabadidős tevékenységek Közösségi élet Oroszlánok Fiatal pályakezdő/dolgozó Munka Család Közösségi élet

1. szakasz2. szakasz 3. szakasz Március 1. Kampányunk kezdete Június 31. Kampányunk vége Időtartam

Médiahasználat ATL BTL RádióIndoor, OutdoorSajtó Internet Kreatív médiamegoldások Helyi promóciók Szponzoráció, eseménymarketing TV PR

ATL ATL eszközök

Televízió Szponzoráció Szellemi vetélkedő Sportközvetítés Tehetségkutató Kihívással kapcsolatba hozható filmek Reklámfilmek kihívással kapcsolatos műsorok előtt, szüneteiben, után 1.szakasz Struccok - 5 mp-s spotok 2.szakasz Társul a termék -kisfilmek 3.szakasz Megerősítés

piackutatás naponta 29% 58% hetente többször Rádió Rendezvényeink promotálása Reggeli órák beszélgetős műsoraiban, szüneteikben Délután 4-6 közötti időszak műsoraiban, szüneteikben

63% hetente többször Programajánlókban rendezvényeink hirdetése Sajtó

Integrált arculat Indoor-outdoor Párhuzamban a TV kampány szakaszival Kihívásokkal teli helyeken Kreatív közterület használat struccfejű jegylyukasztó a BKV-n 3D óriásplakát labdafogó háló

Interstitial Vírusvideók Flashjátékok Internet Hagyományos módszerek Social Média Élmények

BTL eszközök

Rendezvények, Szponzoráció április 1. STRUCC PARÁDÉ május 18. A KIHÍVÁS NAPJA Egészséges életmód –, sportrendezvényeken való megjelenés PR

Helyi promóciók Iskolákban és cégeknél kihívásokkal teli időszakokban TRYVERTISING Mire jó ez?

Egyedi és kreatív médiamegoldások

Ambient és gerilla eszközök Mászófal panelházak oldalán GPS/Geocaching Struccos flashmobok

Kreatív médiamegoldások Alacsony büdzséből megoldható, terjeszthető, hazavihető megoldások azért, hogy a márka mindig ott legyen a fogyasztóval MATRICA a Don’t Panic boritékokba FreeCard HoReCa helyeken Egyedi tervezésű, hazavihető, struccos cuccok

Médiaintenzitás 1. szakasz 3.szakasz2.szakasz

TV50% BTL15% Internet10% Közterület10% Rádió5% Sajtó5% Kreatív média5% Büdzsé

Összegzés

Köszönjük a figyelmet!