A NEW WAVES csapat bemutatja: Airwaves – Válaszd a kihívást! Országos Média Verseny 2010 Döntő Készítették: Orova Zita, Totth Ádám, Vadász Kinga (Budapesti Gazdasági Főiskola – Külkereskedelmi Kar)
Feladat – image kommunikáció Kihívás KonkurenciaMárkaFogyasztó USP Kommunikáció Média CÉL
VERSENYTÁRSAK 94,5 91,188, , ,5 97,5 9493,5 74,6 88,1
AIRWAVES MÁRKA - IMAGE.” Márka-megszemélysítés Fiatalos Sportos, Kalandvágyó, Ki ha én nem, beképzeltségre hajlamos Márkakép Egyértelműen az erős ízt emelték ki
Airwaves Célcsoport Demográfiai jellemzők év Városban élő Dolgozó/Tanuló Életstílus Lendületes Fogékony a változásokra Közösségi élet Nyitott az újdonságra Érdeklődő Szabadidő Sport Szabadtéri programok Család Barátok Hol találkoznak kihívással?
KIHÍVÁS kihívás munkasportversenyiskola Növekszik az arousal szint Csökken a drive
Mindennapi kihívások INSIGHT Elmenekülünk előlük és fejünket a homokba dugjuk Erőt gyűjtünk és szembenézünk velük AIRWAVES
USP A versenytársaktól megkülönböztet Fogyasztók által kiemelt termékelőny AIRWAVES ERŐS ÍZ Mindennapi kihívások Szembe kell néznünk velük AIRWAVES ERŐT ad, hogy szembenézz a kihívássokkal E
Kommunikációs stratégiacélok Üzenet bevésődése Szimpátiát ébresszünk a fogyasztóban Tisztább márkakép kialakítása Call to action - Cselekedj! barátságos, közvetlen hangnem egyértelmű üzenet a fogyasztói insight-ra alapozva
STRATÉGIAI IRÁNYVONAL Ne dugd a homokba a fejed! Légy erős! Nézz szembe a kihívással! Bátor strucc kampány
Üzenet bevésődése Szimpátiát ébresszünk a fogyasztóban Tisztább márkakép kialakítása Média célok - stratégia Média célok - stratégia Erős ATL háttér Célcsoporthoz közeli médium Interaktivitás Figyelemfelkeltő médiafelület, szórakoztató módon
Integrált ATL–BTL támogatás,kiegészítés Interaktivitás internetes játékok, rendezvények, ambient, gerillaakciók Élménynyújtás rendezvények HOGYAN?
Kinek? Média célcsoport Szurikáták év Tanuló Szabadidős tevékenységek Közösségi élet Oroszlánok Fiatal pályakezdő/dolgozó Munka Család Közösségi élet
1. szakasz2. szakasz 3. szakasz Március 1. Kampányunk kezdete Június 31. Kampányunk vége Időtartam
Médiahasználat ATL BTL RádióIndoor, OutdoorSajtó Internet Kreatív médiamegoldások Helyi promóciók Szponzoráció, eseménymarketing TV PR
ATL ATL eszközök
Televízió Szponzoráció Szellemi vetélkedő Sportközvetítés Tehetségkutató Kihívással kapcsolatba hozható filmek Reklámfilmek kihívással kapcsolatos műsorok előtt, szüneteiben, után 1.szakasz Struccok - 5 mp-s spotok 2.szakasz Társul a termék -kisfilmek 3.szakasz Megerősítés
piackutatás naponta 29% 58% hetente többször Rádió Rendezvényeink promotálása Reggeli órák beszélgetős műsoraiban, szüneteikben Délután 4-6 közötti időszak műsoraiban, szüneteikben
63% hetente többször Programajánlókban rendezvényeink hirdetése Sajtó
Integrált arculat Indoor-outdoor Párhuzamban a TV kampány szakaszival Kihívásokkal teli helyeken Kreatív közterület használat struccfejű jegylyukasztó a BKV-n 3D óriásplakát labdafogó háló
Interstitial Vírusvideók Flashjátékok Internet Hagyományos módszerek Social Média Élmények
BTL eszközök
Rendezvények, Szponzoráció április 1. STRUCC PARÁDÉ május 18. A KIHÍVÁS NAPJA Egészséges életmód –, sportrendezvényeken való megjelenés PR
Helyi promóciók Iskolákban és cégeknél kihívásokkal teli időszakokban TRYVERTISING Mire jó ez?
Egyedi és kreatív médiamegoldások
Ambient és gerilla eszközök Mászófal panelházak oldalán GPS/Geocaching Struccos flashmobok
Kreatív médiamegoldások Alacsony büdzséből megoldható, terjeszthető, hazavihető megoldások azért, hogy a márka mindig ott legyen a fogyasztóval MATRICA a Don’t Panic boritékokba FreeCard HoReCa helyeken Egyedi tervezésű, hazavihető, struccos cuccok
Médiaintenzitás 1. szakasz 3.szakasz2.szakasz
TV50% BTL15% Internet10% Közterület10% Rádió5% Sajtó5% Kreatív média5% Büdzsé
Összegzés
Köszönjük a figyelmet!