Partneri elégedettség mérésének eredményei 2011/2012. tanév Machánné Tatár Rita.

Slides:



Advertisements
Hasonló előadás
A Széchenyi István Általános Iskola Készítette: Nagy Melinda 8. c
Advertisements

Induló képzéseink – 2008/2009-es tanév Lovassy László Gimnázium  :  : Lovassy László Gimnázium Induló képzéseink 2008/2009-es.
EURÓPA MAGYARORSZÁG.
SZÜLŐI IGÉNY- ÉS ELÉGEDETTSÉG-MÉRÉS
Móricz Zsigmond Alapiskola és Óvoda
A társadalmi tényezők hatása a tanulásra
Pályaválasztás 2014/15.
2003. január Tanulói munkaterhek. A kutatás módszere  Válaszadók: 2700 tanuló és szüleik (elsősorban az édesanya)  Kérdezés módja: személyes interjúk.
A Bálint Márton Általános és Középiskola
Iskolánkról.
Erőállóképesség mérése Találjanak teszteket az irodalomban
MATEMATIKA Év eleji felmérés 3. évfolyam
A Németh László Angol Testnevelés Tagozatos Általános Iskola
Tehetséges tanulóink szakkörökön, a több éve működő tehetséggondozó műhelyekben (természettudományos, környezetvédelmi), valamint a különböző szintű.
P ÁLYAVÁLASZTÁS 2013/2014 Dabasi II. Rákóczi Ferenc Általános Iskola 1.
Beiskolázási tájékoztató december
a szülői elégedettségmérés legfontosabb eredményeiről
Budapest, szeptember 22.1 A KÖVI képzései a hallgatói vélemények tükrében Baráth Tibor KÖVI igazgató KÖZOKTATÁSI VEZETŐKÉPZŐ ÉS TOVÁBBKÉPZŐ INTÉZET.
Edzők válaszai a kérdőíves felmérésre (325 válaszadó)
Méltányossági elvek a közoktatásban
Az új történelem érettségiről és eredményeiről augusztus Kaposi József.
Hogyan segítik a tanításkísérő szemináriumok az összefüggő egyéni szakmai gyakorlatot? ELTE PPK N. Kollár Katalin
Bonyhádi Oktatási Nevelési Intézmény
A tételek eljuttatása az iskolákba
VÁLOGATÁS ISKOLÁNK ÉLETÉBŐL KÉPEKBEN.
KAPOSVÁRI EGYETEM GYAKORLÓ ÁLTALÁNOS ISKOLA ÉS GIMNÁZIUM
KAPOSVÁRI EGYETEM GYAKORLÓ ÁLTALÁNOS ISKOLA ÉS GIMNÁZIUM
Zákányszéki Általános Iskola és Alapfokú Művészetoktatási Intézmény prezentációja 2009.
1. IS2PRI2 02/96 B.Könyv SIKER A KÖNYVELÉSHEZ. 2. IS2PRI2 02/96 Mi a B.Könyv KönyvelésMérlegEredményAdóAnalitikaForintDevizaKönyvelésMérlegEredményAdóAnalitikaForintDeviza.
Sárgarépa piaca hasonlóságelemzéssel Gazdaság- és Társadalomtudományi kar Gazdasági és vidékfejlesztési agrármérnök I. évfolyam Fekete AlexanderKozma Richárd.
Tanulói elégedettség mérés május. A tanulóknak összesen 2442 kérdést tettünk fel. 263 esetben a tanulók nem adtak választ, ami a feltett kérdéseknek.
Tanítók: egy szakmacsoport az adatok tükrében Nagy Mária, Országos Közoktatási Intézet Tanítóság: szakma, mesterség, hivatás Előadóülés. MTA, június.
Merre tovább? Tapasztalatok a kétszintű latin nyelvi érettségiről.
A közép- és emelt szintű vizsga tanári értékelése
szakmérnök hallgatók számára
Szűcs Sándor Általános és alapfokú Művészeti Iskola Minőségirányítási programjában meghatározott elégedettségi mérés értékelése április.
Igénymérés a 2010/2011-es tanévben Beszámoló Összeállította: Fülöp Lászlóné Minőségirányítási vezető.
Logikai szita Izsó Tímea 9.B.
Vörösmarty Mihály Általános Iskola, Gimnázium és Alapfokú Művészetoktatási Intézmény
PÁLYAVÁLASZTÁS.
Évzáró értekezlet 2006 Minőségbiztosítás Önértékelés 2006 mérés.
HALLGATÓI ELÉGEDETTSÉGI VIZSGÁLATOK A WJLF-EN A es tanév eredményei.
Tanulói utánkövetés 2009/2010. A 2009/2010-es tanévben iskolánkban 210 tanuló végzett. 77 fő a szakközépiskola valamelyik tagozatán 133 fő szakmát szerzett.
Nyitott Kapuk 2010 Beiskolázási kérdőívek értékelése.
QualcoDuna interkalibráció Talaj- és levegövizsgálati körmérések évi értékelése (2007.) Dr. Biliczkiné Gaál Piroska VITUKI Kht. Minőségbiztosítási és Ellenőrzési.
Alsó tagozat Demény Gabriella igh
KLNOMH Vásárhelyi Pál Általános Iskola OM azonosító: P ÁLYAVÁLASZTÁS- I SKOLAVÁLASZTÁS Továbbtanulási tájékoztató
KIÉGETTSÉG VIZSGÁLAT 2011/12.
Tanulói elégedettségvizsgálat ismertetése HJK
Az iskolai dokumentumok elérhetősége
Szoftverfejlesztés az Informatikus Szakigazgatási Agrármérnök szakon Bakó Mária Várallyai László DE, Gazdaságtudományi Kar.
1. Melyik jármű haladhat tovább elsőként az ábrán látható forgalmi helyzetben? a) A "V" jelű villamos. b) Az "M" jelű munkagép. c) Az "R" jelű rendőrségi.
Simon Gabriella A papíralapú portfólió
Emelt- vagy középszintű felkészítés? Szülői értekezlet Lovassy László Gimnázium március 1.
Bonyhádi Általános Iskola, Gimnázium és Alapfokú Művészeti Iskola
Baross Gábor Általános Iskola
SZÜLŐI ELÉGEDETTSÉG MÉRÉS ÓVODAI FEJLESZTÉS 2011/2012
Kalocsai Fényi Gyula Általános Iskola Belvárosi Általános Iskolája
Minőségfejlesztés Szülői elégedettség mérés március Készítették: Kemény Viktória, Pástiné Rozinay Ágnes, Tölgyesi Henrietta.
Köszöntjük a Kálváriaparti Általános Iskolában! Mottónk: „Volt kicsi gyermek mind az, ki ma bölcs meg erős”
A TÁRSADALMI JÓL- LÉT KÉRDÉSEINEK ÖSSZEHASONLÍTÁSA EGYES SZOLGÁLTATÓ SZEKTOROKBAN Készítette: Folmegné Czirák Julianna
1 Az igazság ideát van? Montskó Éva, mtv. 2 Célcsoport Az alábbi célcsoportokra vonatkozóan mutatjuk be az adatokat: 4-12 évesek,1.
A tanulás segítése – a tanulás tanítása a napköziben
Bonyhádi Általános Iskola, Gimnázium és Alapfokú Művészeti Iskola
Jánoshalmi Hunyadi János Általános Iskola,
Motiváció és ellenőrzés az informatika órákon
Álmodtunk egy iskolát magunknak
Bonyhádi Általános Iskola, Gimnázium és Alapfokú Művészeti Iskola
Intézményi szülői munkaközösségi értekezlet
Köszöntjük intézményünkben!
Előadás másolata:

Partneri elégedettség mérésének eredményei 2011/2012. tanév Machánné Tatár Rita

Általános áttekintés:  9. tanév  Kérdőív átdolgozása (2. év) : –Kérdések pontosítása –Részletezés lehetősége  Jól működik!  Évről – évre hasonló eredmények  Nincsenek nagy eltérések  következetesség, kialakult pedagógiai munka

Tanulói eredmények – - alsó tagozat  Általános elégedettség: 4.56 (4,74)  Minimum: 4,17 (4,09)  Maximum: 5,00 (4,97)  Nem változott a szóródás!  Határok: 4,46 és 4,72  Fejlesztésre váró terület: Otthon is kell tanulnom, hogy jó eredményeket érjek el. 4,17 (4.09)

Tanulói eredmények – alsó tagozat Erősségek: Rendszeresen kapok visszajelzést a munkámról. A tanáraim elvárják, hogy aktív legyek az órákon. Tanáraim felkészülten jönnek az órákra. A tanáraim figyelnek rám A jövőben hasznomra lesznek az iskolában tanultak. A tanáraimat nemcsak a tanulmányi eredményem érdekli. Tanáraim igazságosan osztályoznak. A mi iskolánkban illik jól teljesíteni. Tudom, mit várnak el tőlem a tanáraim. Tanáraim egyre magasabb színvonalú munkára ösztönöznek. A tanáraim mindig megdicsérnek, ha valamit jól csinálok.

Képességeimnek megfelelő feladatot kapok. Segítséget kapok, hogy megtaláljam, miben vagyok jó. Minden héten kapok dicséretet, ha megérdemlem. Sokszor szinte magával ragad a tanári előadás. A tanáraim hasznos értékelést adnak a teljesítményemről. Tanáraimnak nincsenek előítéleteik velem szemben. Az előző nap volt sikerélményem. Tanáraim érdekes órákat tartanak. A mi iskolánkban illik jól teljesíteni. Tanórán kívül is van lehetőségem érdeklődésemnek megfelelő elfoglaltságot választani. Tanulói eredmények – alsó tagozat Erősségek:

Felmerült elvárások - alsósok 5 perccel hosszabb szünetek, a "WLON" hálózatot ne kódolják be, mindennapos tesi, WC-k tisztasága, finomabb ebéd

Részletezések: 2.b Szerintem szükséges lenne még a köv. eszközökre: új TV, több könyv, új padok 2x, új székek Interaktív tábla, kislabda, 3.b Szeretnék még foglalkozni: beszélgetések, kézművesség 2x, varrás, modern tánc, A kíváló tanulással, 5.b Szeretném, ha érdekelné őket, hogy: jól tudok kidobózni, 7.b Szeretném, ha megkérdeznék a véleményem a következőkben 12.b Engem a következő elfoglaltságok érdekelnek: német nyelv 2x, néptánc, dolgozás a Tudorkában, Hip-hop tánc, tollaslabda, modern tánc, kosárlabda, sakk, matematika szakkör

Több - kevesebb? Nehezebb - könnyebb? 19.b Az órán rendelkezésre álló idő nekem általában pont elég a feladatok elvégzésére. Több időre lenne szükségem: 30 % Kevesebb idő is elég lenne: 17 % Megfelel: 43 % 25.b Az órákon képességeimnek megfelelő feladatokat kapok. Nehezebbeket is meg tudnék oldani: 26 % Könnyebbeket szeretnék: 8 % Megfelel: 66 %

Tanulói eredmények – felső tagozat  Általános elégedettség: 4,13 (4,39)  Minimum: 3,44 (3,66)  Maximum: 4,77 (4,81)  Szóródás kicsit nőtt!  Határok: 3,85 és 4,33  Fejlesztésre váró területek: Otthon gyakran foglalkozom olyan dolgokkal, amelyekkel kapcsolatban az …3,44 (3,66) Szeretek az iskolában lenni. 3,52 (3,82) Sokszor szinte magával ragad a tanári előadás. 3,58 (3,73) Az előző tanítási napon volt siker élményem. 3,73 (4,03) Nőtt, kimaradt: Nálunk a tanulók fontosnak tartják a jó eredmény elérését. 3,97 (3,8)

Tanulói eredmények – felső tagozat Erősségek: Tudom, mit várnak el tőlem a tanáraim. Tanáraim felkészülten jönnek az órákra. A tanáraim elvárják, hogy aktív legyek az órákon. Megvannak a jó teljesítmény eléréséhez szükséges eszközök. A jövőben hasznomra lesznek az iskolában tanultak. Rendszeresen kapok visszajelzést. Otthon is kell tanulnom a jó eredmény eléréséhez. Tanáraim egyre magasabb színvonalú munkára ösztönöznek. A mi iskolánkban illik jól teljesíteni. Tanáraim figyelnek rám. Tanórán kívül is van lehetőségem érdeklődésemnek megfelelő elfoglaltságot választani. Igazságosan osztályoznak. Hasznos értékelést adnak a munkámról..

Felmerült elvárások - felsősök Menzán rossz a higiénia, kicsik az adagok 2x, rossz az étel, tisztaság a WC-ben 2x Lány WC felújítása 3x, tükör a lány WC-ben 8.b: Felvételi után lehessen pihenni egy kicsit, Lehessen az aulában maradni beszélgetni

Megjegyzések - felsősök Sportszerek és több rendezvény kellene, A napköziben hogy érzik magukat a gyerekek? A mosogatás után is koszosak az evőeszközök, tálcák, 8.b: Sok jó iskolai program van, Bármit meg lehet beszélni a tanárokkal, "Mestereim"

Részletezések:

Több - kevesebb? Nehezebb - könnyebb? 19.b Az órán rendelkezésre álló idő nekem általában pont elég a feladatok elvégzésére. Több időre lenne szükségem: 45 % Kevesebb idő is elég lenne: 37 % Megfelel: 18 % 25.b Az órákon képességeimnek megfelelő feladatokat kapok. Nehezebbeket is meg tudnék oldani: 55 % Könnyebbeket szeretnék: 25 % Megfelel: 20 %

Szülői eredmények – alsó tagozat  Általános elégedettség: 4,49 (4,39)  Minimum: 4,16 (4,16)  Maximum: 4,79 (4,76)  Maradt a szóródás!  Határok: 4,37 és 4,58 Fejlesztésre váró területek: Az iskola felszereltsége megfelelő 4,26 (4,16) Elegendő ismeretekkel rendelkezem az iskolában folyó munkáról. 4,16 (4,28)

Szülői eredmények – alsó tagozat Erősségek: A pedagógusok tartják velem a kapcsolatot. A jövőben is használható tudást szerez gyermekem. Az iskola segíti gyermekem pályaválasztását. Gyermekem szeret ebbe az iskolába járni. Egyetértek az iskola elvárásaival. Az iskolában jól képzett pedagógusok dolgoznak. Bekapcsolódhatok az iskola életébe. Az iskola tanárai folyamatos készülésre ösztönzik gyermekem. Tudom, mit várnak el gyermekemtől. A képzés színvonala megfelel az általam elvártnak. Ha szükséges, el tudom érni a pedagógusokat. Elegendő tájékoztatást kapok gyermekem fejlődéséről.

Felmerült elvárások, megjegyzések – alsós szülők Illemhelyek felújítása Nagyon színvonalasak az iskolai rendezvények, ünnepségek, különösen a Március 15. Köszönet!

Részletezések:

Nehezebb - könnyebb? Magasabb – alacsonyabb? 13.b A feladatok összeállításánál figyelembe veszik a képességeket. Nehezebbeket is meg tudna oldani: 26 % Könnyebbeket szeretne: 9 % Megfelel: 66 % 19.b A képzés színvonala megfelel. Magasabb színvonalat szeretnék: 15 % Alacsonyabb színvonalat szeretnék: 5 % Megfelel: 80 %

Szülői eredmények – felső tagozat  Általános elégedettség: 4,33 (4,32)  Minimum: 3,93 (3,85)  Maximum: 4,69 (4,58)  Nem változott a szóródás!  Határok: 4,18 és 4,44 Fejlesztésre váró területek: A feladatok összeállításánál figyelembe veszik az egyéni képességeket. 3,93 (3,85) A pedagógusok érdekessé teszik az órákat. 4,04 (4,15) Többet foglalkoznak gyermekemmel, ha nem úgy teljesít, ahogy tudna. 4,07 (3,9) Nincsenek előítéleteik 4,07 Elegendő ismeretekkel rendelkezem 4,07

Szülői eredmények – felső tagozat Erősségek: Ha szükséges, el tudom érni a pedagógusokat. A pedagógusok tartják velem a kapcsolatot. Bekapcsolódhatok az engem érintő kérdésekbe. Elegendő tájékoztatást kapok gyermekemről. Az iskolai környezet biztonságos. Jól képzett pedagógusok kezében van gyermekem. Az iskolában biztosított a diákok magas szintű képzése. Tudom, mit várnak el gyermekemtől az iskolában. Az iskola tanárai folyamatos készülésre ösztönzik. Az iskola biztosít lehetőséget a tanuláson kívül is. A képzés színvonala megfelel. Azt kaptuk eddig az iskolától, amit vártunk. Egyetértek az iskola elvárásaival.

Felmerült elvárások – felsős szülők Több elismerést a sportban elért eredményekért, hiszen ők is az iskolát képviselik. Elégedett vagyok a művészeti oktatással, és büszke vagyok gyermekem fejlődésére. Kapunyitást korábban kezdeni, sok az idegen reggel az iskola előtt.

Megjegyzések– felsős szülők Van-e lehetőség 8-ban alapfokú nyelvvizsgára? Udvari játékok labda, ugráló-kötél, hullahopp karika, kréta Szombati munkanapok egyeztetése a szülőkkel, konfliktuskezelés Több szóbeli számonkérés Fogadóórák átszervezése, nem jutnak oda a szülők egyes pedagógusokhoz, mert sokat kell várni. Bőségesebb ebédadagok

Részletezések:

Nehezebb - könnyebb? Magasabb – alacsonyabb? 13.b A feladatok összeállításánál figyelembe veszik a képességeket. Nehezebbeket is meg tudna oldani: 39 % Könnyebbeket szeretne: 25 % Megfelel: 36 % 19.b A képzés színvonala megfelel. Magasabb színvonalat szeretnék: 37 % Alacsonyabb színvonalat szeretnék: 8 % Megfelel: 55 %

Feladatunk: - Tervezés a felmerült igények kezeléséről - Magyarázatok az egyes megjegyzésekhez - Tájékoztatás az eredményekről és a tervekről