A személyes részvétel előnyei Legyünk jelen! Piac & Profit Demcsák Mária alapító főszerkesztő.

Slides:



Advertisements
Hasonló előadás
 Ide a testvértelepülési táblákról berakni a képet  „ Építsünk hidat tiszta szavakból határok fölé,  S elindulhatunk egymás felé!”   (Ismerős Arcok)
Advertisements

A Freesoft által generált megjelenések száma május 26. és szeptember 24. között 214 megjelenés  62 a nyomtatott sajtóban  137 az online médiában.
CIVIL IZÁCIÓ Konferenciasorozat a magyar-szlovák civil szervezetek együttműködésének elősegítéséért
A kultúra támogatása, a támogatás kultúrája Kultúraközvetítés
Etikai Kódex.
E-SKILLS (DIGITÁLIS ÍRÁSTUDÁS) AZ ÉRDEKKÉPVISELETI MUNKÁBAN A STRATOSZ SZÁMÁRA KIDOLGOZOTT VÁLTOZAT Készült a MAT támogatásával, az FSZH közreműködésével.
Készítette: Fülöp Szabina Veres Anita
A szponzorálás.
A A helyi kommunikációval foglalkozók képzése A MÚOSZ évtizedes tapasztalatai a helyi médiumok szerkesztőinek képzésében.
A B2B e-kereskedelem sajátosságai Előadó: Dimitrova Dessislava Cégvezető, Alphasonic Kft Április 17.
7. A PR (Public Relations) tevékenység (Propaganda / Nyilvánosság)
1 TÁMOP A-13/ Az EVDSZ társadalmi szerepvállalásának szélesítése a Dél-Dunántúli Régióban Az EVDSZ kommunikációs stratégiája és gyakorlata.
Belső, külső PR, a PR eszközei, céljai
Marketing Mészáros Judit Renczes Ágoston Adatbázis
1. Konzorciumi Partnerek •Magyar Szakszervezetek Országos Szövetsége (MSZOSZ) •Magyar Iparszövetség (OKISZ) •Ipartestületek Országos Szövetsége (IPOSZ)
A Jász-Nagykun-Szolnok Megyei Kereskedelmi és Iparkamara Gazdaságfejlesztési, üzleti partnerkeresési információs, és finanszírozási szolgáltatásai Hekli.
Új szolgáltatások bevezetése, térítéses szolgáltatások
A MEGÚJULT AGRÁRKAMARA BEMUTATKOZIK. A TÖRVÉNY KULCSELEMEI: ALANYI JOGÚ TAGSÁG: mezőgazdaság, élelmiszeripar, agráripar, vidékfejlesztés EGYSÉGES ORSZÁGOS.
Ahol az üzletek köttetnek. A PP Klub célja A Piac & Profit elindítja a Piac & Profit Klubot, mely elsősorban a kkv-k üzleti kapcsolatainak építésére hivatott.
Haszon rendezvények médiaajánlat. Célcsoport További képek:
HELYI ÉS TÉRSÉGI EGYÜTTMŰKÖDÉS LEHETŐSÉGEI ÉS KORLÁTAI FEJLESZTÉSI PÓLUS SZIGET, VAGY A TÉRSÉG MOTORJA? SZŰCS ERIKA Budapest, december 06.
Közönségkapcsolatok (PR)
A Multinacionális Társaságcsoportok hatása az érdekvédelemre Magyarországon.
A kereskedelmi és iparkamarák gazdaságszervező szerepének változása Pekó László.
Közönségkapcsolat (public relations)
A Magyar Regionális Tudományi Társaság V. Vándorgyűlése Az ipar szerepe a regionális fejlődésben Alternatívák a regionális innovációs rendszer továbbfejlesztésére.
X. Magyar Vezérigazgató Találkozó Röjtökmuzsaj, szeptember Szükség van-e PR-ra? És ha igen, miért nem? EUROLEX Consulting MEDIA & PR.
Public Relations eszközök az egészségügyi intézmények szolgálatában
Összefoglaló feladatsorok Fehér Zsolt. A public Relations Olyan kommunikációs tevékenység, melynek célja a vállalkozás és környezete közötti bizalom kiépítése.
 Tehetségsegítő Tanács:  A Tehetségsegítő Tanács helyi vagy térségi kezdeményezésre létrejött szerveződés, amely a tehetségek felkutatását, fejlesztését.
Sponsorare necesse est
Az autós szakmai tagozatok kialakulása és működése a Kereskedelmi és Iparkamarában az 1990-es évektől Előadó : Orbán András GÉMOSZ konferencia, május.
Szigetszentmiklós SUSAN – Dél – Afrikai Regionális Üzleti Hálózat Fő szervező:HITA (Hungarian Investment and Trade Agency) Dr. Mészáros Kálmán
A víziközmű- szolgáltatás érdekvédelmi szemmel Halasy Károly.
A marketingkörnyezet elemzése
Mezőföldi Híd Térségfejlesztő Egyesület. Új Magyarország Vidékfejlesztési Program III. tengely intézkedései 1. Mikrovállalkozások létrehozásának.
Az agroturizmus és a vidékfejlesztés sokszínűsége Európában.
Bemutatkozik a Magyar-Szlovén Tagozat: a magyar vállalkozások piaci pozíciószerzésének és befektetéseinek elősegítése Fullérné Verger Renáta Magyar-Szlovén.
Kommunikáció a Vincés Családban Készítette: Sz ű cs Péter.
Dobos Erzsébet Elnök HITA Május 26. Az eredmények tükrében.
A Cseh - Magyar Üzleti Klub. A Cseh Magyar Üzleti klub legfőbb céljának tekinti a kétoldalú üzleti kapcsolatok fejlesztését, és a cseh illetve magyar.
A MAGYAR ÜVEGIPARI SZÖVETSÉG PROGRAMTERVE 2008/2009 Magyar Üvegipari Szövetség Közgyűlés 2008.Május 13. Holiday-Inn Budaőrs Hotel.
Civil szervezetek kapcsolatai Egészségügyi Szakdolgozók Együttműködési Fórum Alapítás 2001.
Magyarország és Nagy-Britannia kereskedelmi kapcsolata – rövid áttekintés Arial, Tóth Vazul, elnök BCCH 2014 október 14.
CSR ISMERETTÉRKÉP. Munkahely Közösség Környezetvédelem Piaci környezet Üzleti Etika Vállalatok Társadalmi Felelősségvállalása.
A hálózati együttműködés lehetőségei és keretei. hálózat  „Minden olyan rendszer felfogható hálózatnak, amely egymástól elkülönült elemekből áll, és.
Haszon rendezvények médiaajánlat éves, a gazdasági életben helytálló vezetők Az adott téma iránt érdeklődők szűk, de releváns üzleti döntéshozók.
TÁMOP A-13/ Az EVDSZ társadalmi szerepvállalásának szélesítése a Dél-Dunántúli Régióban Az EVDSZ projekttel kapcsolatos kommunikációja,
Vállalkozói attitűd „ Legyen tartásod „.
Okos Jövő Fórum 2015 Smart Future Fórum 2015 Győr A Széchenyi István Egyetem és az Okos Jövő Innovációs Klaszter közös rendezvénye.
Esettanulmány Adu Oktatási Központ VSZF konferencia MKIK Budapest Az előadás tartalma Kik vagyunk? Milyen vállalkozásunk van? Milyen felelős.
A Magyar Kereskedelmi és Iparkamara szerepe és feladatai a vállalkozások külpiacra jutásának segítésében, különös tekintettel a vegyeskamarai hálózatra.
AZ ITD HUNGARY ZRT. ÉS AZ ENTERPRISE EUROPE NETWORK VÁLLALKOZÁSOKAT TÁMOGATÓ TEVÉKENYSÉGEI Pólus Program Információs Napok 2009.
Oldal: Győr – Moson - Sopron Megyei Kereskedelmi és Iparkamara… … a vállalkozásokért!
Globomax Zrt. külpiacra jutásának lépései: Előadó: Csonka László Globomax Zrt. kereskedelmi vezérigazgató helyettes Mi kell tehát a külpiacok meghódításához?
Az NCA Civil Önszerveződés Területi és Szakmai Együttműködés Kollégiumának támogatáspolitikája és hozzájárulása a civil szektor fenntartható fejlődéséhez.
Magyar-Horvát Kereskedelmi és Iparkamara Zagreb “Gyümölcsöző kapcsolatok jegyében”
Milyen Kamarát akarunk? A Győr-Moson-Sopron Megyei Kereskedelmi és Iparkamara legyen a gazdaságszervezés és irányítás valamennyi szintjének (kistérségi,
Az ITDH új szolgáltatásai Hagyományos elemek Kiállítások Kereskedelemfejlesztési pályázatok Üzletember találkozók itthon és külföldön Relációs.
Regionális Vállalkozásfejlesztés Dr. Billo Kármen osztályvezető Regionális és Kárpát-medencei Vállalkozásfejlesztési Főosztály.
Változások a vizsgabizottsági feladatokban Tájékoztató a szakmai vizsgákon a vizsgabizottság munkájában részt vevő szakértők részére Kontér Mária.
2014 május 6., Miskolc. A Cseh Magyar Üzleti klub legfőbb céljának tekinti a kétoldalú üzleti kapcsolatok fejlesztését, és a cseh illetve magyar vállalkozások.
az önkéntes kamarai tagság
Rapid Action Group Ltd Üdvözli Magyarországot az Alihankintán!
Haszon rendezvények médiaajánlat
Országos nagykereskedelmi menedzser
Országos tanácsadási konferencia
Village.
Ezek a stratégia elemek sorban
Miskolc, október 21. dr.Szilágyiné Baán Anna titkár
Előadás másolata:

A személyes részvétel előnyei Legyünk jelen! Piac & Profit Demcsák Mária alapító főszerkesztő

A jelenlét tehetséget is igényel Többet ér a pénznél a láb! A jelenlét hozadékai: Promóciós és PR-célú A személyes jelenlét színterei (helyi, országos, nemzetközi): 1.Üzleti találkozók 2.Rendezvények (szakmai, üzleti, közéleti) 3.Kiállítások, börzék 4.Szakmai szervezetekben tisztségviselés 5.Szaktekintélykénti szereplések

Üzleti találkozók Kizárólag üzleti kapcsolatok szerzésére, ápolására 1. Klubok (zárt, nyitott) 2. Szakmai, közéleti események (üzletember-találkozók) szervezői: szövetségek, érdekképviseleti szervezetek kamarák, kormányzati szervezetek, önkormányzatok rendezvényszervezők, üzleti partnerek, saját magunk. Fontos: Legyünk fenn a listájukon, kapjunk meghívókat! A legolcsóbb ügyfélszerzési megoldás!

Rendezvények Tanulásra, közéleti jelenlétre, lobbizásra, exkluzív találkozások létrehozására 1. Szakmai, közéleti, politikai, egyéb konferenciákon részvétel 2. Bálokon, társasági eseményeken részvétel Hozadékai: Tanulás, tájékozódás Befolyásos emberekkel ismerkedés, találkozás Ismertség és elismertség szerzése Lobbizás Üzleti kapcsolatok szerzése, elmélyítése (szivar, kártya???) A közvetett üzleti partnerszerzés, olcsó és szórakoztató fajtája.

Kiállítások, börzék Vevők, üzleti partnerek, szakmai partnerek szerzésére, piacépítésre, brandépítésre, szakmai trendek követésére Előnyei: Nagy létszám (potenciális vevőkör) Nagy marketing Arculat, brand, logó, termék közvetlen megismertetése Közvetlen szakmai partneri kapcsolatok kiépítése A szakma fejlődésének naprakész követése Külföldi kiállításokon a külpiacra jutás elősegítése Drága? Mi drága?

Társadalmi, szakmai szerepvállalás. Szakmai elismertség, kiterjedt, magas szintű kapcsolatrendszer Főszabály: 1. Szakmai szervezetekben, lobbyszervezetekben tagság. (Kereskedelmi kamarák, vegyes kamarák, szakmai kamarák, JVSZ, IVSZ, AMCHAM, VOSZ, IPOSZ, KISOSZ, OKISZ, OHE, szűk szakmát képviselő szervezetek, pl. ÉVOSZ, MABISZ, Marketingszövetség, PR Szövetség stb.) 2. Vezető tisztség betöltése. (Kamarai tagozatokban, osztályokban, kirendeltségeken, helyi testületekben vezető szerep vállalása.) - tárgyalófél vagy, - beleszólhatsz a szabályozóváltozásokba, - lobbyzhatsz saját iparágad, tevékenységed előnyeiért, - tekintélyt szerezhetsz, ami visszahat saját üzletedre, - befolyást szerezhetsz, bejuthatsz a zárt ajtók mögé is, - üzleti kapcsolati hálózatodat könnyedén építheted, - közelebb kerülhetsz a nagyobb bizniszekhez. Csak idő és tehetség kell hozzá!-

A tekintély hatása az üzletre Ha van a cégben egy olyan ember, aki szakmailag rendkívül felkészült, jó előadó, híres, ismert, illetve azzá tehető (jó PR) szeret szerepelni, akkor tegyük meg a cég arcává. Hozadék: - a szakmaisággal együtt PR-szerepet is betölt, - meghívják szakmai szereplésre (eljuthatunk olyan médiumokba is, ahová még sok pénzért sem), - híressé teszi a céget, megbízhatóságot, hozzáértést sugall rólunk. A cégre visszahatása hosszú távú, közvetlen, de bombabiztos!

Elismerések, kitüntetések gyűjtése Az elismerések minősítik a céget PR-célra alkalmasak Pályázzunk a díjakra!!! 1. Termékeink, szolgáltatásaink minősítésére alkalmas díjak 2. Üzleti magatartásunk, felelősségünk minősítésére alkalmas díjak. Hozadékuk: Az üzleti életben rangot, elismertséget hoz Megbízhatóságot, bizalmat sugall Üzletszerzésnél hatalmas előnyt jelent Csak emberi munkába és valódi értékek felmutatásába kerül!

Köszönöm a figyelmüket!