iGen!iGen!iGen! Bánfalvi Zsolt, ügyvezető igazgató

Slides:



Advertisements
Hasonló előadás
VIRTUÁLIS ERŐMŰ MEGOLDÁS
Advertisements

Marketingkommunikáció és PR
1 groupement national interprofessionnel des semences et plants Vetőmagpiac forgalom az Európai Unióban Az EU vetőmag súlya a világ vetőmag termesztésében.
A területegységek átalakítása
Digitális technológia - a hatékony kommunikáció szolgálatában Földvári Szilárd, Xerox Magyarország Kft. Reklámhét, Szeged október 8.
2007 szeptember 13. helyi nyilvánosság, helyi közélet helyi média.
Mi jellemző a magyar autóipari beszállítók helyzetére napjainkban?
A Solera company 1 I AUTOonline Szakértők, akik értéket teremtenek Budapest, 2010.
AutoPCL Marketing New Millennium Centre Ltd. Vezetője: Brewster Alfred Victor Republic of Seychelles Given at Victoria, Seychelles Reg.szám:
A magyarországi kockázatitőke- finanszírozás másfél évtizede ( ) Készítette: Papp Zsuzsa Tivadari Evelin.
… with NFC A mobil contactless (NFC) technológia lehetőségei a pénzügyi szektorban.
Tisztelt Hölgyeim és Uraim! Budapest, Előadó: Dr. Mihalik József
Szigorlati mintafeladat megoldása (folytatás)
Új trendek a marketing stratégiai szemléletében Marketing Menedzsment előadás Omegaglen, DMS Molnár Attila december 18.
1 „ Gazdasági kihívások 2009-ben ” Dr. Hegedűs Miklós Ügyvezető GKI Energiakutató és Tanácsadó Kft. Dunagáz szakmai napok, Dobogókő Április 15.
Együttműködés a bérleti konstrukciók gyors és rugalmas kiszolgálásában.
Kérjük halkítsák le telefonjukat!
TÁRSADALMI IGAZSÁGOSSÁG INDEX: Pénzosztók és Adományozók figyelmébe Előadó: Dr. Hegyesi Gábor.
Cigány ügyek az Emberi Jogok Európai Bírósága előtt Siófok, szeptember 16.
A tételek eljuttatása az iskolákba
Egyedi karácsonyi csomagok December. 1. csomag HKSzCSPSzoV Bumeráng Összesen.
Értékteremtő folyamatok menedzsmentje
Értékteremtő folyamatok menedzsmentje A fazekas műhely példája és más egyszerű példák a vállalat modellezésére, rendszermátrix számításokra.
1 Apertus Közalapítvány Nemzeti Fejlesztési Program
Microsoft Üzleti Megoldások Konferencia „Motorunk a minőségünk” Darabkövetés az Audi Hungaria Motor Kft-nél Tóth Gábor Audi Hungaria Motor Kft.
Amikor nem kell biztosíték: tőkefinanszírozás Török József Üzletfejlesztési igazgató Miskolc, március 21.
Tőkefinanszírozás biztosíték nélkül Török József Üzletfejlesztési igazgató Budapest, május 15.
Pénz, piac és partnerség Túlélés és fejlődés a közösség részeként április 24. Budaörs.
Pénz, piac és partnerség Túlélés és fejlődés a közösség részeként április 17. Debrecen.
Extra Árkedvezmény Azonnal! Fizessen kevesebbet akár: %-kal.
Az EU kohéziós politikájának 20 éve ( ) Dr. Nagy Henrietta egyetemi adjunktus SZIE GTK RGVI.
A SuperShop kártya sikere – mitől jó egy jó kártya? Nemcsics Róbert
Versenytársból partner
4000 körüli vállalkozás, - ennek 80%-a mikro-vállalkozás (10 főnél kevesebb foglalkoztatott), - 15%-a kisvállalkozás (10-49 fő foglalkoztatott) 100 ezer.
A SCOPUS adatbázis használata március Kmety Andrea, Scopus-tréner
) 27/07/2014 A befektetői tőke szerepe a távhőszolgáltatás fejlesztésében Fernezelyi Ferenc Kereskedelmi igazgató Dalkia Energia Zrt. MaTáSzSz konferencia.
szakmérnök hallgatók számára
GKI Zrt., Bizalom és beruházás Budapest, május 19. Akar László csoport-vezérigazgató GKI Gazdaságkutató Zrt.
Gazdaságfejlesztési Pályázatok - lehetőségek, tapasztalatok András Lászlóné, igazgató Győr, szeptember 26.
Anyagok 3. feladat 168. oldal.
Az energiapiac liberalizálásának aktuális kérdései, a teljes liberalizálás folyamatának tükrében dr. Szörényi Gábor főosztályvezető Magyar Energia Hivatal.
Kormányszóvivői tájékoztató. Tájékoztató a gazdaságról Dr. Veres János pénzügyminiszter szeptember 14.
Mennyiségi sorelemzés
Flexopiaci tények és trendek Szeged, május 22. Ratkovics Péter.
Nyomda és Papíripari Szövetség Nagyformátumú Digitális Nyomtatás Szekció Szenti Ernő Vinyl Grafik Studio.
A nyomdaipar évi teljesítménye a papírkereskedelem tükrében.
Védőoltások A következőkben a védőoltásokra vonatkozó feladatlapokon szereplő kérdésekre adandó válaszok láthatók, Hasznos lehet kivetíteni, amikor az.
1 Konjunktúrajelentés 2009  Az üzleti helyzet és várakozások  A befektői környezet A DUIHK 15. konjunktúrafelmérése Dirk Wölfer április 21.
H-2310 Szigetszentmiklós, Gyári út 70. Tel./Fax:
Változóadat-nyomtatás a gyakorlatban! Ortutay György Prime Rate Kft február 5.
Változóadat-nyomtatás a gyakorlatban, avagy hogyan kezdjünk hozzá? Ortutay György Prime Rate Kft december 9.
Océ a Magyar Felsőoktatásban
SPSS Predictive Applications Cseh Zoltán Budapest április 20.
AIG központ, New York. ALICO központ, Wilmington.
Vállalkozások a minőségszabályozás útján – az önkéntes minőségtanúsítás hazai és nemzetközi versenyelőnyei TÜV Rheinland - nemzetközi tanúsítás.
QualcoDuna interkalibráció Talaj- és levegövizsgálati körmérések évi értékelése (2007.) Dr. Biliczkiné Gaál Piroska VITUKI Kht. Minőségbiztosítási és Ellenőrzési.
Nemzetközi Rehabilitációs Központ
1 Gyarapodó Köztársaság Növekvő gazdaság – csökkenő adók február 2.
TUDTAD?Ha Kínában egymillió közül sem találni nálad jobbat……akkor csak egy vagy az 1300-ból!Hamarosan Kínában beszélnek majd legtöbben angolul.India lakosságának.
Mi történik a piacon?. A rohanó világ üzenetei “ Customers want new kinds of color printing that offset simply cannot do.” Kispéldányszám Gyorsabb átfutás.
Névtelen| Biztonságos| Felhasználóbarát
1 „ Beszéljünk végre világosan az energetikáról” Dr. Hegedűs Miklós Ügyvezető GKI Energiakutató és Tanácsadó Kft. Energetika Október 2.
Üdvözöljük GWIBIZ WORLDWIDE Üzleti Tájékoztatón. Legdinamikusabban fejlődő üzletek a világon! GWIBIZ WORLDWIDE Trendágazat Internet + vásárlás.
KUPONLINE Avagy ahol az online és az offline eladás összeér Besenyei Kálmán.
1 Az igazság ideát van? Montskó Éva, mtv. 2 Célcsoport Az alábbi célcsoportokra vonatkozóan mutatjuk be az adatokat: 4-12 évesek,1.
© Enigro All Rights Reserved. THE ONLINE FOR GLOBAL BUSINESS NETWORK.
Nyomdaipari technológia (zárthelyi anyaga)
Európai Parlament – a polgárok érdekképviselete
Előadás másolata:

iGen!iGen!iGen! Bánfalvi Zsolt, ügyvezető igazgató FairPrint2006 Hajdúszoboszló, 2006. február 4.

Agenda AGENDA 3. Piacelemzések, trendek 1. Doqmentor Kft. 2005. éve 2. iGen3 pozícionálás 4. iGen3 számokban Agenda

Doqmentor Kft. 2005 Doqmentor Digitális Nyomdaipari Akadémia Az első iGen3 fecske - Primerate Kft. Printexpo 2005 – 5 x DocuColor250 ISO9000:2001 ~650 M HUF árbevétel

Pozícionálás 6600 A4 oldal óránként 350 g/m2, 200 lpi 364x571 mm méretig (B3+)

1 5 8 4 X-evolúció DocuColor iGen3 Gen 2 Gen 1 DocuColor 6060 NexPress, Indigo 1 DocuColor 6060 5 8 Xeikon, Canon CLC 5000, DocuColor 40 4 Festék forrás Fotoreceptor Kendő # képátvitelek száma

Miért iGen? Gyors átfutás Megfizethető árak a kis példányszámoknál Nyomtatás a lehető legkisebb selejttel vagy selejt nélkül Perszonalizáció Lokális nyomtatási lehetőség Mutációk Cap Ventures tanulmány 2002 július

Miért nem? Előállítási költség túl magas (1000 pld felett) Nyomatminőség Pantone színek reprodukálhatósága Nyomtatható papírválaszték Cap Ventures tanulmány 2002 július

Miért mégis iGen? Előállítási költség túl magas (1000 pld felett) – 15 Ft/B3!!! Nyomatminőség – nézzük csak? Pantone színek reprodukálhatósága – PANTONE Certificate 2005.03.30!!! Nyomtatható papírválaszték – az a kivétel, amire nem tudunk nyomtatni!!!

Generation 3 Bármely más négy-színes eljárásnál nagyobb színtér PANTONE certificate Ofszet hatású nyomat Azonos méretű szemcsék

Beruházások aránya 49.5% Cap Ventures 2002 július

Nyomatok eloszlása Cap Ventures 2002 július

Példányszámok Példányszám 2000 2005 2010 1 3% 13% 14% 2 – 500 5% 16% 17% 501 – 2000 10% 15% 2001 – 5000 12% 5001 – 10 000 8% 10 001 – 50 000 50 001 – 250 000 9% 250 001 – 750 000 11% 7% 6% 750 000 felett Összesen: 100% 61% !!! WhatTheyThink 2006, amerikai piac, másolat és nyomat

Félelmek TrendWatch Graphic Arts: Printing Forecast 2006

Válaszok 1. TrendWatch Graphic Arts: Printing Forecast 2006

Válaszok 2. NAPL Printing Economic Research Center 2005 szeptember Service Citing Service Citing Fulfillment 59.6% Wide-format ink-jet 16.2% Digital printing (variable content) 56.2% Finishing/bindery 16.2% Mailing 47.7% Copying/duplicating 9.2% Four-or-more-color lithography 42.3% Client training 8.5% Database management 30.8% CD services 7.7% Electronic prepress 30.0% Facilities management 6.2% Web/Internet services 23.5% Flexography 5.4% Art, design, creative 21.2% 2-color lithography 5.0% Digital asset management 17.7% B&W lithography 3.1% NAPL Printing Economic Research Center 2005 szeptember

iGen3 számokban Eladott gépek országonként France UK Holland 50 Germany 40 Italy Spain 30 Belgium Austria 20 Nordic 10 Switzerland Portugal Greece 2005 június

iGen3 számokban Nyomdaipari és nem nyomdaipari eladások aránya 22% 78% 2005 június

iGen3 számokban Nem nyomdaipari eladások megoszlása iparáganként Kereskedelem 4% Államigazgatás Gyártás 45% 16% Pénzügyi szektor 35%

Egy példa Japánból… Az ügyfél: Sumimoto Mitsui Card Co. Ltd. Tokio az első VISA kártya kibocsátó Japánban, ma 13 millió ügyféllel rendelkezik Az alkalmazás: Az első teljesen színes hitelszámla kivonat Pontgyűjtő akciók hangsúlyozása – vásárolható termékek, beváltó helyek Pontosabb szegmentálás, 1:1 marketing Demográfiai adatok, vásárlási szokások, használat gyakorisága alapján célzott marketing üzenetek eljuttatása Kivitelező: JAIS (Japan Research Institute) Osakában és Xerox XGS

Egy példa Japánból… 24 db iGen3 nyomtató Xerox Business Services partnerségben

…és egy itthonról!

Összefoglalás A Doqmentor Kft. csapata a hazai digitális nyomtatás leg-sikeresebb beszállítója (32% részesedés a hazai „Xerox piacból”). Xerox az iparági standard (67,2% színes, 51,7% FF piaci részesedés, Mo.-on 75% színes és kb. 20% FF). Összefoglalás Köszönöm megtisztelő figyelmüket! A digitális nyomtatás ma már nem műszaki- vagy gazdasági-, hanem sokkal inkább szemléletbeli, kereskedelmi- és munkaszervezési kérdés. A Xerox technológiája, a Doqmentor szakértelme és Ön a legjobb csapatot alkotja!