Oktatás a legmagasabb szinten Ökoiskola a természetben Sportolók a csúcson.

Slides:



Advertisements
Hasonló előadás
A BOLYAI JÁNOS GIMNÁZIUM
Advertisements

EURÓPA MAGYARORSZÁG.
„Életünk napjai közül egyik sem annyira kárba veszett,
Móricz Zsigmond Alapiskola és Óvoda
Pályaválasztás 2014/15.
Tisztelt Látogatóink! Szeretnénk rövid tájékoztatást adni az általános iskolában megvalósuló új tanulásszervezési eljárásokról és azok tartalmáról a TÁMOP.
a Kölcsey Ferenc Református Gyakorló Általános Iskola
Iskolánkról.
TÁMOP Kompetencia alapú oktatás, egyenlő hozzáférés
NAT, kerettantervek, helyitantervek ( ember és természet műveltségi terület) 2013.
TÁMOP /2 „Lenni, akik vagyunk, és azzá válni, amivé válni tehetségünk adatott: ez életünk egyetlen célja.” Robert Louis Stevenson.
SZIGORÚ ERKÖLCS SZÍNVONALAS OKTATÁS
Tehetséges tanulóink szakkörökön, a több éve működő tehetséggondozó műhelyekben (természettudományos, környezetvédelmi), valamint a különböző szintű.
A kompetencia-alapú oktatás megvalósítása a Katedra Informatikai és Művészeti Szakközépiskolában HEFOP / /1.0.
Arany János Általános Iskola Kisújszállás, Kálvin u. 3.
A köznevelési törvény tehetséggondozási aspektusai, felkészítés a minőségi felsőoktatásra a közoktatásban Dr. Kaposi József Oktatáskutató és Fejlesztő.
Beiskolázási tájékoztató december
Árpád Fejedelem Általános Iskola
A kolozsvári Báthory Líceum
Zelk Zoltán Általános Angol- Német Kéttannyelvű Iskola
Esélyegyenlőségen alapuló tehetség- felismerés, tehetséggondozás egy innovatív Észak-Pest megyei gimnáziumban (TÁMOP 3.4.4/B-08/2/KMR) Az Európai Unió.
BOLYAI JÁNOS GIMNÁZIUM
BOLYAI JÁNOS GIMNÁZIUM
NYELVI EL Ő KÉSZÍT Ő ÉVFOLYAMMAL INDULÓ EMELT IDEGEN NYELVI KÉPZÉS NYELVI EL Ő KÉSZÍT Ő ÉVFOLYAMMAL INDULÓ EMELT IDEGEN NYELVI KÉPZÉS.
KAPOSVÁRI EGYETEM GYAKORLÓ ÁLTALÁNOS ISKOLA ÉS GIMNÁZIUM
Készítette: Bártfai Lászlóné
Vajda Péter Ének-zenei Általános és Sportiskola
Miskolc-Diósgyőri Református Általános Iskola és Óvoda Nagy Attila
Társadalomtudományi munkaközösség. Feladataink A társadalomtudományokhoz és a művészetekhez kapcsolódó tantárgyak oktatása. Változatos tanórán kívüli.
A 2008/2009-es tanév 6 iskola közösségi életének szervezésével kezdődött.
Évzáró értekezlet 2006 Minőségbiztosítás Önértékelés 2006 mérés.
TÁMOP /08/1 vizsgaanyag Támogatható tevékenységek: A kompetencia alapú oktatás implementációja A hátrányos helyzetű és SNI-s tanulók esélyegyenlőségének.
Schulek Frigyes Két tanítási nyelvű Építőipari Szakközépiskola
Társadalmi Megújulás Operatív Program Kompetencia alapú oktatás, egyenlő hozzáférés – Innovatív intézményekben TÁMOP 3.1.4/08/2. – A kompetencia.
Testvérvárosok Terei Általános Iskola
„Ü GYES KEZEK, OKOS FEJEK ” TEHETSÉGKERESŐ PROGRAM május 11. A tehetséggondozás 25 éve a törökszentmiklósi Bethlen Gábor Református Általános Iskolában.
MIÉRT JÓ „KŐRÖSISNEK” LENNI?
 SZERETETTEL KÖSZÖNTJÜK VENDÉGEINKET  A TÁMOP Kompetencia alapú oktatás, egyenlő hozzáférés - Innovatív intézményekben pályázat projektindító.
a KFRTKF Gyakorló Általános Iskolája
Széchenyi Körúti Sportiskolai Általános Iskola és AMI
Békéscsabai Petőfi Utcai Általános Iskola
Budapesti Ward Mária Általános Iskola
Bonyhádi Általános Iskola, Gimnázium és Alapfokú Művészeti Iskola
+ Idegennyelv-oktatás az általános iskola 1-3. évfolyamán OFI-konferencia Budapest, Morvai Edit.
Óvodai szülői értekezlet Szentgotthárdi Oktatási Intézmény.
a Kölcsey Ferenc Református Gyakorló Általános Iskola
Minőségfejlesztés Szülői elégedettség mérés március Készítették: Kemény Viktória, Pástiné Rozinay Ágnes, Tölgyesi Henrietta.
ILOSVAI SELYMES PÉTER ÁLTALÁNOS ISKOLA ÉS AMI
2009/2010. tanév Pestszentimre Ady Endre Utcai Általános Iskola.
TÁMOP / Kompetencia alapú oktatás, egyenlő hozzáférés –a szobi innovatív intézményekben.
Köszöntjük a Kálváriaparti Általános Iskolában! Mottónk: „Volt kicsi gyermek mind az, ki ma bölcs meg erős”
A HEFOP PÁLYÁZAT EREDMÉNYEI A GYAKORLATI KÉPZÉSBEN.
TÁMOP – A- 12/1. ALAPVETŐ CÉL  HH és HHH tanulókat nevelő iskolák kapcsolatfelvétele, programkínálatuknak bővítése  testvériskolai kapcsolat.
Szakmai beszámoló TÁMOP B-13/ Partnerség és hálózatosodás „Az iskola közös ügyünk” „Ki tud többet Szorgalmatosról?”
Tehetséggondozás 1962 óta ének-zene tagozat indításával.
Bemutatkozik A Debreceni Szakképzési Centrum Péchy Mihály Építőipari Szakközépiskolája NYITOTT KAPUK NAPJA
TÁMOP /10/ Együtt-Működők Nevelési-oktatási intézmények tanórai, tanórán kívüli és szabadidős tevékenységének támogatása szeptember.
Csökkentsük a túlterheltséget, tanítsuk többet a diákokat! Varga Attila február 4.
1961-ben alapított intézmény Létszám: 770 fő Osztályok száma: 24 Az engedélyezett pedagógus státusz: 63 Az engedélyezett pedagógiai munkát segítő: 9,5.
Bonyhádi Általános Iskola, Gimnázium és Alapfokú Művészeti Iskola
DARUS a gyermekekért.
Jánoshalmi Hunyadi János Általános Iskola,
DARUS a gyermekekért.
a Kölcsey Ferenc Református Gyakorló Általános Iskola
AZ EURÓPAI UNIÓ TÁMOGATÁSÁVAL, KORSZERŰ, AKADÁLYMENTES ÉPÜLET
A KECSKEMÉTI BOLYAI JÁNOS GIMNÁZIUM
a Kölcsey Ferenc Református Gyakorló Általános Iskola
Bonyhádi Általános Iskola, Gimnázium és Alapfokú Művészeti Iskola
DARUS a gyermekekért.
Gimnáziumi statisztika
Előadás másolata:

Oktatás a legmagasabb szinten Ökoiskola a természetben Sportolók a csúcson

Iskolánk adatai Az intézmény neve: FELSŐ-MÁTRAI ZAKUPSZKY LÁSZLÓ ÁLTALÁNOS ISKOLA ÉS ÓVODA Címe: 3235 Mátraszentimre, Rákóczi u 14.  : 37/ Honlap címe: Fenntartója: Szlovák Nemzetiségi Önkormányzat, Mátraszentimre Tanulói létszámok a tanévben: Pedagóguslétszám: ◦ Tanító 1 fő ◦ Tanár 3 fő ◦ Tanító, tanár 2 fő 1. o.5 fő5.o.3 fő 2. o.3 fő6. o.2 fő 3. o.2 fő7. o.6 fő 4. o.5 fő8. o.6 fő

Szakmai munkánk Innovatív iskolavezetés és tantestület Új tanulási kultúra – kompetencia alapú oktatás Országos átlag feletti kompetenciamérési eredmények Angol, német és nemzetiségi szlovák nyelvtanítás Emelt szintű testnevelés keretében sí- és úszásoktatás Színvonalas, változatos tanórán kívüli foglalkozások Néptánc, hangszeres zene, énekkar, tantárgyi és kézműves szakkörök Egyénre szabott felzárkóztatás és tehetséggondozás Nyári táboroztatás

Szlovák nemzetiségi oktatás Intézményünkben 60 éve, 1950-ben indult meg a szlovák nemzetiségi nyelvoktatás, mely napjainkig lehetőséget nyújt a Felső-Mátrában élő szlovákok anyanyelvének, kultúrájának, hagyományainak megőrzésére, ápolására. A szlovák anyanyelv tanítása mellett kiemelt területek: Szlovák népismeret oktatása Országos szlovák tantárgyi, versmondó és népdaléneklő versenyeken való részt vétel Szlovákiai erdei iskolák és sí táborok szervezése Testvériskolai kapcsolat ápolása Az országos Szlovák Önkormányzat és Szövetség által szervezett táborokon, rendezvényeken való részt vétel. A füleki várban a 2008/2009-es tanévben

Emelt szintű testnevelés és Diáksport Egyesületi tevékenység A tanórák heti óraszáma és a tananyag évszakoktól függően változik; Iskolánk minden tanulója már az óvodában kezdi a síelést; Téli időszakban a testnevelés órák a Mátraszentistváni Síparkban zajlanak, melyet tanulóink az egész szezonban ingyenesen használhatnak; A diákok kétharmada megyei és országos versenyeken vesz részt. A délutáni tömegsport keretében a galyatetői Grand Hotelben úszásoktatás folyik. Diákjaink, pedagógusaink rendszeresen túráznak, teljesítménytúrákon vesznek részt.

Továbbtanulás a számok tükrében év / isk.típusvégzős diákgimnáziumszakközépiskolaszakmunkásképző % %572%114% % %1 250% %778%111% % %360% %133 % %125 % Összesen431228%2558%614%

Amire büszkék vagyunk Tantárgyi versenyeken elért megyei és országos helyezések Síversenyeken, művészeti fesztiválokon, szlovák versmondó és énekversenyeken elért kimagasló eredmények, helyezések. Az iskola alkotó, családias légköre; Volt diákjaink sikerei az életben és tanulmányaikban; Intézményünk partnerkapcsolatai Környezettudatos nevelés –ökoiskola cím

Terveink a jövőben Az intézmény fennmaradásának, önálló működésének biztosítása ◦ A tanulói létszám növelése  Légúti megbetegedésben szenvedő gyermekek fogadása  Családok betelepítése ◦ Szakmai színvonal megőrzése, javítása ◦ A síoktatásra épülő sportiskola és kollégium létrehozása ◦ Intézményi infrastruktúra fejlesztése