Komárom Kártya „Merjünk nagyok lenni – s valóban oly nehéz, - de legyünk egyszersmind bölcsek is.” Gróf Széchenyi István.

Slides:



Advertisements
Hasonló előadás
A pedagógusok munkaidő beosztása
Advertisements

Közösségi pedagógiai gyakorlat
A sport mint stratégiai ágazat az állami szerepvállalás tükrében
Tarczy Lajos Alapiskola Hetény
1 TÁMOP B-11/2/KMR Az oktatás és kutatás színvonalának emelése a Szent István Egyetemen AZ OKTATÁS ÉS KUTATÁS SZÍNVONALÁNAK EMELÉSE A SZENT.
A Kormány intézkedései és tervei
LámpásLámpás Keresztyén Ifjúsági Dicsőítő Csoport.
Egész életen át tartó tanulás „Egész életen át tartó tanulás” ■ Az „Egész életen át tartó tanulás” COMENIUS 2011 pályázat nyertese iskolánk COMENIUS 2011.
Katona József MKSZIG 1 Katona József Szakközépiskola és Felnőttoktatási Gimnázium.
A tanácsadó képzés regionális munkaerő-piaci hatásai
KLASZTER A FOGYATÉKOS EMBEREKÉRT Szakmai konferencia Pécs, szeptember
MANORKA projekt Magyar – Norvég Kapcsolatok
Tehetségpont létrehozása
TÁMOP /2 „Lenni, akik vagyunk, és azzá válni, amivé válni tehetségünk adatott: ez életünk egyetlen célja.” Robert Louis Stevenson.
Magyar Universitas Program A magyar felsőoktatás nemzetközi versenyképességének programja június 15.
A TISZK támogató szerepe a szakképzésben április 18. Szebenyiné Csóka Beáta szakmai vezető.
Hatékonyság, eredményesség, méltányosság a köznevelési rendszerben:
FIATALOK LENDÜLETBEN PROGRAM Fiatalok Lendületben Program számokban Időtartam: Költségvetés: € – Ft/év Magyarországon.
A Keszthelyi Kistérség Szakközépiskoláinak a megújuló energiával foglalkozó szakemberképzésre irányuló igényfelmérése május.
Tájékoztató a 2014/15-ös tanévi tankönyvrendelésről Budapest, április 7. Emberi Erőforrások Minisztériuma.
TOVÁBBTANULÁS 2012 Felvételi eljárás a középfokú intézményekbe a es tanévre.
Adókártya igénylés Nyomtatványa: 08T34
Oktatási reform – 2007 Dr. Hiller István
Esélyegyenlőségen alapuló tehetség- felismerés, tehetséggondozás egy innovatív Észak-Pest megyei gimnáziumban (TÁMOP 3.4.4/B-08/2/KMR) Az Európai Unió.
Kvíz kérdések az Toldi iskola múltjából és jelenéből
Kultúra „harmadfokon” A harmadfokú képzésben részt vevő hallgatók viszonya a kultúrához Németh Nóra Veronika Debreceni Egyetem VI.
Fiatalok motiválása a véleményformáló diáksajtósok bevonásával
NEA szakmai támogatások (2014) Budapest, november
Szigetszentmiklós SUSAN – Dél – Afrikai Regionális Üzleti Hálózat Fő szervező:HITA (Hungarian Investment and Trade Agency) Dr. Mészáros Kálmán
Közkincs kerekasztal a kecskeméti Kistérségben Szakmai konferencia június 9. Kecskemét.
Migrációról iskolásoknak Iskolai projekt
A „Nógrád megyei TISZK infrastrukturális fejlesztése” TIOP-3.1.1/08/ című projekt célja Dénes Anita ERFA projekt menedzser.
Nyárnyitó Tini-nap „Egynek minden nehéz, soknak semmi sem lehetetlen.” Gróf Széchenyi István.
„Ü GYES KEZEK, OKOS FEJEK ” TEHETSÉGKERESŐ PROGRAM május 11. A tehetséggondozás 25 éve a törökszentmiklósi Bethlen Gábor Református Általános Iskolában.
Bodor Tamás főosztályvezető-helyettes Gyermek és Ifjúsági Osztály
Önkéntesség az Észak-Magyarországi Régióban. A Demokratikus Ifjúságért Alapítvány (DIA) története A Demokratikus Ifjúságért Alapítványt 1999-ben hozta.
Az ifjúsági részvétel modelljei „Együtt az ifjúságért” Borsod-Abaúj-Zemplén megye, tavasz Kósa András László Diákközéletért Alapítvány.
Határtalanul II. MédiaMánia határon innen és túl BGA-12-HA /13 Varró István Szakiskola, Szakközépiskola, Általános Iskola és Kollégium Karcag.
Az iskolai dokumentumok elérhetősége
Felnőttoktatási tájékoztatója
Oktatáskutató és Fejlesztő Intézet Cziráki Szabina, az OTDT titkára Szakkollégiumi Műhelykonferencia, Debrecen December 14. Szakkollégiumi tehetséggondozás.
Kecskeméti Széchenyivárosi Arany János Általános Iskola Kecskemét
Határtalanul Együtt egymásért a zene és a tánc világában HA /14 Premier Művészeti Szakközépiskola és Szakiskola.
Szükséges Gyakorlati Tudás:
Sajátos képzési igényű hallgatók számára nyújtott szociális szolgáltatások a Szegedi Tudományegyetemen Horváth Hajnalka SZTE ETSZK IV. évf. Szociális munka.
MTT Felsőoktatási Szekció Tisztelettel köszöntöm a Szekció előadóit, résztvevőit! szeptember 20.
A tanulók felkutatásának és beiskolázásának folyamata Iskolai, önkormányzati kapcsolati táblázat Névtáblázat (adatbázis) Települési útvonal Tájékozató.
FELVÉTELI 2015 SZIE-ABPK JÁSZBERÉNY.
Üdvözli a Teleki László Gimnázium és Informatikai Szakközépiskola!
Tankönyvellátás
A hátrányos helyzetű fiatalok felsőfokú tanulmányait elősegítő esélyegyenlőségi programom, amit az Emberi Erőforrások Minisztériuma támogat és megvalósítója.
 Iskolák magatartása  Tanulók motiváltsága  Szülők elhivatottsága  Gyermekjóléti Szolgálatok, családsegítők, gyámok, nevelőszülők véleménye JULI.
TÁMOP – A- 12/1. ALAPVETŐ CÉL  HH és HHH tanulókat nevelő iskolák kapcsolatfelvétele, programkínálatuknak bővítése  testvériskolai kapcsolat.
Sásdi Faodu Egyesület 2001 – től napjainkig. A kezdetektől vállaljuk a sásdi térségben élő hátrányos helyzetű fiatalok összefogását és támogatását, a.
Szakmai beszámoló TÁMOP B-13/ Partnerség és hálózatosodás „Az iskola közös ügyünk” „Ki tud többet Szorgalmatosról?”
Pädagogische Hochschule Ludwigsburg Wächter Anita Megyeri Fanni
FASORI LABORGYAKORLATOK
Szakmódszertani fejlesztés
A köznevelési intézményi rendszer változása, Szakképzési Centrum és Kamara együttműködése a kamarai garanciavállalás sikeres megvalósításáért Kalmár Andrea.
Szivák Judit Intézeti értekezlet jún Oktatási asszisztens szakirány.
VÁLTOZÓ KÖNYVTÁR A VÁLTOZÓ VILÁGBAN „Megőriztük a régit, s megújultunk az időben, ahogy kell.” Csukás István.
10 érv, hogy a Nyíregyházi Egyetemet válaszd!
Semmelweis Egyetem Doktori Iskola 2017/2018
PhD online közösségi oldal Dr
Varró István Szakiskola, Szakközépiskola és Kollégium
A Heves Megyei Kormányhivatal Európai Uniós források keretében folyó foglalkoztatási és képzési programjai.
Cél: szövegértés fejlesztése – tanulás segítése
MNGSZ Magyar Nemzeti Gasztronómiai Szövetség
Lorem ipsum.
Magyar - Angol Tannyelvű Gimnázium Kollégiuma Balatonalmádi, Rákóczi u
Előadás másolata:

Komárom Kártya „Merjünk nagyok lenni – s valóban oly nehéz, - de legyünk egyszersmind bölcsek is.” Gróf Széchenyi István

Előzmények: Célul tűztük ki, hogy ne csak iskolánként, hanem a Komáromban élő és tanuló fiatalokban gondolkozzunk Közös tervezések Komárom Kártya és Nyárnyitó gondolata Kapcsolatfelvételek: iskolák vezetői, DÖK segítő tanárok, DÖK-ök

Disputa körök: Esettanulmány készítése Iskolai DÖKökkel véleményeztük, kiegészítettük Komárom Kártya célja: – Megtakarítás a kártyatulajdonosnak – „Komáromiság” kialakulásának elősegítése

Kik igényelhetik? Komáromi székhelyű oktatási intézményben nappali tagozaton tanuló diákok Állandó komáromi lakcímmel rendelkező, általános, középiskolás, valamint a felsőoktatásban nappali tagozatos diákok, hallgatók

Mi kell az igényléshez? Iskolalátogatási igazolás Fénykép Hozzájárulási nyilatkozat Az első kártya igénylése ingyenes. Pótlása 3.500Ft

Hol lehet igényelni a kártyát? A Komáromban tanuló diákok az oktatási intézményükön keresztül igényelhetik A Komáromban élő, de más településen tanuló nappali tagozatos diákok értesítést kapnak a lehetőségről

Miért jó a fiataloknak? Nő a fiatalok aktivitása Helyi kötődés erősítése „Komáromiság” Költség megtakarítás (kedvezmények): kulturális és sportesemények, rendezvények, szabadidős elfoglaltságok, boltok, üzletek, szolgáltatások (fagyizó, tömegközlekedés, fodrász, konditerem, stb), oktatás-képzés (jogosítvány, tankönyvek, kollégium, étkeztetés, stb) stb

Miért jó Komáromnak? Fiatalodik a város Helyben marad a pénz, itt költjük el a zsebpénzünket Nő az iskolák vonzáskörzete, népszerűbbé válik a komáromi oktatási kínálat Nő a kulturális és szabadidős kínálat kihasználtsága Egészségesebb felnövekvő generáció

Bevezetésének realitása: Kedvező fogadtatás esetén: január 1-jétől szeptember 1-jétől

Út a bevezetéséig: Szót kérünk! VI. Ifjúsági Konferencia – kedvező fogadtatásnál közös küldetésnyilatkozat májusa – a VDT személyes egyeztetése Komárom Város Képviselő-testületével szeptembere – Állampolgári Részvétel Hete – Nyilvános disputa kör októbere – tanácskozási jogkörrel a VDT részt vesz Komárom Város évi költségvetésének előkészítésében

Komárom Kártya: Igen? Nem? Rajtunk (is) múlik!

Petőcz Ádám köszöni a figyelmet