Vállalkozásunk külső, belső kapcsolatrendszere és értéklánca

Slides:



Advertisements
Hasonló előadás
Növekedés-támogatás M27 ABSOLVO. 2 Mi kell a növekedéshez?
Advertisements

Etikai Kódex.
Készítette: Fülöp Szabina Veres Anita
To protect the confidential and proprietary information included in this material, it may not be disclosed or provided to any third parties without the.
E.ON – Versenyben Önökért!
A menedzsment tanácsadás egy tapasztalt ügyfél szemével November 17. Kapus István Senior Tanácsadó– Nestlé Hungária Kft. Üdvözöljük a világában!
Értékteremtő folyamatok menedzsmentje
A kritikus infrastruktúra biztonsági aspektusai a MOL-nál
Hivatásos csapatsportágak értékteremtése - számokban (Magyarországon)
Business Process Outsourcing © Arthur Andersen 2001 Szolgáltató központok a harmadik évezredben Várnai Éva partner Andersen, Vezetési tanácsadás.
Üzleti terv.
Optimális szervezet Kiegyensúlyozott stratégiai mutatószám rendszerrel
A REGIONÁLIS INNOVÁCIÓ IRÁNYÍTÁSI RENDSZERÉNEK HÁLÓZATI MEGKÖZELÍTÉSE korreferátum ME RFK ülés Kecskeméti Főiskola, Gépipari és Automatizálási Műszaki.
HELYI ÉS TÉRSÉGI EGYÜTTMŰKÖDÉS LEHETŐSÉGEI ÉS KORLÁTAI FEJLESZTÉSI PÓLUS SZIGET, VAGY A TÉRSÉG MOTORJA? SZŰCS ERIKA Budapest, december 06.
Dénes Gábor főtitkár, Menedzserek Országos Szövetsége: Az egészségtudatos vállalatirányítás vázlatos modellje Mottó: „Egy szervezetben csak a rendetlenség,
A külső környezet elemzése
1 Logisztika Szakirány – II. 2. téma Vállalkozási rendszerek átszervezése Bp.2008.febr. Prof.Dr.Knoll Imre.
Gazdálkodási modul Gazdaságtudományi ismeretek III. Marketing KÖRNYEZETGAZDÁLKODÁSI MÉRNÖKI MSc TERMÉSZETVÉDELMI MÉRNÖKI MSc.
A franchise gazda elengedhetetlen tulajdonságai és felelőssége Tóth-Zsédely Rita Otthon Centrum KKV Akadémia április 24.
X. Magyar Vezérigazgató Találkozó Röjtökmuzsaj, szeptember Szükség van-e PR-ra? És ha igen, miért nem? EUROLEX Consulting MEDIA & PR.
Kisvállalkozások alkalmazkodás és versenyképesség Kállay László GKM.
Hiányzók: Varga László, Horváth Balázs Szervezeti környezet.
Robert S. Kaplan – David P. Norton Csanádi Gábor Tamás C8ITGY 2007.
A STRATÉGIAI KONTROLLING SZEREPE
A vezetői információs rendszer
A marketing kialakulása, fogalma, fejlődése
Tudásszervezetek értékteremtésének anomáliái
Kérdések a második zh-hoz
Bauer András - Berács József:
Vállalati emberi erőforrás menedzsment
Minőség menedzsment 6.előadás
Az EEM helye a menedzsmentben
A lánc menti együttműködés és az innováció: a képességek és a meghatározó szakértelem kombinálása dr. Sebők András Campden BRI Magyarország Nonprofit Kft.
Az üzleti vállalkozás kialakulása, fogalma, a vállalkozás környezete
Hiszünk minden egyes ügyfél fontosságában. Minden egyes vásárlásuk, látogatásuk fontosságában. Annak részleteiben, ahogyan Ők ezt megélik. Kiváló ügyfélkiszolgálás.
Transznacionális és multinacionális vállalatok
„Az igazi kérdés nem az, mennyit javultál tegnapi önmagadhoz képest, hanem, hogy milyen jól teszed a dolgod versenytársaidhoz képest.”
Vállalkozások a minőségszabályozás útján – az önkéntes minőségtanúsítás hazai és nemzetközi versenyelőnyei TÜV Rheinland - nemzetközi tanúsítás.
Vállalati környezeti jelentések Zsugyel János PhD Heller Farkas Főiskola.
Elemezze cége innovációs potenciálját! ‘800 európai vállalkozás mint összehasonlítási alap’
Magyar Controlling Egyesület Nyíregyháza, 2006 október Debreceni Egyetem Agrártudományi Centrum Mezőgazdasági Kar MCE Konferencia 2006 A controlling.
i.e. SMART üzleti ötletek versenye SWOT analízis workshop
Vállalati stratégia március március március 28.
Marketing alapok Kopcsay László.
Külpiacra lépés az Európai Unióban – Gyurácz Németh Iván.
Nemzeti Technológiai Platform a
1 Globalizáció és lokalizáció a tér és a hely átértékelődő szerepe Gazdaságföldrajz I. Dr. Bernek Ágnes 2008.
Betegközpontú innováció a gyógyszeriparban
Vállalkozásmenedzsment I.
Be SMART – az új generáció vállalkozásai Budapest, november 20. Szalai Piroska.
Harsányi László: Kulturális stratégiák 4. MOME Stratégiai menedzsment Erőforrás elemzés.
Kárpáti Gábor Innováció Menedzsment Központ, Dunaújvárosi Főiskola Mit is gondoljunk az innovációról?
A beszállító vállalatok marketing tevékenységének elemzése Dr. Ercsey Ida PhD egyetemi docens Győr, má jus 04. A JÁRMŰIPAR GAZDASÁGI HATÁSA A KÖZÉP-
1 III. GREENNOVÁCIÓS NAGYDÍJ PÁLYÁZAT Nevezés kategóriája: Greennovatív gyártó, termelő Pályázati anyag címe: Biomassza kazánokkal a fenntartható termelésért.
 Üzleti szervezetek, vállalkozások, vállalatok fogalma  Üzleti szervezetek: azok a fogyasztói igényt kielégítő szervezetek, amelyek gazdasági erőforrásaikkal.
Harsányi László: Munkafüzethez 1. MOME 1. 2 A számításba veendő öt alaptényező: Beszállítók (írók, nyomdák, stb.) alku-pozíciója Vásárlók (fogyasztók)
A feldolgozóipar jövője a fejlett országokban Szalavetz Andrea KRTK vándorgyűlés Győr, június 15.
Lear Corporation Magyarország Kft.
Dr. Beck György Compaq Computer Mo. Kft. Vezérigazgató
A tudás szerepe a járműiparban – bevezető gondolatok
Kérdések a második zh-hoz
OUTSOURCING Lehetőségek a vállalat építésben
Prof. Dr. Illés Béla* tanszékvezető egyetemi tanár
Kolozsvár ÜZLETEK KIINDULÓPONTJA ERDÉLY SZÍVE 
Értékteremtő folyamatok menedzsmentje
Üzleti terv.
A STRATÉGIA KIALAKÍTÁSÁNAK FŐBB SZEMPONTJAI
3. osztályban.
Üzleti terv.
Előadás másolata:

Vállalkozásunk külső, belső kapcsolatrendszere és értéklánca

K-Exx-On A Győri Keksz és az E-on fúziójából létrejött mammutcég Több mint 40 különböző országban tevékenykedik, az energiahordozó- illetve vegyiparban Legnagyobb vetélytársa az ExxonMobil Hatalmas árbevétel, innováció, minőség

Külső kapcsolatrendszer K-Exx-On Vevők Állam Környezet Más iparágak Verseny-társak Tulajdonosok Dolgozók Hasonlít az Exxon-éhoz, egy nagy különbség van, a környezet

Belső kapcsolatrendszer Marketing szervezet: funkcionális A különböző osztályok folyamatosan kommunikálnak egymással Code of K-Exx-On Vállalatirányítási rendszer Funkcionális: munkamegosztás a szervezetek között a terv elérése érdekében Egy egység kiemelkedik a többi közül, ez tölti be az irányító szerepet: koordinál, tervez

Vállalat szerepe és helye a hálózati gazdaságtanban Üzleti/vevői lehetőségekre épülő hálózat Vevői igényeknek minél inkább megfelelő termékeket gyártunk Versenyelőny az ExxonMobilhoz képest (megújuló erőforrások felhasználása)

K-Exx-On értéklánc Érték: erőforrások sajátos összekapcsolódása Értéklánc modell: a vállalat tevékenységei milyen szerepet töltenek be az értékteremtésben Elsődleges tevékenységek, támogató tevékenységek

K-Exx-On értéklánc Befelé irányuló logisztika: vállalaton belüli szállítás, tárolás – egy székhely van Budapesten, itt történik az előállítás, nincs szállítás, tárolás is itt történik Műveletek: technológiának nagyon fontos szerepe van – a piacon egyedülálló technológia – innováció Kifelé irányuló logisztika: fontos, mi végezzük Marketing: környezetbarát technológiát hangsúlyozzuk

Versenytársunk az Exxon 1999-ben jött létre az Exxon és a Mobil vállalatok egyesüléséből A világ második legnagyobb, és a legmagasabb árbevétellel rendelkező vállalata Negatív visszhangok (zöldek) Magyarországon BSC központ

ExxonMobil értéklánc

Köszönjük a figyelmet!