Készítette: Greksa Péter

Slides:



Advertisements
Hasonló előadás
Az agrár- és élelmiszeripar az Internet kapujában Előadó: Varga István avagy: az Internet a kapuk előtt.
Advertisements


Amberger Árpád Vezérigazgató. SMART TV alkalmazásÖTV média-portál.
Kamarai prezentáció sablon
Elektronikus Ügyfélkapu – kapcsolat az ügyfél és a közigazgatás között
Szakmai alaptréning 3. fejezet Készítette: Balázs Zoltán.
A design szerepe Végvári Imre, kreatív igazgató Online Marketing - Keresőmarketing, Linkmarketing és Egyéb technikák.
Keresőmarketing Nap 2007 A keresés mindent visz? Avagy a keresés szerepe a mindennapokban… Darvas Péter Szonda Ipsos.
A direkt marketing fogalma
A futárszolgálat és a webáruház hatékony együttműködési lehetőségei.
•online kommunikáció •branding, márkaépítés •kommunikációs stratégiák kitalálása, felépítése •Közösségi marketing •Szociális érzékenység, non-profit partnerek.
NIVEA For Men Mobil internet kampány Gábos Anna, NIVEA FOR MEN – a NIVEA férfias oldala…
Több szerződés, lojális ügyfél Erdős Mihály elnök-vezérigazgató.
… with NFC A mobil contactless (NFC) technológia lehetőségei a pénzügyi szektorban.
Hirdetési termékek – Direct Marketing eszközök.  Célzott, testreszabott hirdetési lehetőség  A hirdető által megadott szempontok alapján szűrt címlistára.
Készitette: Dima Dániel Leckekönyv: VTS SZABADKA Szabadkai Műszaki Szakfőiskola Tantárgy: Elektronikus ügyvitel Tanár: dr Zlatko Čović.
2008 novemberOrbán Zoltán – LogiPen Kft.. Mit is kell adminisztrálni…?  Szabályzat  Dolgozói tájékoztató  Munkavállalói nyilatkozatok (új belépők is!)
Nav N Go Vállalati áttekintés Bevezetés  A Nav N Go Kft ben alakult meg azzal a céllal, hogy forradalmi és innovatív megoldásokat kínáljon.
Erőállóképesség mérése Találjanak teszteket az irodalomban
T RD -Trading Hungary Kft. Metrológia.
M lufi? Van-e üzlet a mobilmarketingben az on-line tartalomszolgáltatók számára? Kádas Gergely, telnet Magyarország Rt./stop!
Kérjük halkítsák le telefonjukat!
Informatikai megoldások egy kézből
Mellár János 5. óra Március 12. v
MFG-Pro váll-ir. rendszer bemutatása
10 állítás a gyerekek internethasználatáról
Elektromos mennyiségek mérése
P-Line Channel & Telesales Kft. Piackutatás 2009.
Utófeszített vasbeton lemez statikai számítása Részletes számítás
A tételek eljuttatása az iskolákba
Elektronikai Áramkörök Tervezése és Megvalósítása
Marketingkommunikáció
A MILLIOMOS KÉPZÉS © Success Systems International – 2006
VÁLOGATÁS ISKOLÁNK ÉLETÉBŐL KÉPEKBEN.
A kommunikációs mix elemei
1. IS2PRI2 02/96 B.Könyv SIKER A KÖNYVELÉSHEZ. 2. IS2PRI2 02/96 Mi a B.Könyv KönyvelésMérlegEredményAdóAnalitikaForintDevizaKönyvelésMérlegEredményAdóAnalitikaForintDeviza.
Is:energy kereskedelmi folyamatainak automatizációja Office System felhasználásával Turcsán Ferenc, sales és marketing igazgató, is:energy Hungary Kft.
Szerkezeti elemek teherbírásvizsgálata összetett terhelés esetén:
A Facebook titka Héjj Szilárd Marketingarc
Sárgarépa piaca hasonlóságelemzéssel Gazdaság- és Társadalomtudományi kar Gazdasági és vidékfejlesztési agrármérnök I. évfolyam Fekete AlexanderKozma Richárd.
Copyright © 2005 | update software AG | update software Magyarország Kft. Radics Sándor principal IV.
Mi is tulajdonképpen SprintWealth üzlet? A SprintWealth weboldalról szoftvereket és e-könyveket tölthetsz le 29 USD regisztrációs díj ellenében. Az oldal.
NOVÁK TAMÁS Nemzetközi Gazdaságtan
DRAGON BALL GT dbzgtlink féle változat! Illesztett, ráégetett, sárga felirattal! Japan és Angol Navigáláshoz használd a bal oldali léptető elemeket ! Verzio.
szakmérnök hallgatók számára
A szelektív gyűjtés helyzete, eredményei Kommunikációs kihívások
IMK – Mobil marketing február Mobilreklám: a tenyérbemászó médium? Szabados Andrea Marketing vezető Voxline Kft.
2007. május 22. Debrecen Digitalizálás és elektronikus hozzáférés 1 DEA: a Debreceni Egyetem elektronikus Archívuma Karácsony Gyöngyi DE Egyetemi és Nemzeti.
IWiW – második hullám Simó György T-Online Magyarország Zrt, vezérigazgató.
Magasszintű automatizált marketing megoldások az e-kereskedelemben
Máth András, Ringier tanácsadó – OAG Szakmai Nap Marketing és kutatás hogyan segíthet a kutatás.
Csurik Magda Országos Tisztifőorvosi Hivatal
A klinikai transzfúziós tevékenység Ápolás szakmai ellenőrzése
Bemutatkozik a Premier Kommunikációs Iroda A kommunikáció világában minden nap egy új Premier!
QualcoDuna interkalibráció Talaj- és levegövizsgálati körmérések évi értékelése (2007.) Dr. Biliczkiné Gaál Piroska VITUKI Kht. Minőségbiztosítási és Ellenőrzési.
1. Melyik jármű haladhat tovább elsőként az ábrán látható forgalmi helyzetben? a) A "V" jelű villamos. b) Az "M" jelű munkagép. c) Az "R" jelű rendőrségi.
A StoreWizard webáruház bemutatása
OTP portál e-volúciója: iCRM = ügyfélre szabott kiszolgálás Joós István üzletfejlesztési igazgató.
Gazda Gergő Flexo szeminárium - Budapest, október Gazda Gergő Flexo szeminárium - Budapest, október Hatékony rendelés-feldolgozás, adminisztráció.
> aspnet_regiis -i 8 9 TIPP: Az „Alap” telepítés gyors, nem kérdez, de később korlátozhat.
A KÖVETKEZŐKBEN SZÁMOZOTT KÉRDÉSEKET VAGY KÉPEKET LÁT SZÁMOZOTT KÉPLETEKKEL. ÍRJA A SZÁMOZOTT KÉRDÉSRE ADOTT VÁLASZT, VAGY A SZÁMOZOTT KÉPLET NEVÉT A VÁLASZÍV.
Miért a facebook-ot válasszuk kampány felületnek?  2011 júliusától decemberig fő, ezzel elérve a felhasználót  40. hely a világon.
1 Az igazság ideát van? Montskó Éva, mtv. 2 Célcsoport Az alábbi célcsoportokra vonatkozóan mutatjuk be az adatokat: 4-12 évesek,1.
ÜZLETI TERV Otthonából dolgozhat (telefon!) Otthonából dolgozhat (telefon!) Heti óra (esténként és hétvégeken) Heti óra (esténként és hétvégeken)
DIGITÁLIS KOMMUNIKÁCIÓ ÜGYFÉLSZEMMEL
1.Gyógyszeripari kommunikáció célcsoportja 2.Direkt mail és mérési lehetőségei 3.Direkt és alapfogalmak 4.Direkt mérési lehetőségei 5.Direkt.
Valami Extra a FŐGÁZ-tól Kovács Richárd marketing vezető
? ÜGYFÉL - BANK INTERAKCIÓ TRANZAKCIÓK TEVÉKENYSÉGEK CSATORNÁK
„Adatbázis építés, adatállományok felhasználása, frissítése, targetálás; egy sikeres DM esettanulmány bemutatása” Vörös Gergely online média értékesítési.
Előadás másolata:

Készítette: Greksa Péter

Tartalom IKO New Media interaktív szolgáltatások Bemutatkozás Szolgáltatások összefoglalása TV-s alkalmazások Video streaming és mobiltartalom INM Call TV core concept Személyre szabott megoldás Rugalmasság és kreativitás Call TV formátumok Mobil marketing Célok és előnyök Hatékonyság B2C és B2B alkalmazások Alapdíjas szolgáltatások Emeltdíjas szolgáltatások On - line riportrendszer IVR megoldások Bluetooth alkalmazások Mobil kupon rendszerek WAP Mobil tartalom Adatbázis kezelés és Business Intellligence Referenciák

Bemutatkozás

IKO New Media Interaktív szolgáltatások Cégtörténet Az IKO New Media Kft-t 2003-ban alapították, a Cemtex és a Meta SMS Kft-k jogutódjaként A Cemtex Kft. 1997 óta volt jelen a magyarországi interaktív piacon, emeltdíjas szolgáltatásaival, és saját fejlesztésű IVR technológiájával. A Való Világ első szériájának szavazás alkalmazása és további TV-s alkalmazások (Legyen Ön is Milliomos, Játékzóna, stb.) sikeres és kifogástalan üzemeltetése fűződik a nevéhez A Meta SMS Kft. 2001 óta volt jelen a magyarországi mobil interaktív piacon, emelt díjas sms, és mobil tartalom szolgáltatási alkalmazásaival

Tulajdonosi struktúra IKO New Media interaktív szolgáltatások Tulajdonosi struktúra Az IKO New Media, az IKO – Telekom Media Holding tulajdona, melyet 50–50% tulajdonrésszel az IKO Media Group és a Matáv alapított 2004- ben. Az IKO New Media mellett a Holding 31% tulajdonrésszel bír az RTL Klub kereskedelmi televíziós csatornában, mely Magyarország vezető kereskedelmi TV adója és 100%-os tulajdonosa az IKO Content & Rights Kft-nek, mely a regionális jogi ügyeket és a saját illetve nemzetközi formátumokat és tartalmakat kezeli. IKO-TELEKOM MEDIA HOLDING

Szolgáltatások összefoglalása

Szolgáltatások összefoglalása IKO New Media interaktív szolgáltatások Szolgáltatások összefoglalása Call Tv műsor gyártás TV-s szavazás alkalmazások SMS kvíz játékok Társkereső alkalmazások Text to screen Text to teletext (TXT) Mobilmarketing megoldások és mobil telefon alapú szolgáltatások Teljeskörű WAP megoldások Mobil Couponing és Bluetooth megoldások Mobil tartalom szolgáltatás Aggregáció TV-s alkalmazások Mobil Marketing B2C & B2B alkalmazások Mobil tartalom B2B alkalmazás

TV-s alkalmazások

TV-s alkalmazások TV-s alkalmazások Interaktív szavazás (alap vagy emeltdíjas) Valóság show illetve Event show szavazási megoldások (vote-in – vote-out) Közvélemény kutatás / sms vagy IVR Quiz megoldások (alap vagy emeltdíjas) Sms beküldő (sms-send-in) tudásalapú quiz, sorozatkvíz, stb. pénz vagy tárgynyereménnyel Text to screen Nézői hozzászólások, vélemények, publikus kérdések, stb. a képernyő alján futó csíkra Teletext chat Chat alkalmazás a TXT felhasználók részére (témánként, földrajzi régiónként, stb.)

Video streaming és mobil tartalom TV-s alkalmazások Video streaming és mobil tartalom 2.5 és 3G video streaming Előre szerkesztett vagy élő stream-ek, mobil telefonra gyártva Előre szerkesztett sikeres témák Élő stream-ek Koncertek Sportesemények Mobil tartalom letöltés Mobil tartalom értékesítés (csengőhang, háttérkép, játék, video, stb.) TXT-n keresztül Tv reklám segítségével Zene TV esetében a kilp lejátszása alatt csíkról

INM Call TV core concept TV-s alkalmazások INM Call TV core concept A Call TV egy interaktív játék show Interaktív: hosszú távú lojális néző kapcsolat, mely profitot termel Játék: játékosan szórakoztat és nyerési esélyt biztosít Show: egy szórakoztató TV műsor, melyet nézni kell Mindenki szeret játszani és nyerni! A Call TV formátum garantált siker lehet minden nézői célcsoport számára! Az IKO New Media modellje hosszú távú profitot garantáló üzleti modell A védjegyünk a hosszú távú, biztos növekedés mind a nézői kontaktus számokat, mind a ratineget tekintve Az IKO New Media Call TV formátuma nem csak a Magyar RTL Klub csatornán sikeres, de Cseh és Lengyel országban is, mely okán további országokban készítjük elő indulásunkat

Személyre szabott megoldás TV-s alkalmazások Személyre szabott megoldás A műsor tervezése és indítása előtt tanulmányt készítünk a csatorna és a műsor leendő környezetét figyelembe véve az alábbi szempontok szerint: Célközönség demográfia, szociográfia, erdeklődési és egyéb attitűdök és szokások Szocio-kulturális környezet Jogi környezet Mobil és IVR piac Mobil tartalom piac Média piac Hirdetési és kommunikációs környezet

Rugalmasság és kreativitás TV-s alkalmazások Rugalmasság és kreativitás Rugalmas szerkesztés = a műsor folyamatosan finom hangolható Helyes formátum elemek használata = hatékony és profit orientált interaktív alkalmazás, az alábbi szempontok alapján: A show hossza és típusa, a műsorvezetők száma Optimális emeltdíjas megoldások használata A játék típusa Pénz nyeremények Tárgy nyeremények – másodlagos bevételi lehetőségek (szponzor nyeremény)

Szerencsejáték Felügyelet által minősített tudásalapú formátumok TV-s alkalmazások Call TV formátumok Szerencsejáték Felügyelet által minősített tudásalapú formátumok Regisztrációs játék - sorsolás Alkalmazható: - rövid megjelenések; folyamatos elérés különböző időpontokban más-más nézői csoportok elérése – műsorfolyamba beépíthető - 2 vagy 3 lehetséges válasz megadása a nézőknek; a helyes megoldást választó játékosok között sorsolás – belépő kérdés; a műsor folyatatásában a játékos már játszhat a szerencséhez kapcsolódó játékokat (hardware játék)

Szerencsejáték Felügyelet által minősített tudásalapú formátumok TV-s alkalmazások Call TV formátumok Szerencsejáték Felügyelet által minősített tudásalapú formátumok Hot Button – azonnali kapcsolat Alkalmazható: - Minimum 40 perces adásidő Épített illetve virtuális stúdió Software és Hardware típusú játékok Stúdió és Telefonos játék Call monitor – live connection Egyéb lehetőség: SMS text to screen (moderált)

Call TV produkció TV-s alkalmazások Kiépített hardware és software környezet – live és automata Gyártási kapacitás Call TV team – dedikált szerkesztés Online rendszer/Call monitor Teljes lebonyolítás (Kreatív; Gyártás; Számviteli elszámolás)

Mobil marketing

Célok és előnyök Mobil marketing A mobilmarketing kampányok céljai Márkaismertség növelés Figyelemfelkeltés rendezvényekre, akciókra Ügyféladatbázis építés Ügyféllojalitás növelés Vírusmarketing (célzott tartalom kiküldés) Beléptető rendszerek A mobilmarketing kampány előnyei Személyes és egyedi, a user saját személyes üzenetének tekinti Bárhol, gyorsan és hatékonyan eléri a célcsoportot Gyorsan aktivizálhatja a fogyasztót Magas impactet ér el

Postbuy analízis Mobil marketing Válaszadási arányok SMS kampányok esetében Válasz sms küldés: 8-10% On-line felület látogatása: 3%-18% E-mail ill. postai cím megadása: 5%-15% Az üzenet hatására vásárol: 2%-6% További fogyasztói reakciók Elolvassa az üzenetet: 91%-100% Elmenti az üzenetet: 18%-35% Olvasás után törli: 73%-86% Megmutatja ismerősének: 23%-34% Továbbküldi: 2%-33% Forrás: IKO New Media, postbuy analízis 2006

B2C és B2B szolgáltatások

B2C és B2B szolgáltatások Mobil marketing B2C és B2B szolgáltatások Integrált és önálló mobilmarketing stratégia kidolgozása SMS kampányok tervezése, programozása, lebonyolítása MMS kampányok tervezése, programozása, lebonyolítása Egyedi mobilmegoldások testreszabott fejlesztése Tematikus érdeklődési körű célcsoport adatbázis biztosítása!!! Adatbázis management IVR megoldások Bluetooth marketing megoldások Mobilkupon rendszerek kialakítása, működtetése Teljeskörű WAP megoldások

Alapdíjas szolgáltatások

Alapdíjas SMS kiküldés Mobil marketing Alapdíjas SMS kiküldés SMS kiküldés (max. 160 karakter, de pl. wap link kiküldési lehetőség) Egyedi Tömeges Időzített Válasz fogadással és feldolgozással Kiküldés metódusa Ügyfél adatbázisra INM adatbázisra (2006. novembertől)

Alapdíjas MMS kiküldés Mobil marketing Alapdíjas MMS kiküldés MMS kiküldés (akár 100 kb!!! – álló és animált képek ill. végtelen számú karakter) Egyedi Tömeges Időzített Válasz fogadással és feldolgozással Kiküldés metódusa Ügyfél adatbázisra INM adatbázisra (2006. novembertől)

SMS és MMS előnyei Mobil marketing Az SMS Az MMS Rövid idő alatt (max. 2 óra) eljut a fogyasztókhoz, ezzel a leggyorsabb kommunikációs eszköz nincs produkciós költség Költséghatékony, adatbázis alapján jól célozható, nincs meddő szórás perszonalizálható (max. 10 karakter) Az MMS a teljes image közvetíthető a fogyasztó felé képsorozatok küldhetőek véleményvezér célcsoportot ér el a legmagasabb impact alacsony produkciós költség

Felhasználási területek Mobil marketing Felhasználási területek Akciók kommunikációja Promóciós üzenetek Lojalitás program üzenetek Új alkalmazások, megoldások bemutatása szövegben v. képben Wap linken további tartalom, akár web oldal wap klónjának megjelenítése, mozgóképekkel és hanggal Egyedi, megrendelőre szabott interaktív alkalmazások fejlesztése

Üzenet fogadás SMS fogadás MMS fogadás Regisztráció Adatbázis építés Mobil marketing Üzenet fogadás SMS fogadás Regisztráció Adatbázis építés Promóciók MMS fogadás

Felhasználási területek Mobil marketing Felhasználási területek Proof on purchase (POP) promóció Regisztrációs kampányok (válasz üzenet küldéssel) Adatbázis építéssel kombinálva (akár név, cím, mail cím) Kreatív kampányok Szöveg v. képbeküldéssel kombinálva Promóció TV-s megjelenéssel kombinálva Egyedi, megrendelőre szabott interaktív alkalmazások fejlesztése

Emeltdíjas szolgáltatások

Emeltdíjas üzenet fogadása Mobil marketing Emeltdíjas üzenet fogadása MO (mobile originated) SMS fogadás (bevétel generálással) Díjsávok (nettó árak, az összes Magyarországon engedélyezett díjsáv) 40, 60, 65, 75, 100, 120, 125, 140, 160, 200, 240, 250, 320, 380, 400, 450, 550, 600, 750, 800, 1000, 1500, 1600 Ft Emeltdíjas bevétel részesedés további egyeztetés tárgya!

Felhasználási terület Mobil marketing Felhasználási terület Tartalom (mobiltartalom) kiküldés fizetése Szolgáltatás egyszeri ellentételezése, fizetés Tv-s alkalmazások è adatbázis építés!!! Szavazás Tudás alapú quiz On-line felületeken nyújtott szolgáltatások fizetése

Emeltdíjas üzenet küldése Mobil marketing Emeltdíjas üzenet küldése Push vagy MT (mobile terminated) SMS (bevétel generálással) Alapdíjas regisztrációt követően automatikus, meghatározott időközönkénti kiküldés, az ügyfél regisztráció alapján, a szolgáltatás felmondásáig. Díjsávok (nettó árak, az összes Magyarországon engedélyezett díjsáv) 40, 60, 65, 75, 100, 120, 125, 140, 160, 200, 240, 250, 320, 380, 400, 450, 550, 750, 1000, 1500 Ft Emeltdíjas bevétel részesedés további egyeztetés tárgya!

Felhasználási terület Mobil marketing Felhasználási terület Tartalom (mobiltartalom) kiküldés fizetése Szolgáltatás rendszeres ellentételezése, előfizetés megújítása On-line felületeken nyújtott szolgáltatások rendszeres fizetése, előfizetés megújítása fizetése

On-line riport rendszer

On-line riportrendszer Kezelői felület

Felhasználási területek On-line riportrendszer Felhasználási területek Napi, havi, stb. rendszeres riportok on-line lekérése SMS, MMS forgalom figyelése Bevétel user áras figyelése Beküldő telefonszámok rögzítése Beérkezett válaszüzenetek rögzítése Futárok működésének ellenőrzése SMS ill. MMS üzenetek saját kezű egyedi ill. tömeges kiküldése SMS fal v. csík moderátori felület Egyszerűbb alkalmazások paraméterezése

WAP

WAP szolgáltatások WAP Operátor (T-Zones, Pannon WAP, Vodafone Live) specifikus WAP oldal építés Operátortól független megjelenés Operátori site-ba befűzött WAP oldal (direkt link) Fizetős WAP oldal építése WAP szerver üzemeltetés WEB oldalak WAP klónozása WAP ügyfélszolgálat

Felhasználási területek WAP Felhasználási területek Cégbemutató oldal Termékbemutató oldal Promóciós oldal Adatbázisépítés Időpontfoglalási rendszerek Jegyrendelés Szótár

IVR megoldások

IVR (interactive voice response) IVR megoldások IVR (interactive voice response) Nagy számú résztvevő (hívó) ügyfél esetén (dtmf vagy hang alapú) Előre, a kívánt hangon rögzített menürendszer Szétágazó, többfunkciós menürendszer felépítés (egy számos alkalmazás) „Korlátlan” mennyiségű adat lekérésének lehetősége Alap vagy emeltdíjas telefonszámon üzemelhet Egyszerű 7/24es üzemeltetés Ügyfél oldali adatlekérdezés (lehet anonym is) Költséghatékony

Bluetooth alkalmazások

Bluetooth tartalom kiküldés Bluetooth alkalmazások Bluetooth tartalom kiküldés 0 – 100 méter hatótávolság (helyszínfüggő) Paraméterezhető tartalom kiküldés (időzítés, milyen tartalom kerüljön kiküldésre, stb) 25 – 35 mobil készülék kiszolgálása azonos időpontban Paraméterezhető scannelési időintervallum Kiküldhető tartalmak Képek, képüzenetek Csengőhangok, hangüzenetek Játékok Kuponok Videók, 3gp videók 7/24es működtetéséhez a helyszínen szükséges: áram, internet kapcsolat (opcionális)

Bluetooth tartalom kiküldés Bluetooth alkalmazások Bluetooth tartalom kiküldés A tartalmak tárolhatóak a helyszíni routerben vagy központi szerveren Internet kapcsolat esetén „távvezérlés” lehetősége A látható készülékek beazonosításra kerülnek A tartalom csak a user jóváhagyása után kerül kiküldésre Post buy analízis – fogyasztói intarakciók elemzésének lehetősége Alacsony üzemeltetési költség (modul bérleti díj, tartalom produkció) Az aktív mobil telefonok 70% képes bluetooth kapcsolatra Bluetooth terminál

Qr code

Qr (quick response) code QR code Qr (quick response) code Mi az a QR code? Direkt egyedi azonosításra alkalmas 2 dimenziós kód, a hagyományos vonalkódnál több információt képes tárolni ugyan azon a felületen A mobiltelefon kamerájával és a készülékbe telepített kódolvasó segítségével azonnal értelmezhető Tartalom – szöveg; link; névjegy; hírlevél; értékesítés támogatás; regisztráció támogatás Automatizált Nyomtatható – elektronikusan is használható Költséghatékony Felhasználható: beléptetés; kupon; kedvezmény; kommunikáció

Felhasználási lehetőségek QR code Felhasználási lehetőségek Qr kód a hirdetésben: termékinformáció, on-line rendelés, stb. POP promóció: keresse a kódot a termék csomagolásában (a klasszikus POP promóció megújítása) Multimédia: a kód leolvasásával hozzáférhetővé válik a user számára kiküldeni kívánt tartalom Mi szükséges a használatához: QR kód olvasó szoftver (az új okos telefonokban már „széria”) Symbian operációs rendszerrel rendelkező telefon

Mobil kupon

Mobil kupon Mobil kupon A mobil couponing az egyénre szabott marketing új és vonzó eszköze. Az alapelgondolás lényege, hogy az ügyfeleket bárhol és bármikor eléri mobiltelefonjukon keresztül, és többletértéket kínál nekik, ezáltal az eladóhelyre, vagy egy rendezvény helyszínére „csalogatva“ őket. Az ügyfelek a vásárlásra, belépésre jogosító bonokat közvetlenül mobiltelefonjukra kapják meg, ami új utakat nyit az innovatív kommunikáció terén. Nem kell többé papír-bonokat vagdosni és gyűjtögetni, hiszen a virtuális bont egyszerűen be lehet váltani a mobiltelefon segítségével. A bon beváltásához a mobiltelefon tulajdonosa felkeresi a megfelelő értékesítőhelyet, illetve az adott rendezvényt, majd a mobiltelefon kijelzőjét, amelyen megjelenik a bon, odatartja a leolvasóhoz. A leolvasó ellenőrzi a bon érvényességét és feloldja a kódot.

Mobil kupon a rendezvényen 2D kód kiküldése sms-ben vagy wap linken keresztül Nincs szükség többé papíralapú értesítésre vagy meghívóra Nincs pl. postaköltség Adatbázis építés, karbantartás, frissítése „Extra” szolgáltatások beléptető rendszerek használatakor Minden aktivitás mérhető, rögzíthető, riportolható

Mobil Tartalom

Mobiltartalom szolgáltatás Mobiltartalom szolgáltatása promóciókhoz, rendezvényeken Teljes mobiltartalom portfólió Csengőhang (poli, true), háttérkép, video, java játékok Partnereink: mobibase, eurofun, indigames, telcogames, myfilm, breakpoint games Teljes, aktuális zenei mobiltartalom portfólió Partnereink: E-music, Sony, Universal, Warner

Adatbázis kezelés és BI (Business Intelligence)

Adatbázis Adatbázis építés, kezelés User telefonszámok regisztrálása Adatbázis kezelés és BI Adatbázis Adatbázis építés, kezelés User telefonszámok regisztrálása Ügyféligény szerinti riportok készítése, átadása Beérkező üzenetek kezelése, elemzése, ellenőrzése Felhasználók aktivitásának on-line ellenőrzése Nick nevek regisztrálása (chat, társkereső alkalmazások) User adatok (név, cím, mail) bekérése, feldolgozása

Business Intelligence Adatbázis kezelés és BI Business Intelligence Rendszer funkciók Adat tárolási és karbantartási funkció Felhasználói szokások elemzése a partner igényei szerint Statisztikák készítése Partner igényei szerint definiált riportok készítése Automatikus riport programok futtatása Lojalitás programok támogatása

Referenciák

Sms promó referenciák 2007 Referenciák Colgate - Palmolive Procter Lay’s Veet – Tesco, Rossmann, DM Bosch Procter – Pampers Procter – Wella Kozel Reckitt Sió-Eckes – új termék promó Old Spice - Duracell

IVR promó referenciák 2007 Bomba Soproni Uniqua Procter – Pampers Procter – Wella R-Time

WAP referenciák Idom2000 Rt. - www.ugyfelfogadas.hu Cow Parade Danubius on-line Disney film wap portálok (Karib tenger kalózai, Narninia, Verdák, Csodacsibe, stb.) Győzike Miss Balaton 2006 Lost RTL Klub on-line Milliomos

A jelen dokumentumhoz kapcsolódó minden jog jogosultja az IKO New Media Kft. Jelen dokumentum tartalma bizalmas, üzleti titoknak minősül, az abban leírt és bemutatott elképzelések, szolgáltatások, megoldások és minden további elem az IKO New Media Kft. szellemi tulajdonát képezik, melyek másolása, átvétele, reprodukálása illetőleg bármilyen módon történő felhasználása kizárólag az IKO New Media Kft. előzetes írásbeli engedélyével lehetséges. Copyright © IKO New Media Kft. 2007. Minden jog fenntartva. Köszönöm!