IAB Hungary Adex 2008 1 2009. április 9.. IAB Adex Az IAB 1996 óta teszi közzé az online reklámköltési adatokat (US) Az IAB Europe 2006-ban indította.

Slides:



Advertisements
Hasonló előadás
Kormányszóvivői tájékoztató NYUGDÍJ-INTÉZKEDÉSEK 2006.
Advertisements

Dr. Radnai Tamás, Hungary.Network Zrt.
A munkahelyi egészségfejlesztés lehetőségei, nemzetközi tapasztalatok
Embassy of Switzerland Swiss Contribution Office Hungary Svájci – Magyar Együttműködési Program Szabályok és eljárások Információs Napok, május Miskolc.
Parlagfű vagy társadalom – melyik fog győzni ? Nékám Kristóf dr Magyar Allergia Szövetség 2012 Nemzeti-Nemzetközi Parlagfű Nap.
SPORT & REKLÁMPIAC Simon Krisztián, Marketing&Media vezető szerkesztő.
Nemszőtt textíliák felhasználási lehetőségei
A Nemzeti Iskolagyümölcs-program jelentősége – hazai gyakorlatok, értékelés Dr. Feldman Zsolt agrárgazdaságért felelős helyettes államtitkár Budapest,
alklalmazott ország forgalom (2009) € 1,5 Mrd Már nem skandináv, már több mint €1,5 Mrd.
Magyar Reklámpiac 2008 Reklám-média konferencia április 9. Mihálszki Zsuzsa.
Csecsemő és Gyermekgyógyászati Szakmai Kollégiumi ülés
Mobilitás Országos Ifjúsági Szolgálat mint képzőintézmény Bencze Györgyné Hajni.
Mi jellemző a magyar autóipari beszállítók helyzetére napjainkban?
Business Day 2009 Hogy látják a kutatók a jövőt? 2009.október 2. Mihálszki Zsuzsa TNS Media Intelligence.
Dobbantó program. Kik vesznek benne részt? Országosan 15 iskola Tervezett: 22.
Listings: egy méltatlanul elfeledett milliárdos piac? Szávuly Krisztián Sanoma Budapest internet lapigazgató.
Nav N Go Vállalati áttekintés Bevezetés  A Nav N Go Kft ben alakult meg azzal a céllal, hogy forradalmi és innovatív megoldásokat kínáljon.
Reklámtorta 2013 DIMSZ Vámos-Hegyi Attila elnök. A kutatás módszertana • DM Szenzor elnevezésű ágazati kutatásunk célja és módszertana az előző évhez.
A rokkantsági nyugdíjrendszer átalakítása
abas bevezetés az Ecorgan Kft-nél
„21. századi közoktatás – fejlesztés, koordináció” TÁMOP / számú kiemelt projekt „21. századi közoktatás – fejlesztés, koordináció”
Reklámok az interneten: célozni tudni kell! Erőss Csaba.
Tantanya mérföldkövek 2004-től máig Június Akciósorozat laktanya- ingatlanért.
Lehetséges együttműködési területek az online bankkártya elfogadás területén.
Intézményvezetői Értekezlet október 6.
Cigány ügyek az Emberi Jogok Európai Bírósága előtt Siófok, szeptember 16.
Az APEH-hoz benyújtott bevallások adatai alapján
A diákat készítette: Matthew Will
Első Magyar Tanúsító (EMT) Zrt. NQA Hungary
A Stratégiai Környezeti Vizsgálat (SKV) szerepe a gazdasági tervezésben Dr. Fogarassy Csaba egyetemi docens.
Molnár Gábor, az MGE igazgatója
1 Megújuló villamosenergia arányát tekintve: Új befektetések a fenntartható energiarendszerekbe Technológiánként: Értékben: Régiónként: Forrás:
4000 körüli vállalkozás, - ennek 80%-a mikro-vállalkozás (10 főnél kevesebb foglalkoztatott), - 15%-a kisvállalkozás (10-49 fő foglalkoztatott) 100 ezer.
Az EK Rendelet felülvizsgálatának magyar javaslatai és ETT jó gyakorlatok Előadó: Dr. Szabó Erika Területi Közigazgatásért és Választásokért Felelős Államtitkár.
A reklámköltések alakulása Magyarországon Forrás: Mediagnózis Milliárd Forintban.
ATL - mit hirdessünk és hol?
FEJLESZTÉSI FELADATOK FINANSZÍROZÁSA Gazdaságfejlesztési pályázatok a tervezéstől a megvalósításig - több száz nyertes pályázat tapasztalatai alapján -
INTÉZMÉNYKÖZI MEGÁLLAPODÁS SZERKEZET. TÖRTÉNET, SZEREPLŐK 1999-es megállapodás 2002-es megállapodás 2006-os (hatályos) megállapodás Módosítások: 2007,
Napilapok Magyarországon 2014-ben  Kitekintés  Értékek  Olvasók  Reklámpiac  Új üzleti modell.
© 2007 GKIeNET Kft. A környezettudatosság és informatika Lőrincz Vilmos.
A Safer Internetplus Program célja és területei eContentplus és Safer Internetplus Nemzeti Információs Nap Budapest, április 18. Simor Gabriella,GKM.
A Neumann Kht. a kreatív iparágak szolgálatában Mátrai Julianna Pályázati szakértő Neumann János Digitális Könyvtár és Multimédia Központ Kht november.
A munkaerő-piaci helyzet a Nyugat-Dunántúli Régióban IPA Szakértői Akadémia Harkány
2009. február 4. Germánné Vastag Györgyi OIB elnöke TISZK az egészségügyi szakképzésben Budapesten.
EURÓPAI ÜZEMI TANÁCSOK KONFERENCIÁJA 2009 Budapest, november 17. ÜZEMI TANÁCSOK TÁRSASÁGI SZINTŰ EGYÜTTMŰKÖDÉSI FÓRUMA.
A növénytermesztés lehetőségei az alternatív energia-előállításban
KÖLTSÉGVETÉS 2006 FEJLESZTŐ ÁLLAM JÖVŐKÉPES ORSZÁG Európai Ügyekért Felelős Tárca Nélküli Miniszter Hivatala november 3.
Kormányszóvivői tájékoztató ELSZÁMOLÁS Biztonságosabb időskor – felzárkózó nyugdíjak.
Kormányszóvivői tájékoztató február 24. Európa Terv a versenyképes gazdaságért.
TRUEFOOD RENDEZVÉNYEINK Március 12. Budapest: ”Kutatás az innovációért” Április 29. Budapest: INTÉZETLÁTOGATÁS a Campden & Chorleywood Magyarország.
A Nyugat-dunántúli Operatív Programok jelenlegi helyzetének bemutatása
2009. február 24. Holcim, mint felelős munkáltató.
A közösségi agrármarketing lehetőségei a közösségi médiában
Az élelmiszeripari versenyképesség és innováció egyes kérdései
HÁLÓZATRA VISSZATÁPLÁLÓ NAPELEMES RENDSZEREK MAGYARORSZÁGON
I A nyolc diasor képeit a feleségem gondozta virágokról, kertünkben, és lakásunkban készítettem, februártól januárig. 116 egynyári- vagy évelő.
Mátrai Balázs vidékfejlesztési szakértő Magyarországi LEADER Központ
Közmeghallgatás december 2. Költségvetési beszámoló.
VÁLLALKOZÓI TÁJÉKOZTATÓ Budapest, március 26.
Statisztika I. Áruforgalom elemzése Készült években a Marcali, Barcs, Kadarkút, Nagyatád Szakképzés Szervezési Társulás részére a TÁMOP /1-
A hágai ítélet végrehajtásával kapcsolatos tárgyalások jelenlegi helyzete Dr. Kovács György, CSc, főtanácsadó, a Bős-Nagymarosi Tárcaközi Bizottság titkára.
Önkormányzati fejlesztések Sárospatakon Közoktatási infrastruktúra fejlesztése (II. Rákóczi Ferenc Általános Iskola főépületének bővítése,
A betétbiztosítás.
Hogyan találnak meg a digitális térben? Keresőmarketing Sziebig Péter üzletág vezető Klikkmánia - keresőmarketing ügynökség
1 Az igazság ideát van? Montskó Éva, mtv. 2 Célcsoport Az alábbi célcsoportokra vonatkozóan mutatjuk be az adatokat: 4-12 évesek,1.
DIGITÁLIS KOMMUNIKÁCIÓ ÜGYFÉLSZEMMEL
A digitális reklám eszközei 1.
MINDEN SZEGMENSBEN NÖVEKEDETT A MAGYARORSZÁGI OOH REKLÁMPIAC A 2016
Heves megye gazdasági helyzetképe, I. negyedév
Hogyan előzz be kisvállalkozóként
Előadás másolata:

IAB Hungary Adex április 9.

IAB Adex Az IAB 1996 óta teszi közzé az online reklámköltési adatokat (US) Az IAB Europe 2006-ban indította el az Adex projektet, együttműködésben a PWC-vel Az IAB adata világszerte a mértékadó piaci információ az online reklámköltésről

IAB Hungary Adex A november 13-án elindított IAB Hungary (az IAB-t a Magyar Reklámszövetség képviseli hazánkban) először 2008-ra vonatkozóan készítette el a hazai Adex-et Így a közeljövőben publikálandó IAB Europe adatokban már a magyar piaci adatok is benne lesznek Az IAB Hungary adatait az MRSZ adatokkal egy időben publikálja

IAB Hungary Adex Az Adex a nettó online reklámköltést vizsgálja 4 területen: Display – Search – Listings február-március folyamán a 40 fős Adex munkacsoport összetett módszertant alkalmazva készítette el a hazai szakértői becslést, felhasználva „publikus” adatokat (MOHI, TNS), piaci háttérinfokat, ügynökségi adatokat és önbevallást.

3 … 2 … 1

IAB Hungary Adex ban a teljes nettó online reklámköltés 21,8milliárd Ft volt Display: 13,8 md Ft Search: 3,766 md Ft Listing: 3,5 md Ft 0,75 md Ft

IAB Hungary Adex 2008 Az online reklámpiac 43%-kal bővült Legdinamikusabban a „search” A bővülés megközelítette a 7 md Ft-ot Így az online részesedése a reklámtortából meghaladta a 10%-ot

IAB Hungary Adex extra Az online mellett külön szakértői becslést végeztünk a mobil hirdetési piac vonatkozásában is 2008-ban a mobil reklámköltés 450 millió Ft tehető. Így a teljes digitális (online + mobil) reklámköltés 22,25 md Ft-ra tehető.

Köszönöm figyelmüket!