Elektronikus közigazgatás operatív program Horváth Viktor – NFÜ Közig IH
Pénzügyi forrásmegosztás Az Elektronikus közigazgatás operatív program az ÚMFT teljes keretének 1,43 százalékát használja fel. Prioritások Teljes forrás (hazai társfinanszírozással) Százalékos megoszlás A közigazgatás és a belső folyamatok megújítása ,79 % Szolgáltatások eljuttatása az ügyfelekhez ,19 % Kiemelt fejlesztések ,53 % Technikai segítségnyújtás ,63 % Technikai segítségnyújtás a Közép-magyarországi régióban ,86 % Összesen %
Elektronikus közigazgatás alapstruktúra Állampolgár azonosítás Ktv. azonosítás Ügyintézés Interoperabilitás / szinkronizálás Pl.: ADÓ Al re nd sz er A Al re nd sz er B Al re nd sz er C Pl.: VÁM Al re nd sz er A Al re nd sz er B Al re nd sz er C Közös e-levéltár Központi rendszer Hivatali kapu (Ktv.) Ügyfélkapu (állampolgár) Állampolgár azonosító Ktv. azonosító Azonosítóval ellátás hordozó Egységes adatstruktúra E fizetés Egységes iratkezelési módszer
Főbb 2008-ban induló projektek Cégbírósági és céginformációs rendszerek korszerűsítése Igazságügyi és Rendészeti Minisztérium Ügyfélkapu bővítéseKopint-Datorg ZRt Költségvetés Gazdálkodási Rendszer Pénzügyminisztérium Informatikai Szolgáltató Központ Központi elektronikus fizetésPMISZK Egyablakos vámügyintézés megteremtése PMISZK Ingatlan-nyilvántartás elérhetőségeFÖMI Elektronikus LevéltárKopint-Datorg ZRt Az agrártámogatások feltételeként előírt kölcsönös megfeleltetési rendszer bevezetése Mezőgazdasági és Vidékfejlesztési Hivatal Interoperabilitás megvalósítása egyes nyilvántartások között MeH EKK Civil szervezetek elektronikus bejegyzése OITH A családtámogatási ellátások folyósításának korszerűsítése PMISZK Adóalany centrikus adatszolgáltatási modell PMISZK
Pénzügyi adatok
Köszönöm a megtisztelő figyelmüket!