TÁMOP-3.2.4.A-11/1-2012-0078 Tájékoztató a „Hálózatban a jövőnkért” TÁMOP-3.2.4.A-11/1-2012-0078 pályázatról.

Slides:



Advertisements
Hasonló előadás
TÁMOP A/ projekt: Intézményi együttműködés, pedagógiai módszertani megújulás – pedagógiai szemléletváltás a sajátos nevelési igényű.
Advertisements

A söjtöri Deák Ferenc Általános Iskola látogatása a Tömörkény István Munkaegységben.
A dunakeszi Kölcsey Ferenc Városi Könyvtár szolgáltatás fejlesztése, képzési szerepének erősítése TÁMOP /1/KMR.
Hálózatban a jövőnkért
Eszköszkölcsönzési szolgáltatások bemutatása
TÁMOP / Békés – Tudásdepó – Expressz A könyvtári hálózat nem formális és informális képzési szerepének erősítése az élethosszig tartó.
Tisztelt Látogatóink! Szeretnénk rövid tájékoztatást adni az általános iskolában megvalósuló új tanulásszervezési eljárásokról és azok tartalmáról a TÁMOP.
INTERAKTÍV DIÁKÖNKORMÁNYZAT
Tájékoztató TÁMOP-projektünk nyitórendezvényére Kalocsa, november 7. (Katona István ház) A Kalocsai Főegyházmegyei Levéltár gyűjteményére épülő,
TÁMOP / A kompetencia alapú oktatás bevezetése a tényői Napközi Otthonos Óvodában és az Ady Endre Általános Iskolában Projektindító.
„XXI. SZÁZADI KÖZOKTATÁS ( FEJLESZTÉS, KOORDINÁCIÓ )” TÁMOP / A pedagógus(tovább)képzés kérdései és lehetőségei az egész napos iskola-
Az önkéntesség helyi népszerűsítése és önkéntes pont létrehozása Mezőkovácsházán külföldi modellek hazai alkalmazhatóságának lehetőségei Előadó: Tóth Zoltánné.
Tehetségpont létrehozása
TÁMOP A/ projekt: Intézményi együttműködés, pedagógiai módszertani megújulás – pedagógiai szemléletváltás a sajátos nevelési igényű.
Új utakon a szaktanácsadás, tantárgygondozás A TÁMOP 3. 1
Záró Konferencia Nógrád Megyei Egységes Gyógypedagógiai Módszertani Intézmény és Gyermekotthon TÁMOP /
T UDATOS INNOVÁCIÓ VAGY MÓKUSKERÉK ? Locsmándi Alajos Budapest, szeptember 25.
TÁMOP A/ projekt:„SZIGET, AMELY BEFOGAD” – AZ INKLUZÍV ELLÁTÁS EGYÜTTMŰKÖDŐ, EGYMÁSRA ÉPÜLŐ MODELLJE SZOLNOKON.
TÁMOP /2 „Lenni, akik vagyunk, és azzá válni, amivé válni tehetségünk adatott: ez életünk egyetlen célja.” Robert Louis Stevenson.
A TÁMOP pályázat bemutatása. A támogatás célja -A befogadó közoktatási rendszer megteremtése -A sajátos nevelési igényű gyerekek, tanulók sikeres.
Kisalföldi Tudástár szolgáltatásainak horizontális és vertikális bővítése a hatékony információátadás érdekében TÁMOP A-11/ Projektnyitó.
A HEFOP program bemutatása Nyíregyháza,
dr. Földy Ferenc Operatív Program Kft február 23.
TÁJÉKOZTATÓ „ A kompetencia alapú oktatás elterjesztéséért Szolnokon című projektről” (TÁMOP-3.1.4/08/2 pályázat) A Társadalmi Megújulás Operatív Program.
Hálózatban a jövőnkért. Pályázatunk Beadása: május 30. Projekt ideje: – Elnyert összeg: Ft.
Szent-Györgyi Albert Általános Iskola
„Intelligens iskola megvalósulása a Kaposvári Egyetem Gyakorló Általános Iskola és Gimnáziumban” author A pedagógiai, módszertani reformot támogató informatikai.
Az iskolai könyvtár és a gyermek könyvtár együttműködésének lehetőségei.
TÁMOP /1/B A kompetencia-alapú pedagógusképzés regionális szervezeti, tartalmi és módszertani fejlesztése Tájékoztatás az 1. pécsi konzultáció.
TIOP / „A tudás kulcsa” – tanulói laptopok az élethosszig tartó tanulás kulcskompetenciák fejlesztéséhez. Kedvezményezett: Jászárokszállás.
1 TÁMOP-3.1.4/08/2. A Zala Megyei Önkormányzat Pedagógiai Intézetének szolgáltatásai Zala Megyei Önkormányzat Pedagógiai Intézete.
A referenciaintézmények feladatai, hatáskörei
„BAJAI-INFO-LÁNC” Két nyilvános könyvtár együttműködése szolgáltatásaik fejlesztésében, a használók nem formális és informális tudásának bővítése az élethosszig.
Az Új Széchenyi Terv - Társadalmi Infrastruktúra Operatív Program keretében kiírt TIOP /1 kódszámú, Könyvtári szolgáltatások összehangolt infrastruktúra-fejlesztése.
Bánkeszi Katalin A számítógép és az Internet hatása az olvasáskultúrára (konferencia) Változó olvasói igények – változó könyvtáros világ.
A DEENK szervezete, munkafolyamatai
és segíteni az embereket, akik hozzá akarnak férni ezekhez.
Nevelési Tudásdepó Csík Tibor projektmenedzser. Az országos lelőhely-nyilvántartás számára rekordok Magyar közoktatás tankönyvei Gyermek- és ifjúsági.
MKE Helyismereti Könyvtárosok Szervezetének XVIII. Országos Tanácskozása Gödöllő, július Helyismereti fejlesztés - online elérés a dunakeszi.
Kégli Ferenc Helyismereti fejlesztések a TÁMOP keretében.
Társadalmi Megújulás Operatív Program „Tudásdepó-Expressz”- A könyvtári hálózat nem formális és informális képzési szerepének erősítése az élethosszig.
Könyvtári konstrukciók az Új Magyarország Fejlesztési Terv Operatív Programjaiban Szakmai tájékoztató a városi könyvtárak számára Országos Széchényi Könyvtár.
A könyvtárak fejlesztési lehetőségei a TÁMOP-ban és a TIOP-ban Oktatási és Kulturális Minisztérium Könyvtári Osztály „A könyvtárak fejlesztési lehetőségei.
Zrínyi Ilona Általános Iskoláért Alapítvány Alapítása : Szülői Munkaközösség Alapítása : Szülői Munkaközösség Cél: - az iskolai felszereltség.

„ LÉPTÉK az ÉRTÉK” Művészeti Tehetséggondozó Projekt TÁMOP / Nyitókonferencia és sajtótájékoztató május 6.
Széchenyi Körúti Sportiskolai Általános Iskola és AMI
HEF OP / A SAJÁTOS NEVELÉSI IGÉNYŰ TANULÓK EGYÜTTNEVELÉSE
„Olvasási és digitális kompetenciák fejlesztése könyvtári szolgáltatásokkal. A PTE Egyetemi Könyvtár a minőségi oktatás és hatékony tanulás szolgálatában”
Szakmai munkánk a pályázatban
„Rövidebb képzési idejű szakképzés bevezetése az SZLTISZK Vályi Péter Szakképző Iskolai Tagintézményben” TÁMOP A -12/1– Szakmai munkánk.
A pályázati kiírás: „Szakképző intézmények felkészülésének támogatása a rövidebb képzési idejű szakképzés bevezetésére.” A pályázat címe: Az Asbóth Szakközépiskola.
Társadalmi Megújulás Operatív Program Pedagógusképzések (a pedagógiai kultúra korszerűsítése, pedagógusok új szerepben)
Egészségvédelem hónapról-hónapra
Hálózatban a jövőnkért. TÁMOP A-11/ Tantestületi tájékoztató
PROJEKTNYITÓ május 18. MÓRA FERENC ÁLTALÁNOS ISKOLA 4400 Nyíregyháza, Fazekas János tér 8. TÁMOP / Referencia-intézmények országos.
Szakmai beszámoló TÁMOP B-13/ Partnerség és hálózatosodás „Az iskola közös ügyünk” „Ki tud többet Szorgalmatosról?”
TÁMOP-3.1.4/08/2. Kassai Úti Általános Iskola Szakmai feladatterv.
TÁMOP / „Tudásdepó Expressz” Új szolgáltatások Zala megye könyvtáraiban –élethosszig tartó tanulás könyvtári környezetben február.
TÁMOP A-14/ „Komplex intézményi mozgásprogramok és kapcsolódó egészségfejlesztési alprogramok megvalósítása az általános iskolákban, többcélú.
Mezőkeresztes január 3. – január 20.  iskoláit Szikszón, Kassán, Miskolcon, Egerben végezte kitűnő eredménnyel  1947 – pénztáros.
Projektzáró rendezvény Intelligens iskolák létrehozása az újszászi tanulók egyenlő esélyeiért TIOP-1.1.1/ projekt.
VÁLTOZÓ KÖNYVTÁR A VÁLTOZÓ VILÁGBAN „Megőriztük a régit, s megújultunk az időben, ahogy kell.” Csukás István.
Tanév előkészítő fórum szeptember Bedőné Fatér Tímea Szakmai blog: Magyartanítást.
MKE Helyismereti Könyvtárosok Szervezetének XVIII
A KönyvTÁRva-nyitva jó gyakorlat
főosztályvezető-helyettes
Cél: szövegértés fejlesztése – tanulás segítése
TÁMOP az OSZK-ban A nemzeti könyvtár az élethosszig tartó tanulásért országos és intézményi fejlesztések a tanulás szolgálatában az állományok hozzáférhetőségének.
Programjaink fizikából a es tanévben
Előadás másolata:

TÁMOP A-11/ Tájékoztató a „Hálózatban a jövőnkért” TÁMOP A-11/ pályázatról

Hálózatban a jövőnkért

TÁMOP A-11/

Projekt ideje: – Konzorciumi partnerek: Szegő Gábor Általános Iskola Liget Úti Általános Iskola

Együttműködő partnereink Megyei Verseghy Ferenc Könyvtár Hild Viktor Városi Könyvtár Megyei Pedagógiai Intézet Könyvtára Damjanich János Múzeum Könyvtára Kassai Úti Magyar- Angol Két Tanítási Nyelvű Általános Iskola Szandaszőlősi Általános Iskola Széchenyi krt-i Általános Iskola Kőrösi Csoma Sándor Általános Iskola Orbán Balázs Líceum (Székelykeresztúr)

1. - Elektronikus könyvtári katalógus fejlesztése (SZIRÉN) Az oktatást támogató - Az oktatást támogató IKT- tananyag adatbank kialakítása, fejlesztése Feladattervünk

2. - Interaktív könyvtári portál kialakítása, fejlesztése a tanulási szükségleteknek és a felhasználói csoportok igényeinek megfelelően - Többnyelvű könyvtári portál kialakítása

Az olvasáskultúra fejlesztését, a könyvtári szolgáltatások népszerűsítését célzó programjaink: 3. Az olvasáskultúra fejlesztését, a könyvtári szolgáltatások népszerűsítését célzó programjaink: "Mese, mese, meskete" kampány: „Gyógyító mesék” - előadás felnőtteknek „Mesezsák” címmel mesevetélkedő „Olvass, rajzolj, írj mesekönyvet!” – kiadvány megjelentetése „Egyszer volt…” - mesemondó verseny

"Költögető" kampány: „Olvass, rajzolj, írj verseskönyvet!” című kampányunkban versek írására, történetek képi tolmácsolására, illusztrálására kérjük a gyermekeket Tavaszi versmondó verseny szervezése óvodásokkal

"Mesekuckó" kampány szervezése alsó tagozatosok részére Célunk: népszerűsíteni a felolvasást, a közös olvasást, ezzel is felhívva a figyelmet az együttolvasás élményszerűségére. „Ünnepváró” városi szavalóverseny megrendezése

"Olvasókuckó" kampány szervezése felső tagozatosok részére Célunk megszerettetni az olvasást, rámutatni arra, milyen remek kikapcsolódás ez, és segítséget nyújtani a pedagógusoknak, szülőknek a motiválásban.

Könyvtári hét rendezvényei: versenyek, vetélkedők kortárs magyar író a könyvtárban Új, hatékony módszereket, eszközöket, szakmai támogatást szeretnénk kínálni mindazoknak, akik a gyermekeknél az olvasási kedv romlását tapasztalták munkájuk során. A résztvevőknek e hét izgalmas kalandokat tartogathat, miközben számot adhatnak tudásukról.

„Könyvmoly tehetségműhely” foglalkozásai: Kihelyezett könyvtári foglalkozás Egerben Kihelyezett könyvtári foglalkozás Budapesten - Látogatás az Országos Széchenyi Könyvtárba - Színházi előadás megtekintése

„Történelmi séta Szolnokon” szolnoki történész helytörténeti előadása vándorkiállítás szervezése Hangoskönyv bemutató interaktív foglalkozások az olvasott mesékkel kapcsolatban

Távoli elérésű, 24 órán keresztül elérhető könyvtári online szolgáltatások megvalósítása: 4. Távoli elérésű, 24 órán keresztül elérhető könyvtári online szolgáltatások megvalósítása: kölcsönző modul használata, kölcsönzés- hosszabítás, e-kölcsönzés, előjegyzés, interaktív fórum, e-beiratkozás

helyismereti információk hozzáférhetővé tétele a könyvtári honlapon. 5. Kulturális és közhasznú tartalmak, helytörténeti és helyismereti információk hozzáférhetővé tétele a könyvtári honlapon.

A könyvtárhasználatra irányuló – kizárólag a könyvtárakban megvalósuló – helyszíni és online programok: 6. A könyvtárhasználatra irányuló – kizárólag a könyvtárakban megvalósuló – digitális és információkeresési készségeket fejlesztő helyszíni és online programok: Tanulóknak: Információkeresési 3 fordulós online verseny „Helytörténeti-, helyismereti 13+1” online verseny Felnőtteknek: Szülők és pedagógusok digitális és információkeresési készségeit fejlesztő foglalkozássorozat szervezése

7. Könyvtáros továbbképzése 8. E-tájékoztatás:havi 1 e-hírlevél, interaktív fórum és üzenetablak (párbeszéd ben a könyvtárossal) 8. E-tájékoztatás: havi 1 e-hírlevél, interaktív fórum és üzenetablak (párbeszéd ben a könyvtárossal)

Projektmenedzsment projektmenedzser pénzügyi vezető szakmai vezető pénzügyi munkatársak Szakmai megvalósítók iskolánk 12 pedagógusa

Beszerzések 1.Eszközök: könyvtári bútorzat 2 db laptop állománygyarapítás 2. Irodaszerek, tonerek beszerzése, könyvtári szórólapok készítése

Nyilvánosság biztosítása Fényképek készítése: képtár, Térképtér Az iskolai honlapon megjelenítjük a projekt főbb eseményeit és a fejlesztési, innovációs tevékenység tartalmát, dokumentációit. C típusú Tájékoztató tábla D típusú Emlékeztető tábla sajtóközlemény a projekt zárásakor