1 Megmondják az arcodba (ha jól csinálod) djuice kutatások.

Slides:



Advertisements
Hasonló előadás
Az internetezők véleménye a magyarországi vállalatok ügyfélkezeléséről. Az Infoteka Kft. – a Sugar CRM partnerje - magyarországi képviseletének megbízásából.
Advertisements

A mai tízen- és huszonévesek értékeiről A közügyek fogyasztói konferencia február 17. Ságvári Bence.
GfK Custom ResearchTalpra, magyar! Bacher János2010/03/03 Talpra, magyar! Számokban a sport fogyasztásról Bacher János GfK Hungária.
Dr. HASSAN Elsayed egyetemi docens DUCHON Jenő műszaki tanár Trefort Ágoston Mérnökpedagógia Központ, Óbudai Egyetem AZ ONLINE FORRADALMAK NEVELŐ SZEREPE.
Fehér Péter PhD Edutus Főiskola Budapest
KÖZVÉLEMÉNYKUTATÁS 2011 PÜSPÖKSZILÁGYI TÉRSÉG NOGUCHI & PETERS CENTRAL-EUROPE COMMUNICATIONS INC.
STEP Aktív:…volt egy évünk
FIATALOK AKTIVITÁSA KÖZÖSSÉGFORMÁLÓ TEVÉKENYSÉGEKBEN
Hotel Eger Park Konferenciaközpont október
A társadalmi felzárkóztatás és az életen át tartó tanulás (LLL)
Internetezők az elektronikus kormányzatról és az Európai Unióról április 3. II. online média mobil- kommunikáció autók, márkák, vásárlás idegenforgalom,
A fogyasztói orientáció és a piacok Magyarországon Dr. Sz ente Viktória Kaposvári Egyetem, Gazdaságtudományi Kar Marketing és Kereskedelem Tanszék Piacot.
Keresőmarketing Nap 2007 A keresés mindent visz? Avagy a keresés szerepe a mindennapokban… Darvas Péter Szonda Ipsos.
1 A fiatalok művelődési szokásai. 2 A vizsgált korosztály korévenként, 2000-ben és 2004-ben (fő)
Mennyire projekt érett a mai magyar társadalom? 1022 Budapest, Bimbó út 3. Telefon/fax:
Európai Lányok prezentációja Révai Miklós Gimnázium és Kollégium Győr,
A dunaújvárosi fiatalok szabadidő eltöltési szokásai
Frissdiplomások a munkaerőpiacon - a jövedelmet befolyásoló tényezők
4 négyzetes kérdés Készen vagy? B A
1 Kovács Mariann Szeged,  Mi a manga, mi az anime?  Hogy kapcsolódnak egymáshoz?  Mik a legjellemzőbb műfajaik, kiknek szánják őket?
sajtótájékoztató a felnőtt lakosság egészségmagatartása, motivációi
Játék és reklám TNS Hoffmann.
A magyar fogyasztói szegmensek egészségvásárlása
A biztosítók vagyonkezelésének aktuális kérdései Mit kezdjünk az alacsony hozamkörnyezettel? MABISZ Konferencia október 19. Hamecz István elnök-vezérigazgató.
Edzők válaszai a kérdőíves felmérésre (325 válaszadó)
A nemzetközi hallgatói mobilitást befolyásoló társadalmi és felsőoktatási tényezők Kiss László.
Statisztika Érettségi feladatok
8. Vajdasági Magyar Tudományos Diákköri Konferencia MOHÁCSI Huba Újvidéki Egyetem, Magyar Tannyelvű Tanítóképző Kar, Szabadka III. évfolyam Témavezető:
Előítéletmentesen a hajléktalanokkal szembeni előítéletekről
Kutatási problémák megoldása. Feladat „A” Kutatási problémánk a következő: az Omnia imázsjavító reklámkampányt tervez. A kommunikáció célja, hogy a kávé.
munkahelyi kommunikáció PéPéeS
1 XI. Országos Minőségellenőrzési Továbbképzés Budapest, szeptember 5. SZAKMAI AKTUALITÁSOK - KÉRDÉSEK Előadó: dr. Ladó Judit MKVK Szakmai alelnök.
A fejlesztések hasznosulása az ágazati tervezésben október 18.
Tiltják? Tűrik? Támogatják? Hogyan viszonyulnak a szülők gyermekük internethasználatához?
Élet a Ságvári Bence digitális VII. Nemzetközi Médiakonferencia, Balatonalmádi, szeptember 25. ökoszisztémában kisgyerekként...
MTA Tudásmenedzsment workshop Szemelvények, érdekes eredmények „A női munkavállalás és a lifelong learning kapcsolata” c. kutatásból
Ismerje meg a Napi Gazdaság olvasóit! május 27.
Iskola a határokon A magyar-szlovák-ukrán hármashatáron végzett kvalitatív kutatás eredményei, Sik Dorka és Szécsi Judit ELTE TáTK A projekt.
Mi jellemzi az egyetemisták mobiltelefon használati szokásait? H1: A fiúk többet kommunikálnak SMS-ben, mint a lányok. H2: A diákok szociodemográfiai.
Ö NKORMÁNYZATI KÖRNYEZETVÉDELMI ÉS HULLADÉKGAZDÁLKODÁSI KUTATÁS 2011.
Értelmi Fogyatékossággal Élők és Segítőik Országos Érdekvédelmi Szövetsége PATHWAYS II. Záró konferencia Fogyatékossággal élő fiatal felnőttek társadalmi.
Sponsorare necesse est
Munkaerő mobilitás Magyarországon
Eurobarometer, %-os jövedelemnövekedés 2,1%-os sportkiadás- növekedés.
PEDAGÓGIAI KÍSÉRLET KOOPERATÍV MÓDSZEREK ALAKAMAZÁSA II. OSZTÁLYBAN A MATEMATIKA TANÍTÁSÁBAN ARI LÁSZLÓ II. év- távoktatás.
INTEGRÁCIÓ A FEJEKBEN? A romákkal kapcsolatos lakossági attitűdök Magyarországon Bernát Anikó TARKI Társadalomkutatási Intézet október 25.
KÖZVÉLEMÉNYKUTATÁS 2011 BÁTAAPÁTI TÉRSÉG NOGUCHI & PETERS CENTRAL-EUROPE COMMUNICATIONS INC. TETT.
TETT KUTATÁS NOGUCHI & PETERS CENTRAL-EUROPE COMMUNICATIONS INC.
ÉRDEKEGYEZTETÉS ÉRDEKKÉPVISELET
Máth András, Ringier tanácsadó – OAG Szakmai Nap Marketing és kutatás hogyan segíthet a kutatás.
100% kifizetés termék* értékesítésekkel a “100 Er ő s Hét” promóción keresztül 100% kifizetés termék* értékesítésekkel a “100 Er ő s Hét” promóción.
Dr. Makra Zsolt projektvezető
XVII. Hajnal Imre Matematika Tesztverseny
Tájékoztató rendezvény Szombathely.
Információáramlás és kommunikáció 2010/2012. Ön szerint az információ-átadás mely formáját helyezi előtérbe az intézményvezető? (fő) (fő)
Itbusiness konferencia, CONFESSION ON A DANCEFLOOR Cégek az üzleti modellváltásról Gulyás János / Ipsos Zrt. Nobody’s Unpredictable.
Miért a facebook-ot válasszuk kampány felületnek?  2011 júliusától decemberig fő, ezzel elérve a felhasználót  40. hely a világon.
Tudományos kommunikáció az interneten május 8. Simon Tamás [origo] Tudomány rovat.
A TÁRSADALMI JÓL- LÉT KÉRDÉSEINEK ÖSSZEHASONLÍTÁSA EGYES SZOLGÁLTATÓ SZEKTOROKBAN Készítette: Folmegné Czirák Julianna
Fiatalok szegmentálása táplálkozási szokásaik szerint
 Sajó Képzési és Humán Fejlesztési Központ Alapítvány  Bükk 900 Természetbarát Egyesület Jókai Mór Református Magyar - Angol Két Tanítási Nyelvű Általános.
Oktatáskutató és Fejlesztő Intézet1 Fehérvári Anikó Munkapiaci elvárások FSZ- és BA-hallgatók körében ONK november.
Fanta TrendRiport: Kultúra ‐ és médiafogyasztási szokások a fiatalok ko ̈ rében Hogyan beszéljen egy márka a tinédzserekhez? Kreatív konferencia.
A magyarországi vállalatok rendezvényszervezési szokásai - üzleti körben végzett online piackutatás fő eredményei - Készítette: Nagy Péter Támogatóink.
Free Association Research Kft Budapest Sütő u április Éves fiatalok Online kutatás.
1 © GfK Hungária | Superbrands 2015 SUPERBRANDS KUTATÁS 2015 GfK Hungária, Consumer Experiences január 28. Alap / Premium kutatási csomagok leírása.
– Letölthető változat –
VMR.cool 2009 – Felmérés az internetező fiatalokról
A kutatási program leírása
A civil szervezetek hatásméréséről
Előadás másolata:

1 Megmondják az arcodba (ha jól csinálod) djuice kutatások

2 Miért nehéz a éves korcsoport?  Mert nem is egy csoport:  alattiak:  kialakuló személyiség,  szülői függés  egyre több saját döntés  útkeresés   önmegvalósítás  élet-stratégiák  függetlenség kezdete

3 Hogy lehet mégis?  igyekszünk megismerni és megérteni:  a mindennapjaikat  a vágyaikat  a félelmeiket  folyamatosan igyekszünk kapcsolatban lenni  bevonjuk őket minél több döntésbe  teret adunk az ötleteknek – open source  bevonás  bizalom  nagyobb őszinteség

4 djuice kutatási célok  Társadalmi témák:  tanulás, olvasás  életmód, szórakozás, kommunikáció  önmegvalósítás: életstratégiák  önkifejezés  Üzleti témák  Brand health: ismertség, image, vonzerő  Kommunikáció: elő és utótesztek  A termékfejlesztés támogatása  Készülék portfólió – döntéstámogatás  Értékesítési hálózat – minőségellenőrzés  Stratégiai tervezés támogatása  Taktikai, ad-hoc kutatási célok

5 Tesztpanel

6 djuice tesztpanel  Alapok  Fiatalok (15-25): 100 fő folyamatosan aktív paneltag (teljes: 226 fő)  Szülő: 20 fő  Lefedettség:  Budapest és környéke  Pécs és környéke  Szeged és környéke  Miskolc és környéke  Győr és környéke  Hogy működik?  havonta 12 beszélgetés / találkozó  fókuszcsoportok, struktúrált beszélgetések  kb. havonta találkozunk  év végéig 50%-os frissítés / újratoborzás  szervező: X  moderálás és elemzés: Szolgáltató

7 djuice tesztpanel  Csoportok  Image builder - márka image  Ezermester – vegyes kutatási témák  Insight csapat – ötletek & design  Technikusok - készüléktesztelők  Szülők – árak, márkakép  Demográfia & egyebek  évesek  szülők: évesek  50% városi, 50% kisebb település  50% fiú, 50% lány  trendi & tudatos (attitűd szegmensek)  aktív netezők                                                                   

8 Brand tracking  heti gyakoriságú adatfelvétel (tracking)  N=200 / hét, N=7.800 egész évben  évesek  online panel (NRC: netpanel.hu)  Célok  brand health  kommunikáció kutatás  társadalmi témák  taktikai célok (ad-hoc)

9 Célok (indulás előtt)  a fiatalok márkája (telco)  újító  érdekes, színes  egyedi, eredeti  merész  van véleménye Image eredmények (Új Márka a legjobb ebben)  a fiatalok márkája  újító  érdekes, színes  egyedi, eredeti  merész  van véleménye Image - Relatív profil

10 Következő készülék típusa budapestiek évesek budapestiek évesek

Új Márka teória kutatás kérdések és előzetes adatok

12 Új Márka teória kutatás Az Ú. M. szeretné jobban megismerni és megérteni a fiatalok mindennapjait, problémáit, aggályait, gondjait. Ehhez kétféle, kvalitatív és kvantitatív módszerrel készít kutatásokat. A felmérések elkezdődtek, ebből mutatunk be most néhány gondolatébresztő adatot – a teljesség igénye nélkül. Szeretnénk, ha a média képviselői is csatlakoznának az U26 teória kutatási programhoz, és feltennék az őket foglalkoztató kérdéseket. A kérdéseket összegezzük, és ezekkel kiegészítjük a kutatási programunkat. Minden résztvevővel konzultálunk a kérdésekről, és a felmért eredményekről. Rendszeresen szeretnénk tájékoztatni a médiát a program futásáról, az aktuális eredményekről.

Sport, mozgás (gondolatébresztő adatok)

14 Sport, mozgás  Mennyit sportolnak?  Mit sportolnak?  Miért sportolnak?  Miért nem sportolnak?  Mi a sport jelentése? Mit ad hozzá a személyiséghez?  Drága ma sportolni?  Mozgás = sport?  Vágynak a több mozgásra?

15 djuice: az első 4 hónap Sportolás gyakorisága djuice kutatási eredmények Kérdés: Milyen gyakran sportolsz? Bázis: évesek, 1000 fő

16 djuice: az első 4 hónap Sportolás oka djuice kutatási eredmények Kérdés: Miért sportolsz? (több válasz megjelölése lehetséges) Bázis: akik sportolnak rendszeresen vagy alkalmanként, 792 fő 

17 djuice: az első 4 hónap Rendszeresen vagy alkalmanként végzett sport djuice kutatási eredmények Kérdés: Mit sportolsz? (több válasz megjelölése lehetséges) Bázis: akik sportolnak rendszeresen vagy alkalmanként, 792 fő

Tanulás – munka (gondolatébresztő adatok)

19 Tanulás - munka  Miért tanulnak? Miért nem tanulnak?  Mi a tanulás pozíciója a fejükben?  Hogyan választanak iskolát?  Lehet-e módosítani egy rossz döntést?  Mennyit ér a papír, amit kapnak?  Külföldi munka – érvényesülés?  Külföldi tanulás: szellemi gyarapodás vagy élvezet?

20 djuice: az első 4 hónap Munkahely találás időbeli hossza djuice kutatási eredmények Kérdés: Mit gondolsz, mennyi időbe fog telni, hogy a diploma után munkát találj? Bázis: egyetemisták, főiskolások, 290 fő

21 djuice: az első 4 hónap Most is úgy gondolod, hogy a megfelelő felsőoktatási intézményt választottad? djuice kutatási eredmények Kérdés: Most is úgy gondolod, hogy a megfelelő felsőoktatási intézményt választottad? Bázis: egyetemisták, főiskolások, 290 fő

22 djuice: az első 4 hónap Tanulás külföldön djuice kutatási eredmények Kérdés: Ha lenne lehetőséged rá, tanulnál külföldön? Bázis: évesek, 1000 fő

23 djuice: az első 4 hónap Munkavállalás külföldön djuice kutatási eredmények Kérdés: Ha lenne lehetőséged rá, dolgoznál külföldön? Bázis: évesek, 1000 fő

Stílus – külső (gondolatébresztő adatok)

25 djuice: az első 4 hónap A fiatal lányok... djuice kutatási eredmények Kérdés: Az alábbi állítások mennyire jellemzőek a mai fiatal lányokra? Bázis: évesek, 1000 fő szeretnének vékonyak lenni betegesen soványak sokat tesznek azért, hogy vékonyak legyenek elfogadják a testüket olyannak, amilyen Értékelés 1-10-ig, ahol az 1-es jelentése, hogy totál nem igaz, a 10-esé, hogy nagyon igaz. 8,7 5,7 6,7 3,1

26 djuice: az első 4 hónap Súlyproblémák djuice kutatási eredmények % tartja magát túlsúlyosnak 11% azért is dohányzik, mert ‘addig legalább nem eszik’ A legalább alkalmanként bicikliző fiatalok 63 százaléka azért is pattan a nyeregbe, mert ‘legalább addig is mozog’