Klucsik Gábor Dunaújvárosi Főiskola

Slides:



Advertisements
Hasonló előadás
Objektumok a Word-ben Pék Ágnes © 2009.
Advertisements

Egyetemi oktatók módszertani felkészítése e-learning tartalmak fejlesztésére Gödöllő, dr. Nagy Tamás.
Az operációs rendszer.
Nyitott laborok GlobálisLabor? TeleLab?
Mit olvas az utca embere – Mit olvasunk mi?. Bevezetés  Az én személyes kíváncsiságom  Szövegértési kompetencia fejlesztése az 5-8. évfolyamokon (TÁMOP.
Weszely Orsolya Bertalan Tamás
Lean rendszerek egységes bevezetési modellje
Jakab András Program-koordinátor Microsoft Program.
E - Learning Információtechnológiai támogatás a nyitott- és távoktatásban.
Az operációs rendszer.
Elektronikai Áramkörök Tervezése és Megvalósítása
Animáció.
A Windows grafikus felülete
Írásvetítő transzparens Készítette: Huszár Anita informatikus könyvtáros szak II. évfolyam, távoktatási tagozat Alsózsolca, 2005.
Hálózati réteg Csányi Zoltán, A hálózati réteg feladatai Forgalomirányítás Torlódásvezérlés Hálózatközi együttműködés.
Animáció készités Photo Filtre Stúdió-val
„Egy mosoly ajándékba” Helyzetelemzés: - árvaházi gyerekek iránti érdeklődés felkeltése - infrastruktúra fejlesztése ISSUE leírása: - Cél meghatározása:
Web-grafika (VRML) 6. gyakorlat Nyitrai Erika Varga Balázs alapján Kereszty Gábor.
Az operációs rendszer.
Egyéni animációk készítése
AVIR – intézményi adatmodell K+F+I szekció február 2.
AVIR – intézményi adatmodell oktatás szekció február 2.
MACROMEDIA FLASH Mire használható? példák. MACROMEDIA FLASH vektor – bitmap.
Projektmunka.
Debrecen, /10 „Matáv oktatás - Ma távoktatás” Krausz János Igazgatóhelyettes Matáv Oktatási Igazgatóság.
Mit kell tennünk: - Célok, tények, tervek Rós László
Hálózati architektúrák
A Hefele Menyhért Építő- és Faipari Szakképző Iskola szempontjából
mLearning - A Moodle használata mobil eszközökön
Tibor Éva E-learning kezdő internetezőknek!. …Európában 2013-ig mindenki alapszintű szélessávú internetkapcsolattal rendelkezzen, továbbá 2020-ig biztosítani.
TÁMOP412/C Egyetemi oktatók felkészítése az e-tananyagok fejlesztésére, a blended learning megoldások alkalmazására 1 Egyetemi oktatók felkészítése.
3. feladat Könyvkiadó reklámozása (kirakat típusú vetítés)
4. Feladat (1) Foci VB 2006 Különböző országok taktikái.
Kedves Olvasóink! Sajnálatos módon előfordul, hogy az online katalógusunk átmenetileg nem elérhető. Helyette használható:
Győr, dr. Nagy Tamás, Nyitrai Erzsébet
Prezentáció a prezentációról
ILIAS keretrendszer használata az LSI Informatikai Oktatóközpontban
Prezentáció készítése Balogh Zoltán PTE-TTK IÁTT Bevezetés az Openoffice Impress használatába.
Waldseemüller 1507 glóbuszának digitális rekonstrukciója Balázs János 2008.
Egyházi iskolába járó serdülők iskolai attitűdje és döntéseik vizsgálata Kovács-Krassói Anikó PTE BTK „Oktatás és Társadalom” Doktori Iskola április.
Dokumentumkészítés Emelt szint: 60 perc 30 pont.
Wordforce e-learning szerkesztő lehetőségei és korlátai
Roncsolásmentes vizsgálat az atomerőmű életciklusa különböző szakaszaiban Prof. Dr. Trampus Péter Dunaújvárosi Főiskola 7. AGY, Kecskemét,
Statisztikai eszközök a multimédiás kurzuselemek hatékonyságának elemzésére T. Nagy Judit
Mata-Morfózis Ruzsa Ágota Tanuló Szervezetek a Fenntarthatóságért Alapítvány SoL Hungary, elnök.
A tanulási környezet változásának hatásai a tananyagfejlesztés módszereire Dr. Ludik Péter.
Forgó Sándor H: Az e-tananyag fejlesztés a kompetencia-alapú pedagógusképzés fókuszában Korszerű oktatási módszerek és IT technológiák.
MTT MA Mérnöktanár mesterszak E lektronikus tanulás 4. konferencia.
Web-grafika (VRML) 5. gyakorlat Nyitrai Erika Varga Balázs alapján Kereszty Gábor.
Készítette: Kokrák Mihály Konzulens: Smid László
Csúcstermék=csúcsminőség? április Nem mindig az új a legjobb!
Mire van szükségünk a kémia órán? Könyv Munkafüzet Füzet Érdeklődés Figyelem Kitartás Szorgalom.
Szemrevételezéses vizsgálatok ipari videoendoszkóppal Zakhar Gábor.
Tananyagfejlesztő és távoktató e-learning keretrendszer intézményi szintű működtetése MELLearN, ELTE Az ILIAS alkalmazása.
PRIMAL PICTURE INTERACTIVE ANATOMY Csajbók Edit Semmelweis Egyetem Központi Könyvtár.
Objektumok a Word-ben. OBJEKTUMOK Objektum fogalma Objektumok létrehozása Az objektumok tulajdonságai Az objektum elhelyezkedése Objektumok formázása.
Ultrahangos mérőfej megfogó és pozícionáló berendezések tervezése 3D mozgató asztal részére Csicsó Gábor.
ELearning az oktatásban készítette: Melega Kálmán iskola: honlap: eLearning:bubo.pataky.hu.
Fodorné Tóth Krisztina PTE Regionális Távoktatási Központ Multimédia az oktatásban 2009.
Az operációs rendszer.
Dr. House is hasznosnak találná – az MD Consult online referensz-rendszere Előadók: Agnieszka Wlaszczyk, Mikulás Gábor Elsevier Health Sciences.
Hasznos tanácsok kedvenc témádból készítendő ppt elkészítéséhez
Készítette: Sovák Miklós Konzulens: Dr. Kiss Endre
Kedvenc programozási nyelvem
Játszótéri biztonság az új szabályozások tükrében
Berecz Antónia és Kriskó Edina Gábor Dénes Főiskola
Akusztikus emissziós mérések fárasztásos anyagvizsgálat közben
Hotel Eger Park Konferenciaközpont október
A konzorcium két éves tapasztalatai
Előadás másolata:

Klucsik Gábor Dunaújvárosi Főiskola Animáció készítés Klucsik Gábor Dunaújvárosi Főiskola

Animációk szerepe az oktatásban A téma iránti érdeklődés felkeltése Segítse a téma feldolgozását, megértését Távoktatás Kísérletezés

Elvárások Szakmai helyesség Tömör, szemléletes legyen Kinézete a mai elvárásoknak megfeleljen Egységes kezelőfelület Integrálható legyen E-Learning rendszerekbe (pl. Moodle)

Flash Kockánkénti animáció Legrövidebb út mentén történő animáció Útvonal mentén történő animáció Átalakulás - metamorfózis

Legrövidebb út mentén 1.kulcsockára elhelyezni az objektumot 25.kockán új kulcskockát létrehozni Elmozgatni az objektumot 24.kockán jobb gomb->Create Classic Tween

Rétegek használta Több objektum egyidejű mozgatása rétegek használatával lehetséges

Könyvek Adobe Flash CS4 – Tanfolyam könyvben Flash 24 óra alatt http://komint.duf.hu/animaciokeszites