Alternatív oktatási finanszírozási lehetőségek Beiskolázást (is) növelő marketing koncepciók és PR tevékenységek módszertana
Fogalmak Marketing PR Kampány Összefüggések rendszere Koncepciók Alternatívák XXI. Századi technológia
Koncepciók Gerilla Vírus Élmény Lehetőségek – tárháza „Uhhh” módszertan
Előnyök Informálás Tájékoztatás Befolyásolás Tömegkommunikációs eszközök Esemény-koncepció Élményközpontú koncepció Új utak: ???
A PR tevékenység eszközei Elektronikus eszközök Video-sajtóközlemény Prezentáció Rádiós csomagok Közérdekű hirdetmények Rádió/tv interjúk PR filmek Mozi-reklám Gyorshír Műholdas sajtókonferenciák Közügyekkel kapcsolatos programok Korszerű informatikai eszközök (honlap stb.) Irodalmi/nyomtatott eszközök Szórólapok, cikkek, hírlevelek, sajtóközlemények, brosúrák, beszédek, éves jelentések, életrajzok, olvasói levelek stb. Események/rendezvények Ülések, avatások, felajánlások, sportesemények, nyílt napok, évfordulók, új termék bemutatása, díjátadások, road-show, kiállítások stb.
Technológiák Információhordozók, kommunikációs eszközök Funkciójuk: a közlő információit eljuttatni a célcsoporthoz A folyamat részei: Az üzenet formába öntése („alapanyag”) Az üzenet célba juttatása („hordozó”) A PR eszközei nem csak média! Direkt kommunikáció Médián kívüli eszközök
Nyomtatott eszközök Szórólapok Cikkek Hírlevelek Sajtóközlemények Brosúrák Beszédek Éves jelentések Életrajzok Olvasói levelek stb
Lehetőségek
Köszönöm a figyelmet!