Alternatív oktatási finanszírozási lehetőségek Beiskolázást (is) növelő marketing koncepciók és PR tevékenységek módszertana.

Slides:



Advertisements
Hasonló előadás
A Sajtóinfo online kommunikációs szolgáltatásáról Batki Zsolt kommunikációs tanácsadó (ELTE BTK Kommunikáció Tanszék, Sajtóinfo szolgálat),,Marketing,
Advertisements

A PR eszközei. Az elmúlt évtizedben a csúcstechnológia három fontos területén, a számítástechnikában, a távközlésben és tömegkommunikációban végbement.
REKLÁMTERVEZÉS 2..
A direkt marketing fogalma
Korszerű beteghívó- és multimédiás rendszer a Margit Kórházban
INFOKOALÍCIÓ TÁMOP pályázat január 01. – június 30.
2005. november 18. Magyarországi LEADER Közhasznú Egyesület Tevékenységi Prezentáció VIDÉKFEJLESZTÉSI FÓRUM Jászfényszaru Molnár Katalin elnök.
Belső, külső PR, a PR eszközei, céljai
MARKETING.
KISALFÖLD VÁGTA A KISTÉRSÉG ÖSSZEFOGÁSÁÉRT KISALFÖLD VÁGTA A NEMZETI VÁGTA ELŐFUTAMA SZPONZORI CSOMAGOK - MEGJELENÉSI LEHETŐSÉGEK.
Bemutatkozik a Premier Kommunikációs Iroda A kommunikáció világában minden nap egy új Premier!
Kommunikációs Főosztály
DPR kommunikáció alapelvei
4. Tétel Válassza ki szépségszalonja számára a legoptimálisabb helyszínt! Határozza meg, hogy milyen szempontokat vesz figyelembe, és mutassa be őket gyakorlati.
C s e p e l T I S Z K Nyitó konferencia
munkakör a tanirodai gyakorlatban
Reklám.
Közönségkapcsolatok (PR)
MV- Magyar Vállalkozásfinanszírozási Zrt őszi marketing kommunikációs kampánya Kovács Eszter Kommunikációs koordinátor augusztus 29.
dr. Földy Ferenc Operatív Program Kft február 23.
Reklámok a médiában Magyari Alexandra.
Marketingkommunikáció
Fővárosi Szabó Ervin Könyvtár
Közönségkapcsolat (public relations)
A kommunikációs mix elemei
Kommunikációs politika
Gazdálkodási modul Gazdaságtudományi ismeretek III. Marketing KÖRNYEZETGAZDÁLKODÁSI MÉRNÖKI MSc TERMÉSZETVÉDELMI MÉRNÖKI MSc.
19. Tétel Tevékenységünk alapja a kommunikáció
AZ ÚJ MAGYARORSZÁG VIDÉKFEJLESZTÉSI PROGRAM KOMMUNIKÁCIÓJA.
SZEMÉLYZETI MARKETING
Medical Spa közös kommunkációja Buktatók és kihívások Verik Orsolya Oxygen Medical.
1,,Marketing, public relations és reklám az egészségügyben'' XII. Országos Konferencia Budapest - Hotel Platánus, február
Reklámozás, Public Relations
tevékenység a könyvtárban
A KOMMUNIKÁCIÓS MIX-STRATÉGIA ALAPJAI
DPR kommunikáció Alternatív marketing eszközök Deliné dr. Győrmárton Rita alumni irodavezető, PTE DPR Szakmai Nap, április 15.
FoglalkoztaTárs – Társ a foglalkoztatásban Hévíz, október 9.
Zöldszemlélet minden napra avagy a Térségi Hulladék- Gazdálkodási Kft
A szelektív gyűjtés helyzete, eredményei Kommunikációs kihívások
Környezetvédelmi kommunikáció a gyakorlatban
Bánkeszi Katalin A számítógép és az Internet hatása az olvasáskultúrára (konferencia) Változó olvasói igények – változó könyvtáros világ.
2010-ben AZ ÉV KÖNYVTÁRA Egyházi Könyvtárak Egyesülése szakmai továbbképzése Veszprém, június 26.
PRINT POWER HUNGARY Manager konferencia Október 20. Galyatető.
Kommunikáció és tömegkommunikáció
A közösségi agrármarketing lehetőségei a közösségi médiában
Viszlay Anita Kommunikációs szakember Eger, HKIK augusztus 25.
ELMONDJUK TÖRTÉNETÉT BEMUTATKOZIK A PREMIER KOMMUNIKÁCIÓS IRODA.
A tömegkommunikáció.
Tegyünk Egészségünk Színvonaláért Alapítvány Civil vélemény Dr. Kovács Gabriella Igazgató, TESZ Alapítvány február.
Portfólió Horváth Violetta Marketing menedzser
© Szöllősi és Társai Bt. Marketingkommunikáció a TISZK rendszerében.
Hallgatói kommunikációs csatornák, a hallgatók mozgósításának eszközei a sportszervezésben Debrecen, szeptember 3.Készítette: Barota László.
Sajtótájékoztató szervezése, lebonyolítása
Bányászati kommunikáció Koritár Henriett Koordinációs munkatárs - NFM Országos Bányászati Konferencia Március Egerszalók.
Máté Szilvia programvezető OFA Hálózat - Észak-Alföldi Regionális Iroda „KoopeRáció projekt hálózatépítéssel kapcsolatos kérdőíves felmérés eredményének.
PTE INNOVÁCIÓS NAP 2015 A PTE marketing eszköztára KKV-k részére felsőoktatási marketing | üzlet vagy sem? Deliné dr. Győrmárton Rita PTE Marketing Osztály.
Juventus Rádió Juventus Regionális: budapesti régió 89
DIGITÁLIS KOMMUNIKÁCIÓ ÜGYFÉLSZEMMEL
1.Gyógyszeripari kommunikáció célcsoportja 2.Direkt mail és mérési lehetőségei 3.Direkt és alapfogalmak 4.Direkt mérési lehetőségei 5.Direkt.
A Magyarországi LEADER Közhasznú Egyesület tevékenységének bemutatása GYURKÓ BÉLA (megyei kapcsolattartó)
2014 május 6., Miskolc. A Cseh Magyar Üzleti klub legfőbb céljának tekinti a kétoldalú üzleti kapcsolatok fejlesztését, és a cseh illetve magyar vállalkozások.
Reklámterv Hanzl Bence „A reklám annak művészete, hogy a fejet célozzuk meg, és a pénztárcát találjuk el.” Vance Oakley Packard.
ROAD SHOW SZERVEZÉSE Kőváriné Vida Ildikó PR vezető, kamarai tanácsos
Kommunikáció és tömegkommunikáció. Sorold fel a kommunikáció közvetett formáit!  Audiovizuális  Vizuális  Auditív.
A 99,4 SUNSHINE FM BEMUTATÁSA, FELÉPÍTÉSE
Barka Tours Utazási Iroda Marketing terv
Partnerség és együttműködés
Tanácsadás / Szakterületi tanácsadás
Kommunikáció és tömegkommunikáció. Sorold fel a kommunikáció közvetett formáit!  Audiovizuális  Vizuális  Auditív.
Duális képzés a Széchenyi István Egyetemen
Előadás másolata:

Alternatív oktatási finanszírozási lehetőségek Beiskolázást (is) növelő marketing koncepciók és PR tevékenységek módszertana

Fogalmak  Marketing  PR  Kampány  Összefüggések rendszere  Koncepciók  Alternatívák  XXI. Századi technológia

Koncepciók  Gerilla  Vírus  Élmény  Lehetőségek – tárháza  „Uhhh”  módszertan

Előnyök  Informálás  Tájékoztatás  Befolyásolás  Tömegkommunikációs eszközök  Esemény-koncepció  Élményközpontú koncepció  Új utak: ???

A PR tevékenység eszközei  Elektronikus eszközök  Video-sajtóközlemény  Prezentáció  Rádiós csomagok  Közérdekű hirdetmények  Rádió/tv interjúk  PR filmek  Mozi-reklám  Gyorshír  Műholdas sajtókonferenciák  Közügyekkel kapcsolatos programok  Korszerű informatikai eszközök (honlap stb.)  Irodalmi/nyomtatott eszközök  Szórólapok, cikkek, hírlevelek, sajtóközlemények, brosúrák, beszédek, éves jelentések, életrajzok, olvasói levelek stb.  Események/rendezvények  Ülések, avatások, felajánlások, sportesemények, nyílt napok, évfordulók, új termék bemutatása, díjátadások, road-show, kiállítások stb.

Technológiák  Információhordozók, kommunikációs eszközök  Funkciójuk: a közlő információit eljuttatni a célcsoporthoz  A folyamat részei:  Az üzenet formába öntése („alapanyag”)  Az üzenet célba juttatása („hordozó”)  A PR eszközei nem csak média!  Direkt kommunikáció  Médián kívüli eszközök

Nyomtatott eszközök  Szórólapok  Cikkek  Hírlevelek  Sajtóközlemények  Brosúrák  Beszédek  Éves jelentések  Életrajzok  Olvasói levelek stb

Lehetőségek    

Köszönöm a figyelmet!