Media Smart Digitális Világ 1. MediaSmart Hungary Oktatás Közhasznú Nonprofit Kft.

Slides:



Advertisements
Hasonló előadás
Váczy Zsuzsa közoktatási szakértő, Bp május 13. OPKM.
Advertisements

TÁMOP A/ projekt: Intézményi együttműködés, pedagógiai módszertani megújulás – pedagógiai szemléletváltás a sajátos nevelési igényű.
Magyarország Fogyasztóvédelmi Politikája Országos Konferencia Budapest, 2011.június 16. A fogyasztók oktatása Dr. Horváth György Fogyasztóvédők Országos.
"Tabletek, kispolski, miegymás - Mi is az a Bűvösvölgy?” Média animátor – H95 Bűvösvölgy szeptember Legeza Katalin.
Horizontális tanulás intézményi hálózati együttműködés
Az idegen nyelvi kompetencia fejlesztésének programja
TÁMOP Nagyrendezvény. Az ifjúságsegít ő esetmenedzser létrejötte – case Manager.
Mire jó az internet? • Kommunikáció a családdal, a barátokkal • Elérhető információ és szórakozás • Tanulási, ismerkedési, és felfedezési lehetőségek.
„XXI. SZÁZADI KÖZOKTATÁS ( FEJLESZTÉS, KOORDINÁCIÓ )” TÁMOP / A pedagógus(tovább)képzés kérdései és lehetőségei az egész napos iskola-
Szemléletformálás és minőség kulcsa: a K É P Z É S Móri TDM Konferencia november 10.
Pénziskola Az Unghváry László Kereskedelmi és Vendéglátóipari Szakközépiskola és Szakiskolában.
TÁMOP A/ projekt: Intézményi együttműködés, pedagógiai módszertani megújulás – pedagógiai szemléletváltás a sajátos nevelési igényű.
A kompetencia-alapú oktatás megvalósítása a Katedra Informatikai és Művészeti Szakközépiskolában HEFOP / /1.0.
„21. századi közoktatás – fejlesztés, koordináció” TÁMOP / számú kiemelt projekt „21. századi közoktatás – fejlesztés, koordináció”
A TÁMOP pályázat bemutatása. A támogatás célja -A befogadó közoktatási rendszer megteremtése -A sajátos nevelési igényű gyerekek, tanulók sikeres.
A TISZK támogató szerepe a szakképzésben április 18. Szebenyiné Csóka Beáta szakmai vezető.
2009. október 12. Szegedi Tudományegyetem BTK Informatikus Könyvtáros Szak 1 NEMZETKÖZI TARTALOMIPAR ÁGAZATOK ÉS TRENDEK 6. előadás.
A kompetencia-alapú oktatás bevezetése a kistokaji ÁLTALÁNOS MŰVELŐDÉSI KÖZPONTBAN Biztos alap, biztos jövő.
Magyar Pedagógiai Társaság Somogy Megyei Tagozata november 21. Kis Jenőné dr. Kenesei Éva megyei elnök.
A vezetőtanáron „innen és túl” Szivák Judit ELTE PPK
A közoktatás fejlesztési tervei az Új Széchenyi Terv keretein belül Az Európai Unió 2010 nyarán indította útjára az Európa 2020 Stratégiát, amely.
A „MÁSODIK ESÉLY” PROJEKT PEDAGÓGUS TOVÁBBKÉPZÉSI PROGRAMJAI
FŐVÁROSI OKTATÁSI ÉS PÁLYAVÁLASZTÁST TÁMOGATÓ PORTÁL Horváth Csaba Főpolgármester-helyettes Sajtótájékoztató október 2.
A Z OKTATÁS SZOLGÁLATÁBAN A MÉREI FERENC Fővárosi Pedagógiai és Pályaválasztási Tanácsadó Intézet valamint a FOK Fővárosi Oktatástechnológiai Központ Szolgáltató.
Mit tesz az MNB a hazai lakosság pénzügyi kultúrájának fejlesztéséért? Dr. Simon András, kommunikációs igazgató Április 7.
„P EDAGÓGUSKÉPZÉS TÁMOGATÁSA ” TÁMOP-3.1.5/ A „segítő tanár” rendszer működése az Új Buda Alma Mater-ben Turányi Zsófia Budapest február.
„A kulcskompetencia az ismeretek, készségek és attitűdök transzferábilis, többfunkciós egysége, amellyel mindenkinek rendelkeznie kell ahhoz, hogy személyiségét.
Media Smart Digitális Világ 1. MediaSmart Hungary Oktatás Közhasznú Nonprofit Kft.
Digitális világ – interaktív táblán
Digitális világ MediaSmart Hungary.
Élet a Ságvári Bence digitális VII. Nemzetközi Médiakonferencia, Balatonalmádi, szeptember 25. ökoszisztémában kisgyerekként...
H OGYAN KÁROS AZ INTERNET ? E LEMZÉS VII. OSZTÁLYOS TANULÓK KÖRÉBEN Ozsváth Berényi Hajnal KAM – Regionális és Antropológiai Kutatások Központja.
VII. Nemzetközi Médiakonferencia „A média hatása a gyermekekre és fiatalokra" szeptember Balatonalmádi Fiatal group leaderek Facebook használati.
Gyermekeink védelme a Digitális Világban Kutas István, Vállalalti kommunikációs igazgató, Telenor.
Orosházi Evangélikus Általános Iskola és Gimnázium
2009. november 23. Szegedi Tudományegyetem BTK Informatikus Könyvtáros Szak 1 NEMZETKÖZI TARTALOMIPAR ÁGAZATOK ÉS TRENDEK 11. előadás.
2009. október 5. Szegedi Tudományegyetem BTK Informatikus Könyvtáros Szak 1 NEMZETKÖZI TARTALOMIPAR ÁGAZATOK ÉS TRENDEK 5. előadás.
„Digitális erőd – információkereső kalandjáték a reneszánsz témakörében ” Készítette: Tóth Krisztina.
A kistérségi szereplők funkciója a pályaorientációban
Disszeminációs Konferencia Budapest, december 2. dr. Sediviné Balassa Ildikó TANÁRTOVÁBBKÉPZÉS A FELSŐFOKÚ SZAKKÉPZÉSHEZ.
„A Duna mente fenntartható nemzetközi stratégiája, különös tekintettel a turizmus fejlesztésére – DATOURWAY” nemzetközi projekt rövid ismertetése VÁTI.
„Míg élsz, egyre tanulj, és soha abba ne hagyd.” Az Egységes Gyógypedagógiai Módszertani Intézmények által nyújtott szolgáltatások fejlesztése a sajátos.
DÉMÉTER PROGRAM AZ ABA-NOVÁK KULTURÁLIS KÖZPONTBAN TÁMOP 3.2.3/09/ „Építő közösségek”, közművelődési intézmények az élethosszig tartó tanulásért.
Digitális kompetencia-fejlesztés TÁMOP /3
SAGE Időskorúak segítése a döntéshozatalban való részvételben Trebag Kft.
Dr. SEDIVINÉ BALASSA ILDIKÓ SZÁMALK OKTATÁSI ÉS INFORMATIKAI ZRT. KORSZERŰ STRUKTÚRA ÉS TARTALOM, INNOVATÍV MÓDSZEREK A FELSŐFOKÚ SZAKKÉPZÉSBEN Szolnok,
A HEFOP / /4.0 „A társadalmi befogadás elősegítése a szociális területen dolgozó szakemberek képzésével” projekt keretében tervezett.
„Migráns tanulók a magyar közoktatásban” Oktatási és Kulturális Minisztérium Társadalmi Megújulás Operatív Program „BÁBEL- interkulturális pedagógia porjekt”
Intézményi és központi ügyvitelt támogató elektronikus szolgáltatások.
Workshop VI. - Bevált gyakorlatok a mediációban - A Közép Európai Mediációs Intézet bemutatása.
TÁMOP – A- 12/1. ALAPVETŐ CÉL  HH és HHH tanulókat nevelő iskolák kapcsolatfelvétele, programkínálatuknak bővítése  testvériskolai kapcsolat.
Az Emelt szintű eTanácsadó akkreditált felnőttképzés tapasztalatai Dr. Tóth András - Herpainé Lakó Judit AGRIA MEDIA 2011 KONFERENCIA OKTÓBER ,
A MODERN IKT SZEREPE A MESTER-TANÁRKÉPZÉSBEN
„21. századi közoktatás – fejlesztés, koordináció” TÁMOP / számú kiemelt projekt „21. századi közoktatás – fejlesztés, koordináció”
A KOMPETENCIA ALAPÚ PROGRAMCSOMAG ALKALMAZÁSA AZ ANGOL ÓRÁN Készítette: Kövérné Zajácz Ida Tokaj, január 22.
Az Egységes Gyógypedagógiai Módszertani Intézmények által nyújtott szolgáltatások fejlesztése a sajátos nevelési igényű gyermekek, tanulók együttnevelésének.
A Biztonságos Böngészés Program március. 2 Az internet csodálatos dolog és nélkülözhetetlen eszköz MI A PROBLÉMA?
Projektzáró rendezvény Intelligens iskolák létrehozása az újszászi tanulók egyenlő esélyeiért TIOP-1.1.1/ projekt.
Csökkentsük a túlterheltséget, tanítsuk többet a diákokat! Varga Attila február 4.
Tudja-e befolyásolni a Gyermekvédelmi Internet- kerekasztal tevékenysége a média gyermekekre és fiatalokra gyakorolt hatásait? VIII. Nemzetközi Médiakonferencia.
CURIE TEHETSÉGPONT. A Nemzeti Tehetségsegítő Tanács Tehetségpontok mind Magyarországon, mind a határon túl élő magyarlakta részekre kezdeményezi és támogatja.
FELHŐ ALAPÚ INFORMATIKAI RENDSZEREK VS. LEXIKÁLIS ISMERETEK Networkshop 2016 Konferencia Debrecen Antal Péter, Eszterházy Károly Főiskola,
Az OEFI TÁMOP / számú ”Egészségfejlesztési szakmai hálózat létrehozása” című kiemelt projekt köznevelési alprojektje ELKÉSZÜLT SZAKMAI.
Barcsák Marianna - KPSZTI
Tervezési folyamat.
Digitális világ Rólunk a világnak Írjunk blogot!
főosztályvezető-helyettes
Online közösségek pedagógusoknak
PROJEKTMÓDSZER Tratnyek Magdolna PhD
Mobilsuli program a Mobkom X Egyesülettel
Előadás másolata:

Media Smart Digitális Világ 1. MediaSmart Hungary Oktatás Közhasznú Nonprofit Kft.

Médiatudor Legfontosabb eredmények A Médiatudor Modul 1-re több mint 1500 iskola, valamint 2250 pedagógus regisztrált. A hazai általános iskolák több mint felében elérhető a Médiatudor. VajdaságErdély

Médiatudor 1.sz. modul on-line változata,interneten elérhető. A 18 feladatlapot mintaórák keretében rögzitettük,és interneten keresztül 2011.december 20-tól a regisztrált pedagógusok részére bemutatjuk. Pedagógusok továbbképzés: •akkreditált tanfolyam •felsőfokú oktatási intézetekkel kapcsolatfelvétel

Media Smart Digitális Világ 1. Új technológia térnyerésével szükségessé vált médiaértés alapját szolgáló Új technológia térnyerésével szükségessé vált médiaértés alapját szolgáló Médiatudor oktatási anyag tovább fejlesztése. Médiatudor oktatási anyag tovább fejlesztése. •Az Egyesült Királyságban,Hollandiában,Németországban már bevezették a Digital Adwise oktatási anyagot. •Az érintett iparággal, valamint oktatási szakemberekkel egyeztetve a magyar verzió kidolgozását megkezdtük.

Media Smart Digitális Világ 1. A projekt célja: A médiaértés fejlesztése,azaz olyan készségek, ismeretek és értelmezési képességek kialakitása, melyek alapján a gyerekek és a fiatalok hatékonyan tudják használni a médiát; hatékonyan tudják használni a médiát; képesek : képesek : •a személyes használaton alapuló médiában való kompetens kommunikációra; •megalapozottan tudnak választani; •megértik a tartalom és a szolgáltatás jellegét;

Media Smart Digitális Világ 1. képesek: •megérteni, hogy az adott médiatartalom miért és hogyan jön létre; •kritikusan elemezni a média által alkalmazott technikákat és a média által közvetített üzeneteket; •hasznosítani az új kommunikációs technológiák által nyújtott lehetőségek teljes körét; •a kéretlen, támadó vagy ártó szándékú médiatartalmak és szolgáltatások felismerésére; •megvédeni magukat a káros vagy sértő médiatartalomtól;

Media Smart Digitális Világ 1. Célcsoport: •6 – 12 éves korú általános iskolai tanulók, •pedagógusok, •szülők.

Media Smart Digitális Világ 1. Az oktatási anyag 14 leckéből áll. Internet. Biztonságos Internet használat. Mobil kommunikáció. Eszközök. Alapfogalmak. Szabályok, lehetőségek. Szerzői jogok. Adatkezelés.

Media Smart Digitális Világ 1. Amire vigyázni kell! Kereskedelmi üzenetek a Neten. Internetes reklámozás. Web site,banner,blog készítés. tervezés. Kapcsolatok a neten.

Media Smart Digitális Világ 1. A Tanári segédkönyv tartalmazza: •a lecke feldolgozását a szükséges pedagógiai szempontokat figyelembe véve, •tanácsot ad kreatív megoldásokhoz. A tanulók hozzáférhetnek a tanórai anyagokhoz. A szülők tájékoztató és orientáló segédanyagot kapnak.

Media Smart Digitális Világ 1. Projekt létrehozásában társadalmi összefogás szükséges: •iparági szereplők: gazdaság gazdaság média média •oktatás •hatóságok •szakmai szervezetek •civil szervezetek

Támogatók

Támogatók

Media Smart Digitális Világ 1. Köszönjük megtisztelő figyelmüket!