Az online marketing trend: ACEBOOK Molnár Ferenc ‘Webkukkoló’ Az online marketing trend: ACEBOOK http://kozossegimarketing.EU
„Építsd be a marketingedbe!” Ez a mondat nem azt jelenti, hogy minden eddigi eszközt dobj ki az ablakon A meglévők mellé Segítsék egymást A közösségi média => weboldalt (általában)
Mire jó a Facebook? Tömegeket megtalálni, megszólítani Márkát építeni Eladni Kapcsolatokat találni Listát építeni Direkt hirdetni PR felület
Kinek való a Facebook? B2B Ha mikrovállalkozások az ügyfeleid B2C korlátlan mennyiségben
Facebook oldal Találó név! Izgalmas és/vagy kifejező kép Figyelemfelkeltő leírás Érkező oldal Tartalom
Találó név Redőnyös Redőny, reluxa tippek és trükkök igényeseknek Fiataloknak balatoni nyaralás Cool Balaton Családosoknak balatoni nyaralás Együtt a család – irány a Balaton Kedvezménykártya Spórolni jó, de nyerni még jobb
Találó név PC Bolt Egy számítógép naplója Befektetési tanácsadó A bank ellopta a pénzed! Egészségügyi termék Gyógyulni akarók klubja DVD olcsón.hu DVD olcsón
Izgalmas kép
Kifejező kép
Figyelemfelkeltő leírás 2 mondat Mottó, lényeg, egyszerű A facebook megjelenésedről szóljon Anti példa: Magyar tulajdonban levő cég vagyunk, 20 éve a szerszámipar ékes gyémántja vagyunk, már 300.000 fúrófejet adtunk el fennálásunk óta! Jó példa: Ha kopik a fúród, ez a Te klubod! Gyere, lájkolj és figyelj: ilyen izgalmas fúrós oldalt még nem láttál!
Érkező oldal Egyszerű kép Tetszik gombra mutató nyíl Rövid, lényegre törő szöveg +20%-al növeli a lájkolók számát! Néhány példa:
Tartalom = kommunikáció Kezdj el kommunikálni – akkor is ha még üres a klub Tölts fel képeket (termékekről, magadról) Ha vannak videóid, töltsd fel őket ide is (ne csak a Youtube-on legyenek) 2-3 naponta kommunikálj, naponta figyeld hozzászóltak-e!
Kommunikáció Miről kommunikáljak? Hogyan kezdjek bele? Kinek kommunikáljak? Kit érdekel? Hogyan fog látszani?
Első lépések Vissza az alapokhoz! Indulj ki a célcsoportodból! Írj olyat, ami érdekli! Írj olyat, ami nem fog tetszeni neki! Írj olyat, amiről (csak) tőled hall (először)!
Visszacsatolás Törekedj reakcióra (tetszik, hozzászólás, RT) Törekedj terjedésre Figyelem nem könnyű Törekedj a látogatók önálló gondolataira és reagálj rá!
Trendivé válás művészete Figyeld meg, miről kommunikálnak a legtöbben a környezetedben. Ha kevés az ismerősöd: http://trendfigyelo.com Használd ki, mint ők: BKV pótló; VAGY használd ki naponta: Elhunyt XY színész(nő); megszületett Angelina Jolie kisfia; jön George Michael; ünnep van...
Ki látja az állapotfrissítésed? Aki nem rég lett rajongó/ismerős Aki hozzázólt az utolsó 5 állapotfrissítéshez, vagy lájkolta azt Aki megosztja, amit írsz
Nyereményjáték Tagtoborzó: 600 főnél sorsolunk (garantált ajándékot adunk mindenkinek) Tagtoborzó és lájkgyűjtő(lájkolják sokan a képet) Lájkgyűjtő: lájkold ezt és nyerhetsz azt
Hirdetés Hozz létre klubot, várd meg, míg lesz legalább 1-200 tagja! Nézd meg kik azok szűrj rájuk! Állítsd be, hogy azok lássák a hirdetést, akinek az ismerőse már klubtag! Jó címsor (vigyázz: klubnál a klubod neve lesz az) Jó szöveg 80*120-as méretben jól kivehető kép
Hirdetés Lifetime budget, rövid időszakokra (vagy legalább napi 40 eurós keret) 20 euró = 150 kattintás = 90 klubtag 40 euró = 350 kattintás = 260 klubtag Érkező oldal legyen, javítja a konverziót!
Három alapstratégia „Robogó vonat” kommunikáció Tömegpusztító fegyver Célzott csomagok
„Robogó vonat” kommunikáció Olcsó Sokat kell vele dolgozni Recept: Napi 1-3 alkalommal kommunikálj Sok kérdés, sok lájkra buzdítás Sok egyéb infó megosztás Sok átlinkelés a weblapodra Hosszútávon sikeres!
Tömegpusztító fegyver Drága Kevesebb munka Recept: Tervezz meg egy alkalmazást, amit továbbküldenek, meghívnak ismerősöket... Programoztasd le Állítsd be a klubod nyitólapjára! Rövid távon sikeres!
Célzott csomagok Olcsó Nagyon munkás Csak, ha több piacnak dolgozol! Recept: Hozz létre 2-10 klubot, különböző célcsoportnak Kommunikálj a saját nyelvükön! Pl: álleteledel bolt kutyásoknak, macskásoknak, aranyhörcsgösöknek... Stb Hosszútávon sikeres!
Facebook hátrányai Lassú, nem lehet kapkodni Sokaknak TÚL gyors! Sokak szerint nem biztonságos.
Facebook előnyei Most még „szűz” terület, sokan csinálják, de rosszul! Dinamikusan fejlődik Magába szívja a netet Facebook Költséghatékony Felhasználó barát
45 percem volt...
6x45 perc alatt... 5 előadás és 1 workshop MINDEN Facebook tudásom átadom Interaktív előadások – nem mész haza Facebook klub nélkül Megmutatok számos ingyenes eszközt Megmutatom a legjobb hazai és külföldi példákat
Rövid témavázlat “Kelj fel és járj!” – Az első lépések Az “5000 forint = 150 követő” módszertan “A gumibogyószörp receptje” – követőszerzés mesterfogásai “A trendivé válás művészete” – hogyan használd ki a trendeket “A Facebook marketing magas szintje” – egyedi megoldások, ingyenes eszközök Workshop
MOST 2 ajándékkal Ha MA megveszed és kifizeted... Ajándékba kapod a Közösségi Marketing Stratégia Tervezés Tananyagot értéke teljes áron 24.990 forint , ma kedvezményesen15.000 forint Ajándékba kapod az SHP Akadémán előadott: 4 az egyben marketing eszköz hangfelvételét és diáját (értéke 9.000 forint) – NEM MEGVÁSÁROLHATÓ!
Belépő a Facebook Marketing Napra bruttó 12.500 Forint 34.990 forint értékű ajándékokkal! Közösségi Marketing Stratégia Tervezés tananyag Négy az egyben marketing eszköz – előadás felvétel
Miért ilyen olcsó? Az én piacom Kisvállalkozók, akik ezt az összeget meg tudják fizetni! Nem adok kevesebb tudást, mintha 100.000-et kérnék érte! Ha nem vagy elégedett, a helyszínen szólsz és visszaadom a 10.000 forintot, ráadásul a bónuszokat megtarthatod!
Mikor és hol? 2011. Június 3. Tahitian Noni Aréna (MOM park)
Rossz hír Összesen 15 helyet tudok ma adni! Csak az első 15 megrendelő és befizető kapja meg ezt a lehetőséget! CSAK MA kerül ennyibe!
Mit kell tenned? Kitöltöd a jelentkezési lapot Odaadod Nekem, és kifizeted a vételárat Megkapod a tananyagot ITT még ma! E-mailen kapod meg az előadás letöltési linkjét! Eljössz a konferenciára, ahol belépéskor veheted át az ÁFÁ-s számlát!
Molnár Ferenc ‘Webkukkoló’ Köszönöm a figyelmet! http://kozossegimarketing.EU