Az online marketing trend: ACEBOOK

Slides:



Advertisements
Hasonló előadás
„Az utóbbi évek tapasztalatai azt bizonyítják, hogy minél nagyobb egy online hirdetés, annál hatékonyabb.” „…a banner mérete jelentõsen befolyásolja az.
Advertisements

Üdvözlünk!. Az internetezők 90% - a vásárlás előtt a neten gyűjt információt 1998-ban 70 millió internetező volt a világon, ma kb. 2 milliárd.
IWOWWE: AMEDDIG NEM FÁJ, NEM VÁLTOZTATSZ! iWowWe Technikai Tréning 04.
A világ leggazdagabb emberei MA A többiek pedig munkát keresnek.
Közösségi oldalak használata
Keresőoptimalizálás Fizetett hirdetések a keresőkön Fizetett hirdetések tartalmi oldalakon Fizetett helyezések vagy regisztrációk Internetes hirdetések.
•online kommunikáció •branding, márkaépítés •kommunikációs stratégiák kitalálása, felépítése •Közösségi marketing •Szociális érzékenység, non-profit partnerek.
DPR és webfejlesztés Aknai Péter Tartalommenedzser, PTE DPR Szakmai Nap, április 15.
Az Internet adta lehetőségek
NIVEA For Men Mobil internet kampány Gábos Anna, NIVEA FOR MEN – a NIVEA férfias oldala…
VI. Interaktív Tábla Konferencia
Hirdetési termékek – Direct Marketing eszközök.  Célzott, testreszabott hirdetési lehetőség  A hirdető által megadott szempontok alapján szűrt címlistára.
Parajdi István.
REKLÁMESZKÖZ TERVEZÉS
Keresőmarketing stratégiák
Legyen Ön is InnerLight Törzsvásárló! dr. Tihanyi László tel:
Tovább lépéshez mindig nyomjon meg egy billentyűt!
Erdész Ferenc HelpforYou tulajdonos
Fent vagy valamelyik közösségi portálon?. A közösségi weboldalak, mint amilyen a Facebook, a MySpace vagy az iwiw, az oldalukon megjelenő reklámokból.
Hogyan lehet több millió Ft-ra szert tenni befektetés nélkül ! Figyelem ! Az egész rendszer egy vásárlói közösségre van ráépítve ! Az azonnali jövedelem.
A cég 2007 óta működik Világszerte, óriási sikerrel Termékei: Letölthető szoftverek Elektronikus könyvek CD-k Már 6 nyelven elérhető …hamarosan magyarul.
Giovanni Ferrini Fashion
Közösségi portálok használata
A Facebook titka Héjj Szilárd Marketingarc
Pénz, piac és partnerség Túlélés és fejlődés a közösség részeként április 24. Budaörs.
Kapcsolatszerzés és –tartás az interneten.
A megfizethető hálózat HelpforYou! Ismersz jó üzleti lehetőséget? Sokba kerül az indulás? Magas az aktivitási elvárás? Tartasz a hálózatoktól? Nehezen.
Mi is tulajdonképpen SprintWealth üzlet? A SprintWealth weboldalról szoftvereket és e-könyveket tölthetsz le 29 USD regisztrációs díj ellenében. Az oldal.
Hírek május 30. Shanghai - Purple Mountain Hotel Az ENSZ Iparfejlesztési Szervezete (UNIDO) ülést tartott az együttműködés elősegítése és az új.
Startolj most A legegyszer ű bb és a leggyorsabb marketing terv az interneten.
Közösségi oldalak használata
K&H trambulin tapasztalatok
Az iWiW platform Szabó Márton Origo Zrt.. Az iWiW számokban 4,3 millió regisztrált felhasználó Napi 1,2 millió egyedi felhasználó Az összes regisztrált.
Digitális világ – interaktív táblán
Médiaajánlat (2013) 1. Fiatalos kulturális portál, programajánló site Filmajánlók Könyvkritikák Koncertbeszámolók Gasztronómia Interjúk Kirándulás, szabadidő.
Információ és kommunikáció Szilágyi András. Követelmények A cd-n az anyag a következő részeket fedte le: Kliensprogramok, letöltés-vezérlők Kliensprogramok,
Elektronikus bankolás Gyors, hatékony és biztonságos módja a kommunikációnak és az üzleti kapcsolatnak a Bankal. Tranzakciókat a saját irodából vagy otthonról.
A TAMOP projektek az világhálón. Miről lesz szó ? A kommunikációs terv és arculat A meglévő honlapok vizsgálata domain használat arculat tartalom.
A közösségi agrármarketing lehetőségei a közösségi médiában

Online értékesítési modellek
7 DayWealth regisztrációs segédlet Már havi 10 $ (2000Ft) Befektetéssel indítható A 3. hónaptól csengő $ hizlalják a pénztárcád ! Ezt NE hagyd ki ! Gyere.
Comenius Logo (teknőc).
Ez egy üzleti reklámlevél. Konkrét ajánlatot nem tartalmaz, ezért nem minősülhet spam-nek. Dönthetsz úgy, hogy nem nyitod meg, vagy bezárhatod bármikor…
Versenyelőny az informatika segítségével! Előadó: Dimitrova Dessislava Ügyvezető, Alphasonic Kft Október 8.
APRÓSÁG Specifikus apróhirdetési oldal
Befektetői csomag. NAGY BEVÉTELI LEHETŐSÉG! LIMITÁLT IDŐ 2011 áprilisig A MAGAS JÖVEDELEMÉRT.
Trendlakás&Design lakberendezési és életmód magazin Ahol az elképzelések életre kelnek és ahol az otthon utat talál! Médiaajánlat 2011.
+ Az e-adatbázis kincset ér De hogyan használjuk?.
Az ötlettől a nemzetközi piacig Jó tanácsok startupok külföldi terjeszkedéséhez Mindent jóra fordítunk.
A Facebook marketing trendjei
A világ legjobb és legkönnyebb pénzkereseti lehetősége ! SOHA vissza nem térő alkalom ! Volt már lehetősége egy olyan üzletben részt venni, ami nem rég.
Szeretettel köszöntöm Önt Némethi Erika december 26.
Fiber haszonérv házhálózat kiépítéshez
Klausz Melinda közösségi média specialista Optimális bejegyzéskomponálás.
Van egy rossz hírem, máshogy nem megy!
VIDEÓ I.. Tisztelt Érdeklődő! Az alábbiakban egy új, kiegészítő jövedelemforrásról szeretnélek tájékoztatni. Amennyiben előfordult már, hogy:
1 LGN Travel Card vwww.lgn-travel-card.com. 2 A cég alapítója és tulajdonosa James Ward.
PR public relations „Nyilvános kapcsolatok” A szervezetről felismerhető és hiteles arculatot alakítson ki a szervezet különböző célcsoportjaiban. Külső.
Számítógépes programok használata
Nemzetközi utalás magyar bankszámláról AdvCash-re onnan már könnyen feltölthető a PM számla! A regisztrációs linket kérd a szponzorodtól!
…az élet forrása! Hévíz.hu hirdetési tarifák 2015 A Hévíz.hu weboldal Hévíz városának turisztikai weboldala, melyen minden Hévízről szóló információ megtalálható.
Jagodics Rita – kereskedelmi marketing szakértő GYŰJTS TÖBB VEVŐT ÉS PÉNZT KIVÁLÓ REKLÁMSZÖVEGGEL!
VARGA RÓBERT ONLINE MARKETING SZAKÉRTŐ MARKETINGOKOSAN.HU BUDAPEST, JÚNIUS 9. Generációs hidak építése az online világban.
2015 | 05 | 28 VÁROSOK KÜLSŐ-BELSŐ KOMMUNIKÁCIÓJA.
PÁRBESZÉD 2.0. Pécsi Ferenc Közösségi kommunikáció a falakon belül.
Ezek a stratégia elemek sorban
„Megbízható segítség a vállalkozóknak”
Mit változtass meg a Facebook marketingedben?
Előadás másolata:

Az online marketing trend: ACEBOOK Molnár Ferenc ‘Webkukkoló’ Az online marketing trend: ACEBOOK http://kozossegimarketing.EU

„Építsd be a marketingedbe!” Ez a mondat nem azt jelenti, hogy minden eddigi eszközt dobj ki az ablakon A meglévők mellé Segítsék egymást A közösségi média => weboldalt (általában)

Mire jó a Facebook? Tömegeket megtalálni, megszólítani Márkát építeni Eladni Kapcsolatokat találni Listát építeni Direkt hirdetni PR felület

Kinek való a Facebook? B2B  Ha mikrovállalkozások az ügyfeleid B2C  korlátlan mennyiségben

Facebook oldal Találó név! Izgalmas és/vagy kifejező kép Figyelemfelkeltő leírás Érkező oldal Tartalom

Találó név Redőnyös  Redőny, reluxa tippek és trükkök igényeseknek Fiataloknak balatoni nyaralás  Cool Balaton Családosoknak balatoni nyaralás  Együtt a család – irány a Balaton Kedvezménykártya  Spórolni jó, de nyerni még jobb

Találó név PC Bolt  Egy számítógép naplója Befektetési tanácsadó  A bank ellopta a pénzed! Egészségügyi termék  Gyógyulni akarók klubja DVD olcsón.hu  DVD olcsón

Izgalmas kép

Kifejező kép

Figyelemfelkeltő leírás 2 mondat Mottó, lényeg, egyszerű A facebook megjelenésedről szóljon Anti példa: Magyar tulajdonban levő cég vagyunk, 20 éve a szerszámipar ékes gyémántja vagyunk, már 300.000 fúrófejet adtunk el fennálásunk óta! Jó példa: Ha kopik a fúród, ez a Te klubod! Gyere, lájkolj és figyelj: ilyen izgalmas fúrós oldalt még nem láttál!

Érkező oldal Egyszerű kép Tetszik gombra mutató nyíl Rövid, lényegre törő szöveg +20%-al növeli a lájkolók számát! Néhány példa:

Tartalom = kommunikáció Kezdj el kommunikálni – akkor is ha még üres a klub Tölts fel képeket (termékekről, magadról) Ha vannak videóid, töltsd fel őket ide is (ne csak a Youtube-on legyenek) 2-3 naponta kommunikálj, naponta figyeld hozzászóltak-e!

Kommunikáció Miről kommunikáljak? Hogyan kezdjek bele? Kinek kommunikáljak? Kit érdekel? Hogyan fog látszani?

Első lépések Vissza az alapokhoz! Indulj ki a célcsoportodból! Írj olyat, ami érdekli! Írj olyat, ami nem fog tetszeni neki! Írj olyat, amiről (csak) tőled hall (először)!

Visszacsatolás Törekedj reakcióra (tetszik, hozzászólás, RT) Törekedj terjedésre  Figyelem nem könnyű Törekedj a látogatók önálló gondolataira és reagálj rá!

Trendivé válás művészete Figyeld meg, miről kommunikálnak a legtöbben a környezetedben. Ha kevés az ismerősöd: http://trendfigyelo.com Használd ki, mint ők: BKV pótló; VAGY használd ki naponta: Elhunyt XY színész(nő); megszületett Angelina Jolie kisfia; jön George Michael; ünnep van...

Ki látja az állapotfrissítésed? Aki nem rég lett rajongó/ismerős Aki hozzázólt az utolsó 5 állapotfrissítéshez, vagy lájkolta azt Aki megosztja, amit írsz

Nyereményjáték Tagtoborzó: 600 főnél sorsolunk (garantált ajándékot adunk mindenkinek) Tagtoborzó és lájkgyűjtő(lájkolják sokan a képet) Lájkgyűjtő: lájkold ezt és nyerhetsz azt

Hirdetés Hozz létre klubot, várd meg, míg lesz legalább 1-200 tagja! Nézd meg kik azok  szűrj rájuk! Állítsd be, hogy azok lássák a hirdetést, akinek az ismerőse már klubtag! Jó címsor (vigyázz: klubnál a klubod neve lesz az) Jó szöveg 80*120-as méretben jól kivehető kép

Hirdetés Lifetime budget, rövid időszakokra (vagy legalább napi 40 eurós keret) 20 euró = 150 kattintás = 90 klubtag 40 euró = 350 kattintás = 260 klubtag Érkező oldal legyen, javítja a konverziót!

Három alapstratégia „Robogó vonat” kommunikáció Tömegpusztító fegyver Célzott csomagok

„Robogó vonat” kommunikáció Olcsó Sokat kell vele dolgozni Recept: Napi 1-3 alkalommal kommunikálj Sok kérdés, sok lájkra buzdítás Sok egyéb infó megosztás Sok átlinkelés a weblapodra Hosszútávon sikeres!

Tömegpusztító fegyver Drága Kevesebb munka Recept: Tervezz meg egy alkalmazást, amit továbbküldenek, meghívnak ismerősöket... Programoztasd le Állítsd be a klubod nyitólapjára! Rövid távon sikeres!

Célzott csomagok Olcsó Nagyon munkás Csak, ha több piacnak dolgozol! Recept: Hozz létre 2-10 klubot, különböző célcsoportnak Kommunikálj a saját nyelvükön! Pl: álleteledel bolt  kutyásoknak, macskásoknak, aranyhörcsgösöknek... Stb Hosszútávon sikeres!

Facebook hátrányai Lassú, nem lehet kapkodni Sokaknak TÚL gyors! Sokak szerint nem biztonságos.

Facebook előnyei Most még „szűz” terület, sokan csinálják, de rosszul! Dinamikusan fejlődik Magába szívja a netet  Facebook Költséghatékony Felhasználó barát

45 percem volt...

6x45 perc alatt... 5 előadás és 1 workshop MINDEN Facebook tudásom átadom Interaktív előadások – nem mész haza Facebook klub nélkül Megmutatok számos ingyenes eszközt Megmutatom a legjobb hazai és külföldi példákat

Rövid témavázlat “Kelj fel és járj!” – Az első lépések Az “5000 forint = 150 követő” módszertan “A gumibogyószörp receptje” – követőszerzés mesterfogásai “A trendivé válás művészete” – hogyan használd ki a trendeket “A Facebook marketing magas szintje” – egyedi megoldások, ingyenes eszközök Workshop

MOST 2 ajándékkal Ha MA megveszed és kifizeted... Ajándékba kapod a Közösségi Marketing Stratégia Tervezés Tananyagot  értéke teljes áron 24.990 forint , ma kedvezményesen15.000 forint Ajándékba kapod az SHP Akadémán előadott: 4 az egyben marketing eszköz hangfelvételét és diáját (értéke 9.000 forint) – NEM MEGVÁSÁROLHATÓ!

Belépő a Facebook Marketing Napra bruttó 12.500 Forint 34.990 forint értékű ajándékokkal! Közösségi Marketing Stratégia Tervezés tananyag Négy az egyben marketing eszköz – előadás felvétel

Miért ilyen olcsó? Az én piacom Kisvállalkozók, akik ezt az összeget meg tudják fizetni! Nem adok kevesebb tudást, mintha 100.000-et kérnék érte! Ha nem vagy elégedett, a helyszínen szólsz és visszaadom a 10.000 forintot, ráadásul a bónuszokat megtarthatod!

Mikor és hol? 2011. Június 3. Tahitian Noni Aréna (MOM park)

Rossz hír Összesen 15 helyet tudok ma adni! Csak az első 15 megrendelő és befizető kapja meg ezt a lehetőséget! CSAK MA kerül ennyibe!

Mit kell tenned? Kitöltöd a jelentkezési lapot Odaadod Nekem, és kifizeted a vételárat Megkapod a tananyagot ITT még ma! E-mailen kapod meg az előadás letöltési linkjét! Eljössz a konferenciára, ahol belépéskor veheted át az ÁFÁ-s számlát!

Molnár Ferenc ‘Webkukkoló’ Köszönöm a figyelmet! http://kozossegimarketing.EU