2011 – Sarkadi Eszter Harkányi Turisztikai Egyesület
2011 • Stratégiaalkotás • Harkány márka megalkotása • Partnerség és csapatépítés • Fogadási feltételek, népszerűsítés és termékfejlesztés megalapozása • Fogadási feltételek javítása • Harkány népszerűsítése és marketing menedzsmentje • Termékfejlesztés és ösztönzés
Gyógyturizmus (egész évben, +50, szenior, AB célcsoport) psoriazis program: • kórház-, fürdő- és városfejlesztéssel minőségi szolgáltatási környezet • szolgáltatások fejlesztésével magas színvonalú kúrák
Attrakciók, animáció, fesztiválok (tavasztól őszig, elsősorban gyerekes családok, +50, szenior célcsoport) • Harkányi Boszorkányságok: boszorkánykonyha- reformkonyha, gyógynövény, bor, kézműves bemutatók, játékos vetélkedők… (május) • Harkányi Strandpartik: rekreáció, egészséges életmód (június-augusztus) • Harkányi Mézes Hetek: méz, bor, gyümölcs, szerelem (szeptember)
Rendezvények - szakmai, családi (egész évben, +50, szenior és elsősorban téma szerint célcsoportok) • sport: versenyek, bemutatók, edzőtáborok: alkalmi és visszatérő (pl. sakk, pétanque, lovas…) • konferenciák, céges rendezvények • esküvők, évfordulók…
Látogatómenedzsment • gazdag szabadidős programkínálat: garantált programok, sporteszköz kölcsönzés, gyerek foglalkoztató • komfort érzetet növelő szolgáltatások: beléptető és kedvezménykártya rendszer, kényelmi berendezések, egyedi ajándéktárgyak • fürdővárosi arculat és városi háttér- infrastruktúra: parkok és szökőkutak, gyermek és felnőtt játszóterek, gyerekfoglalkoztató, interaktív szabadtéri játékok, kitelepüléshez egységes árusító pavilonok és bútorok
Köszönöm a figyelmet! Sarkadi Eszter titkár, TDM munkaszervezet vezető Harkányi Turisztikai Egyesület