Miért a Felis? Cégünk 2007-es megalapításakor az a felismerés vezérelt bennünket, hogy a vidéki, a kis- és közepes vállalatok, illetve a civil szervezek.

Slides:



Advertisements
Hasonló előadás
Az agrár- és élelmiszeripar az Internet kapujában Előadó: Varga István avagy: az Internet a kapuk előtt.
Advertisements

Szóviv ő Bál – nem csak szóviv ő knek! A rendezvényr ő l… A Magyarországi Szóvivők Országos Egyesületének szervezésében immár VIII. alkalommal rendezzük.
ÁROP /C/A A leghátrányosabb helyzetű kistérségek fejlesztési és együttműködési kapacitásainak megerősítése.
A projekt az Európai Unió támogatásával, az Európai Szociális Alap társfinanszírozásával valósul meg. Az Európai Unió és a Magyar Állam által nyújtott.
A Sajtóinfo online kommunikációs szolgáltatásáról Batki Zsolt kommunikációs tanácsadó (ELTE BTK Kommunikáció Tanszék, Sajtóinfo szolgálat),,Marketing,
A PR eszközei. Az elmúlt évtizedben a csúcstechnológia három fontos területén, a számítástechnikában, a távközlésben és tömegkommunikációban végbement.
Keresőoptimalizálás Fizetett hirdetések a keresőkön Fizetett hirdetések tartalmi oldalakon Fizetett helyezések vagy regisztrációk Internetes hirdetések.
•online kommunikáció •branding, márkaépítés •kommunikációs stratégiák kitalálása, felépítése •Közösségi marketing •Szociális érzékenység, non-profit partnerek.
Pannon Helyi Termék Klaszter. A Pannon Helyi Termék Klasztert október 3-án hozta létre 13, a Nyugat-Dunántúli Régióban működő szervezet, közel egy.
INFOKOALÍCIÓ TÁMOP pályázat január 01. – június 30.
kiemelt projekt szolgáltatásainak bemutatása
7. A PR (Public Relations) tevékenység (Propaganda / Nyilvánosság)
Határtalan Európa? Projekt összefoglaló Alattyányi István Szabadka, Borderless EUR Zárókonferencia HUSRB/1002/222/159.
Kommunikáció a médiában figyelés és kiértékelés Előadó: IDS Communications Kft április.
Belső, külső PR, a PR eszközei, céljai
A Helyi LEADER Akciócsoportok szerepe a vidék turizmusában
„XXI. SZÁZADI KÖZOKTATÁS ( FEJLESZTÉS, KOORDINÁCIÓ )” TÁMOP / A pedagógus(tovább)képzés kérdései és lehetőségei az egész napos iskola-
A menedzsment tanácsadás egy tapasztalt ügyfél szemével November 17. Kapus István Senior Tanácsadó– Nestlé Hungária Kft. Üdvözöljük a világában!
Bemutatkozik a Premier Kommunikációs Iroda A kommunikáció világában minden nap egy új Premier!
Kommunikációs Főosztály
DPR kommunikáció alapelvei
Felszámolók Országos Egyesülete Balatonalmádi Szeptember 14.
Alternatív oktatási finanszírozási lehetőségek Beiskolázást (is) növelő marketing koncepciók és PR tevékenységek módszertana.
Civil programok kommunikációja, a CSR-hez való kapcsolódás lehetséges módjai Dr. Győri Zsuzsanna KÖVET Egyesület október 24.
dr. Földy Ferenc Operatív Program Kft február 23.
Célcsoport elérése – online támogatással Go East! – a ki nem használt lehetőségek birodalma.
„TEtt – program az áldozatokért és tettesekért”
Fővárosi Szabó Ervin Könyvtár
Közönségkapcsolat (public relations)
AZ ÚJ MAGYARORSZÁG VIDÉKFEJLESZTÉSI PROGRAM KOMMUNIKÁCIÓJA.
1,,Marketing, public relations és reklám az egészségügyben'' XII. Országos Konferencia Budapest - Hotel Platánus, február
„ Átszűrődő üzenetek'‘ Liliom programok Paplanos Péter PR Manager Lilly Hungária Kft.
A KOMMUNIKÁCIÓS MIX-STRATÉGIA ALAPJAI
Összefoglaló feladatsorok Fehér Zsolt. A public Relations Olyan kommunikációs tevékenység, melynek célja a vállalkozás és környezete közötti bizalom kiépítése.
Vállalati arculat.
DPR kiadványok tervezése, kivitelezése
Kérdések a második zh-hoz
BIZTONSÁGOS KARBANTARTÁS Helyszín, dátum Egészséges munkahelyek kampány
2010-ben AZ ÉV KÖNYVTÁRA Egyházi Könyvtárak Egyesülése szakmai továbbképzése Veszprém, június 26.
A helyi média, mint hatékony reklám felület – Fehérvár Médiacentrum
Web: Boros Áron ügyvezető OTP Hungaro-Projekt Kft. Félixfürdő, május 18. Egyszerűen a siker felé EU és üzlet.
A projekt az Európai Unió támogatásával, az Európai Szociális Alap társfinanszírozásával valósul meg. Az Európai Unió és a Magyar Állam által nyújtott.
Mezőföldi Híd Térségfejlesztő Egyesület. Új Magyarország Vidékfejlesztési Program III. tengely intézkedései 1. Mikrovállalkozások létrehozásának.
A közösségi agrármarketing lehetőségei a közösségi médiában
Bemutatkozik a Premier Kommunikációs Iroda A kommunikáció világában minden nap egy új Premier!

Adományozási kultúra az Európai Unióban Előadó: Dr. Talyigás Katalin.
Célzott partnergyűjtés (lead generation) IDG Magyarországi Médiaszolgáltató Kft Budapest, Madách Imre út Tel: (1) Médiaajánlat Új,
TÁMOP /09 Az önkéntesség elterjesztése Az elszámolhatóság feltételei.
Tegyünk Egészségünk Színvonaláért Alapítvány Civil vélemény Dr. Kovács Gabriella Igazgató, TESZ Alapítvány február.
Portfólió Horváth Violetta Marketing menedzser
Távközlési tanácsadás Egy lehetőség a költségcsökkentésre.
© Szöllősi és Társai Bt. Marketingkommunikáció a TISZK rendszerében.
BRAND KIALAKÍTÁSA A KÖNYVTÁRBAN
Gergely László Nemzeti Információs Infrastruktúra Fejlesztési Intézet
Hallgatói kommunikációs csatornák, a hallgatók mozgósításának eszközei a sportszervezésben Debrecen, szeptember 3.Készítette: Barota László.
Haszon rendezvények médiaajánlat éves, a gazdasági életben helytálló vezetők Az adott téma iránt érdeklődők szűk, de releváns üzleti döntéshozók.
Rólunk Cégnév: proACTIVE kommunikációs ügynökség Cím: 1056 Budapest Molnár u. 26. Tel./Fax: Alapítás éve: 2001.
-A vidékfejlesztési miniszter 11/2013. (III. 5.) VM rendelete az Európai Mezőgazdasági Vidékfejlesztési Alapból a LEADER térségek közötti együttműködés.
Vállalkozásmenedzsment I.
1 TÁMOP A-13/ A TÁMOP A-13/1 „Társadalmi partnerek kapacitásfejlesztése a Konvergencia Régióban” Pénzügyi tájékoztató
Aktuális pályázati lehetőségek Okos Jövő Innovációs Klaszter O KOS J ÖVŐ I NNOVÁCIÓS K LASZTER K LUBEST június 16. NOS Kft.
WKING PARTNERSÉG BEMUTATÓ. WKing Kereskedőház az Ön cége szolgálatában Tapasztalatunk: 10+ év e-commerce 20+ év kereskedelem 10+ év online marketing tapasztalat.
A magyarországi vállalatok rendezvényszervezési szokásai - üzleti körben végzett online piackutatás fő eredményei - Készítette: Nagy Péter Támogatóink.
Megjelentek az infokommunikációs pályázatok
A 99,4 SUNSHINE FM BEMUTATÁSA, FELÉPÍTÉSE
Haszon rendezvények médiaajánlat
2/18/2018 Marketingterv Név.
Nyilvánosság biztosítása a TIE projektben
Mai téma: Segédletek a projektmunkához Katona Norbert.
Előadás másolata:

Miért a Felis? Cégünk 2007-es megalapításakor az a felismerés vezérelt bennünket, hogy a vidéki, a kis- és közepes vállalatok, illetve a civil szervezek jó része kikerül a marketing- és kommunikációs tevékenységek, szolgáltatások látóköréből. Pedig ezekre a manapság már elengedhetetlen aktivitásokra nekik is szükségük van versenyképességük megőrzése, és növekedésük fenntartása érdekében.

Ám nem csupán a tanácsadó cégek, ügynökségek nem szentelnek rájuk elegendő figyelmet, érthető módon maguk a vállalatok és szervezetek is gyakran bizalmatlanok ezzel a területtel szemben, mivel úgy érzik, méreteik, bevételeik vagy épp tevékenységük alapján nem ők jelentik a célcsoportját. Mi bebizonyítjuk, hogy nincs igazuk! Mottónk: „ Ha egy szokásos dolgot szokatlanul jól csinálsz a világ felfigyel rád.” Miért a Felis?

Kiknek és kikért? A Felis Communications a vidéki vállalatok igényeire specializálódott, komplex PR és marketing szolgáltatásokat biztosító tanácsadó cég, amely az elérhető kommunikációs eszköztár teljes skáláját biztosítja ügyfelei számára, sajtómegjelenések generálásától kezdve, szóróanyagok, névjegykártyák, prospektusok gyártásán át a direkt- marketing levelek kiküldéséig vagy akár országos szintű reklámkampányok végrehajtásáig.

A Felis Communications-nek már-már védjegyévé vált az ügyfeleikkel fennálló mindennapos kapcsolattartás barátságos, közvetlen, családias jellege, amelynek során – megismerve ügyfelünk igényeit és működési környezetét – testreszabott, komplex stratégiai és akcióterveket állítunk össze és hajtunk végre. Emellett természetesen minden egyéb apróbb, a napi működéshez szükséges, a kommunikációhoz kapcsolódó feladatokkal is állunk partnereink rendelkezésére. Kiknek és kikért?

Mit és hogyan? PR tanácsadás és outsourcing Napjainkban még mindig lehet olyan céggel, cégvezetéssel találkozni, amely számára kérdés a PR mibenléte, annak szükségessége. Hallották, látták, hogy a versenytársak folytatnak ilyen jellegű tevékenységet, de nem igazán tudják, hogy saját vállalkozásukon belül hogyan is lássanak hozzá. Számukra nyújtunk segítséget, egészen az alapoktól (Mi a PR?, A PR feladatok mibenléte.stb.) a teljes PR eszközkészlet integrálásáig.

Szolgáltatások Sajtókommunikációs stratégia kialakítása és végrehajtása A sajtókommunikációs stratégia kialakítása során megtervezzük az adott időszak során használandó eszközök körét és alkalmazásuk módját, idejét. Sajtófigyelés, médiaanalízis A sajtófigyelés keretében előre meghatározott kulcsszavak alapján figyeljünk az online és a nyomtatott médiumokat, illetve a televíziós és rádiós adásokat. Az adott időszak végén az összegyűjtött adatokat elemezzük.

Szolgáltatások Sajtóközlemény készítése Az adott cég igényeinek megfelelően sajtólistát állítunk össze és ezt a címlistát folyamatosan karbantartjuk. A körültekintően megírt híreket továbbítjuk a média képviselőinek és telefonos utókövetéssel segítjük a minél szélesebb körű sajtónyilvánosság biztosítását. Kezeljük a sajtótól beérkező kéréseket, szükség esetén bevonva ügyfelet.

Szolgáltatások Sajtótájékoztató és egyéb rendezvények szervezése Sajtótájékoztató és sajtóbeszélgetés esetén megírjuk a sajtóközleményt és eljuttatjuk a megfelelő médiák részére. Összeállítjuk a meghívott személyek listáját, lefoglaljuk a helyszínt, partnereink segítségével intézzünk a cateringet, valamint elkészítjük a szükséges háttéranyagokat. Újságírói kapcsolattartás Biztosítjuk, hogy ügyfelünk bekerüljön a számára meghatározó sajtó összeállításokba, szakértőként interjút készítsenek vele a tevékenységi körére jellemző témában, valamint reagálunk a különböző médiumok megkereséseire és információval látjuk el a sajtó munkatársait.

Vállalati kommunikáció Egy sikeres vállalat esetében összehangolt kommunikációra van szükség. Ehhez elengedhetetlen a megfelelő stratégia és arculat kialakítása, amely a teljes külső és belső kommunikáció alapját jelenti. Vállaljuk teljes vállalati kommunikációs stratégiai és akciótervek megalkotását, bevezetését és e tervek teljes körű végrehajtását, megvalósítását a mindennapok során. Szolgáltatások

Marketing outsourcing Marketingkommunikációs stratégia kialakítása és végrehajtása A marketingkommunikációs stratégia kialakításakor minden lehetséges - akár ATL, akár BTL - eszközt felhasználunk és stratégia partnerünk, a Motiware Kft.-vel történő szoros együttműködéssel biztosítjuk a terv megvalósítását. Szolgáltatások

Marketing kampány tervezése és kivitelezése A marketingstratégiából kiindulva adatokkal alátámasztott promóciós, illetve marketing kampány tervet készítünk, melynek megvalósítását is vállaljuk. Megtervezzük a kampányok idő- és költségtervét, és lezárásaként elemezzük az elért eredményeket. Szolgáltatások

Produkció A hatékony kommunikáció fontos kiegészítő eszközei a különféle nyomdai termékek, mint például szórólapok, hirdetések, névjegyek vagy akár az ajándéktárgyak. Ezek tervezésében és kivitelezésében is segítséget nyújtunk. Megírjuk a honlapok, termékbemutatók szövegeit, a különféle cégbemutató anyagokat. Partnereink segítségével biztosítjuk ezek kivitelezését, nyomdai megvalósítását. Szolgáltatások

On-line A XXI. század legmeghatározóbb kommunikációs csatornája az internet, ezért minden magára valamit is adó vállalkozásnak, cégnek elérhetőnek kell lennie a világhálón. Ennek megvalósítását magasan képzett grafikusok és web fejlesztő kollégák segítségével biztosítjuk. Megtervezzük és megvalósítjuk az adott cég profiljához és arculatába illeszkedő honlapot. Szolgáltatások

A konkrét cég ismeret és annak igényeinek pontos meghatározása nélkül nehéz előre megbecsülni a várható költségek alakulását. Ennek ellenére következzen néhány összeg kedvcsinálónak: PR outsourcing Óradíj Ft-tól Akció díj Ft-tól Havi díj Ft-tól Éves díj Ft-tól Mi és mennyi? Arculati kézikönyv Ft-tól Kommunikációs terv Ft-tól

Kiegészítő tevékenységek anyagi vonzatai a teljesség igénye nélkül: Hirdetés tervezése Ft-tól Levélpapír tervezés + kivitelezés 16 Ft / db-tól Névjegykártya Ft-tól Banner Ft-tól Web oldal Ft-tól Logó tervezése Ft-tól

Elérhetőségek  1139 Budapest, Kartács u. 4.   Tápai RitaNagy Annamária media directoraccount director