Itt az ügyfél, hol az ügyfél?!? Dr. Szabó Kristóf Itt az ügyfél, hol az ügyfél?!? Dr. Szabó Kristóf - igazgató Raiffeisen Bank Zrt. Szeged – 2006. május.

Slides:



Advertisements
Hasonló előadás
Gazdálkodás illetve kaszálóhasználat Csíkban és Gyimesben – egy szociológiai kutatás tapasztalatai – Június 9.
Advertisements

Ákos FÜZI Energetika 2011.
Márkaépítés – Hitelesség
„Programok a gyermekszegénység ellen” Biztos Kezdet konferencián,
AEGONdirekt.hu Köszöntjük Önöket sajtótájékoztatónkon!
MasterCard - Év bankja 2010 Gauder Milán regionális igazgató MasterCard Europe.
A társadalmi tényezők hatása a tanulásra
Az egészségügy átalakítása közgazdász szemmel A tervezett reformok hatásai Skultéty László GKI-EKI Egészségügykutató Intézet Kft.
Több szerződés, lojális ügyfél Erdős Mihály elnök-vezérigazgató.
Értékesítés menedzsment Susányi Tamás V.:
A TERMÉKÉLETCIKLUS-KONCEPCIÓ
Új szelek a lakáshitelezésben? Merre tovább 2011-ben? Lakásvásár 2011 Árva András, CIB Bank lakossági üzletfejlesztési vezető Budapest, március 4.
Makrogazdasági és részvénypiaci kilátások
ÜGYFÉLAZONOSíTÁS, MINT A PÉNZÜGYI SZOLGÁLTATÁSOK KOCKÁZATI FAKTORA Szabó Kristóf Ügyfélazonosítás, mint a pénzügyi szolgáltatások kockázati faktora Szabó.
György István Ügyvezető igazgató Update software Magyarország Kft
 A legtöbb hazai bank alkalmazni fogja  Elengedhetetlen feltétel a megvalósítás  Scale Solutions  Stratégiailag fontos  Mérföldkő  Tudatos ggazdálkodás.
„LEHETŐSÉGEK, KIHÍVÁSOK” Lakitelek Népfőiskola január 25.
Agrár- és Vidékfejlesztési Operatív Program Budapest, február 9.
Internetes bankok piacformáló hatása
Avem încredere EU és üzlet határok nélkül román–magyar üzleti konferencia Egyszerűen a siker felé Befektetési és uniós tanácsadás Romániában Diósi László.
Értékesítési csatornák
GKI Zrt., A humántőke kezelése a kétszázaknál Budapest, október 10. A hazai tudástőke megtartatása FIGYELŐ TOP200 Konferencia Dr. Adler.
A Microsoft Windows Vista gazdasági hatásai Lehetőségek az ökoszisztéma számára Microsoft Innovációs Nap november 27. Komáromi Zoltán Ügyvezető igazgató.
MagNet Magyar Közösségi Bank Magyarország első újbankja Homolka Éva Piac & Profit konferencia „Pénz,de honnan? Pénzszerzés és pénzgazdálkodás”
MagNet Magyar Közösségi Bank Magyarország első újbankja „Túlélés és fejlődés a közösség részeként” Dakó Andrea Piac & Profit konferencia.
E-beszerzés Bravo csoport.
Közszolgáltatás-szervezés és regionalizmus Budapest térségében Készítette: dr. Kovács Róbert Magyar Regionális Tudományi Társaság.
A SuperShop kártya sikere – mitől jó egy jó kártya? Nemcsics Róbert
Piacelemzés - CRM beruházások alakulása
Ciklus és trend a magyar gazdaságban,
CRM: fejlesztés avagy fejlődés. Dr
Banki termékek értékesítése elektronikus csatornákon keresztül Dr
Zökkenő a pályán? A makrogazdasági kiigazítás és a bankszektor fejlődése XIV. Vezérigazgatói Találkozó november Dr. Urbán László, vezérigazgató-helyettes.
A szolgáltatói jelleg erősítése a postai szakképzésben Rosta Péter.
Kontrolling házi dolgozat
Szervezeti formák Dr. Ternovszky Ferenc: Nemzetközi menedzsment európai szemmel BGF - Külkereskedelmi Főiskolai Kar Vállalkozások és Emberi Erőforrás.
MNB felügyeleti integráció
A bankok átalakulása Szabó Kristóf, főosztályvezető Multi-channel Management Raiffeisen Bank Rt. VIII.Országos Neumann Kongresszus - Budapest 2003 október.
GKI Zrt., Öngólok után – kell egy gazdaságpolitika Szeged, október 1. Dr. Vértes András elnök GKI Gazdaságkutató Zrt.
szakmérnök hallgatók számára
Bankolás az [origo] szemszögéből
Member of HVB Group HVB Bank Internet Banking szolgáltatás Komócsi Sándor Dr. Vinnai Balázs HVB Bank Hungary Rt. A fejlődés útja, technikai,
Internetes bankok piacformáló hatása
1 Jelentés a pénzügyi stabilitásról április.
Web: Boros Áron ügyvezető OTP Hungaro-Projekt Kft. Félixfürdő, május 18. Egyszerűen a siker felé EU és üzlet.
Máth András, Ringier tanácsadó – OAG Szakmai Nap Marketing és kutatás hogyan segíthet a kutatás.
Pénzügykutató Zrt. és az UniCredit Bank Hungary Zrt. közös konferenciája Lehetséges-e Nyugdíjrendszer Reformja? Borza Gábor ING Stabilitás Pénztárszövetség.
1 Gyarapodó Köztársaság Növekvő gazdaság – csökkenő adók február 2.
OTP portál e-volúciója: iCRM = ügyfélre szabott kiszolgálás Joós István üzletfejlesztési igazgató.
? ? ? ? ? Molnár Ferenc Milyen a jó informatikai háttér az ügyfélkezeléshez, ügyfél- információhoz? A jó CRM nélkülözhetetlen.
Exkluzív számla termékbemutató az OVB részére
Esettanulmány: INVIA.HU Utazás Kiállítás
Szalay Kitti Balogh Gergely Nagy Viktor
KÜLGAZDASÁGI ÉS KÜLÜGYMINISZTÉRIUM A külgazdasági kormányzat fókuszában a magyar-kínai gazdasági kapcsolatok erősítése, a kkv-k piacra jutásának segítése.
Mítosz vagy valóság? Közműdíj-fizetés mobilról. 2 / Turny Ákos - Közműdíj-fizetés mobilon / 4/1/2015 Dinamikus fejlődés minden területen 1998 – 1999Az.
2004. október 4.1 A program lebonyolítása menedzsment szempontból Lakner Judit programvezető ESZA Kht.
III. További finanszírozási alternatívák
DIGITÁLIS KOMMUNIKÁCIÓ ÜGYFÉLSZEMMEL
Integrált kommunikációról Mezriczky László. Hitelválság.
Budapest, Elmúlt-e a CRM láz? FARKAS TIBOR
Vásárlókat vagy rajongókat szeretnél? Zemplén Zsófia / Nuskin Enterprises.
GfK Pénzügyi KutatásokPénzügyi tudatosság Mennyire tudatos a magyar lakosság pénzügyekben? 2010/10/14 Bacher János – ügyfélkapcsolati igazgató.
Bemutatkozik a rEVOLUTION Software A Budapesti Értéktőzsde sajtótájékoztatója április 22. Bódog Norbert ügyvezető igazgató előadása előadása.
Viselkedés alapú kockázatkezelés a pénzintézeti csalások megelőzésében Weissmüller Gábor Magyar Bankszövetség, Csalás Elleni Minkacsoport vezetője
Copyright © Billbarter Hungaria Zrt. Megoldás a lánc és körbetartozás problémáira, forrásnyújtása vállalkozásoknak, üzleti kockázataik csökkentésére!
Dr. Beck György Compaq Computer Mo. Kft. Vezérigazgató
Integrált ügyfél-kommunikáció a weben
Az ügyfél legyen lojális hozzánk, vagy mi legyünk az ügyfélhez?
Hogyan lesz jövő-biztos az OTP Bank?
OTP Bank A legjobb pénzügyi szolgáltató vállalkozásának Kiss László
Előadás másolata:

Itt az ügyfél, hol az ügyfél?!? Dr. Szabó Kristóf Itt az ügyfél, hol az ügyfél?!? Dr. Szabó Kristóf - igazgató Raiffeisen Bank Zrt. Szeged – május 11.

Itt az ügyfél, hol az ügyfél?!? Dr. Szabó Kristóf Figyeld a kezemet…!

Itt az ügyfél, hol az ügyfél?!? Dr. Szabó Kristóf Ügyfélszokások alakulása Csatorna használat → funcionális optimalizáció! 2000*2002*2004 Fiók GSM banking Internetbanking Call Center 2000*2002* Fiók GSM banking Internetbanking Call Center Tranzakciók megoszlása a csatornák között Forrás: GKI

Itt az ügyfél, hol az ügyfél?!? Dr. Szabó Kristóf Magyarország népesség eloszlása Városi és falusi népesség aránya BudapestVidéki városKözség ,8%26,4%54,8% ,2%34,4%46,4% ,4%42,4%38,2%

Itt az ügyfél, hol az ügyfél?!? Dr. Szabó Kristóf Tézis I. Az értékesítési módozatok fióki illetve alternatív értékesítésként való elkülönült kezelése napjainkban már nem értelmezhető.

Itt az ügyfél, hol az ügyfél?!? Dr. Szabó Kristóf Hatékony tőkeallokáció?!

Itt az ügyfél, hol az ügyfél?!? Dr. Szabó Kristóf Minőségi kiszolgálás … de hol? Forrás: Competing with Superior Service, Deloitte & Touche Alacsony szinvonalú szolgáltatás45%23% 15% 13% 5% Személyes figyelem hiánya Jobb termékskála Ár Egyéb 1. Ügyfél megszerzése 2. Ügyfél megtartása 3.Ügyfélkapcsolat erősítése...és amire ezért figyelnünk kell Ügyfél fókusz Termék fókusz

Itt az ügyfél, hol az ügyfél?!? Dr. Szabó Kristóf Tézis II. A multi-opcionális ügyfélkiszolgálás átalakítja a pénzintézetek értékesítését: az ügyfelek az egyszerű pénzügyi termékeket egyértelműen szolgáltatásokként kezelik. A termékek/szolgáltatások attraktivitása és kényelme mellett a pénzintézet által képviselt stabilitás értéke (brand) egyre csökkenő fontosságúvá válik. Ily módon az ügyféllojalitás fokozatosan csökken.

Itt az ügyfél, hol az ügyfél?!? Dr. Szabó Kristóf Bizakodó ügyfél közepes ROE Lojális ügyfél magas ROE “Szakértõ“ ügyfél alacsony ROE Kötõdés nélküli ügyfél 0% < ROE Alacsony Csatornahasználat Magas Magas Profit Alacsony Optimális migráció Elvesztési út Fogd az ügyfél kezét!

Itt az ügyfél, hol az ügyfél?!? Dr. Szabó Kristóf

Itt az ügyfél, hol az ügyfél?!? Dr. Szabó Kristóf Köszönöm a figyelmüket!