…a változások csak akkor következnek be, amikor valami olyat teszünk, ami abszolút nem illik bele az általunk megszokott világba.” (Coelho)

Slides:



Advertisements
Hasonló előadás
Uniós fejlesztések a köznevelésben - A pedagógiai- szakmai ellenőrzés rendszere
Advertisements

Óraregisztrálási modul
TTK 2008 akkreditációs tájékoztató Jedlik Oktatási Stúdió.
Készítette: Végh Nóra Nemzetközi referens, az EPSA 2013 hazai projektkoordinátora Nemzeti Közszolgálati Egyetem.
Munka-magánélet egyensúlya- a vállalkozás, mint lehetséges megoldás
Uniós fejlesztések a köznevelésben - A pedagógiai- szakmai ellenőrzés rendszere
Önkéntes menedzsment Előzmények Toborzás Szűrés, kiválasztás
Moduláris rendszerű vezetőképzés profiknak
A Szociális Ágazati Portál (SZÁP)
Tanácsadási szolgáltatások „ A jövő önkormányzatának alapja Pusztamonostoron – ÁROP-1.A.2/A számú forrás felhasználásával” projektben Bíró Gabriella.
Újfajta tanulási módszerek alkalmazása a felnőttképzési konzulens képzésnél Nyíregyháza, március 18.
„Megváltozott világ?!” TÁMOP /1-2F projekt Dr. Ádám Szilvia.
TÁMOP /A
Köszönjük az első mérésben való együttműködésüket!
TÁMOP / „Munkába lépés” A projekt az Európai Unió támogatásával, az Európai Szociális Alap társfinanszírozásával valósul meg. TÁMOP.
NCA - Önkéntes projektek tervezése és megvalósítása
A tanácsadói tevékenység koordinálása Páll Viktória Ec-Pec Alapítvány.
Projekt adatai INFOTÁRS TÁMOP /A/2./0011 Az ELTE TáTK és IK közös projektje Támogatás: Projektidőszak: –
A TÁRSADALMI KOHÉZIÓT ERŐSÍTŐ BŰNMEGELŐZÉSI ÉS REINTEGRÁCIÓS PROGRAMOK MÓDSZERTANI MEGALAPOZÁSA” TÁMOP / kiemelt projekt Elítéltek többszakaszos,
A társadalmi kohéziót erősítő bűnmegelőzési és reintegrációs programok módszertani megalapozása-kiemelt projekt (TÁMOP 5.6.2/10-1),
A TÁRSADALMI KOHÉZIÓT ERŐSÍTŐ BŰNMEGELŐZÉSI ÉS REINTEGRÁCIÓS PROGRAMOK MÓDSZERTANI MEGALAPOZÁSA” TÁMOP / kiemelt projekt Elítéltek többszakaszos,
A társadalmi kohéziót erősítő bűnmegelőzési és reintegrációs programok módszertani megalapozása-kiemelt projekt (TÁMOP 5.6.2/10-1),
Szervezetfejlesztés Töviskes Imre.
Pályaorientáció ÁMK Báta Hunyadi János Általános Iskola
EGYEKÉRT EGYESÜLET FÓRUMA
Szaktanácsadás szerepe az óvodák pedagógiai munkájában
SZAKDOLGOZAT CÍME szakdolgozat
Az országos pedagógiai-szakmai ellenőrzés,
„A pedagógusképzés tartalmi és szerkezeti fejlesztése” című projekt eredményeinek disszeminációja a Kecskeméti Főiskola Tanítóképző Főiskolai Karának oktatói.
Igénymérés a 2010/2011-es tanévben Beszámoló Összeállította: Fülöp Lászlóné Minőségirányítási vezető.
Resztoratív eljárások bevezetésének lehetőségei a pártfogó felügyelői munkában “A harmonikus szabad életért” Közösségi Szolgáltatások Alapítványa Negrea.
HUMAN TISZK Pr, marketing munkacsoport Beszámoló 2009 HUMÁN TISZK TÁMOP /1-2F
XXX, Uddannelsesafdelingen, Århus Universitetshospital, Risskov Egy képzés a tanulásért Conference
Farkas Katalin – Vilmányi Márton június 15.
Mentorhálózat a A-11/1 pályázatban A-11/1 „Bentlakásos intézmények kiváltása” Információs nap Budapest, március 1.
Szentkatolnay Miklós A mentorhálózat működése – aktuális helyzetkép és a lehetséges jövő I. Országos Mentortalálkozó Budapest, október 3.
TAMOP-2.2.3/B-09/ Nyomonkövetési munkacsoport.
A projekt az Európai Unió támogatásával, az Európai Szociális Alap társfinanszírozásával valósul meg. Az Európai Unió és a Magyar Állam által nyújtott.
Kis- és középvállalkozások versenyképességének támogatása,klaszter együttműködéseken keresztül Bihor-, Hajdú-Bihar és Szabolcs-Szatmár-Bereg megyékben.
TÁMOP / „Munkába lépés” A projekt az Európai Unió támogatásával, az Európai Szociális Alap társfinanszírozásával valósul meg. TÁMOP.
Tanulási útmutató Tanulási Útmutató Az Észak-magyarországi Regionális Távoktatási Központ által a TÁVHÁLÓ projektben kifejlesztett e-learning környezethez.
Nyugat-magyarországi Egyetem Benedek Elek Pedagógiai Kar
Tanulási – Vizsgázási Útmutató
A projekt ütemterve november 10-től. A terv, hogy 3-4 hét alatt lebonyolítani a kerekasztal beszélgetéseket az alábbi dátumokkal: 1. kerekasztal:
A felvételi eljárás elemei
MELEGSÉG ÉS MEGISMERÉS – EGY INNOVATÍV, ÉRZÉKENYÍTŐ ISKOLAI PROGRAM TOVÁBBFEJLESZTÉSE PROJEKTAZONOSÍTÓ : NCTA M1.
Önkormányzatok tájékoztatása ÖNKORMÁNYZATI OKTATÁSOK
Szén-dioxid nyomozók: energia-tudatosság projekt 8-14 éves diákok számára.
„Walls talk” projekt „Walls talk” projekt Katedra Gimnázium,
Önkormányzati ASP központ felállítása projekt Önkormányzatok tájékoztatása ÖNKORMÁNYZATI OKTATÁSOK BM információs nap
Pedagógusképzés támogatása TÁMOP-3.1.5/ A TANTÁRGYGONDOZÓ ÉS A SZERVEZETI SZINTŰ SZAKTANÁCSADÁS KÉZY ÁGNES TÉMAVEZETŐ TÁMOP
TÁM-PONT A TESSÉK! Közhasznú Egyesület és a Törökbálinti Kórház mentálhigiénés segítő programja egészségügyi dolgozók számára.
Ha még nem regisztrált korábban oldalunkon, kérjük válassza a regisztráció gombot.
TÁMOP A-14/ „Komplex intézményi mozgásprogramok és kapcsolódó egészségfejlesztési alprogramok megvalósítása az általános iskolákban, többcélú.
„Önértékelés, ahogyan mi tervezzük” NPK Tanfelügyeleti és minősítő szakértői tagozat.
1/38 Elkötelezettség a Kiválóságért /38 Elkötelezettség a Kiválóságért A Kiválóság európai elismerési szintjei Elismerés a Kiválóságért 300 pont.
Az általános iskolából kilépő SNI tanulók pályaválasztását segítő ÁTVEZETÉSI terv Jálics Ernő Közoktatási Intézmény Kadarkút Mecsárné Jády Geraldine.
Kistérségi gyerekesély programok támogatása MTA Gyerekprogram.
Kezdd újra, vár a világ! „A sok tudomány mit sem ér, ha nincs kalács, vagy legalább kenyér.” (XV. századi ismeretlen szerző)
Iskolai nevezési és monitoring rendszer
A kommunikációs műhely munkájának bemutatása
SZÖM II. Fejlesztési szint folyamata 5.1. előadás
AZ IKSZ 50 ÓRÁJÁNAK INTÉZMÉNYI SZINTŰ TERVEZÉSE
Az adatforrásokról és aktualizálási rendjéről
Fenntarthatóság – eredmények hasznosulása 6.2. előadás
2018/2019 tanév.
Králik Tibor igazgató, minőségfejlesztési szakértő
A kérdőív mint az önértékelés egyik eszköze
Szegedi Tudományegyetem
Agrárinformatikai ismeretek oktatása az agrár-szakképzésben
Előadás másolata:

…a változások csak akkor következnek be, amikor valami olyat teszünk, ami abszolút nem illik bele az általunk megszokott világba.” (Coelho)

Változás Tények (iskola összevonás, új környezet) Tantestület (új kollégák) Megváltozott elvárások, munkafeltételek Ellentmondásos érzések

Célunk A változási folyamat támogatása Érzelmek kezelése, tudatosítása Közös pontok feltérképezése Önfejlesztés és önirányítás megalapozása

A PROJEKT Diagnózis Belső munkatársak meghívása, fejlesztése Közös munkamódok kialakítása Fejlesztési pontok meghatározása Képzés, fejlesztés

CÉL: az aktuális szervezeti állapot felmérése, a fejlesztendő pontok meghatározása LÉPÉSEK: Szociometria (papíralapú kérdőív) határidő: 2011.augusztus 5. Elégedettség felmérés (on-line) határidő: augusztus 31. Vezetői műhely (workshop) időpont: 2011.szeptember második fele DIAGNÓZIS

CÉL: stabilitás és változás egyensúlyozása, a stabilitás területeinek meghatározása, továbblépési lehetőségek kialakítása LÉPÉSEK: Meghívás – fő (önkéntes jelentkezés aug. 10.-ig, szociometria) Tájékoztatás (személyes beszélgetés a jelentkezőkkel) Képzés (3 napos tréning) A BELSŐ CSAPAT

TARTALMA : 1. nap: motiváció, bevonás, érzelmek, ellenállás, változáskezelés 2. nap: problématerületek vagy megőrzendő funkciók összegyűjtése 3. nap: workshop technika elsajátítása KÉPZÉS Időpontja: augusztus

CÉL: a közös erősségek és fejlesztendő területek meghatározása, akciótervek kialakítása, a megvalósítás első lépései LÉPÉSEK: Minden belső munkatárs 2 workshop-ot tart (facilitátor, megfigyelő) résztvevővel Két alkalommal szupervízió, összegzés A BELSŐ PROJEKT CSAPAT ÖNÁLLÓ MUNKÁJA (2011 szeptember- december)

Az eddigi források (kérdőívek, workshop-ok) alapján fejlesztési pontokat, további lehetséges projektlépéseket határozunk meg Képzések, tréningek, további aktivitások Minta projektté válhatunk FEJLESZTÉSI PONTOK ÉS JÖVŐ…

Kérdések…

1.lépés: /forprofitwww.egyensulya.hu 2. lépés: BELÉPÉS menüpontban bejelentkezés Felhasználónév: Hajdúnánás Jelszó: emka 3. lépés: bal oldali menüsoron a tesztek pontra kattintva a felsorolt kérdőívek közül a pedagógus elégedettség és az iskolai szervezeti diagnózis kérdőívek kitöltése ON-LINE KÉRDŐÍVHEZ SZÜKSÉGES ADATOK

E gyensúly M entálhigiénés K onzultációs A lapítvány honlapja: Képviselő: Almádi Krisztina 06/ A honlapon található fórum (regisztráció) Iskola honlapja ELÉRHETŐSÉGEINK