Bári I. A tervezés és a folyamatok újraszabályozása
Már csak az utakon röpködnek az emberi húsok Észak-Amerikában és Európában közel halálos baleset történik évente EU-s cél is a balesetek számának csökkentése. Közlekedési kultúra nem választható el az általános kultúrától
A stratégiai tervezés fontosságáról Aki nem tervez a sikertelenséget tervezi meg Autósiskolák Érdekképviseletek Hatóság Szerepzavarok, hatalmi játszmák Jövőkép küldetés függetlenül a politikai változóktól
A reengineering fontosságáról Folyamatokat újra kell fogalmazni Marketing folyamatokat, célt Oktatásmódszertant Ügyfél- tanuló kezelést Közös szakmai szótár kialakítása Marketing nem a termékek, hanem az érzetek csatája
Projekt tervek elkészítése Autósiskolánként, autóiskola menedzserek képzése Érdekképviseletek céljai, projekt terv Hatósági célok Kompetenciák megfogalmazása Szakmai célok megfogalmazása
Tanuló szervezeteké a jövő Komoly a technikain kívül szociális kultúrával és intelligenciával rendelkező közlekedőkre van szükség. Önismeret, jármű ismerete Nemcsak oktatni, tanulni is az oktatást Szakoktatók kreditpontrendszerét működtetni
Teendők A technika fejlődik, egy BMW egy jobb teherautó árának fele már hardver szoftver, ezt kezelni tudni kell. Intelligens járművek. Az oktatás érje utol a technikai fejlődést Ezt projekt tervekben megtervezni Mesterképzés
Marketing háborút kell indítani a kulturált közlekedésért Európának a világnak komoly eredményei előnyei származnak a közlekedés fejlettségéből, de komoly gondja is lesz a közlekedés. Műszaki haladás megelőzte az átlagos szürke állományt. Az EGGYÜTTMŰKÖDÉST mint a túlélés, tovább élés lehetőségét oktatni, és pozícionálni az emberi fejekben a közlekedési szakmák oktatása során
Elébe menni a jövő követelményinek Kompetenciákat két éven belül meghatározni a kategóriás képzésben bevezetni. Célok, stratégiai célok kellenek a közlekedési szakemberképzésnek Fontos a proaktív gondolkodás, a vezetettség
Képzések Hatóságnak Felsőfokú képzésének Szakoktató, autósiskola menedzser Autósiskolai képzésnek kredithez kötöttek Kreditpontos képzések. Kategóriás képzés Kompetenciák meghatározása Szakmai identitás, nem a hátrányos helyzetűek szakmája Munkáltatók, pályázatot kiírók igényei szerin
Vizsgáztatás Vizsgáztatás „M” „A”, „B”maximum 4 órában Tanára, szülője engedje ki az utakra C D E 4 órában logisztikus, rendőr szállítmányozó, aki „olyat nem fog kiengedni az utakra”.
Szaktanfolyami képzések Szaktanfolyami képzésnek. ADR GKI TIR Vizsga: 4 órában kamara bevonásával kompetenciák felmérése
Utánképzés Utánképzés. Művelőit Felsőfokon kell képezni, minimum egy éves terapeuta képzés keretében.
Taktikai rövidtávú teendők Hobby és úrvezető képzés tréningjelleggel, öt évente magatartás formálás pályázható pénzekből. Csúszós tréning. Biztosítóknál jutalom pont. Magas kategóriák szakmai tanfolyamok hivatásos sofőrök középfokú végzettséggel, vagy képzéssel. Középiskolában kettő év, szakképzésben 600 óra. Szakoktató képzés - felsőfokú. Kettő év. Autósiskola menedzser felsőfokú min. egy év. Után képzési foglakozás vezetők felsőfokú terapeuták. Gyalogos kerékpáros gyermek évente egy közlekedésbiztonsági nap a formális oktatásban Kerékpárosnak igazolvány amit az iskolaigazgató és a szülő ír alá, rendőr, hatóság ellenőriz. Kreditpontrendszer a szakoktatónak, amit az autósiskolák szerveznek. NKH, OBB, Kamara, Autósiskolák, ISO Akkreditáció Stratégiai tervezés formálisan is bevezetni, oktatni. tv. erejével.