Miben mások? A fiatalok internetezési szokásai

Slides:



Advertisements
Hasonló előadás
Az internetezők véleménye a magyarországi vállalatok ügyfélkezeléséről. Az Infoteka Kft. – a Sugar CRM partnerje - magyarországi képviseletének megbízásából.
Advertisements

„Az utóbbi évek tapasztalatai azt bizonyítják, hogy minél nagyobb egy online hirdetés, annál hatékonyabb.” „…a banner mérete jelentõsen befolyásolja az.
[fre ]. Internetezők – internethasználat alakulása, Megj.: rendszeres olvasó = rendszeres olvasója bármelyik laptematikának Forrás: Szonda.
GfK Custom ResearchTalpra, magyar! Bacher János2010/03/03 Talpra, magyar! Számokban a sport fogyasztásról Bacher János GfK Hungária.
Visitor Media Research 2010/2 Visitor Media Research 2001 – 2002 – 2003 – 2004 – 2005 – 2006 – 2007 – 2008 – 2009 – Médiakutatás az interneten –
Visitor Media Research 2009/2 Visitor Media Research 2001 – 2002 – 2003 – 2004 – 2005 – 2006 – Médiakutatás az interneten – KUTATÁSI.
Fehér Péter PhD Edutus Főiskola Budapest
Az InfoRádió 95.8 hallgatottságának alakulása május, országos és budapesti hallgatottság -
Kétharmad, háromnegyed, négyötöd: mindenki olvas újságot
Kereső program használata Készítette: Berger Nikolett
Mit csinál és mit nem csinál a magyar internetező online?
FIATALOK AKTIVITÁSA KÖZÖSSÉGFORMÁLÓ TEVÉKENYSÉGEKBEN
Visitor Media Research 2007/1 Visitor Media Research 2001 – 2002 – 2003 – 2004 – 2005 – Médiakutatás az interneten – KUTATÁSI TÁJÉKOZTATÓ.
NEKIK MÁR CSAK GYEREKJÁTÉK Felmérés az internetező gyerekekről A Piackutatás Napja május 5.
Internetezők az elektronikus kormányzatról és az Európai Unióról április 3. II. online média mobil- kommunikáció autók, márkák, vásárlás idegenforgalom,
Élethosszig tartó tanulás a jobb közérzet érdekében
Keresőmarketing Nap 2007 A keresés mindent visz? Avagy a keresés szerepe a mindennapokban… Darvas Péter Szonda Ipsos.
Visitor Media Research 2011/1 Visitor Media Research 2001 – 2002 – 2003 – 2004 – 2005 – 2006 – 2007 – 2008 – 2009 – 2010 – Médiakutatás az interneten.
Our Mobile Planet: Magyarország
Genertel sajtótájékoztató – az NRC kutatási adatai június 9.
A Privátbankár portál tartalma •Online gazdasági hírszolgáltatás témakörökre bontva – főbb rovatok: –Befektetési hírek –Bank rovat –Biztosítási tudnivalók.
Internet magyarul? Széphalom, 2009 okt.2. Internetezés és nyelvhasználat A magyar nyelvű tartalmakon kívül milyen tartalmakat használ az interneten? (internetezők.
1 A fiatalok művelődési szokásai. 2 A vizsgált korosztály korévenként, 2000-ben és 2004-ben (fő)
?. Forrás: gemius/Ipsos Audience – szeptember.
NIVEA For Men Mobil internet kampány Gábos Anna, NIVEA FOR MEN – a NIVEA férfias oldala…
A dunaújvárosi fiatalok szabadidő eltöltési szokásai
GfK Hungária-Szonda Ipsos Internet Audience Research IV. negyedév időszakban végzett felmérés alapján készült A Magyar Online (Hajdú Online – Szabolcs.
Bemutatkozik a G-portál. Tartalom I. Elérés, népszerű tartalmak 1. G-Portál: a legnagyobb látogatottságú tárhely szolgáltató (havi látogatószámok éves.
Játék és reklám TNS Hoffmann.
Visitor Media Research Médiakutatás az interneten – KUTATÁSI TÁJÉKOZTATÓ Visitor Media Research 2001 – 2002 – 2003 –
10 állítás a gyerekek internethasználatáról
Célcsoport elérése – online támogatással Go East! – a ki nem használt lehetőségek birodalma.
A tételek eljuttatása az iskolákba
Az online marketing kommunikáció hatékonyságának mérhetősége és jelenlegi helyzete április 24. Összegzés Jelenlegi helyzet Hatékonyság Mérési lehetőségek.
1. IS2PRI2 02/96 B.Könyv SIKER A KÖNYVELÉSHEZ. 2. IS2PRI2 02/96 Mi a B.Könyv KönyvelésMérlegEredményAdóAnalitikaForintDevizaKönyvelésMérlegEredményAdóAnalitikaForintDeviza.
A legjobb és legolcsóbb hirdetési lehetőségeket az interneten találjuk. Rengeteg ingyenes hirdetési oldal van, s ha otthon rendelkezünk internetkapcsolattal,
DRAGON BALL GT dbzgtlink féle változat! Illesztett, ráégetett, sárga felirattal! Japan és Angol Navigáláshoz használd a bal oldali léptető elemeket ! Verzio.
K&H trambulin tapasztalatok
Közösségi weboldalak és az alumni szervezetek DPR Szakmai Klub I. Hain Ferenc - DPR Szakmai Klub http./
Tiltják? Tűrik? Támogatják? Hogyan viszonyulnak a szülők gyermekük internethasználatához?
Digitális világ – interaktív táblán
Veszélyes webes világ? Aggódnak-e a szülők gyermekük internethasználata miatt?
László Miklós Legutolsó dolog, amit megtudsz egy könyv írása közben az, hogy mivel kellett volna kezdened v 1.0 A kutatási sorozat a múlt és jelen kontextusában.
A webshopok vásárlóközönsége A diavetítés Kurucz Imre Internet Hungary 2009 konferencián tartott előadásának segédanyaga. A diákon az adatok bázisai nem.
szakmérnök hallgatók számára
Logikai szita Izsó Tímea 9.B.
Szülői értekezlet Kurucz Imre NRC Piackutató Online közösségek a gyermeknevelés szolgálatában.
A helyi média, mint hatékony reklám felület – Fehérvár Médiacentrum
18-39 évesek elérése. Internetezők – internethasználat alakulása, Megj.: rendszeres olvasó = rendszeres olvasója bármelyik laptematikának Forrás:
2008 február 26.1 Szonda Ipsos-GfK Hungária országos rádióhallgatottsági mérés 2008 január ● Módszertan Módszertan ● 15+ célcsoport  15+ célcsoport 
A klinikai transzfúziós tevékenység Ápolás szakmai ellenőrzése
Az InfoRádió 95.8 hallgatottságának alakulása december, országos és budapesti hallgatottság -
Az inforadio.hu hírportál látogatottsági adatai Medián – Webaudit
Visitor Media Research 2008/1 Visitor Media Research 2001 – 2002 – 2003 – 2004 – 2005 – 2006 – Médiakutatás az interneten – KUTATÁSI TÁJÉKOZTATÓ.
Nyitott Kapuk 2010 Beiskolázási kérdőívek értékelése.
Az InfoRádió 95.8 hallgatottságának alakulása február, országos és budapesti hallgatottság -
1. Melyik jármű haladhat tovább elsőként az ábrán látható forgalmi helyzetben? a) A "V" jelű villamos. b) Az "M" jelű munkagép. c) Az "R" jelű rendőrségi.
Az olvasó hallgató Olvasásszociológiai felmérés a Debreceni Egyetemen Németh Nóra Veronika Debreceni Egyetem ONK 2010.
Rádiós hallgatottsági kutatás május - július Forrás: TNS Hoffmann – Mediameter, május - július.
Lap.hu oldalak dinamizálása Lap.hu találkozó – május 14.
Social Media 2015-ben, üzleti szemmel - avagy merre tart a közösségépítő világ? Kulcsár István Róbert 1.
Tudományos kommunikáció az interneten május 8. Simon Tamás [origo] Tudomány rovat.
1 Az igazság ideát van? Montskó Éva, mtv. 2 Célcsoport Az alábbi célcsoportokra vonatkozóan mutatjuk be az adatokat: 4-12 évesek,1.
A digitális reklám eszközei 1.
A keresőmarketing szerepe és lehetőségei a könyvpiacon Sziebig Péter ügyvezető Klikkmánia - keresőmarketing ügynökség április 15.
Fanta TrendRiport: Kultúra ‐ és médiafogyasztási szokások a fiatalok ko ̈ rében Hogyan beszéljen egy márka a tinédzserekhez? Kreatív konferencia.
– Letölthető változat –
Online médiafogyasztási trendek
VMR.cool 2009 – Felmérés az internetező fiatalokról
A tévés főműsoridő a célkeresztben Látogatottsági adatok után már nézettségi adatok?! Mester Sándor [origo] értékesítési igazgató T-Online Magyarország.
Előadás másolata:

Miben mások? A fiatalok internetezési szokásai A honlapod a holnapod workshop 2008. december 3. Kurucz Imre NRC Piackutató

Öt fiatalból csupán egy nem internetezik A másfél millió 15-25 éves 79 százaléka, tehát közel 1,2 millió fő használja az internetet a legalább havonta internetezők aránya a TNS-NRC InterBus kutatás 2008/1 féléves adatai alapján A honlapod a holnapod workshop - Az NRC adatai a fiatal internetezőkről

Fiatalos online tevékenységek: játék, MSN, videófeltöltés Az egyes online tevékenységeket legalább alkalmanként végzők aránya A 25 évnél idősebb internetezők csupán 44%-a játszik az interneten, 52%-a hallgat rádiót online, 50%-a telefonál MSN-en, Skype-on, 11%-a tölt fel videókat de 40%-a online bankol a legalább hetente internetező 15-25 évesek körében az NRC-TNS VMR2008/1 alapján A honlapod a holnapod workshop - Az NRC adatai a fiatal internetezőkről

A fiatalok többsége nyitott a hirdetésekre Egyes hirdetési formák hatékonysága A 15-25 éves internetezők 10 százaléka vásárolt már banner hatására a legalább hetente internetező 15-25 évesek körében az NRC-TNS VMR2008/1 alapján A honlapod a holnapod workshop - Az NRC adatai a fiatal internetezőkről

A Google a legtipikusabb kezdőoldal Mit állított be kezdőoldalnak? A fiatalok 13 százalékának nincs kezdőoldala. a legalább hetente internetező 15-69 évesek körében az NRC-TNS VMR2008/1 alapján A honlapod a holnapod workshop - Az NRC adatai a fiatal internetezőkről

A fiatal férfiakat a számítástechnikai, a nőket a női oldalakon kell keresni TOP10 honlap havi látogatószám és affinitás* alapján – fiatal férfiak vs. fiatal nők Google 92% YouTube 85% iWiW 83% Freemail 59% MyVip 51% Origo 47% Gmail 47% Startlap 46% Index 41% Videa 39% iWiW 94% Google 92% YouTube 72% Freemail 71% Startlap 59% MyVip 56% MSN 45% Barátikör 42% Citromail 38% Gmail 35% PCDome 296 Gamekapocs 263 Gamestar 250 SG.hu 217 MySpace 202 Prohardver 199 HWSW 175 Mobilarena 168 Chat.hu 166 Blog.hu 154 Femina 204 NLCafé 201 Nana 188 Harmonet 180 Astronet 167 Mindmegette 166 Házipatika 155 Teveclub 143 Zene.hu 141 Érettségiző 139 *az affinitási bázisa a legalább hetente internetező 15-69 évesek - listán csak a célcsoportban legalább 10%-os havi eléréssel rendelkező honlapok szerepelnek legalább hetente internetező 15-25 éveke körében a TNS-NRC VMR2008/1 alapján A honlapod a holnapod workshop - Az NRC adatai a fiatal internetezőkről

Ingyenes levelezőrendszert és közösségi oldalt szinte mindenki látogat Milyen típusú honlapokat látogattak a fiatalok az elmúlt egy hétben? a 18-25 éves internetezők körében, az NRC, 300 fős reprezentatív online kutatása alapján A honlapod a holnapod workshop - Az NRC adatai a fiatal internetezőkről

A Google a legtipikusabb kezdőoldal Milyen a jó honlap? a 18-25 éves internetezők körében, az NRC, 300 fős reprezentatív online kutatása alapján A honlapod a holnapod workshop - Az NRC adatai a fiatal internetezőkről

Legszebb, legdizájnosabb honlap A fiatal férfiakat a számítástechnikai, a nőket a női oldalakon kell keresni Legszebb, legdizájnosabb honlap Legjobb, legérdekesebb honlap Leginkább a korosztályának szól A honlapod a holnapod workshop - Az NRC adatai a fiatal internetezőkről

A mozi és a filmek érdeklik a legöbb fiatalt A fiatalokat leginkább érdeklő témák A divat a nők 69, a férfiak 10 százalékát, a számítástechnika a férfiak 79, a nők 26 százalékát érdekli. a legalább hetente internetező 15-25 évesek körében az NRC-TNS VMR2008/1 alapján A honlapod a holnapod workshop - Az NRC adatai a fiatal internetezőkről

A fiatalok számára kifejezetten fontos a honlapok dizájnja Egyes elemek, jellemzők fontossága egy honlap esetében (ötös skálán) a 18-25 éves internetezők körében, az NRC, 300 fős reprezentatív online kuttatása alapján A honlapod a holnapod workshop - Az NRC adatai a fiatal internetezőkről

Új honlapok esetén a szájreklám és a kereső a legfontosabb forrás Honnan szerzett tudomást azokról a honlapokról, amelyeket az utóbbi egy évben kezdett látogatni? Általában hány találati oldalt néz végig a keresőben? - 1-2 oldalt: 22% - 3-5 oldalt: 38% - 6-10 oldalt: 20% - több mint 10 oldalt: 19% a 18-25 éves internetezők körében, az NRC, 300 fős reprezentatív online kuttatása alapján A honlapod a holnapod workshop - Az NRC adatai a fiatal internetezőkről

A honlap nem megfelelő frissítése lemorzsolja a látogatókat Miért pártolt el a korábban látogatott honlaptól? A 18-25 éves internetezők több mint fele elpártolt legalább egy általa látogatott honlaptól az elmúlt egy évben! A fiatal internetezők 17 százaléka használ RSS-olvasót! a legalább egy honlaptól elpártolt 18-25 éves internetezők körében, az NRC, 300 fős reprezentatív online kuttatása alapján A honlapod a holnapod workshop - Az NRC adatai a fiatal internetezőkről

...és még néhány érdekesség A 18-25 éves internetezők egyik fele általában regisztrál az általa látogatott honlapokon, a másik fele viszont csak akkor, ha feltétlenül szükséges. 61 százalékuk gyakran használja a honlapon belüli keresőt, 36 százalék néha, 3 százalék viszont sosem. Ha a honlapon nem találja meg azonnal a keresett információt: 8% otthagyja az oldalt, és ellátogat máshová, 41% néhány percig hajlandó keresgélni, 51% viszont kitartóan keres, amíg meg nem találja. A honlapod a holnapod workshop - Az NRC adatai a fiatal internetezőkről

Köszönöm a figyelmet! Köszönöm a figyelmet! Kurucz Imre NRC Piackutató imre.kurucz@nrc.hu A honlapod a holnapod workshop - Az NRC adatai a fiatal internetezőkről