TÁMOP 3.4.3 – 08/2 Iskolai tehetséggondozás. A pályázat azonosító jele: TÁMOP 3.4.3 – 08/2 Iskolai tehetséggondozás TÁMOP 3.4.3 – 08/2 Iskolai tehetséggondozás.

Slides:



Advertisements
Hasonló előadás
TÁMOP-3.4.3/08-/ ZÁRÓKONFERENCIA
Advertisements

TÁMOP / TÁMOP / A kompetencia alapú oktatás megvalósítása Mosonmagyaróváron A pályázati kiírás forrását az Európai.
ÁROP /C/A A leghátrányosabb helyzetű kistérségek fejlesztési és együttműködési kapacitásainak megerősítése.
Magyar Tehetséggondozó Társaság
A TÁMOP / projekt megvalósításába bevont intézmények Bolyai János Általános Iskola, Informatikai és Közgazdasági Szakközépiskola Hunyadi.
A TÁMOP Iskolai tehetséggondozás és a TÁMOP
Pályaválasztás 2014/15.
Egész életen át tartó tanulás „Egész életen át tartó tanulás” ■ Az „Egész életen át tartó tanulás” COMENIUS 2011 pályázat nyertese iskolánk COMENIUS 2011.
Mindenki tehetséges lehet valamiben!
Az Emberi Erőforrások Minisztériuma megbízásából az Oktatáskutató és Fejlesztő Intézet és az Emberi Erőforrás Támogatáskezelő közreműködésével a Nemzeti.
Tájékoztató a Társadalmi Megújulás Operatív Program (TÁMOP) /1-2. „Iskolai tehetséggondozás” című pályázatról Kecskemét, augusztusPapp Attila.
Iskolánkról.
Tehetségpont létrehozása
„SZAKMÁVAL AZ ÉLHATŐBB JÖVŐÉRT”
TÁMOP /2 „Lenni, akik vagyunk, és azzá válni, amivé válni tehetségünk adatott: ez életünk egyetlen célja.” Robert Louis Stevenson.
A Fogyatékos Személyek Esélyegyenlőségéért Közalapítvány bemutatása az egyenlő esélyű hozzáférés tükrében Budapest, június 17. Szentkatolnay Miklós.
A köznevelési törvény tehetséggondozási aspektusai, felkészítés a minőségi felsőoktatásra a közoktatásban Dr. Kaposi József Oktatáskutató és Fejlesztő.
Szűts József Általános Iskola
„21. századi közoktatás – fejlesztés, koordináció” TÁMOP / számú kiemelt projekt „21. századi közoktatás – fejlesztés, koordináció”
Differenciált tanulásszervezés szemlélete és módszerei
A közoktatás fejlesztési tervei az Új Széchenyi Terv keretein belül Az Európai Unió 2010 nyarán indította útjára az Európa 2020 Stratégiát, amely.
Beszámoló a Szatmári Kistérségi Tehetségsegítő Tanács évi munkájáról.
Esélyegyenlőségen alapuló tehetség- felismerés, tehetséggondozás egy innovatív Észak-Pest megyei gimnáziumban (TÁMOP 3.4.4/B-08/2/KMR) Az Európai Unió.
Sajátos nevelési igényű tanulók együttnevelése Együtt egy-másért! TÁMOP-3.4.2/09/ október 28.
Prof. Csermely Péter a Nemzeti Tehetségsegítő Tanács elnöke Esély a tehetségeseknek
TAMOP /2/KMR Projekt szakmai vezető: Demeter Attila alezredes március 23. A projektek az Európai Unió támogatásával, az Európai Szociális.
Komplexen funkcionáló megyei tehetségpont
1 „Komplexen funkcionáló Zala megyei tehetségeket segítő program” Projektnyitó konferencia szeptember 23. Zala Megyei Önkormányzat Pedagógiai Intézete.
"Legyen az esély egyenlő ..."
ÚJ TUDÁS- MŰVELTSÉG MINDENKINEK Gyula, június 23.
„21. századi közoktatás – fejlesztés, koordináció” TÁMOP / számú kiemelt projekt „21. századi közoktatás – fejlesztés, koordináció”
A projekt az Európai Unió támogatásával, az Európai Szociális Alap társfinanszírozásával valósul meg. Az Európai Unió és a Magyar Állam által nyújtott.
 SZERETETTEL KÖSZÖNTJÜK VENDÉGEINKET  A TÁMOP Kompetencia alapú oktatás, egyenlő hozzáférés - Innovatív intézményekben pályázat projektindító.
Vezeti: Szigetváriné Söjtöry Andrea
TÁMOP /1/A Interdiszciplináris és komplex megközelítésű digitális tananyagfejlesztés a természettudományi képzési terület alapszakjaihoz.
„ LÉPTÉK az ÉRTÉK” Művészeti Tehetséggondozó Projekt TÁMOP / Nyitókonferencia és sajtótájékoztató május 6.
TEHETSÉGGONDOZÁS MAGYARORSZÁGON 2010-BEN Nyíregyháza, október 3.
2012. augusztus Nyári Tanártovábbképzés.
Tájékoztató rendezvény Szombathely.
TÁMOP „Tehetséghidak Program” című kiemelt projekt Utak és esélyek az Egyéni Tehetséggondozás területén.
TEHETSÉGPONTOK HÁLÓZATA SZÉKELYFÖLDÖN Székelyföldi Tehetségnap Szeptember 27., Marosvásárhely 1.
A projekt az Europai Unio támogatásával, az Europai Szociális Alap társfinanszírozásával valósult meg.
„Migráns tanulók a magyar közoktatásban” Oktatási és Kulturális Minisztérium Társadalmi Megújulás Operatív Program „BÁBEL- interkulturális pedagógia porjekt”
A tehetséggondozás az esélybiztosítás kiemelt területe tehetségazonosítás tehetség-tanácsadás együttműködések mentorálás tehetségfejlesztés hálózati tanulás.
„Együtt a tehetségekért a Barcsi Nevelési és Oktatási Intézményben” TÁMOP-3.4.4/B/08/ Projektindító rendezvény Készítette: Vizváriné.
A HEFOP PÁLYÁZAT EREDMÉNYEI A GYAKORLATI KÉPZÉSBEN.
A Magyar Tehetséggondozó Társaság tehetségfejlesztést segítő tevékenysége a gyakorlati programokban Debrecen, szept Dr. Polonkai Mária a.
PROJEKTNYITÓ május 18. MÓRA FERENC ÁLTALÁNOS ISKOLA 4400 Nyíregyháza, Fazekas János tér 8. TÁMOP / Referencia-intézmények országos.
Köszöntjük kedves vendégeinket!. A projekt az Európai Unió támogatásával, A z Európai Szociális Alap társfinanszírozásával valósul meg. ELŐZMÉNY Társadalmi.
A Magyar Tehetséggondozó Társaság 25 éves Jubileumi Konferenciájára
PROJEKTZÁRÓ január 24. MÓRA FERENC ÁLTALÁNOS ISKOLA 4400 Nyíregyháza, Fazekas János tér 8. TÁMOP / Referencia-intézmények országos.
„21. századi közoktatás – fejlesztés, koordináció” TÁMOP / számú kiemelt projekt „21. századi közoktatás – fejlesztés, koordináció”
TÁMOP / „Új kor új iskola ” Pénzügyi feladatok bemutatása.
VEZETÉKNÉV KERESZTNÉV | az előadás címe „Pont ÉRTED, pont VELED, pont NEKED. Érték-tehetség-siker” Szeretettel köszöntjük a Kollégákat a „Pont ÉRTED, pont.
A kiemelten tehetséges gyermekek, tanulók gondozásának pedagógiai szakszolgálati feladata BMPSZ Pécsi Tagintézménye Berta Zita.
Sári Gusztáv Általános Iskola és Alapfokú Művészeti Iskola TÁMOP B „Közoktatási intézmények esélyegyenlőségi alapú fejlesztéseinek támogatása”
TÁMOP „Út a munka világába” Közép-magyarországi Regionális Munkaügyi Központ dr. Nyári Tibor projektvezető.
Az Új Széchenyi Terv - keretében kiírt TÁMOP -_3.3.10/A-12 kódszámú, A hátrányos helyzetű tanulók iskolai sikerességének elősegítése a Lévay József református.
Iskolai tehetséggondozó tevékenység az online kérdőíves felmérés tükrében Sági Matild.
Az Európai Unió és a Magyar Állam által nyújtott támogatás összege:
„Lépj feljebb. Tanulj tovább. Segítünk
Prof. Csermely Péter a Nemzeti Tehetségsegítő Tanács elnöke
Összevont munkaközösség vezetői és igazgatótanácsi értekezlet
Szakiskolai fejlesztési program
A tehetséggondozás helyzete a nagykanizsai térségben
ÁROP /C/A A komplex programmal segítendő leghátrányosabb
Észak-magyarországi Regionális Munkaügyi Központ által végrehajtott TÁMOP program eredményeinek bemutatása.
„Együtt, eredményesen”
Észak-magyarországi Regionális Munkaügyi Központ által végrehajtott TÁMOP program eredményeinek bemutatása.
Összevont munkaközösség vezetői és igazgatótanácsi értekezlet
Előadás másolata:

TÁMOP – 08/2 Iskolai tehetséggondozás

A pályázat azonosító jele: TÁMOP – 08/2 Iskolai tehetséggondozás TÁMOP – 08/2 Iskolai tehetséggondozás

A pályázat címe: Korszerű tehetséggondozás a hagyományokra, intézményi adottságokra építve, a magasan kvalifikált humánerőforrás képzésével, új tevékenységi formákkal, az egyenlő esélyű hozzáférést biztosítva a hátránnyal induló tehetségek számára TÁMOP – 08/2 Iskolai tehetséggondozás

A projekt az Európai Unió támogatásával, az Európai Szociális Alap társfinanszírozásával valósul meg.

Időtartama: május 1. – szeptember 30. A támogatás keretében megítélt összeg: Ft TÁMOP – 08/2 Iskolai tehetséggondozás

A projekt leglényegesebb célja volt: Az intézmény pedagógiai programja alapján, a tehetséggondozó hagyományokra építve továbbfejleszteni és új elemekkel bővíteni az esélynövelő tehetséggondozást. TÁMOP – 08/2 Iskolai tehetséggondozás

A pályázat lényegesebb elemei voltak:  A tehetséggondozással kapcsolatos képzésben való részvétel: a pedagógusok 25 %-a teljesítette.  A tehetségek szűrése 10 éves kortól a tehetségfejlesztési szakértő és az iskolai pszichológus irányításával. TÁMOP – 08/2 Iskolai tehetséggondozás

 A kiválasztott tehetséges tanulókat tehetséggondozó körökben foglalkoztattuk, mindkét intézményben 4 tehetségkör működött, egy-egy vezetővel és egy-egy mentortanárral. Ezek a tehetségkörök természettudományi, humán, művészeti és az idegen nyelv területét ölelték át. Az irányító feladata egyéni fejlesztési tervek elkészítése volt. TÁMOP – 08/2 Iskolai tehetséggondozás

HUMÁN TEHETSÉGKÖR TÁMOP – 08/2 Iskolai tehetséggondozás

TERMÉSZETTUDOMÁNYI TEHETSÉGKÖR TÁMOP – 08/2 Iskolai tehetséggondozás

IDEGEN NYELVI TEHETSÉGKÖR TÁMOP – 08/2 Iskolai tehetséggondozás

MŰVÉSZETI TEHETSÉGKÖR TÁMOP – 08/2 Iskolai tehetséggondozás

 A tehetséges diákok osztálytársainak kortársképzést szerveztünk.  A Komplex természettudományi hét, A Széchenyi műveltségi valamint az Értem, tudom, használom vetélkedőt komplex, tehetség – kibontakoztatóvá tettük. TÁMOP – 08/2 Iskolai tehetséggondozás

SZÉCHENYI MŰVELTSÉGI VETÉLKEDŐ TÁMOP – 08/2 Iskolai tehetséggondozás

KOMPLEX TERMÉSZETTUDOMÁNYI HÉT TÁMOP – 08/2 Iskolai tehetséggondozás

ÉRTEM, TUDOM, HASZNÁLOM TÁMOP – 08/2 Iskolai tehetséggondozás

 Megszerveztük a tehetség napját ami lehetőséget nyújtott a tehetséges diákok bemutatkozására, felnőtt tehetségek megismerésére.  Esetelemző csoport működtettünk az iskola pszichológusa segítségével. TÁMOP – 08/2 Iskolai tehetséggondozás

TEHETSÉG NAPJA TÁMOP – 08/2 Iskolai tehetséggondozás

TÁMOP – 08/2 Iskolai tehetséggondozás REGISZTRÁLT TEHETSÉGPONT A Magyar Géniusz Program Az Országgyűlés által kezdeményezett, 20 évre szóló Nemzeti Tehetség Program és a hozzá kapcsolódó, az Európai Unió által támogatott Magyar Géniusz Program célja, hogy egyetlen tehetség se kallódjon el, éljen bármely régióban, településtípusban, s nevelkedjen bármilyen anyagi vagy szociális viszonyok között.

 A projekt befejezése után is folytatandó cél, hogy a gyermekek azonos eséllyel férjenek hozzá a tehetséggondozó programokhoz.  A tehetséges diákok utánkövetése a projekt befejezése után. TÁMOP – 08/2 Iskolai tehetséggondozás

KÖSZÖNÖM A FIGYELMET!