Főiskolai Pályázatok Kari érintettségek 2011. jan. 31.

Slides:



Advertisements
Hasonló előadás
 Kecskemét és Térsége Többcélú Társulás  Ft támogatás (4 tagintézmény) TÁMOP /08/2. Kompetencia alapú oktatás megvalósítása Kecskemét.
Advertisements

Hálózati partnerkonferencia Budapest, augusztus 27. Békés Megyei Tudásház és Könyvtár Békéscsaba Közoktatás-fejlesztést támogató hálózat kiépítése.
Területi együttműködések, társulások, hálózati tanulás TÁMOP-3.2.2/08/A/2 Megújuló pedagógia: hálózati együttműködés Észak-Magyarországon.
TÁMOP / Békés – Tudásdepó – Expressz A könyvtári hálózat nem formális és informális képzési szerepének erősítése az élethosszig tartó.
Mobilitás Országos Ifjúsági Szolgálat mint képzőintézmény Bencze Györgyné Hajni.
1 Hasznosítható pedagógiai konzekvenciák a K+F területén Veszprém Workshop Prof. Dr. Bábosik István Prof. Dr. Bábosik István
Rigó Róbert: „Természettudományos ismeretek integrált és komplex közvetítésének és elsajátításának új formái”
Nyitórendezvény „Szak-nyelv-tudás” – Az idegen nyelvi képzési rendszer fejlesztése a Debreceni Egyetemen TÁMOP D-12/1/KONV
KAPCSOLÓDÁS A NEMZETI TEHETSÉG PROGRAMHOZ MEGYEI PROGRAMFEJLESZTÉS HÁLÓZATÉPÍTÉS Kormos Dénes fejlesztő-kutató szakpedagógus.
TÁMOP / Dr. Katona György Projektmenedzser HÁLÓZATOS EGYETEMI SZOLGÁLTATÁS-INNOVÁCIÓ A NYUGAT-MAGYARORSZÁGI EGYETEMEN.
Záró Konferencia Nógrád Megyei Egységes Gyógypedagógiai Módszertani Intézmény és Gyermekotthon TÁMOP /
Estefánné Varga Magdolna projektmenedzser, dékán Kutatás-fejlesztés az EKF-en a kompetencia alapú tanárképzés támogatására A HEFOP projekt VII. Nevelésügyi.
A kompetencia-alapú oktatás bevezetése a kistokaji ÁLTALÁNOS MŰVELŐDÉSI KÖZPONTBAN Biztos alap, biztos jövő.
„A szakképzés koordinációjának lehetőségei a Dél-Dunántúli Régióban” Egy konferencia „beharangozója”
Vezetői tájékoztató a SZIE-DPR és SZIE-IMIR projektekről
A Miskolci Egyetem TÁMOP projektjének záró rendezvénye Országos Széchényi Könyvtár Budapest, június 21.
Dr. Nyitrai Ágnes, AVKF Paradigmaváltás a családi napközi ellátásra való felkészítésben június 1.
Pedagógusképzési hálózat Közép-Magyarországon TÁMOP /02/B/KMR ELTE Pedagogikum Központ Szakmai vezető: Hunyady György Pénzügyi vezető: Bartha Edit.
ELTE TÁMOP /2/B/KMR projekt workshop
A projekt bemutatása Feladatok és eredmények Mentor(h)áló Azonosítószáma: TÁMOP /1/B Homor Géza szakmai koordinátor.
VERSENYKÉPES DEBRECENI EGYETEM A Diplomás Pályakövetési Rendszer eredményeinek beépítése az egyetemi döntési folyamatokba Dr. Szűcs Edit minőségbiztosítási.
VERSENYKÉPES DEBRECENI EGYETEM Karrier- és alumni szolgáltatások továbbfejlesztése a Debreceni Egyetemen Alprojekt-vezető: Pilishegyi Péter DE hallgatói.
Pedagógusképzést segítő szolgáltató és kutatóhálózatok kialakítása TÁMOP /1/B.
Pedagógusképzést segítő szolgáltató és kutatóhálózatok kialakítása TÁMOP /1/B Prof. Dr. Font Márta Pécs, január 28.
A TÁMOP projekt cél-és feladatrendszere, kapcsolata a TÁMOP 4
EÖTVÖS LORÁND TUDOMÁNYEGYETEM TÁMOP /2/B KMR PÁLYÁZAT
Pedagógusképzést segítő szolgáltató és kutatóhálózatok kialakítása TÁMOP /1/B.
TÁMOP /1/B A kompetencia-alapú pedagógusképzés regionális szervezeti, tartalmi és módszertani fejlesztése Tájékoztatás az 1. pécsi konzultáció.
Pedagógusképzési hálózat Közép-Magyarországon Ilyash György projektasszisztens Az ELTE TÁMOP /2/B/KMR projektje: Pedagógusképzési hálózat.
TÁMOP-4.1.2/08/1/B Pedagógiai szolgáltató és kutató hálózat kialakítása a pedagógus- képzésben, a nyugat-dunántúli régióban.
D ISSZEMINÁCIÓS K ONFERENCIA „KEZEK” TÁMOP C-12/1/KONV Miskolci Egyetem Eszterházy Károly Főiskola Károly Róbert Főiskola II. alprogram: Képzők képzése.
HEFOP / /1.0 „Kompetencia-alapú tanítási-tanulási programok az Észak-alföldi régió pedagógusképzésében” A „KOTTA” projekt (Szabó.
TAMOP /2/KMR Projekt szakmai vezető: Demeter Attila alezredes március 23. A projektek az Európai Unió támogatásával, az Európai Szociális.
REFORMÉRTÉKŰ LÉPÉSEK A SZAKKÉPZÉS TERÉN MAGYAR SZAKKÉPZÉSI TÁRSASÁG május 30.
Diplomás pályakövető rendszer TÁMOP és TÁMOP kapcsolata Educatio Kht. Horváth Tamás felsőoktatási igazgató március 4-6.
Intézményi pályakövetés központi támogatása - TÁMOP Educatio Kht. Horváth Tamás felsőoktatási igazgató Budapest, március 24.
TÁMOP szakmai támogatás Educatio Nonprofit Kft
Széchenyi István Egyetem, Győr
Hatékonyság – Esély - IntegrációHatékonyság – Esély - Integráció TÁMOP /2-C SZEPTEMBER 30.
„A pedagógusképzés tartalmi és szerkezeti fejlesztése” című projekt eredményeinek disszeminációja a Kecskeméti Főiskola Tanítóképző Főiskolai Karának oktatói.
A referenciaintézmények feladatai, hatáskörei
„BAJAI-INFO-LÁNC” Két nyilvános könyvtár együttműködése szolgáltatásaik fejlesztésében, a használók nem formális és informális tudásának bővítése az élethosszig.
Együttműködés a HUMÁN TISZK és a Mérei Intézet között SÁRIK ZOLTÁN.
A projekt az Európai Unió támogatásával, az Európai Szociális Alap társfinanszírozásával valósul meg Nemzetközi és határ menti együttműködések támogatása.
A „KONTAKTUS” Dél-dunántúli Regionális Közoktatási Hálózat Koordinációs Központ feladatai, működése Matókné Misóczki Mária Projektigazgató.
„21. századi közoktatás – fejlesztés, koordináció” TÁMOP / számú kiemelt projekt „21. századi közoktatás – fejlesztés, koordináció”
Nevelési Tudásdepó Csík Tibor projektmenedzser. Az országos lelőhely-nyilvántartás számára rekordok Magyar közoktatás tankönyvei Gyermek- és ifjúsági.
Mentorhálózat a A-11/1 pályázatban A-11/1 „Bentlakásos intézmények kiváltása” Információs nap Budapest, március 1.
A TÁMOP-2.2.3/07/2-2F projekt megvalósítása Nógrád megyében
"Új látásmód" érzékenység, innováció és közös tanulás a látássérült emberek munkaerő-piaci re/integrációjáért TAMOP /
Dél-alföldi SZAK-TÁR Dél-alföldi SZAK-TÁRTÁMOP /2/B Projekttájékoztató nap Szakmai program bemutatása Béthel Alapítvány.
Vezeti: Szigetváriné Söjtöry Andrea
DÉMÉTER PROGRAM AZ ABA-NOVÁK KULTURÁLIS KÖZPONTBAN TÁMOP 3.2.3/09/ „Építő közösségek”, közművelődési intézmények az élethosszig tartó tanulásért.
A felsőoktatási szolgáltatások rendszer szintű fejlesztése: diplomás pályakövetés és vezetői információs rendszerek (TÁMOP 4.1.3) december 7. Fejlesztés.
„Olvasási és digitális kompetenciák fejlesztése könyvtári szolgáltatásokkal. A PTE Egyetemi Könyvtár a minőségi oktatás és hatékony tanulás szolgálatában”
II. Calderoni Kompetencia Kerekasztal Konferencia
MTT Felsőoktatási Szekció Tisztelettel köszöntöm a Szekció előadóit, résztvevőit! szeptember 20.
MODERN ÜGYVITELI GYAKORLÓHELY KIALAKÍTÁSA A NYÍREGYHÁZI FŐISKOLÁN
AZ ÚJ OKTATÁSKUTATÓ ÉS FEJLESZTŐ INTÉZET – ÉS A KOMPETENCIAFEJLESZTÉS Budapest, január 18.
CALDERONI PROGRAM HEFOP K /1.0 A PROGRAM CÉLJA, FELADATAI ÉS SZEREPE AZ ÚMFT-BEN március 4. IV. Calderoni Informatika Kerekasztal,
Az Emelt szintű eTanácsadó akkreditált felnőttképzés tapasztalatai Dr. Tóth András - Herpainé Lakó Judit AGRIA MEDIA 2011 KONFERENCIA OKTÓBER ,
DPR és ALUMNI Dr. Kuráth Gabriella területfelelős.
1 AEMA – Hálózat Adult Education Made Accessible Projektcélok és megvalósítás - Információs nap Miskolc, március 19.
TAMOP /1 „CÉHÁLÓZAT KAPACITÁSFEJLESZTÉSE” Kézenfogva Alapítvány Projektnyitó Szakmai Nap
TÁMOP / „Tudásdepó Expressz” Új szolgáltatások Zala megye könyvtáraiban –élethosszig tartó tanulás könyvtári környezetben február.
VÁLTOZÓ KÖNYVTÁR A VÁLTOZÓ VILÁGBAN „Megőriztük a régit, s megújultunk az időben, ahogy kell.” Csukás István.
TÁMOP /1-A : Integrált terepképzési modell kialakítása a szociális szakemberek képzése során Projektindító konferencia szeptember.
A Tanárképző Központ koordináló szerepe
Matókné Misóczki Mária Projektigazgató Szekszárd
Előadás másolata:

Főiskolai Pályázatok Kari érintettségek jan. 31.

Modern hallgatói és intézményi szolgáltatás - versenyképes főiskola TÁMOP Vezetői információs rendszer kiépítése (VIR) -Diplomás pályakövetési rendszer kiépítése (DPR) -Öregdiákokkal való kapcsolattartás kiépítése (ALUMNI) -Hallgatói humán szolgáltatások kiépítése

DPR Jelenleg folyik: – 1623 végzett hallgató online felmérése • 243 válaszolt ( es, telefonos és postai megkeresés) – 4250 aktív hallgató online felmérése • 1248 válaszolt – 400 aktív hallgató személyes lekérdezése (Kiértékelés alatt)

TÁMOP – – 08/1/B MENTOR(h)ÁLÓ PROGRAM (Kántor Judit, Dr. Hegedűs Gábor) •A pályázati konstrukció célja: –Pedagógusképzést segítő szolgáltató és kutatóhálózatok kialakítása •A Projekt fő feladatai: –1. Pedagógusképzési központ létrehozása, amely a későbbiekben egy országos hálózat tagjaként működhet. –2. Mérőeszköz kidolgozása a Projekt keretén belül megfogalmazott kompetencia - profilokhoz –3. Kompetencia-profilok kidolgozása a pedagógusképzésben –4. Módszertani fejlesztések, képzések

Természettudományos ismeretek integrált és komplex elsajátításának új formái (TÁMOP Konzorcium, a Kar a főpályázó) •Másképp Tudomány Interaktív Kiállítás •Interaktív foglalkozások Békés és Bács-Kiskun megye egyes kistérségeiben. •OTDK szervezésének támogatása. •Továbbképzések pedagógusoknak.

•Projektpedagógiai konferencia finanszírozása. •TDK tevékenység bővítése és a középiskolás szekció meghirdetése. •Hallgatók bevonása a barkácskuckóba és más projekttevékenységbe, ami szakmai ismereteiket és tapasztalataikat bővíti. Ádám Ferencné, Dr. Hegedűs Gábor, Rigó Róbert

”Olvasás, érték, korszerűség” – informális és nem formális készségek fejlesztése az élethosszig tartó tanulás érdekében a Kecskeméti Főiskolán és Kecskemét egyes közoktatási intézményeiben TÁMOP / Résztvevők: könyvtárosok, oktatók, hallgatók A három kar szakkönyvtárai, könyvtárosai Karunkról: Fehér Éva, Rigó Róbert, Dr. Steklács János, Dr.Szinger Veronika

• Olvasásnépszerűsítő programok kidolgozása az óvodás, az általános iskolás és a hallgatói célcsoportokra • A hallgatók számára „Olvass, hogy értelmiségivé válj!” Program indítása februártól. Kortárs irodalomolvasás, beszélgetés, alkotás az egyes témakörökkel kapcsolatosan. • Hódítsd meg a könyvek birodalmát! 8-14 éves korosztály • Egyéb fejlesztések a könyvtárakban

Komplex szervezetfejlesztés és a nemzetközi alkalmazkodóképesség növelése a Kecskeméti Főiskolán (Hallgatói-oktatói szolgáltatások komplex fejlesztése TÁMOP-4.1.1/A-10.)

• A bejövő hallgatók kompetenciáinak felmérése és erre alapozva fejlesztő kurzusok indítása az elsőéveseknek. A tanulás tanulása(Dr. Hercz Mária). • Tehetséggondozás: intézetenként terv kidolgozása, egy fő és egy hallgató bére, továbbá előadók meghívására is van pénz. Intézetenként szakmai műhelyeknek kellene kialakulnia (Dr. Kelemen Rita, Kovács Hajnalka, Dr. Steklács János, Dr. Szabó Ildikó) • Pszichológiai és életmód tanácsadás a hallgatók számára.

Felnőttképzési portál kialakítása • Az alprojekt célja, hogy egy weboldal alapú portálrendszer átfogóan bemutassa a Kecskeméti Főiskola mindhárom karának, ill. a Felnőttképzési Koordináló Központ felnőttképzési programjait. • A portál lehetőséget fog adni az online jelentkezésre, hírlevél küldő rendszerének köszönhetően a feliratkozók naprakész információkat fognak kapni az aktuális felnőttképzési programokról. (Tóth József)

„ Tudáshasznosulást, tudástranszfert szolgáló eszköz- és feltételrendszer kialakítása, fejlesztése a Szegedi Tudományegyetemen és a Dél-alföldi Régióban” TÁMOP / pályázat

Célja: A főiskola tudásvagyonának értékesítése. Projektek, fejlesztések ismertetésére, szakmai kapcsolat kiépítése és tapasztalatcsere külső partnerekkel. Résztvevők a karról: Ovárdics Andrea, Dr. Kelemen Rita

Korai természettudományos képzés az EU-ban. A projekt címe : Naturbild • Témája: Barkácsolás és kísérletezés a kisgyermekkori természettudományos képzésben a levegő és víz témakörben. • Résztvevő országok: Németország, Ausztria, Szlovákia, Románia, Bulgária, Magyarország • Dr. Sági Norberta, Dr. Hegedűs Gábor

Az ifjúságsegítő képzés interprofesszionális fejlesztése Támop Dr. Horváth Ágnes

•A hazai és nemzetközi képzési gyakorlat áttekintése. •30-60 órás programokra épülő tanterv kidolgozása. •A tantervekhez kapcsolódó tananyagok kidolgozása. •Képzők képzése a tantervek, tananyagok alkalmazására. •Szakmai gyakorlatok vezetőinek képzése •Regionális szakmai fórumok szervezése •Szakmai műhely működtetése a képző intézmények szakemberei számára •Konferenciák szervezése