Köszöntjük Szakmai gyakorlati foglalkoztatói Workshop résztvevőit Köszöntjük a TÁMOP 1.4.1. támogatásával megvalósításra kerülő „ESÉLYTEREMTÉS NÓGRÁDBAN”

Slides:



Advertisements
Hasonló előadás
Támogató Társadalmi Megújulás Operatív Program keretében „Képzés, foglalkoztatás szakembereknek” tárgyú felhívás.
Advertisements

A képzett szakemberekért A HEFOP és programok szinergikus eredményei Budapest május 20.
A kiemelt projekt tapasztalatainak hasznosítása „Tett - Program az áldozatokért és tettesekért” nyitókonferencia december 16. Siófok Lénárd Krisztina.
Fancsalszki Éva projektmenedzser TÁMOP-2.4.3/A-09/ Június 07.
Felnőttképzés az új OKJ rendszerében
KIÚT A HÁTRÁNYOS HELYZETBŐL Modell értékű program a Zalaegerszegi kistérségben Molnár Máté programigazgató Foglalkozta Társ – Társ a foglalkoztatásban.
Aktualitások a szakképzésben
1 TÁMOP „LEGYEN AZ ESÉLY EGYENLŐ- esélyteremtés a Sásdi kistérségben”
„Szakmai gyakorlat a felsőfokú szakképzésben” WORKSHOP A szakmai gyakorlat megszervezése gazdálkodó szervezetnél, gyakorlóhelyek kiválasztása, minősítése.
Móra-Partner Foglalkoztatási és Szociális Közhasznú Társaság
Tisztelt Látogatóink! Szeretnénk rövid tájékoztatást adni az általános iskolában megvalósuló új tanulásszervezési eljárásokról és azok tartalmáról a TÁMOP.
Napköziotthonos Óvoda Jánkmajtis
A FELNŐTTKÉPZÉS SAROKKÖVEI:
Az OFA támogatási tevékenysége Programok ben.
6 juli 2014 Göteborg Svédország  Partnerség Szeged, Barnstaple és Göteborg között.
SZEREP TANMŰHELY ESÉLYEGYENLŐSÉGI RENDEZVÉNY március 25. West Hungary Humán Szolgáltató Közhasznú Nonprofit Kft.
TÁMOP „Megváltozott munkaképességű emberek rehabilitációjának és foglalkoztatásának segítése” c. kiemelt projekt dél-dunántúli regionális alprojektjének.
Látássérültek közösségi mentorainak képzése és foglalkoztatása TÁMOP /
1. Tájékoztató az Oktatási Minisztérium HEF OP pályázati kiírásairól február 24.
„Híd a forráshoz – forrásteremtő civil találkozó” (2009. május , Budapest) TÁMOP – TIOP A pályázati lehetőségek rendszere.
Köszöntjük az Internet a tudás szolgálatában, avagy „ A jó pap is holtig tanul” - de nem mindegy hogyan ! című konferencia résztvevőit! Eger, május.
TÁJÉKOZTATÓ a Nemzeti Felnőttképzési Intézet tevékenységéről.
Tájékoztató az aktuális foglalkoztatási és képzési programokról.
PÁLYÁZATI TÁMOGATÁSOK Bárczi Gusztáv Módszertani Központ.
Készítette: Bónisné Fürjesi Magdolna
„Szociális és Oktatási Önkéntes Tevékenység
Rehabilitáció - Érték - Változás (RÉV): Megváltozott munkaképességű személyek munkaerő-piaci helyzetének elősegítése érdekében történő rendszerszintű képzési.
Kisújszállás: itt mindenkire szerep vár TÁMOP A közművelődés a nem formális és informális tanulás szolgálatában.
Megjelentek az ÚMFT első pályázatai!. Megnyíló források ● Gazdaságfejlesztési Operatív Program (GOP) ● Társadalmi Megújulás Operatív Program (TÁMOP) ●
PÁLYÁZATI LEHETŐSÉGEK A HUMÁNERŐFORRÁS OPERATÍV PROGRAMOKBAN
A rendészeti (rendőr) (szak)képzés jelene és jövője
A Magyar Köztársaság kormánya. A recesszió foglalkoztatásra gyakorolt hatásának kezelésével kapcsolatos munkaerő-piaci intézkedések Simon Gábor államtitkár.
A képzett szakemberekért Fejlesztés és szolgáltatás a szakképzésben. Budapest augusztus 27.
A projekt az Európai Unió támogatásával, az Európai Szociális Alap társfinanszírozásával valósul meg Nemzetközi és határ menti együttműködések támogatása.
A „Sorsfordító – sorsformáló”munkaerő- piaci program keretében bonyolított képzések bemutatása Dömötör Csaba főigazgató, FVM Dunántúli Agrár-szakképző.
A TISZK rendszer továbbfejlesztésére irányuló TÁMOP /1-2F pályázat február 4. A TISZK rendszer továbbfejlesztésére irányuló TÁMOP /1-2F
1 TÁMOP „LEGYEN AZ ESÉLY EGYENLŐ- esélyteremtés a Sásdi kistérségben”
FELVETÉSEK A SZAKKÉPZÉS ÁTALAKÍTÁSÁHOZ Előadó: Szymczak Judit.
A „Nógrád megyei TISZK infrastrukturális fejlesztése” TIOP-3.1.1/08/ című projekt célja Dénes Anita ERFA projekt menedzser.
Mi a TISZK? T: Térségi I: Integrált SZ: Szakképző K: Központ.
TISZK létrehozása és a TIOP-3. 1
A TÁMOP-2.2.3/07/2-2F projekt megvalósítása Nógrád megyében
Egységes, új szakmastruktúra, piacképes programok Budapest december 6.
Szakképzési dokumentumok
Pedagógiai szakmai szolgáltatás
Bemutatkozik a MIOK Gimnázium és Szakképző Iskola
KÖZOKTATÁS, SZAKKÉPZÉS, A MUNKA VILÁGA MSZT HÁROMSZÉKI Tagozata Sepsiszentgyörgy szeptember 29. Dr. Szenes György elnök.
Somogy Megye Önkormányzatának szakképzési koncepciója.
1 Csontó Béla Az új OKJ bevezetése Informatikai rendszergazda Informatikai hálózattelepítő és –üzemeltető.
BFH Európa Kft. Hollósi Szabolcs ügyvezető
HEFOP/2004/1.3.1 A HEFOP – „Második Esély” – Roma nők munkaerő-piaci (re)integrációjának elősegítése – projekt bemutatásán keresztül a roma nők esélyegyenlőségének.
DÉMÉTER PROGRAM AZ ABA-NOVÁK KULTURÁLIS KÖZPONTBAN TÁMOP 3.2.3/09/ „Építő közösségek”, közművelődési intézmények az élethosszig tartó tanulásért.
TÁMOP /1/B Gyermekek és fiatalok integrációs programjai Csomópont - Ifjúsági Információs Pont kialakítás Álláskereső klub.
TÁMOP / Munka és tanulás – Munkahelyi képzések támogatása a Közép-dunántúli Régió mikro- és kisvállalkozásainál.
TÁMOP b-14/ „határokon túl-ha/tár”
Konzorciumi együttműködés
FoglalkoztaTárs – Társ a foglalkoztatásban
SZEREPLŐK ÉS FELELŐSSÉGEK A SZAKKÉPZÉSI RENDSZERBEN MÁV KONFERENCIA
AZ ÚJ OKTATÁSKUTATÓ ÉS FEJLESZTŐ INTÉZET – ÉS A KOMPETENCIAFEJLESZTÉS Budapest, január 18.
TIT Öveges József Ismeretterjesztő és Szakképző Egyesület
A felnőttképzés, szakképzés fejlesztése és a gazdaság igényei november 21. DAT 2006 Konferencia S2 – Gazdaság vezérelt informatikai szakképzés Szociális.
Felnőttoktatás. Jogszabályi háttér  a nemzeti köznevelésről szóló évi CXC. tv.  a Szakképzésről szóló évi CLCCCVII. tv.  az évi LXXXIV.
Digitális kompetencia fejlesztés Digitális írástudással a munkaerő- piaci aktivitás elősegítéséért.
OPTOMEHU projekt bemutatása Dr. Kiss András Projekt menedzser Hajdú-Bihar Megyei Kereskedelmi és Iparkamara.
Civil Partnerség V. Regionális Konferencia Felnőttképzés és esélyegyenlőség – civil lehetőségek Aranyi Magdolna „Lépj egyet előre!” projektmenedzser 2007.
„NŐ az esély” TÁMOP B-2-12/
GINOP Gyakornoki program – támogató szolgáltatások
Foglalkoztatási együttműködések szabolcs-Szatmár-bereg megyében
Pápai Gazdasági Szakképző Iskola és Kollégium
TÁMOP-6.2.2/A-09/ Képzési díjak támogatása a Borsod-Abaúj-Zemplén Megyei Kórház és Egyetemi Oktató Kórházban Ünnepélyes bizonyítvány átadás.
Előadás másolata:

Köszöntjük Szakmai gyakorlati foglalkoztatói Workshop résztvevőit Köszöntjük a TÁMOP támogatásával megvalósításra kerülő „ESÉLYTEREMTÉS NÓGRÁDBAN” című projekt Szakmai gyakorlati foglalkoztatói Workshop résztvevőit J. L. SEAGULL Szakképző Iskola Salgótarján, március 12.

A workshop témái •Kik vagyunk? A projekt rövid bemutatása •Munkaerő-piaci szolgáltatások •Munkahelyi szakmai gyakorlat együttműködő partnerei •Szakmai gyakorlati napló

KIK VAGYUNK? •Szakképzési, nyelvtanulási lehetőséget biztosítunk, egy állami feladatokat ellátó, közoktatási intézményben. •Iskolarendszerű szakképzés: nappali és esti tagozaton •Iskolarendszeren kívüli felnőttképzés: - tanfolyami képzések - távoktatás

MIRE VÁLLLALKOZTUNK? •Társadalmi Megújulás Operatív Program •A salgótarjáni kistérségben élő hátrányos helyzetű állástalanok szakképzéshez, munkahelyhez jutását segítjük. •36 programba vont munkanélküli közül 32 fő OKJ- s bizonyítványt szerez, legalább 20 fő részére hat hónapon túli foglalkoztatást biztosítunk.

A program szakaszai, összetevői

Kompetencia alapú OKJ-s képzési szakasz

Gépíró, szövegszerkesztő •A képzés neve: Gépíró, szövegszerkesztő •OKJ szám: •Képzési idő: 800 óra

Gyermek- és ifjúsági felügyelő •A képzés neve: Gyermek- és ifjúsági felügyelő •OKJ szám: •Képzési idő: 300 óra

Milyen ismereteket sajátítottak el a résztvevők a program eddigi szakaszában?

A gépíró, szövegszerkesztő képzésben résztvevők képesek: - szöveget szerkeszteni, - táblázatot készíteni, - adatbázist kezelni, - tíz ujjal vakon írni, - irodatechnikai eszközöket kezelni, - ügyviteli feladatokat elvégezni.

Gyermek- és ifjúsági felügyelő képzésben résztvevők képesek: - gyermeket ápolni, gondozni, - a gyermek szabadidejét hasznosan kitölteni, - gyermekek napi tevékenységét megszervezni, - felismerni a gyermekek betegségét, ennek megfelelően ellátni őket, - elsősegélyt nyújtani.

A program szakaszai, összetevői

Köszönöm a figyelmet!