Bemutatkozik a G-portál. Tartalom I. Elérés, népszerű tartalmak 1. G-Portál: a legnagyobb látogatottságú tárhely szolgáltató (havi látogatószámok éves.

Slides:



Advertisements
Hasonló előadás
[fre ]. Internetezők – internethasználat alakulása, Megj.: rendszeres olvasó = rendszeres olvasója bármelyik laptematikának Forrás: Szonda.
Advertisements

Az InfoRádió 95.8 hallgatottságának alakulása május, országos és budapesti hallgatottság -
Az Educatio digitális tartalomszolgáltatási projektjei XIX. Budapesti Nemzetközi Könyvfesztivál április Markója Szilárd EISZ Iroda és könyvtárvezető.
Mit csinál és mit nem csinál a magyar internetező online?
FELHASZNÁLÓI TARTALMAK A HELYI NYILVÁNOSSÁGBAN 2012, Gödöllő.
BIZTOSÍTÁS-KERESŐ SZPONZORÁCIÓ TÁMOGATÓI AJÁNLAT május
Keresőmarketing Nap 2007 A keresés mindent visz? Avagy a keresés szerepe a mindennapokban… Darvas Péter Szonda Ipsos.
Internetezők – internethasználat alakulása,
A Privátbankár portál tartalma •Online gazdasági hírszolgáltatás témakörökre bontva – főbb rovatok: –Befektetési hírek –Bank rovat –Biztosítási tudnivalók.
DPR és webfejlesztés Aknai Péter Tartalommenedzser, PTE DPR Szakmai Nap, április 15.
IDŐJÁRÁS SZPONZORÁCIÓ ÁLTALÁNOS MÉDIAAJÁNLAT Érvényes: április 28-tól az egyetlen Index ROS termékkel.
?. Forrás: gemius/Ipsos Audience – szeptember.
TÁMOP-5.5.5/08/1 A diszkrimináció elleni küzdelem – a társadalmi szemléletformálás és hatósági munka erősítése Társadalmi szemléletformálás – a komplex.
Felnövekvő médiafogyasztók: fognak-e még rádiózni a fiatalok? Nobody’s Unpredictable Media Hungary What do we see? Szonda Ipsos.
PR BLOGOK BLOGPROMÓCIÓS CSOMAGOK Érvényes: március 14-től.
GfK Hungária-Szonda Ipsos Internet Audience Research IV. negyedév időszakban végzett felmérés alapján készült A Magyar Online (Hajdú Online – Szabolcs.
Miben mások? A fiatalok internetezési szokásai
Online Halász Katalin, Coca-Cola Magyarország, BrandFestival Digital április 29.
TNS Hoffmann 1 Rádiós hallgatottsági eredmények május – július – a RAME tagjaira vonatkozó eredmények.
Hogyan tovább?. Hogyan tovább? Piackutatás 1.0 Mintavétel, súlyozás, valószínűségi számítás személyes kérdezés; telefonos kérdezés; postai kérdezés;
Reklámkutatás Budapest, A különböző reklámfelületek mérése.
Orvosoktatás Betegedukáció Egészségügyi kutatások, adatok közzététele Egészségügyi programok szervezése, támogatása Részvétel szakmai szervezetek munkájában.
Mit tesz az MNB a hazai lakosság pénzügyi kultúrájának fejlesztéséért? Szalay György december 12.
Az iWiW platform Szabó Márton Origo Zrt.. Az iWiW számokban 4,3 millió regisztrált felhasználó Napi 1,2 millió egyedi felhasználó Az összes regisztrált.
Közösségi weboldalak és az alumni szervezetek DPR Szakmai Klub I. Hain Ferenc - DPR Szakmai Klub http./
Magyar Adótanácsadók és Könyvviteli Szolgáltatók Országos Egyesülete ÉVKÖZI ART és ÁFA VÁLTOZÁSOK Előadó: Vadász Iván Budapest, július 13.
A Berettyóújfalui Kistérség bemutatása
TERMÉKAJÁNLÓ DOBOZOK Érvényes: február 8.. TERMÉKAJÁNLÓ DOBOZOK  Képes-szöveges termékajánló dobozok az Index, Velvet és Dívány cikkoldalain 
KORHATÁROS TARTALOM (16, 18+) AJÁNLAT május 15.
Gazdaság KKV felmérés szponzorációs ajánlat augusztus 2.
A 2012-es év eseményei. 1, Olvasás népszerűsítő program Alsomocsolád 2012-ben hét alkalommal tartottak könyvklubot, alkalmanként fő részvételével.
IWiW – második hullám Simó György T-Online Magyarország Zrt, vezérigazgató.
Jegyezz médiarészvényt!. MagyarVendor Sziget Kft. Az econet.hu Nyrt. PRINTRÁDIÓ ONLINEEVENT.
Wikicsoda? Márkaépítés és forgalom-generálás tartalommal Sáfrány Zsuzsanna head of neo content DigitalFestival április 29.
Pankász Balázs PTE FEEK Munkapszichológia és Ergonómia Tanszék
Iwiw bemutatkozás. Internetezők – internethasználat alakulása, Megj.: rendszeres olvasó = rendszeres olvasója bármelyik laptematikának Forrás:
Videa bemutatkozás. Internetezők – internethasználat alakulása, Megj.: rendszeres olvasó = rendszeres olvasója bármelyik laptematikának Forrás:
[origo] rovatok közönség összetétele (origo.hu/… domain)
18-39 évesek elérése. Internetezők – internethasználat alakulása, Megj.: rendszeres olvasó = rendszeres olvasója bármelyik laptematikának Forrás:
2008 február 26.1 Szonda Ipsos-GfK Hungária országos rádióhallgatottsági mérés 2008 január ● Módszertan Módszertan ● 15+ célcsoport  15+ célcsoport 
2007 július 24.1 Szonda Ipsos-GfK Hungária országos rádióhallgatottsági mérés 2007 június ●MódszertanMódszertan ●15+ célcsoport 15+ célcsoport  ●15+
2007 augusztus 27.1 Szonda Ipsos-GfK Hungária országos rádióhallgatottsági mérés 2007 július ●MódszertanMódszertan ●15+ célcsoport 15+ célcsoport  ●15+
2006 december 18.1 Szonda Ipsos-GfK Hungária országos rádióhallgatottsági mérés 2006 november ●MódszertanMódszertan ●15+ célcsoport 15+ célcsoport  ●15+
2007 november 28.1 Szonda Ipsos-GfK Hungária országos rádióhallgatottsági mérés 2007 október ●MódszertanMódszertan ●15+ célcsoport 15+ célcsoport  ●15+
Ács Tamás Budapest Fotó: Paweł Urbaniak Webanalitika kutatói háttérrel...
Szemünk világáért Lions program Magyarországon 2013.
Átlag napi elérés a 15 évesek és idősebbek körében országos Forrás: Ipsos-GFK ‘Rádiós Közönségmérés’, 2010.december, ReachN Mintaelemszám: 2000 fő, hibahatár.
Átlag napi elérés a 15 évesek és idősebbek körében országos Forrás: Ipsos-GFK ‘Rádiós Közönségmérés’, július, ReachN Mintaelemszám: 2000 fő, hibahatár.
Az inforadio.hu hírportál látogatottsági adatai Medián – Webaudit
Az InfoRádió 95.8 hallgatottságának alakulása február, országos és budapesti hallgatottság -
ÁLTALÁNOS MÉDIAAJÁNLAT Érvényes: július 3-tól.
1 Informatikai Szakképzési Portál Adatbázis kezelés DQL – Adatlekérdező nyelv.
KERÉKAGY ÁLTALÁNOS MÉDIAAJÁNLAT Érvényes: június 23-tól.
SZPONZORÁLT KÉRDŐÍV TÉMA: ADÓKEDVEZMÉNYEK TÁMOGATÓI AJÁNLAT október 06.
Rádiós hallgatottsági kutatás május - július Forrás: TNS Hoffmann – Mediameter, május - július.
ÁLTALÁNOS MÉDIAAJÁNLAT Érvényes: január 2-től.
CHART ÁLTALÁNOS MÉDIAAJÁNLAT január 23.. A Chart célja: itthon elsőnek lenni ott, ahol egy infografika vagy egy grafikon nem egy cikk illusztrációja,
Korhatáros tartalom (16, 18+) ajánlat
URBANISTA ÁLTALÁNOS MÉDIAAJÁNLAT január 23..
1 Az igazság ideát van? Montskó Éva, mtv. 2 Célcsoport Az alábbi célcsoportokra vonatkozóan mutatjuk be az adatokat: 4-12 évesek,1.
MINDEKÖZBEN ÁLTALÁNOS MÉDIAAJÁNLAT Érvényes: január 23-tól.
NAPIRAJZ ÁLTALÁNOS MÉDIAAJÁNLAT január 23..
2010. február 10. Együttműködési ajánlat Labdarúgó Világbajnokság 2010.
Generali a Biztonságért Alapítvány részére október Éves együttműködési ajánlat.
„Még nagyobb, még hatékonyabb…” JUVENTUS MÉDIA I.FÉLÉV
A digitális reklám eszközei 1.
A keresőmarketing szerepe és lehetőségei a könyvpiacon Sziebig Péter ügyvezető Klikkmánia - keresőmarketing ügynökség április 15.
NoSalty.hu a közösségi márka Marketing cél: Facebook aktivitással a NoSalty.hu márka felépítése és honlap látogatottságának növelése. Kommunikációs cél:
Párom.hu Magyarország egyik leglátogatottabb társkeresője 997 ezer aktív felhasználóval. Demográfiai targetálhatóság, 280 ezres eDM adatbázis. Célcsoport:
A tévés főműsoridő a célkeresztben Látogatottsági adatok után már nézettségi adatok?! Mester Sándor [origo] értékesítési igazgató T-Online Magyarország.
Előadás másolata:

Bemutatkozik a G-portál

Tartalom I. Elérés, népszerű tartalmak 1. G-Portál: a legnagyobb látogatottságú tárhely szolgáltató (havi látogatószámok éves idősora) 2. Napi 113 ezer, heti 444 ezer egyedi látogató (2010 májusi átlag napi és heti forgalom) 3. Foci, receptek, irodalom, rajongói oldalak (legnépszerűbb tartalmak 2010 júliusi forgalma) II. Fiatalok elérése 4. A közönség 53%-a 30 év alatti – affinitás: 134 (nem és korcsoport szerinti közönségösszetétel) 5. Havi 550 ezer 30 év alatti látogató (weboldalak elérése és affinitása a évesek körében) 6. 80% fölé növelhető elérés a 30 év alatti célcsoportban (iWiW + G-Portál)

Forrás: Ipsos - Gemius SA: gemius/Ipsos Fusion Data, (15+ belföldi közönség) A G-portál májusra a legnagyobb, s egyben az egyetlen 1 millió feletti havi elérést nyújtó tárhely szolgáltatóvá lépett elő. 1. A legnagyobb látogatottságú tárhely szolgáltató

Forrás: Ipsos - Gemius SA: gemius/Ipsos Fusion Data, (15+ belföldi közönség) A G-portál májusra a legnagyobb, s egyben az egyetlen 1 millió feletti havi elérést nyújtó tárhely szolgáltatóvá lépett elő. 2. Napi 113 ezer, heti 444 ezer egyedi látogató

Forrás: Google Analytics, Content by Title Report, A weblapépítő közösség legnépszerűbb tartalmai a labdarúgással, főzéssel, sorozatokkal és novellákkal kapcsolatos oldalak. 3. Foci, receptek, irodalom, rajongói oldalak

Forrás: Ipsos - Gemius SA: gemius/Ipsos Fusion Data, (15+ belföldi közönség) A G-portál közönségének 53 %-át a fiatal (15-29 éves) korosztály alkotja. 4. A közönség 53%-a 30 év alatti – affinitás: 134

Szűrés: a célcsoportban havi 500 ezernél több egyedi látogatóval rendelkező hazai oldalak rangsora Forrás: Ipsos - Gemius SA: gemius/Ipsos Fusion Data, (15+ belföldi közönség) A G-Portál kiemelkedő affinitást mutat a fiatalok körében legnagyobb elérésű oldalak között 5. Havi 550 ezer 30 év alatti látogató

Forrás: Ipsos - Gemius SA: gemius/Ipsos Fusion Data, (15+ belföldi közönség) 6. 80% fölé növelhető elérés a 30 év alatti célcsoportban (23%) 167 (10%) 853 (51%) Vizsgált népsesség: ezer fő (100%) Az iWiW-et G-Portállal kiegészítve 10 százalékponttal, 80% fölé növelhető az elérés a fiatal internetezők célcsoportjában. Havi látogatottság (15-29 évesek, ezer fő & %)