KÖSZÖNTÖM A Szabolcs-Szatmár-Bereg Megyei Tájékozódási Futásért Egyesület nevében.

Slides:



Advertisements
Hasonló előadás
TÁMOP / TÁMOP / A kompetencia alapú oktatás megvalósítása Mosonmagyaróváron A pályázati kiírás forrását az Európai.
Advertisements

ÁROP /C/A A leghátrányosabb helyzetű kistérségek fejlesztési és együttműködési kapacitásainak megerősítése.
NTP-HHT-MPA „A hátrányos helyzetű térségekben élő tehetséges fiatalok támogatása” Megnyert összeg: FT.
Társadalmi Megújulás Operatív Program A természettudományos oktatás módszertanának és eszközrendszerének megújítása a közoktatásban TÁMOP /2 –
A as időszak jelenlegi pályázati lehetőségei Dr. Körtvélyesi Katalin 20/
Mindenki tehetséges lehet valamiben!
Az előminősített referenciaintézményi szerepből adódó gyakorlati feladatok december.
TISZATÉR LEADER EGYESÜLET célterületei és eljárásrend 2011.
Móra-Partner Foglalkoztatási és Szociális Közhasznú Társaság
Aktuális TÁMOP felhívások- konvergencia régiók Kiss Gábor Boldizsár Koordinációs és fejlesztési osztályvezető 2012/1.
Tájékoztató a Társadalmi Megújulás Operatív Program (TÁMOP) /1-2. „Iskolai tehetséggondozás” című pályázatról Kecskemét, augusztusPapp Attila.
Napköziotthonos Óvoda Jánkmajtis
Tájékoztató TÁMOP-projektünk nyitórendezvényére Kalocsa, november 7. (Katona István ház) A Kalocsai Főegyházmegyei Levéltár gyűjteményére épülő,
TÁMOP / A kompetencia alapú oktatás bevezetése a tényői Napközi Otthonos Óvodában és az Ady Endre Általános Iskolában Projektindító.
Gazdaságfejlesztési pályázatok 2009, 1.kör Kovalszky Dóra, NFÜ GOP IH.
Tehetségpont létrehozása
TÁMOP A/ projekt: Intézményi együttműködés, pedagógiai módszertani megújulás – pedagógiai szemléletváltás a sajátos nevelési igényű.
T UDATOS INNOVÁCIÓ VAGY MÓKUSKERÉK ? Locsmándi Alajos Budapest, szeptember 25.
TÁMOP /2 „Lenni, akik vagyunk, és azzá válni, amivé válni tehetségünk adatott: ez életünk egyetlen célja.” Robert Louis Stevenson.
Kisalföldi Tudástár szolgáltatásainak horizontális és vertikális bővítése a hatékony információátadás érdekében TÁMOP A-11/ Projektnyitó.
 Városi Óvodai intézmény – eFt  Arany János Általános Iskola – eFt  Kossuth Lajos Általános Iskola – eFt  Móricz Zsigmond Gimnázium,
Célterület kód: Keretösszeg: forint  Támogatási összeg: – forint  Pályázók köre: - Önkormányzat-100 % intenzitás.
Pályázati lehetőségek FAÖT ülés, Törökbálint Dr. Gordos Tamás programiroda vezető – Pro Régió Ügynökség.
TÁMOP / „Önkéntes (Pont) Te magad légy!”
Tehetségsegítő hálózat kialakítása a Zrínyi Ilona Gimnázium és Kollégiumban TÁMOP-3.4.4/B/08/1.
Beszámoló a Szatmári Kistérségi Tehetségsegítő Tanács évi munkájáról.
Esélyegyenlőségen alapuló tehetség- felismerés, tehetséggondozás egy innovatív Észak-Pest megyei gimnáziumban (TÁMOP 3.4.4/B-08/2/KMR) Az Európai Unió.
TÁJÉKOZTATÓ „ A kompetencia alapú oktatás elterjesztéséért Szolnokon című projektről” (TÁMOP-3.1.4/08/2 pályázat) A Társadalmi Megújulás Operatív Program.
Pedagógusképzést segítő szolgáltató és kutatóhálózatok kialakítása TÁMOP /1/B Prof. Dr. Font Márta Pécs, január 28.
„Szociális és Oktatási Önkéntes Tevékenység
„FoglalkoztaTárs-Társ a foglalkoztatásban” kiemelt projekt - TÁMOP / A kiemelt projekt célja Az innovatív és a tranzitfoglalkoztatási.
Kisújszállás: itt mindenkire szerep vár TÁMOP A közművelődés a nem formális és informális tanulás szolgálatában.
1 „Komplexen funkcionáló Zala megyei tehetségeket segítő program” Projektnyitó konferencia szeptember 23. Zala Megyei Önkormányzat Pedagógiai Intézete.
NEA szakmai támogatások (2014) Budapest, november
„Szemléletváltás az oktatásban” Az Igazgyöngy Alapítvány pályázata.
TIOP / TÁRSADALMI INFRASTRUKTÚRA OPERATÍV PROGRAM.
Pénzesné Tóth Márta kistérségi tanácsadó Észak-Alföldi Regionális Fejlesztési Ügynökség Kht. „Civil pályázati lehetőségek a időszakban”
Mi a TISZK? T: Térségi I: Integrált SZ: Szakképző K: Központ.
Kis- és középvállalkozások versenyképességének támogatása,klaszter együttműködéseken keresztül Bihor-, Hajdú-Bihar és Szabolcs-Szatmár-Bereg megyékben.
„Talpraállástól az intézményesülésig” Szabolcs-Szatmár-Bereg megyei civil szervezetek komplex szervezetfejlesztése (TÁMOP / )
Uniós pályázati források a közművelődés nem formális és informális szerepvállalásának erősítésére - Társadalmi Megújulás Operatív Program -
TÁMOP Nevelési-oktatási intézmények tanórai, tanórán kívüli és szabadidős tevékenységeinek támogatása Cél: - Az óvodai és iskolai nevelési és.
„ LÉPTÉK az ÉRTÉK” Művészeti Tehetséggondozó Projekt TÁMOP / Nyitókonferencia és sajtótájékoztató május 6.
Klaszter és egyéb vállalkozásfejlesztési pályázatok 2011-ben Morvai Balázs - Pál Attila KSZGYSZ – dec. 14.
Oktatáskutató és Fejlesztő Intézet Cziráki Szabina, az OTDT titkára Szakkollégiumi Műhelykonferencia, Debrecen December 14. Szakkollégiumi tehetséggondozás.
A pályázati kiírás: „Szakképző intézmények felkészülésének támogatása a rövidebb képzési idejű szakképzés bevezetésére.” A pályázat címe: Az Asbóth Szakközépiskola.
Társadalmi Megújulás Operatív Program Pedagógusképzések (a pedagógiai kultúra korszerűsítése, pedagógusok új szerepben)
A tehetséggondozás az esélybiztosítás kiemelt területe tehetségazonosítás tehetség-tanácsadás együttműködések mentorálás tehetségfejlesztés hálózati tanulás.
FoglalkoztaTárs – Társ a foglalkoztatásban
Az egészségvédelmi program megvalósításának értékelése A program ideje: – A Béres József TIT Kisvárdai Egyesületének Egészségvédelmi.
TÁMOP / Az Eötvös Károly Megyei Könyvtár és Közművelődési Intézet részvétele a tanórán kívüli nevelési feladatok ellátásában szakkörök.
„Együtt a tehetségekért a Barcsi Nevelési és Oktatási Intézményben” TÁMOP-3.4.4/B/08/ Projektindító rendezvény Készítette: Vizváriné.
PROJEKTNYITÓ május 18. MÓRA FERENC ÁLTALÁNOS ISKOLA 4400 Nyíregyháza, Fazekas János tér 8. TÁMOP / Referencia-intézmények országos.
TÁMOP – A- 12/1. ALAPVETŐ CÉL  HH és HHH tanulókat nevelő iskolák kapcsolatfelvétele, programkínálatuknak bővítése  testvériskolai kapcsolat.
Szakmai beszámoló TÁMOP B-13/ Partnerség és hálózatosodás „Az iskola közös ügyünk” „Ki tud többet Szorgalmatosról?”
A MAGYAR TEHETSÉGGONDOZÓ TÁRSASÁG DEBRECENI JUBILEUMI KONFERENCIÁJA Az MTT-Kelet-magyarországi szekció rendezvényeinek szerepe a Taktaharkányi Apáczai.
Sári Gusztáv Általános Iskola és Alapfokú Művészeti Iskola TÁMOP B „Közoktatási intézmények esélyegyenlőségi alapú fejlesztéseinek támogatása”
TÁMOP A-14/ „Komplex intézményi mozgásprogramok és kapcsolódó egészségfejlesztési alprogramok megvalósítása az általános iskolákban, többcélú.
TÁMOP „A természettudományos oktatás módszertanának és eszközrendszerének megújítása a közoktatásban”
Közoktatási intézmények esélyegyenlőségi alapú fejlesztéseinek támogatása Társadalmi Megújulás Operatív Program „Fény vagy Te is ragyogj hát” TÁMOP /
TÁMOP /10/ Együtt-Működők Nevelési-oktatási intézmények tanórai, tanórán kívüli és szabadidős tevékenységének támogatása szeptember.
Barcsák Marianna - KPSZTI
TÁMOP B-2-12/ „ÚJ MUNKA – ÚJ ESÉLY” – ROMA NŐK FOGLALKOZTATÁSA A FEJÉR MEGYEI GYERMEKVÉDELMI KÖZPONT.
A KönyvTÁRva-nyitva jó gyakorlat
TÁMOP B-2-12/ "Munkával a társadalmi integráció elősegítéséért – Roma nők foglalkoztatása a Fejér Megyei Gyermekvédelmi.
„Együtt, eredményesen”
A Szatmári Kistérségi Tehetségsegítő 2017-es beszámolója
Pályaválasztást segítő mentortanár és közösségfejlesztő program
Lorem ipsum.
Szakiskolai fejlesztési program
Előadás másolata:

KÖSZÖNTÖM A Szabolcs-Szatmár-Bereg Megyei Tájékozódási Futásért Egyesület nevében

„A gyerekek képességfejlesztése a tájékozódási sportokkal” Projekt bemutatása TÁMOP /

A pályázati kiírásért felelős szervezet Nemzeti Fejlesztési Ügynökség Honlap:

Közreműködő Szervezet Oktatási és Kulturális Minisztérium Támogatáskezelő Igazgatósága 1055 Budapest, Bihari J. u 5 Honlap:

A Pályázati kiírás adatai • Keretösszeg: forint •Támogatás intenzitása: 100% •Támogatás összege: 5-50 millió forint •Pályázók köre: I.Kulturális (közművelődési, közgyűjteményi, művészeti) intézmények II.Alapfokú művészetoktatási intézménye III.Alapító okiratuk szerint kulturális (közművelődési, közgyűjteményi,művészeti) tevékenységet folytató non-profit szervezetek IV.A évi I. tv. szerinti sportegyesületek

Támogatható tevékenységek A foglalkozások az alábbi foglalkoztatási formákban valósulhatnak meg a kulturális, vagy nevelési-oktatási intézményekben (ideértve a teljes óvodai életet magába foglaló tevékenységek keretébe illeszthető foglalkozásokat is): - Havi egyszeri szakkör - Heti szakkör - Napközi, iskolaotthon, tanulószoba keretében tartott foglalkozás havonta - Napközi, iskolaotthon, tanulószoba keretében tartott foglalkozás hetente - Tehetséggondozás, fejlesztés - Versenyek, vetélkedők, bajnokságok - Témanap, témahét

A PROJEKT ADATAI Projektmenedzsment Projektmenedzser: Román János Pénzügyi vezető: Tölgyesi Tiborné Elnyert támogatás: ,- Ft. A megvalósítás időtartama: július 01. – augusztus 31.

KÖVETELMÉNYEK -Minimum 5 intézmény Ebből: • Egy székhelyen kívül • Egy 30% hátrányos helyzetű gyerek jár az adott intézménybe • Egy óvodának kell lennie

PARTNER INTÉZMÉNYEK -Margaréta Óvoda -Nyírpazonyi Általános Művelődési Központ -Apáczai Csere János Általános Iskola -Bem József Általános Iskola -Kertvárosi Általános Iskola -Móricz Zsigmond Általános Iskola -Vécsey Károly Általános Iskola

A PROJEKT CÉLJAI - A partner intézmények szolgáltatásának bővítése (heti szakkör) - Tehetséggondozás (heti alkalmanként a tehetségesnek bizonyult gyerekekkel külön foglalkozás tartása) - Témahét (a partnerintézményeknél lévő gyerekek és kísérő pedagógusainak táboroztatása, és a projektben tanultak összefoglalása) - Versenyek, bajnokságok szervezése (iskolai, iskolák közötti több verseny)

A PROJEKT TÁVOLABBI CÉLJAI Megtartani a tehetségeket és tovább fejleszteni tudásukat a létrehozandó Akadámián keresztül Továbbra is működtetni kívánjuk a létrejött szakköröket bővítve újabb érdeklődő intézmények bevonásával, a versenyeinket, bajnokságokat ennek megfelelően egészítjük ki. Új értéket létrehozni Színesebbé gazdagabbá kívánjuk tenni az intézmény tanítási órán kívüli, a tehetségeket segítő kínálatát (tájkerékpár, sítájfutás).

A MEGVALÓSÍTÁS FORMÁI Szakkörök Versenyek, bajnokság Tehetséggondozás Témahét

A PROJEKT FŐ TEVÉKENYSÉGEI Projektindítás Nyitókonferencia és sajtótájékoztató Heti szakkörök tartása (indult hó) 2-3 verseny szervezése iskolán belül Őszi, téli, tavaszi idényű bajnokság szervezése iskolák között Témahét Eszközbeszerzés Záró konferencia és sajtótájékoztató

Elérhetőségek: Köszönöm a Figyelmet!