IWiW alkalmazások - hirdetési, szponzorálási lehetőségek.

Slides:



Advertisements
Hasonló előadás
[fre ]. Internetezők – internethasználat alakulása, Megj.: rendszeres olvasó = rendszeres olvasója bármelyik laptematikának Forrás: Szonda.
Advertisements

MEGÉRKEZETT A LEGNAGYOBB VIDEÓHIRDETÉSI FELÜLET A MAMMUTMAILRE! ÚJ HIRDETÉSI FORMA ÚJ.
1 groupement national interprofessionnel des semences et plants Vetőmagpiac forgalom az Európai Unióban Az EU vetőmag súlya a világ vetőmag termesztésében.
A területegységek átalakítása
Reklámhatékonyság növelése retargetinggel. A hatékony display kampány: minimális költséggel maximális konverzió. 2/10 Hogyan lesz hatékony egy kampány?
Médiainformációk Az F1-live.hu bemutatása A 2008-ban indított F1-live.hu az elmúlt években Magyarország legkedveltebb és legaktívabb Forma-1-gyel.
ÁLTALÁNOS MÉDIAAJÁNLAT Érvényes: január 1-től.
MAGYAR FESZTIVÁL SZÖVETSÉG NOVEMBER 25..
Hirdetési termékek – Display
Eurosport Média ajánlat 2014.
BIZTOSÍTÁS-KERESŐ SZPONZORÁCIÓ TÁMOGATÓI AJÁNLAT május
A Privátbankár portál tartalma •Online gazdasági hírszolgáltatás témakörökre bontva – főbb rovatok: –Befektetési hírek –Bank rovat –Biztosítási tudnivalók.
Hirdetési termékek – videó hirdetési megoldások Videó hirdetési megoldások  Összefoglaló neve azon hirdetési megoldásoknak, amelyeket.
„Az élet női oldala”. Sminkvideók a Life.hu-n Tények •Life.hu: 170 ezer egyedi látogató decemberben A Life.hu átlagos napi belföldi látogatószáma decemberben.
2010. szeptember 13. Egészség rovat ajánlat.  a CEMP női életmód oldala  célcsoportja a év közötti, aktív, Esomar AB státuszú, nyitott, igényes,
2011. június 17. Öngondoskodás Tematikus Melléklet.
ÁLTALÁNOS MÉDIAAJÁNLAT Érvényes: január 1-től.
MÉDIAAJÁNLAT: MAMMUTMAIL.COM MAMMUTSHARE.COM.
IDŐJÁRÁS SZPONZORÁCIÓ ÁLTALÁNOS MÉDIAAJÁNLAT Érvényes: április 28-tól az egyetlen Index ROS termékkel.
NIVEA For Men Mobil internet kampány Gábos Anna, NIVEA FOR MEN – a NIVEA férfias oldala…
Szigorlati mintafeladat megoldása (folytatás)
Szeretlekmagyarorszag.hu Szeretlekmagyarorszag.hu AV / hó, UV / hó Babanet.hu Babanet.hu AV / hó, UV / hó Ritakonyhája.hu.
MATEMATIKA Év eleji felmérés 3. évfolyam
ÁLTALÁNOS MÉDIAAJÁNLAT Érvényes: február 13-tól.
ÁLTALÁNOS MÉDIAAJÁNLAT Érvényes: január 1-től.
NAPI NAPI ÖSSZEFOGLALÓ ÁLTALÁNOS MÉDIAAJÁNLAT „Minden egy helyen, ha csak egyet kattint, ez legyen.” Érvényes: január 1-től.
A tételek eljuttatása az iskolákba
2010 október 2651 kp. Vizsga 2. feladata
2010 október 2651 kp. Vizsga 2. feladata. Megoldás: „A” vállalat: Beszerzés : 100 millió Árrés: ( 12 %) = 100 x 0,12=12 millió Nettó eladási ár =
VÁLOGATÁS ISKOLÁNK ÉLETÉBŐL KÉPEKBEN.
Védőgázas hegesztések
Fellow Global Trade Kft. Bemutatkozó: Törzsvásárlói előnyök bemutatása A prezentációt készítette: Székely Alex.
DRAGON BALL GT dbzgtlink féle változat! Illesztett, ráégetett, sárga felirattal! Japan és Angol Navigáláshoz használd a bal oldali léptető elemeket ! Verzio.
FELVI Média A fiatalok figyelnek ránk!. Médiaértékesítés az OFIKnál 2005-ben indult, elsősorban az online és a nyomtatott médiában 2006-tól adatbázisok.
Az iWiW platform Szabó Márton Origo Zrt.. Az iWiW számokban 4,3 millió regisztrált felhasználó Napi 1,2 millió egyedi felhasználó Az összes regisztrált.
Médiaajánlat (2013) 1. Fiatalos kulturális portál, programajánló site Filmajánlók Könyvkritikák Koncertbeszámolók Gasztronómia Interjúk Kirándulás, szabadidő.
szakmérnök hallgatók számára
Anyagok 3. feladat 168. oldal.
Kalkuláció 13. feladat TK 69. oldal.
Kötelezettségek 7-8. feladat kidolgozása
Logikai szita Pomothy Judit 9. B.
ÁLTALÁNOS MÉDIAAJÁNLAT Érvényes: január 1-től.
TERMÉKAJÁNLÓ DOBOZOK Érvényes: február 8.. TERMÉKAJÁNLÓ DOBOZOK  Képes-szöveges termékajánló dobozok az Index, Velvet és Dívány cikkoldalain 
ÁLTALÁNOS MÉDIAAJÁNLAT Érvényes: március 1-től.
Költséghatékonyság a XXI. századi vállalatirányításban
A helyi média, mint hatékony reklám felület – Fehérvár Médiacentrum
Standardizálás Példák.
Iwiw bemutatkozás. Internetezők – internethasználat alakulása, Megj.: rendszeres olvasó = rendszeres olvasója bármelyik laptematikának Forrás:
Videa bemutatkozás. Internetezők – internethasználat alakulása, Megj.: rendszeres olvasó = rendszeres olvasója bármelyik laptematikának Forrás:
18-39 évesek elérése. Internetezők – internethasználat alakulása, Megj.: rendszeres olvasó = rendszeres olvasója bármelyik laptematikának Forrás:
Bontsd fel a zárójeleket, vonj össze, majd helyettesíts be!
A klinikai transzfúziós tevékenység Ápolás szakmai ellenőrzése
Nyitott Kapuk 2010 Beiskolázási kérdőívek értékelése.
QualcoDuna interkalibráció Talaj- és levegövizsgálati körmérések évi értékelése (2007.) Dr. Biliczkiné Gaál Piroska VITUKI Kht. Minőségbiztosítási és Ellenőrzési.
eDM adatbázisok eHírlevél.hu adatbázis Felvi.hu adatbázis
Comenius Logo (teknőc).
ÁLTALÁNOS MÉDIAAJÁNLAT Érvényes: július 3-tól.
MA IS TANULTAM VALAMIT BLOG ÁLTALÁNOS MÉDIAajánlat
TÁRSADALOMSTATISZTIKA Sztochasztikus kapcsolatok II.
1. Melyik jármű haladhat tovább elsőként az ábrán látható forgalmi helyzetben? a) A "V" jelű villamos. b) Az "M" jelű munkagép. c) Az "R" jelű rendőrségi.
2011. április. Index TM = Tematikus Mellékeltek  1 hetes, adott témára fókuszáló mellékletek az Index rovataiban  szöveges + videós anyagok  alrovat.
KERÉKAGY ÁLTALÁNOS MÉDIAAJÁNLAT Érvényes: június 23-tól.
NAPI NAPI ÖSSZEFOGLALÓ ÁLTALÁNOS MÉDIAAJÁNLAT „Minden egy helyen, ha csak egyet kattint, ez legyen.” Érvényes: október 17-től.
ÁLTALÁNOS MÉDIAAJÁNLAT Érvényes: január 2-től.
ÁLTALÁNOS MÉDIAAJÁNLAT Érvényes: január 2-től.
Üdvözöljük GWIBIZ WORLDWIDE Üzleti Tájékoztatón. Legdinamikusabban fejlődő üzletek a világon! GWIBIZ WORLDWIDE Trendágazat Internet + vásárlás.
ÁLTALÁNOS MÉDIAAJÁNLAT Érvényes: január 2-től.
ÁLTALÁNOS MÉDIAAJÁNLAT Érvényes: január 2-től.
Miért a facebook-ot válasszuk kampány felületnek?  2011 júliusától decemberig fő, ezzel elérve a felhasználót  40. hely a világon.
1 Az igazság ideát van? Montskó Éva, mtv. 2 Célcsoport Az alábbi célcsoportokra vonatkozóan mutatjuk be az adatokat: 4-12 évesek,1.
Előadás másolata:

iWiW alkalmazások - hirdetési, szponzorálási lehetőségek

iWiW-alkalmazások: o Sokszínű, szórakoztató alkalmazások, melyek interaktív felhasználási élményt nyújtanak, erősítik a közösségi aktivitást, növelik az oldallátogatások intenzitását o A felhasználók érdeklődésüknek megfelelően választhatnak az alkalmazások közül  önkéntes felhasználás o Megjelenési lehetőségek: szponzoráció, bannerhirdetés, reklámcélú alkalmazás o Szponzoráció: brandingelés mértékétől függően Ft/UV. o Az árak tájékoztató jellegűek, a pontos igény ismeretében egyedi árat adunk

Kvízpart Tudd meg, ki az okosabb! Napi UV: Havi UV: Napi 1,3M PI-t generáló alkalmazás!!! Display elemek: 728x90 (fejléc), Egyedi szponzorációs megoldások: átskinezés szponzorált kvíz indítása Fejlesztő: Origo Zrt. 728x90: Ft/hét Szponzoráció: Ft/hó

Telekocsi Autós keresi utasát, utas keresi autósát! Napi UV: Heti UV: Display elemek: 728x90 (fejléc) Szponzorációs megoldások:  Teljes brandelt megjelenés Fejlesztő: Origo Zrt. 728x90: Ft/hét Szponzoráció: Ft/hó

Világvándor Mutasd meg, merre jártál már a világban! Telepítésszám: Havi UV: Display elemek: 728x90 (fejléc) Szponzorációs megoldások:  Jelölő layerben megjelenés  Sötétkék lábléc átszínezése  Logó megjelenítése a láblécen  Dobozok átszínezése  Ismerőseim aloldal  Háttérkép átszínezése  Lábléc kialakítása max. 715 x 40 Fejlesztő: Origo Zrt. 728x90: Ft/hét Szponzoráció: Ft/hó

Focidrukker Melyik a kedvenc csapatod? Telepítésszám: Havi UV: Display elemek: 728x90 (fejléc) 250x250 Egyedi megoldások: Szurkolok neki gomb szponzoráció Egyedi fejléc, lábléc Saját bajnokság indítása Egyedi szponzor megjelenés (vagy 250 x 250) 728 x x 250 Fejlesztő: Origo Zrt. Banner: Ft/hét Szponzoráció: Ft/hó

Videa Videomegosztás könnyen, egyszerűen! Telepítésszám: Napi UV: Heti UV: Display elemek: 728x90 (fejléc) 120x240 Szponzoráció egyedi igények alapján 120 x 240 Fejlesztő: Origo Zrt. Banner: Ft/hét Szponzoráció: Ft/hó

Meglep.hu Küldj képeslapot – minden alkalomra! (még az címet sem kell tudnod) Telepítésszám: Napi UV: Display elemek: 728x90 (fejléc, lábléc) Egyedi megoldások: Egyedi kategória Brandelt képeslapok Fejlesztő: Origo Zrt. Banner: Ft/hét Szponzoráció: Ft/hó

Birizga Lepd meg ismerőseidet aranyos, vicces ajándékokkal! Telepítésszám: Napi UV: Havi UV: Elküldött birizgák: /hó Célcsoport: 69% nő, 52% év között Szponzoráció: teljes átbrandingelés egyedi „birizga” Fejlesztő: Soop Szponzoráció: Ft/hó

Küldj egy piát! Szomjasak az ismerőseid? Hívd meg őket egy italra! Telepítésszám: Napi UV: Havi UV: Elküldött italok száma: 10 millió/hó Szponzoráció: teljes átbrandingelés termékelhelyezés promóció (termékelhelyezéshez) Fejlesztő: Soop Szponzoráció: Ft/hó

Machopoker Ki az igazi pókerarc? Napi UV: Havi UV: Átlagosan napi 31 perc/játékos Szponzoráció: teljes átbrandingelés egyedi megoldások Fejlesztő: Soop Szponzoráció: Ft/hó

Bicajjal mindenhova Minek a dugóban ülni? Biciklizz! Telepítésszám: Havi UV: Szponzoráció: fejléc átszínezés teljes átbrandingelés egyedi funkciók Fejlesztő: Soop Szponzoráció: Ft/hó

Csajok és Pasik Legnépszerűbb társkereső az iWiW-en! Napi UV: Havi UV: Display elemek: 728x90 (fejléc) 250x x600 Szponzorációs megoldások: „bejön/nem jön be” UV-ra vásárolható Fotó logóval/logó nélkül Kattintható brandelt fejléc + menüsor Fejlesztő: The Cook Banner: Ft/nap Szponzoráció: Ft/hó

Kvízgyár Kvízek minden mennyiségben! Napi UV: Havi UV: Display elemek: 728x90 (fejléc) 120x240/400/ x120 Szponzorációs megoldások: brandelt fejléc + menüsor Fejlesztő: The Cook Banner: Ft/hét Szponzoráció: Ft/hó

Zene Doboz Nem kell ide mp3, hallgass zenét az iWiW- en! Napi UV: Havi UV: perc átlagos látogatáshossz! 67% nő, 69% év, 83% városi Display megjelenés 728x90 300x x240 Video- és egyéb hirdetések 30 mp-es pre-roll reklámvideó szöveges hirdetések Szponzoráció szinkronbanner, szinkron banner + szöveges, szinkron videó + szöveges Fejlesztő: Idea Banner: Ft/hét Pre-roll: Ft/hét Szöveges hirdetés: Ft/hét Szinkron: Ft/hét

Zene Doboz szöveg pre-roll videó Fejlesztő: Idea

Szuper Üzenőfal Nem kell ide mp3, hallgass zenét az iWiW-en! Napi UV: Havi UV: Display megjelenés 728x90 160x x120 Fejlesztő: Idea Banner: Ft/hét Szponzoráció: Ft/hó

Lovehunter Itt megtalálod a társadat! Napi UV: Havi UV: Display elemek – targetálható: 728x90 (lábléc) 250x250 Szponzorációs megoldások: Szponzorált aloldal egyedi kérdés videohirdetés mixer oldal Teljes brandelés: fejléc, menüsor, keresőblokk, háttér, lábléc Fejlesztő: PartNet

Lovehunter Szponzoráció: Ft/hó

Zöldségeim Ha kiváncsi vagy, mennyire „zöld” az életed – és másoké! Telepítésszám: Havi UV: Display elemek: 728x90 (lábléc) 250x250 Egyedi megoldások: Márkázott „zöldség” Egyedi szponzoráció Fejlesztő: Seprenyi Péter Banner: Ft/hét Szponzoráció: Ft/hó

Reklámcélú alkalmazás o Branded content típusú megjelenés a közösségi téren belül o Márkaérték-növelés o Felhasználó „akvitizálása” o Involvement o Engagement o Lehetséges célok: o Márkaépítés o Promóció (pl. nyereményjáték) o Direkt tranzakciót elősegítő alkalmazás o Támogató megjelenés Origo portfólión belül az alkalmazás részére o Saját vagy Origo Zrt. gyártásában o Példa: „Főzni akarok”, Unilever