A Budapest-Közép-dunavidéki Regionális Marketing Igazgatóság 2009 évi tevékenysége. MagyarországBudapest-Közép-Dunavidék április 20. Domonyvölgy
A Budapest-Közép-Dunavidék régió helye Magyarország turizmusában MagyarországBudapest-Közép-Dunavidék A vendégéjszakák számának alakulása, január-november (részesedés 2008, változás 2008/2007) •Meghatározó a beutazó turizmus (csaknem 80%) •Belföldi turizmusban a 2. legnépszerűbb desztináció •Szállásdíjbevételek 53%-a a régióban
MagyarországBudapest-Közép-Dunavidék A gazdasági válság hatása a régió turizmusában A vendégéjszakák számának alakulása január-február •Külföldi vendégéjszakák ; -20,1% •Belföldi vendégéjszakák 18% ( ; -14,7%) •Szállásdíj bevételek 51,4 % a régióban – 1.hely •Belföldi vendégektől származó bevételek 21,7% a régióban – 1.hely
Marketingtevékenység 2009-ben MagyarországBudapest-Közép-Dunavidék 2009 a Kultúra Éve – kiemelt promóció múzeumoknak, tematikus utaknak, fesztiváloknak stb. Vár a Dunakanyar, Kisduna promóció – a terület szolgáltatóinak közreműködésével Strandok, fürdők éjszakája Műgyűjtők éjszakája Best of Budapest és környéke kiadvány nyelvi mutálása (8+5 nyelv) Kulturális Örökség Budapesten és környékén Study Tour (Kronen Zeitung, Busblickpunkt)
MagyarországBudapest-Közép-Dunavidék Szórólapok elkészítése Megjelenés az Itthon otthon van melléklet májusi számában Honlapon való megjelenítés A Napkelte programajánlójában való megjelenítés Megjelenés a Funzine és Exit magazinban Ráday Kultúra-és Borünnep
MagyarországBudapest-Közép-Dunavidék Utazás kiállítás A gödöllői régió kiemelt megjelenése 4 pulton, kedvezményes áron
Magyarország A kulturális turizmus éve A gödöllői kistérség kulturális kínálata
MagyarországBudapest-Közép-Dunavidék Futár Veronika Magyar Turizmus Zrt. Budapest-Közép-dunavidéki Regionális Marketing Igazgatóság igazgató Köszönöm a figyelmet!