2008 novemberOrbán Zoltán – LogiPen Kft.
Mit is kell adminisztrálni…? Szabályzat Dolgozói tájékoztató Munkavállalói nyilatkozatok (új belépők is!) Kiegészítő nyilatkozatok (pl. Ü.CS.) Pénztári belépési nyilatkozatok Munkáltatói szerződések Havi jogosultsági nyilvántartás Rendelési és utalási listák Átvételi elismervények, kiosztási listák Kilépő dolgozó elszámoltatása 2
Evolúció…. Kockás papír Táblázatkezelők Excel-makrók Dobozos szoftverek .. .. .. 3
Főbb szempontok a szoftver kiválasztásához Könnyű kezelhetőség: hiszen általában nem informatikusok használják majd. Rugalmasság és naprakészség: hiszen a felhasználó egyedi igényeit is ki kell szolgálnia. Bővíthetőség, változások követése: hiszen az elsődleges cél a felmerülő problémák gyors és egyszerű kezelése. Biztonság: hiszen bizalmas adatokat kezelünk, és az adatvédelemről szóló törvényt is be kell tartanunk. Felhasználók betanítása: hiszen a személyzeti osztálytól távoli telephelyeken is otthonosan kell tudni használni. 4
Az evolúció újabb szintje…… „ Ha megkérdeztem volna az embereket, hogy mire van szükségük, azt mondták volna, hogy gyorsabb lovakra.” (Henry Ford)
ÖSSZEHASONLÍTÁS (Felhasználó) Jelenlegi alkalmazásokWeb-cafeteria ek biztonsága, időzítése Excel/Word állományok Frissítés minden usernél külön Kézikönyv hiánya Szerződés követése (ha van…) Naprakész felület Jogszabálykövetés (mindig az aktuálissal működik!) Programfrissítés Nyomtatványok/űrlapok Automatikus értesítés (a frissítésekről) On-line kézikönyv Felhasználói Számviteli Jogszabály-gyűjtemény On-line szerződés (az elszámoláshoz) 6
ÖSSZEHASONLÍTÁS (Felhasználó) Jelenlegi alkalmazásokWeb-cafeteria Egyedi fejlesztések > különböző programverziók Fejlesztő elérhetősége? Illesztés bér-programokhoz nem megoldott Új fejlesztés mindenki számára elérhető 2-szintű ügyfélszolgálat telefon Interface-ek lehetősége Bármelyik bér-programhoz illeszthető 7
ÖSSZEHASONLÍTÁS (Adatvédelem) Jelenlegi alkalmazásokWeb-cafeteria évi LXVIII tv. 3.§ (1) a.) Törvénytelen adtakezelés!!! Nem vihetem haza az adatot! Adatvédelmi Biztos állásfoglalása Írásban jóváhagyva Csak a kezeléshez adok eszközt! Igazságügyi Informatikai Szakértő jóváhagyásával 8
. hu 9
10
11
12
13 Dolgozói létszám 0-25 fő Ft/cég/hó Ft/fő/hó Ft/fő/hó Ft/fő/hó Ft/fő/hó egyedi Díjak
Bevezetéssel kapcsolatos költségek Installálás > nincs Adatok konvertálása > nincs Esetleges egyedi fejlesztés >megállapodás alapján Betanítás, oktatás, paraméterezés > Ft/óra Utazási költség > 100Ft/km 14
Üzemeltetéssel kapcsolatos opciók Telefonos konzultáció az első 2 hónapban > 50%kedvezmény Telefonos konzultáció a 3.hónaptól > Ft/óra Személyes konzultáció, szakértői díj > Ft/óra Esetleges egyedi fejlesztés >megállapodás alapján Betanítás, oktatás (új userek) > Ft/óra Utazási költség > 100Ft/km 15
Előnyök Költségcsökkentés: Feldolgozási idő rövidül. 100 fős cég > 1 óra/hónap Rugalmasság térben és időben Decentralizálódnak az adminisztratív jellegű feladatok APEH-kompatibilis megoldás Könnyű kezelhetőség Rugalmasság és naprakészség Bővíthetőség, változások követése Biztonság Felhasználók betanítása 16
(Összegzés) Amit a Web-cafeteria nyújt Adatvédelmi Törvény előírásainak betartása Igazságügyi Informatikai Szakértő jóváhagyása Teljes technikai védelem Naprakész felület Jogszabálykövetés (mindig az aktuálissal működik!) Programfrissítés Nyomtatványok/űrlapok Automatikus értesítés (a frissítésekről) Új fejlesztés mindenki számára elérhető Interface-ek On-line kapcsolat a szolgáltatókkal On-line kézikönyv Felhasználói Számviteli Jogszabály-gyűjtemény On-line szerződés (az elszámoláshoz) 2-szintű ügyfélszolgálat telefon 17
2008 novemberOrbán Zoltán – LogiPen Kft.
Elérhetőségünk: Tel: Köszönjük a figyelmét! 19