2008 novemberOrbán Zoltán – LogiPen Kft.. Mit is kell adminisztrálni…?  Szabályzat  Dolgozói tájékoztató  Munkavállalói nyilatkozatok (új belépők is!)

Slides:



Advertisements
Hasonló előadás
KÖLTSÉGELSZÁMOLÓ RENDSZER. A TruExpense rendszer Csökkentse kiadásait a magyarországi piacon egyedülálló TruExpense költségelszámoló rendszer segítségével!
Advertisements

S ZOFTVERSZOLGÁLTATÁSOK : B ILINCS VAGY S ZABADULÁS ? Zsoldos Sándor IPR-Insights Consulting & Research.
TSzVSz Közgyűlés JogSzerviz Sipos Tamás Dr. Bezzegh Edina.
Gayár Csilla, pénzügyi menedzser VÁTI Kht. Pécsi Területi Iroda DDOP Utólagos akadálymentesítés (Egyenlő esélyű hozzáférés a közszolgáltatásokhoz)
KENYI fejlesztés és országos adatfelvétel
főigazgató-helyettes
CAFETERIA RENDSZER Employee Benefit Kft.
Cafeteria megoldások - Nálunk többet ér a pénze!
Önkormányzati információs rendszer
Főbb változások, újdonságok
Automatikus szállítási hűségprogram
Mi a WebTÁRSASHÁZ rendszer?
A futárszolgálat és a webáruház hatékony együttműködési lehetőségei.
Béren kívüli jutatások 2012 IVSZ Badak Béla okl.könyvvizsgáló
Intranet portál bemutató
Önkormányzati informatika ASP alapokon
Tisztelt Partnereink!. A SALDO számára kiemelten fontos ügyfeleinek magas színvonalú kiszolgálása!
Foglalkoztatói nyugdíj
Mottó: „Eljön-e a világvége?!” Előadók: Bartos Gyula Borsányi-Bognár Levente.
ÜZLETI TERVEZŐ RENDSZER MÁRKAKERESKEDÉSEK RÉSZÉRE.
Az Európai Területi Társulások évi támogatására kiírt pályázat (A pályázat kódja: ETT-14) Szilágyi Orsolya Támogatási Főosztály Közigazgatási és.
T RD -Trading Hungary Kft. Metrológia.
Nemzeti Rehabilitációs és Szociális Hivatal
Együttműködés a bérleti konstrukciók gyors és rugalmas kiszolgálásában.
Tectia MobileID Express – Kétfaktoros erős autentikáció – 5 percen belül üzemkészen! január 16.
Számítástechnikai rendszerek bérleti konstrukciója.
Települési Testületi adat Tár - TTT 2008 – Törökbálinti Önkormányzat Papíralapú munkafolyamatok kiváltása Testületi munka teljes körű támogatása Naprakész.
E-NAPLÓ Szabó László.
Bemutató Számviteli rendszer. Személyesen Postai úton Vállalat vagy vállalkozás Könyvelőcég vagy könyvelő Ez a megoldás kiszámíthatatlan nem biztos hogy.
Elektronikus vezetési karton
„Új megoldás egy kipróbált szállítótól”
1 Pepper Rendszerház Zrt. Kafetéria rendszer a VIP Humánpolitikai Rendszerben.
Előadó: Kárpáti Péter Üzleti folyamatvezérlés nagyvállalati környezetben (BizTalk Server 2004, Office InfoPath 2003 és Windows.
Comfort Bérelszámolási Szoftverünket
RENDSZER ELŐTT RENDSZER UTÁN
DoktorInfo Egészségügyi telefonos és internetes tanácsadó rendszer előkészítése (és megvalósítása) Dr. Gaál Péter, Lendvai Ferenc március 30.
A pécsi hőszolgáltatás fennállásának 50. évfordulójának alkalmából 1 TÁVHŐSZOLGÁLTATÁSI SZAKMAI NAPOK május 9-11., Pécs amihez gratulál a 22 éves.
1 Tájékoztató rojektről április 23. Tájékoztató az EKOP1.A „Adatállományok központosított átvételét, átadását kezelő, valamint.
MTA Statisztikai és Jövőkutatási Tudományos Bizottsága
Távmunka a kárrendezésben a Generali-Providencia Biztosító Rt.-nél III. Országos Távmunka Konferencia Kiss Attiláné.
Informatika a gyógyszertárban
Kórházi eredetű fertőzések-kártérítési felelősség
Szakképzési hozzájárulás Saját dolgozó képzési költségeinek elszámolása 2011.
Szántó Tamás elnökhelyettes PMISZK
Szerviz modul Ismertető. Cégismertető Magyarország vezető kárrendezési rendszerének szállítója Tíz éves szakmai tapasztalat Partnerei kapcsolatban állunk.
EASY e-HR ® Automatizálja HR adatbázisát egyszerűen.
Web-alapú humán lekérdező rendszer
Rendszer ismertető Vargha Máté. Cafeteria bevezetés ismert nehézségei A cafeteria rendszerek bevezetésének legfőbb akadálya a megnövekvő adminisztrációs.
Excel vagy… …szuperszoftver!
Az önkormányzati feladatellátást támogató informatikai infrastruktúra felülvizsgálata (ÁROP-1.A „Szervezetfejlesztés megvalósítása a.
Egyszerűen a devizákkal
Megújuló működési nyilvántartás
R.F.Q. Request For Quotation. 2 Válasz a feltett kérdésre: A tantárgy fő célkitűzése, hogy adjon egy közös nyelvet, amely segítségével a közgazdászok.
ICECUBE Intelligens h ű t ő szekrény szoftver tervezete.
Automatikus EKÁER bejelentő program. EKÁER  AZ ELEKTRONIKUS KÖZÚTI ÁRUFORGALMI ELLENŐRZŐ RENDSZER MŰKÖDÉSÉRŐL (EKÁER) szóló, a Nemzetgazdasági Miniszter.
Mindenkit köszöntök, Takács Titusz vagyok a JTT PRO Biztonságtechnikai Kft. ügyvezető igazgatója. BIZTONSÁGTECHNIKAI KFT. Mai előadás témája: Vállalkozások.
2009. november Nemzetközi ILIAS Konferencia1/20 Az ILIAS közösség Magyarországon, az együttműködés fejlesztése Berecz Antónia.
1 Székhely: 1135 Jász u Tel: , Tel/fax: MediSmart elektronikus számlázó rendszer A kártyás.
Cégbemutató, Memoriter ismertető
Vége a vakon navigálásnak!
Megoldásaink a GDPR előírásaira
Az ILIAS keretrendszer használatának beépülése az oktatói és a hallgatói munkába a Gábor Dénes Főiskolán Berecz Antónia, Balogh Anikó, Littvay László
Beszerzések hatékonyság növelése
Hagyományok és kihívások V
A központosított illetményszámfejtő rendszer évi változásai
Bérszámfejtési ismeretek
HunTéka – több mint könyvtári rendszer
Mezősi Róbert Comp-Sys Kft
Átlátható folyamatok ügyviteli rendszerekkel
Vállalatirányítási rendszerek alapjai
Előadás másolata:

2008 novemberOrbán Zoltán – LogiPen Kft.

Mit is kell adminisztrálni…?  Szabályzat  Dolgozói tájékoztató  Munkavállalói nyilatkozatok (új belépők is!)  Kiegészítő nyilatkozatok (pl. Ü.CS.)  Pénztári belépési nyilatkozatok  Munkáltatói szerződések  Havi jogosultsági nyilvántartás  Rendelési és utalási listák  Átvételi elismervények, kiosztási listák  Kilépő dolgozó elszámoltatása 2

Evolúció….  Kockás papír  Táblázatkezelők  Excel-makrók  Dobozos szoftverek .. .. .. 3

Főbb szempontok a szoftver kiválasztásához  Könnyű kezelhetőség: hiszen általában nem informatikusok használják majd.  Rugalmasság és naprakészség: hiszen a felhasználó egyedi igényeit is ki kell szolgálnia.  Bővíthetőség, változások követése: hiszen az elsődleges cél a felmerülő problémák gyors és egyszerű kezelése.  Biztonság: hiszen bizalmas adatokat kezelünk, és az adatvédelemről szóló törvényt is be kell tartanunk.  Felhasználók betanítása: hiszen a személyzeti osztálytól távoli telephelyeken is otthonosan kell tudni használni. 4

Az evolúció újabb szintje…… „ Ha megkérdeztem volna az embereket, hogy mire van szükségük, azt mondták volna, hogy gyorsabb lovakra.” (Henry Ford)

ÖSSZEHASONLÍTÁS (Felhasználó) Jelenlegi alkalmazásokWeb-cafeteria  ek biztonsága, időzítése  Excel/Word állományok  Frissítés minden usernél külön  Kézikönyv hiánya  Szerződés követése (ha van…)  Naprakész felület  Jogszabálykövetés (mindig az aktuálissal működik!)  Programfrissítés  Nyomtatványok/űrlapok  Automatikus értesítés (a frissítésekről)  On-line kézikönyv  Felhasználói  Számviteli  Jogszabály-gyűjtemény  On-line szerződés (az elszámoláshoz) 6

ÖSSZEHASONLÍTÁS (Felhasználó) Jelenlegi alkalmazásokWeb-cafeteria  Egyedi fejlesztések > különböző programverziók  Fejlesztő elérhetősége?  Illesztés bér-programokhoz nem megoldott  Új fejlesztés mindenki számára elérhető  2-szintű ügyfélszolgálat   telefon  Interface-ek lehetősége  Bármelyik bér-programhoz illeszthető 7

ÖSSZEHASONLÍTÁS (Adatvédelem) Jelenlegi alkalmazásokWeb-cafeteria  évi LXVIII tv. 3.§ (1) a.)  Törvénytelen adtakezelés!!!  Nem vihetem haza az adatot!  Adatvédelmi Biztos állásfoglalása  Írásban jóváhagyva  Csak a kezeléshez adok eszközt!  Igazságügyi Informatikai Szakértő jóváhagyásával 8

. hu 9

10

11

12

13 Dolgozói létszám 0-25 fő Ft/cég/hó Ft/fő/hó Ft/fő/hó Ft/fő/hó Ft/fő/hó egyedi Díjak

Bevezetéssel kapcsolatos költségek Installálás > nincs Adatok konvertálása > nincs Esetleges egyedi fejlesztés >megállapodás alapján Betanítás, oktatás, paraméterezés > Ft/óra Utazási költség > 100Ft/km 14

Üzemeltetéssel kapcsolatos opciók Telefonos konzultáció az első 2 hónapban > 50%kedvezmény Telefonos konzultáció a 3.hónaptól > Ft/óra Személyes konzultáció, szakértői díj > Ft/óra Esetleges egyedi fejlesztés >megállapodás alapján Betanítás, oktatás (új userek) > Ft/óra Utazási költség > 100Ft/km 15

Előnyök  Költségcsökkentés:  Feldolgozási idő rövidül.  100 fős cég > 1 óra/hónap  Rugalmasság térben és időben  Decentralizálódnak az adminisztratív jellegű feladatok  APEH-kompatibilis megoldás  Könnyű kezelhetőség  Rugalmasság és naprakészség  Bővíthetőség, változások követése  Biztonság  Felhasználók betanítása 16

(Összegzés) Amit a Web-cafeteria nyújt  Adatvédelmi Törvény előírásainak betartása  Igazságügyi Informatikai Szakértő jóváhagyása  Teljes technikai védelem  Naprakész felület  Jogszabálykövetés (mindig az aktuálissal működik!)  Programfrissítés  Nyomtatványok/űrlapok  Automatikus értesítés (a frissítésekről)  Új fejlesztés mindenki számára elérhető  Interface-ek  On-line kapcsolat a szolgáltatókkal  On-line kézikönyv  Felhasználói  Számviteli  Jogszabály-gyűjtemény  On-line szerződés (az elszámoláshoz)  2-szintű ügyfélszolgálat   telefon 17

2008 novemberOrbán Zoltán – LogiPen Kft.

Elérhetőségünk: Tel: Köszönjük a figyelmét! 19