Kommunikáció a médiában figyelés és kiértékelés Előadó: IDS Communications Kft. 2011. április.

Slides:



Advertisements
Hasonló előadás
Klaszterportál, adatbázis DDOP számú pályázat záró rendezvénye Pécs, június 30.
Advertisements

A marketing információs rendszer
FELHASZNÁLÓI TARTALMAK A HELYI NYILVÁNOSSÁGBAN 2012, Gödöllő.
A Sajtóinfo online kommunikációs szolgáltatásáról Batki Zsolt kommunikációs tanácsadó (ELTE BTK Kommunikáció Tanszék, Sajtóinfo szolgálat),,Marketing,
A futárszolgálat és a webáruház hatékony együttműködési lehetőségei.
•online kommunikáció •branding, márkaépítés •kommunikációs stratégiák kitalálása, felépítése •Közösségi marketing •Szociális érzékenység, non-profit partnerek.
Pénz, de honnan?. Office 365 Eszközök 1 milliárd Okostelefon 2016-ra, ebből 350 milliót használnak majd munkára Emberek 82 % A világ online népességének.
Facebook riport Piato Bútor Facebook november – 2013 június.
Többet ésszel, mint erővel
Központi és közösségi szolgáltatások olvasóknak, könyvtáraknak.
Az adományozás fogadtatása a médiában Kutatási eredmények október.
A térkép és a propaganda kapcsolata Bobák Szilvia.
KRÍZISKOMMUNIKÁCIÓ A GYAKORLATBAN
Tájékoztatás a gyakorlatban avagy a gyors információtól az irodalom kutatásig Behálózott irodalom Érd, szeptember 24.
Heves megye civil szervezeteinek szervezetfejlesztése A program az Európai Unió támogatásával valósul meg. K á rp á tok Alap í tv á ny – Magyarorsz á g.
Első az egyenlők között – Key Account Management Összeállította: Kelemen György MAN Roland Magyarország Kft.
DPR kommunikáció alapelvei
4. Tétel Válassza ki szépségszalonja számára a legoptimálisabb helyszínt! Határozza meg, hogy milyen szempontokat vesz figyelembe, és mutassa be őket gyakorlati.
Törökbálint város környezeti GIS alkalmazásainak megvalósítása
Mikulás Gábor ”Marketing, public relations és reklám az egészségügyben'' XIV. Országos Konferencia, Budapest, február
A kommunikációs mix elemei
Dr. Pajor Enikő: A MATARKA oktatása speciálkollégium keretében Miskolc március 24.
A CAD/CAM modellezés alapjai
Is:energy kereskedelmi folyamatainak automatizációja Office System felhasználásával Turcsán Ferenc, sales és marketing igazgató, is:energy Hungary Kft.
Piac és Profit Pénzünknél maradva! Követeléskezelés eredményesen! Megbízható partnerállomány és követeléskezelés az Opten segítségével!
Csökkentse a nemfizetés kockázatát az Opten segítségével!
Piac és Profit Csökkentse a nemfizetés kockázatát az Opten segítségével!
Közösségi oldalak üzletszerzésre és reklámozásra.
Piac és Profit Csökkentse a nemfizetés kockázatát az OPTEN segítségével!
Az eseményszervezés formái, eszközei
Örömkeresés az online térben
Megújul a Sulinet Könczöl Tamás osztályvezető
A MAGDOLNA-NEGYED SAJTÓELEMZÉSE A LBERT D ÓRA – Z ÁVECZ G ERGŐ Műhelyszeminárium,
Pankász Balázs PTE FEEK Munkapszichológia és Ergonómia Tanszék
A teljesítménymérés helye és szerepe a minőségmenedzsmentben
Tanulói laptopokkal a középszintű magyar érettségi felé
A közösségi agrármarketing lehetőségei a közösségi médiában
A médiaelemzések lehetőségei és buktatói GKI-EKI Egészségügykutató Intézet Kft. Skultéty László 1/21.
Játszani tudni kell - A gamification szabályai az interneten
KÖZÖS MÓDSZERTANI KERETEK KIALAKÍTÁSA A MAGYARORSZÁG-SZERBIA IPA HATÁRON ÁTNYÚLÓ EGYÜTTMŰKÖDÉSI PROGRAM HÁTRÁNYOS HELYZETŰ TÉRSÉGEINEK KOMPLEX ÉS INTEGRÁLT.
Rugalmas keretrendszer a minőségbiztosítási adatok kezeléséhez XII. abas Vevőfórum, Balatonlelle június 5-7.
Piac és Profit Csökkentse a nemfizetés kockázatát az OPTEN segítségével!
Piac és Profit Csökkentse a nemfizetés kockázatát az OPTEN segítségével!
Piac és Profit Csökkentse a nemfizetés kockázatát az OPTEN segítségével!
Miért érdemes egy cégvezetőnek regisztrálni a …………… közösségi oldalra? Hogyan használjuk ki hatékonyan a jelenlétet a világ legnagyobb szakmai hálózatán?
1 A VITORLÁZÓ PILÓTÁK KOLLEKTÍV HIBAFELDOLGOZÁSÁNAK POZITÍV REPÜLÉSBIZTONSÁGI HATÁSAI KBSZ SZAKMAI NAPOK - REPÜLÉS Budapest / dr. Nacsa Zsuzsanna.
PR public relations „Nyilvános kapcsolatok” A szervezetről felismerhető és hiteles arculatot alakítson ki a szervezet különböző célcsoportjaiban. Külső.
Nyíregyháza, április 02. A kapcsolatok hálójában.
AZ ON-LINE ELEMZÉSI SZOLGÁLTATÁSOK FEJLESZTÉSE A MEZŐGAZDASÁGI VÁLLALKOZÁSOK SZÁMÁRA Pisartsov Andrei Nik.
Webes megoldások Munka kiszervezés webes felületre - Ügyfél oldalra (webshop, ügyfélkapu) - Adatrögzítés távolról (intranet) - Decentralizált adatrögzítés.
TÁMOP A-13/ Az EVDSZ társadalmi szerepvállalásának szélesítése a Dél-Dunántúli Régióban Az EVDSZ projekttel kapcsolatos kommunikációja,
Média portfólió BFTK marketing divízió feladata Budapest minőségi turizmusának célspecifikus és mérhető marketing eszközökkel történő támogatása.
Debrecen szeptember 17. Hogyan kerüljük el a nemfizetés kockázatát? Piac & Profit.
…az élet forrása! Hévíz.hu hirdetési tarifák 2015 A Hévíz.hu weboldal Hévíz városának turisztikai weboldala, melyen minden Hévízről szóló információ megtalálható.
Life of Budapest …Budapest Krémje Mi a LOBU? A Life of Budapest (LOBU.hu) egy olyan gasztronómiával, Budapest programjaival és látnivalóival foglalkozó.
Kereskedelmi és információs rendszer a zöldségtermesztés területén …avagy az információs szövetkezés támogatása Pető István
A katonaállítási lajstromok digitalizálása Szerényi Ildikó MNL Országos Levéltára november 23.
FELHŐ ALAPÚ INFORMATIKAI RENDSZEREK VS. LEXIKÁLIS ISMERETEK Networkshop 2016 Konferencia Debrecen Antal Péter, Eszterházy Károly Főiskola,
Papíron túl… Szűcs Roland. E-könyv jelenség képlete 2 E-könyv Üzleti modell Nagyobb kiadói árrés Kockázatmentes Olcsó terjesztés Kultúra Értékek megőrzése.
FAIR RENDSZERKONCEPCIÓ ÉS A BEVEZETÉS LÉPÉSEI DECEMBER 17.
Dr. House is hasznosnak találná – az MD Consult online referensz-rendszere Előadók: Agnieszka Wlaszczyk, Mikulás Gábor Elsevier Health Sciences.
Beszerzések hatékonyság növelése
Móricz Pál – ügyvezető igazgató Szenzor Gazdaságmérnöki Kft.
Integrált ügyfél-kommunikáció a weben
A Tesco rendszeresen indít vásárlói hűségakciókat, amelyeket igyekeznek az online és social felületeiken egyaránt népszerűsíteni, ezáltal is növelve a.
Önkormányzati Fejlesztések Figyelemmel kísérése II.
Navigáció az Interneten:
Mit változtass meg a Facebook marketingedben?
A civil szervezetek hatásméréséről
WDBA2 szoftver szeptemberétől a korábbi Choices szoftvert a wdba2 nevű szoftver váltotta fel. A wdba2 egy olyan internetes alapú szoftver mely egyrészt.
Előadás másolata:

Kommunikáció a médiában figyelés és kiértékelés Előadó: IDS Communications Kft április

1. Képben kell lenni…

Információ feldolgozás és megosztás  eredeti források rendszerezése: időigényes, drága, jogi aggályok, korlátozott spektrum  összefoglalók: áttekintés, nehezen hozzáférhető eredeti anyagok  terjesztés: fénymásolatok, fax, , intranet – drága és pontatlan  belső adatbázisok: diverz + jogi aggályok

Információ értékelése •gyakran nincs idő pontos számításokra •értékelés nagyrészt szubjektív •ha készülnek elemzések: –kevés választ adnak –sok időt vesznek igénybe –későn adnak információt nincs valós értékelés

1. Lépés: Minden információ egy helyen -egy felületen, bárhonnan elérhető információ: interneten, monitoron / mobiltelefonon -kereshető sajtómegjelenések -automatikus hírösszefoglalók -jogdíjas tartalmakért cikkenként fizetés, korrektség -jogszerű, saját adatbázisok -hírek megosztása intraneten/ interneten

2. Lépés: Azonnali, tág perspektívájú elemzés •azonnali, objektív információ a hírekről •fő adatok: –mikor, mennyi hír jelent meg –médiumok aktivitása –mennyi embert ért el egy hír –emocionális megítélés •újságírók/ szerkesztőségek gondolkodása •objektív segítség válsághelyzetben, stratégiai döntések értékelésében

2. Hogy néz ki egy modern rendszer működés közben? IDS Media Analyser

IDS Communications Gyors betekintés az adatokba

Media Analyser Dashboard Gyors betekintés az adatokba

Sajtófigyelés Megjelenések közvetlen elérése

PR-hatékonyság mérése Megjelenések közvetlen elérése

PR-mérések és média-analízis Médiaelemzés, sajtóelemzés Összefüggések részletes elemzése

Sajtófigyelés, médiafigyelés Változatos elemzési szempontok

Posztok, lájkok, aktivitások a Facebook rajongói oldalakon Facebook analitika és Facebook elemzés Integrált Facebook-analitika

Facebook figyelés Közösségi aktivitások követése

Köszönöm a figyelmet További információ: IDS Communications Kft.