Kommunikáció a médiában figyelés és kiértékelés Előadó: IDS Communications Kft április
1. Képben kell lenni…
Információ feldolgozás és megosztás eredeti források rendszerezése: időigényes, drága, jogi aggályok, korlátozott spektrum összefoglalók: áttekintés, nehezen hozzáférhető eredeti anyagok terjesztés: fénymásolatok, fax, , intranet – drága és pontatlan belső adatbázisok: diverz + jogi aggályok
Információ értékelése •gyakran nincs idő pontos számításokra •értékelés nagyrészt szubjektív •ha készülnek elemzések: –kevés választ adnak –sok időt vesznek igénybe –későn adnak információt nincs valós értékelés
1. Lépés: Minden információ egy helyen -egy felületen, bárhonnan elérhető információ: interneten, monitoron / mobiltelefonon -kereshető sajtómegjelenések -automatikus hírösszefoglalók -jogdíjas tartalmakért cikkenként fizetés, korrektség -jogszerű, saját adatbázisok -hírek megosztása intraneten/ interneten
2. Lépés: Azonnali, tág perspektívájú elemzés •azonnali, objektív információ a hírekről •fő adatok: –mikor, mennyi hír jelent meg –médiumok aktivitása –mennyi embert ért el egy hír –emocionális megítélés •újságírók/ szerkesztőségek gondolkodása •objektív segítség válsághelyzetben, stratégiai döntések értékelésében
2. Hogy néz ki egy modern rendszer működés közben? IDS Media Analyser
IDS Communications Gyors betekintés az adatokba
Media Analyser Dashboard Gyors betekintés az adatokba
Sajtófigyelés Megjelenések közvetlen elérése
PR-hatékonyság mérése Megjelenések közvetlen elérése
PR-mérések és média-analízis Médiaelemzés, sajtóelemzés Összefüggések részletes elemzése
Sajtófigyelés, médiafigyelés Változatos elemzési szempontok
Posztok, lájkok, aktivitások a Facebook rajongói oldalakon Facebook analitika és Facebook elemzés Integrált Facebook-analitika
Facebook figyelés Közösségi aktivitások követése
Köszönöm a figyelmet További információ: IDS Communications Kft.