A stratégiai terv sablonja. Ez a sablon a Yammer-hálózat bevezetéséhez nyújt segítséget. Kitöltése után stratégiai tervként használható – az átfogó koncepciótól.

Slides:



Advertisements
Hasonló előadás
Klaszterportál, adatbázis DDOP számú pályázat záró rendezvénye Pécs, június 30.
Advertisements

Az agrár- és élelmiszeripar az Internet kapujában Előadó: Varga István avagy: az Internet a kapuk előtt.
A Vállalkozásfejlesztési munkacsoport
CUSTOMER RELATIONSHIP MANAGEMENT (CRM)
Intranet portál bemutató
Belső, külső PR, a PR eszközei, céljai
Céginformáció Június 6. Értékesítési és kockázatkezelési technikák a pénzintézeti gyakorlatban Szalkai Éva.
A tervezés mint menedzsment funkció
Heves megye civil szervezeteinek szervezetfejlesztése A program az Európai Unió támogatásával valósul meg. K á rp á tok Alap í tv á ny – Magyarorsz á g.
Első az egyenlők között – Key Account Management Összeállította: Kelemen György MAN Roland Magyarország Kft.
Minőségmenedzsment alapelvek
Vállalkozásunk külső, belső kapcsolatrendszere és értéklánca
Tanuló (projekt)szervezet a Magyar Nemzeti Bankban
Szakképzési szakemberek kompetenciáinak meghatározása
1 Az „ÁROP A polgármesteri hivatalok szervezetfejlesztése pályázat” háttere „Helyi igényekre épülő szervezetfejlesztés a Zalakarosi Polgármesteri Hivatalban”
Vállalati EEM. Vezetési orientációk változása Termelés Értékesítés Marketing Stratégia Minőség Emberi tőke Tudástőke idő.
CRM Customer Relationship Management –
1 Gazdaság és környezet Előadó: Nagy Tamás. 2 Általános környezetvédelmi kérdések a vállalatoknál A gazdasági, piaci és környezeti körülmények miatt egyre.
Könyvtárvezetési stratégiák, vezetési típusok
Is:energy kereskedelmi folyamatainak automatizációja Office System felhasználásával Turcsán Ferenc, sales és marketing igazgató, is:energy Hungary Kft.
A nem OEP finanszírozott bevételek szervezési rendje és megfelelősége a törvényi előírásoknak Béres György gazdasági igazgató Vezérigazgató Találkozót.
A HR vezető, mint a Vezérigazgató legfontosabb partnere
A szolgáltatói jelleg erősítése a postai szakképzésben Rosta Péter.
Szervezetfejlesztési Program
Szervezetfejlesztési Program
Kontrolling házi dolgozat
Szaktanácsadás szerepe az óvodák pedagógiai munkájában
Ipari középvállalat projektvezetőjének tapasztalatai az integrált vállalatirányítási szoftver bevezetési szakaszában Projektmenedzsment Fórum A kis-
Mentori rendszer a tudásmenedzsment szolgálatában
Kérdések a második zh-hoz
A HEM kialakulása és fejlődése
Tanuló szervezet.
Electricity network in Europe Berlin, március 21.
EURÓPAI ÜZEMI TANÁCSOK KONFERENCIÁJA 2009 Budapest, november 17. ÜZEMI TANÁCSOK TÁRSASÁGI SZINTŰ EGYÜTTMŰKÖDÉSI FÓRUMA.
3. hét: az ISO 9001:2008-es szabványnak megfelelő
Emberi erőforrás menedzsment Munkakörök elemzése, tervezése
Vállalati emberi erőforrás menedzsment
Minőség menedzsment 6.előadás
Az EEM helye a menedzsmentben
IKT ÉS ISKOLAFEJLESZTÉS
A stratégiai kulcsmentorok bemutatkozása IFKT mentor képzés Budapest, december 13.
Partnerség a HR működésben Budapest, PSZE HR Szakmai nap Előadó: Párdányi Zsoltné humán partnerek osztályvezető.
INNOINFO, A VÁLLALKOZÓI KÖZÖSSÉGI PORTÁL. Miben segíthet az Innoinfo projekt?  kkv-k marketing tevékenységének beindításában  márka/cég ismertségének.
A projekt szervezeti formái
Együttműködési lehetőségek a kompetencia alapú oktatás elterjesztése érdekében Tuza Tibor Balogh Tibor.
Projekt eredményeinek disszeminációja – 2. és 12. fejlesztési elem ÁROP- 1.A „Szervezetfejlesztés a konvergencia régióban lévő önkormányzatok számára”
Az utazásszervezés kihívásai TO stratégia / 1 Milyen TO vállalati stratégia tesz ma versenyképessé? 1.NAPRAKÉSZ A világ kihívásainak megfelelő!
Az oktatási gyakorlat fejlesztése
i.e. SMART üzleti ötletek versenye SWOT analízis workshop
Down Alapítvány TÁMOGATOTT ÜGYINTÉZÉS 1145 Budapest, Amerikai út 14. Tel.: (061) A Támogatott.
Munkakörelemés és –tervezés röviden
Vállalkozásmenedzsment I.
MINŐSÉGMENEDZSMENT 6/2. előadás
HEINNOVATE OECD-EU partnerségi projekt Magyarország részvételével, 2016 Kovács István Vilmos, ELTE PPK Felsőoktatási és innovációkutató csoport.
Hálózatok Támogató, segítő szerepek az ifjúsági munkában.
Termék vagy szolgáltatás értékesítése. Bevezetés Röviden mutatkozzon be, és mutassa be munkatársait. Ismertesse azt a terméket vagy szolgáltatást, amelyet.
FAIR RENDSZERKONCEPCIÓ ÉS A BEVEZETÉS LÉPÉSEI DECEMBER 17.
Az OEFI TÁMOP / számú ”Egészségfejlesztési szakmai hálózat létrehozása” című kiemelt projekt köznevelési alprojektje ELKÉSZÜLT SZAKMAI.
Szent István Egyetem Közgazdaságtudományi Jogi és Módszertani Intézet
Az üzletek operatív működtetése
2/18/2018 Marketingterv Név.
Országos nagykereskedelmi menedzser
Ügyfélelégedettség-építés a HIFI-ben
TÁMOP /2-2F FVM Dunántúli Agrár-szakképző Központ
Vállalati terv bemutató
Partnerség és együttműködés
Kire milyen szerep vár egy mobil projekt során
3. hét: az ISO 9001:2008-es szabványnak megfelelő
A STRATÉGIA KIALAKÍTÁSÁNAK FŐBB SZEMPONTJAI
Értékesítési oktatás Előadó: [Név].
Előadás másolata:

A stratégiai terv sablonja

Ez a sablon a Yammer-hálózat bevezetéséhez nyújt segítséget. Kitöltése után stratégiai tervként használható – az átfogó koncepciótól a bevezetés részletes logisztikájáig. Megkönnyíti az ütemezés betartását, a fő érdekelt felekkel való egyeztetést, és a Yammer értékeinek világos kommunikációját a szervezet felé.

Teendők Stratégiai terv

A koncepció meghatározása

Mi a koncepció összefoglalása? A koncepció összefoglalása egy 1–4 mondatos leírás, amely meghatározza, hogy milyen értéket képvisel a Yammer a vállalat és munkatársai számára. A koncepció összefoglalásával munkatársai és vezetői könnyebben megismerhetik a Yammer előnyeit, ami elengedhetetlen a részvételük és támogatásuk biztosításához. Példák a koncepció összefoglalására 1. Mindazon módszerek átalakítása, amelyek meghatározzák az osztályon belüli kapcsolattartást, a feladatok és projektek során folytatott együttműködést, a vezetői szerep kommunikációját és a folyamatok hatékonyság és áttekinthetőség céljából végzett áramvonalasítását. 2. Egy biztonságos és nyílt együttműködési platformot hozunk létre, amelyen könnyen megoszthatók a vállalati adatok és hírek a munkatársak között, ezáltal vállalati teljesítménykultúránk részeként javul stratégiáink végrehajtásának hatékonysága.

A koncepció összefoglalásának felvázolása Fogalmazza meg a Yammerrel kapcsolatos koncepciót 1–4 mondatban, lehetőleg a vállalat vezetőivel, az osztályvezetőkkel és más érdekelt felekkel együttműködve.

Üzleti eredmények azonosítása

Miért van szükség az üzleti eredmények azonosítására? Az üzleti eredmények világos meghatározása elősegíti, hogy az erőfeszítéseket olyan végrehajtható célokra koncentrálja, amelyeknek az elérését a Yammer megkönnyítheti. Az üzleti eredmények felvázolásakor fontolja meg a vállalati vezetők és a fontos osztályok tagjainak bevonását. Példák üzleti eredményekre Marketing Folyamatos odafigyelés az ügyfelek véleményére A kampányok lebonyolításának és a segédanyagok terjesztésének felgyorsítása Szoros és biztonságos együttműködés a reklámügynökségekkel Emberi erőforrások Az új munkatársak beilleszkedési folyamatának felgyorsítása. Az alkalmazottak megtartásának javítása Egységes kultúra kialakítása Értékesítés Egységes tapasztalatok nyújtása minden ügyfélnek, termékcsaládtól és földrajzi helytől függetlenül Az értékesítési ciklus felgyorsítása A konkurenciáról szerzett információk gyorsabb megosztása

Üzleti eredmények felvázolása A koncepciót szem előtt tartva állítsa össze azokat a kívánatos üzleti hatásokat, amelyeknek elérésében a Yammer segíthet. 1. osztály Eredmény 3. osztály Eredmény 2. osztály Eredmény

Érdekelt felek meghatározása

Kik az érdekelt felek? A Hálózati szerepkörök útmutatója alapján eldöntheti, hogy milyen szerepkörökre van szüksége a bevezetést végrehajtó csapatban. Sorolja be munkatársait ezekbe a szerepkörökbe a hálózat bevezetése során. A Yammer bevezetése akkor a legsikeresebb, ha elkötelezett csapatot tud összeállítani minél többféle üzletági tevékenységet képviselő személyből, akik pontosan tisztában vannak szerepkörükkel és felelősségi területeikkel.Hálózati szerepkörök útmutatója

Érdekelt felek azonosítása Töltse ki az alábbi táblázatot a bevezetést végrehajtó csapat adataival. SzerepkörFelelősségi területek OsztályNevek ProjektvezetőFelügyeli a teljes bevezetési és kivitelezési folyamatot. Közösségi vezetőNapi szintű hálózati tevékenységet kezel, útmutatást nyújt és bevált módszereket kínál. Támogató felső vezető Kommunikálja a Yammer átfogó koncepcióját és értékeit a vállalatnak. Haladó felhasználókSegítenek a felhasználók képzésében, kezelik a kifogásokat. InformatikusFelügyeli a bevezetés minden technikai aspektusát, az integrációs összetevőket is beleértve. Üzleti tulajdonosÚtmutatást, jóváhagyást és támogatást biztosít a bevezetés folyamán. CsoportvezetőkMeghatározzák, hogy az egyes részlegek hogyan fogják használni a Yammert, ösztönzik az elköteleződést. Képzési vezetőA Yammerrel kapcsolatos képzési tartalmat kezeli és kommunikálja. HR-menedzserA HR-folyamatokba integrálja a Yammert, kezeli a HR-tartalmat a Yammeren. Kommunikációs vezető A Yammerrel kapcsolatos, egész vállalatot érintő kommunikációt felügyeli.

Használati célok felvázolása

Mi a használati cél? A használati célok azt fejezik ki, hogy a Yammer egy adott funkciója miként javíthatja a munkavégzési tevékenységet, illetve segítheti az üzleti eredmények elérését. A használati célok létrehozásának módja a következő: mindegyik üzleti eredményhez írjon le egy gyakorlati műveletet, amely az eredmény eléréséhez szükséges. Ezután azonosítson egy Yammer-funkciót, amely megkönnyítheti ennek a műveletnek az elvégzését. Példák használati célokra Marketing Üzleti eredmény: Folyamatosan frissülő ismeretek arról, hogy mit gondolnak a vevők Gyakorlati művelet: A vevői igények felismerése kialakulásukkal és változásukkal egy időben Yammer-funkció: Hozzon létre egy Yammer- csoportot, és ösztönözze a vevőkkel kapcsolatban álló csapatokat, hogy tegyék közzé a vevők által adott visszajelzéseket. Ezeket használják fel a marketinggel kapcsolatos döntések során. Emberi erőforrások Üzleti eredmény: Az alkalmazottak beilleszkedési folyamatának felgyorsítása Gyakorlati művelet: A kérdések gyorsabb megválaszolása, a papírok gyorsabb áttekintése Yammer-funkció: Hozzon létre egy külső hálózatot, és hívja meg az újonnan felvetteket, hogy lépjenek kapcsolatba a cég régebbi dolgozóival, akiktől tanulhatnak a vállalatról. Használja a csoportot fontos személyzeti dokumentumok közzétételére és kérdések megválaszolására. Értékesítés Üzleti eredmény: Egységes felület létrehozása minden termékcsalád és földrajzi régió vevői számára. Gyakorlati művelet: A vevői kérdések gyors és következetes megválaszolása Yammer-funkció: Hozzon létre nyilvános csoportokat a Yammerben az értékesítő és ügyfélszolgálati csapatok számára. Ösztönözze a munkatársakat, hogy osszák meg a legújabb döntéseket és fejleményeket mindenkivel.

A Yammer használati céljainak azonosítása Tartson megbeszélést szervezetének funkcionális csoportjaival, és ennek során azonosítsák azokat a módszereket, amelyekkel a Yammer a gyakorlatban javíthatja a munkával kapcsolatos tevékenységeket, ezáltal segítheti a legfontosabb üzleti eredmények elérését. 1. osztály Üzleti eredmény Gyakorlati teendő Yammer-funkció 2. osztály Üzleti eredmény Gyakorlati teendő Yammer-funkció 3. osztály Üzleti eredmény Gyakorlati teendő Yammer-funkció

Bevezetési ellenőrzőlista kialakítása

Mi a bevezetési ellenőrzőlista? A bevezetési ellenőrzőlista megkönnyíti a bevezetés legfontosabb szempontjainak, például a kommunikációnak és az eseményeknek a rendszerezését, hogy a bevezetés a tervek szerint történhessen.

Saját ellenőrzőlista összeállítása IdőpontKommunikáció vagy rendezvényTulajdonosokÁllapot MostMegbeszélés az érdekelt felekkel a koncepció meghatározása, az üzleti eredmények azonosítása és a használati célok kialakítása céljából MostYammer-segítőcsoport létrehozása és a képzési tartalom feltöltése MostYammer-ötletek csoport létrehozása. A bevezetési folyamat során ösztönözze munkatársait, hogy itt osszák meg ötleteiket arról, miként segítheti a Yammer a vállalati munkafolyamatok javítását. Bevezetés előtt 3–4 héttelVezetői ismertető küldése ben Bevezetés előtt 2 héttelRészlegeknek szóló bevezető küldése ben Bevezetés előtt 2 héttelA vállalat tájékoztatása a bevezetéssel kapcsolatos Yamjamről, oktatásról és ebéd közbeni tanulásról Bevezetés előtt 1 héttelA vállalat emlékeztetése a bevezetéssel kapcsolatos YamJamre, képzésekre és ebéd közbeni tanulásra Bevezetés heteAz első legmagasabb prioritású részleg képzése Bevezetés heteA második legmagasabb prioritású részleg képzése Bevezetés heteA harmadik legmagasabb prioritású részleg képzése Bevezetés heteEbéd közbeni oktatás megtartása Bevezetés heteYamJam megtartása Válassza ki a bevezetés kommunikációs és egyéb eseményeit, és rendszerezze őket időrendi sorrendben.