A MÉDIAHACKRŐL Gazdag Olga Gazdag Olga ELTE-BTK ELTE-BTK.

Slides:



Advertisements
Hasonló előadás
1. A kommunikáció fogalma, fajtái folyamata
Advertisements

Digitális világ A tudatos mobilhasználat Adatvédelem.
Konfliktusok fogalma, okai, kezelése
Mozgókép és médiaismeret
A ptc oldalakról egy rég tanult bölcsesség jut eszembe: „nem minden rovar bogár, de minden bogár rovar” ELTÉRÉSEK ÉS HASONLÓSÁGOK A PTC OLDALAK KÖZÖTT.
Az EDR szerepe a Rendőrség műveletirányításában
Rádió 1 Székesfehérvár FM Rádió 1 Sárbogárd FM 87.9
Turisztikai fejlesztések, kooperációs lehetőségek Monor, Strázsa-hegy.
Dr. Ormós Zoltán Turmix: internet+jog Dr. Ormós Zoltán
HÁLÓZATOK.
Tudás, közösség, hatalom
TÁMOP 3.1.5/ PEDAGÓGUSKÉPZÉS TÁMOGATÁSA
Németországi beszámoló  Fontos információkról  Érdekes kirándulásokról  Színvonalas képzőhelyekről  Kedves emberekről  Szokatlan dolgokról  Precíz.
GÖDÖLLŐI HELYI ÉLELMISZER TANÁCS: együttműködés a lokális élelmiszertermelés és -fogyasztás elősegítésére augusztus 30. csütörtök Balázs Bálint Környezeti.
Zarándoklás a Felvidéken
Idézetek Carl Gustav Jungtól ( )
Novellaelemzési szempontok
Multiméter története, használata, főbb jellemzői.
A FENNTARTHATÓ FEJLŐDÉS KÉRDŐJELEI A TÁRSADALOM, A GAZDASÁG ÉS AZ ÖKOLÓGIA ÖSSZEFÜGGÉSE A GLOBÁLIS WILÁGBAN.
Jogviszony és jogi felelősség
Családi vállalkozások - prezentáció
Közösségi portálok használata
Kontrolling Ferrero vs. Budakalász Különböző vagy hasonló? Csapattagok: Bertha Gábor Fekete Sándor Harcsa Veronika.
Kocsis Nikoleta – Spátay Anna Országos Tudományos Diákköri Konferencia
Pszichoszomatika Dr. Berghammer Rita SE Magatartástudományi Intézet
Törökorezág 4. Kelet-Anatoliai körutazás Éva Tomozi képei
Világ legrégebbi még lakott városa
Konzultációs nap – Minőségfejlesztési Iroda szeptember 18. Fekete Krisztina Fókuszban a formahibák.
Összehasonlító gazdaságtan
„A CIGÁNYOKKAL NEM LEHET BÉKÉSEN EGYÜTTÉLNI” Az önkormányzati vezetők szerint, a cigányok által is lakott települések közel HARMADÁN (31%) a nem romák.
Koreai sámánizmus A gwishinek
Digitális világ A tudatos mobilhasználat Adatvédelem.
Afrika, a „fiatal” kontinens
A melankolikus temperamentum
KISTÉRSÉGEK SZEREPE A TUDÁSALAPÚ TÁRSADALOMBAN Varga Csaba Stratégiakutató Intézet
Gerillareklám, vírusmarketing
Szeiman József A Közel-Kelet 2012-ben.
Az innováció típusai.
Feladatok Állíts be háttérnek vagy egy képet vagy valamilyen színátmenetet! A diák betűtípusa legyen félkövér dőlt és Times New Roman! A diák legyenek.
3. óra. Emlékeztető Oldal címe Sortörés, vízszintes vonal, címsor Betűtípus, betűméret, betűszín.
Tudományos Gerillamarketing TGM MATHAUSER ANDRÁS ELTE-BTK Filozófia szak Mathauser András TGM 2008.
Autonómia és felelősségvállalás
Esettanulmány: sokjegyű kódszámok beírása. Postai csekk – gépi feldolgozásra.
KLASSZIKUS SZOCIOLÓGIA ELMÉLETEK BBTE Szociológia és Szociális Munkásképző Kar Szociológia Tanszék Szociológia szak Péter László.
Virtuális mediáció? – Hagyományos és új mediációs módszerek
013456… A számok A számok, amiket írunk, algoritmusokból állnak (1, 2, 3, 4 stb.), melyeket arab algoritmusoknak nevezünk, megkülönböztetve őket.
Fogyasztóvédelem: 2006 a rádöbbenés éve volt Koszorús László,
Engedelmesség Milgram kutatása A kísérleti személyek 2/ 3-a úgy volt irányítva, hogy azt higgyék sérülést okoznak más emberi lénynek Az eredmények megismétlődtek.
IDEGEN A FILMEN Etnográfiai szöveg és mozgókép közös nehézsége(i) A kulturális idegen ábrázolásának kihívása 1. Hogyan ábrázoljuk az idegent, a másik kultúrát?
Durkheim Társadalmi kötelékek és rituálék. A vallás társadalmi jellegű A társadalom egyes egyéni erők szintézise Ezen erők az egyén viszonylatában fölérendeltek.
Véletlen események. ELTE Véletlen események 2 esemény, kizáróak, rajtuk kívül más nem lehet.  A esemény P valószínűségű  B esemény 1-P valószínűségű.
Lenne kedved egy rövid játékhoz?. A játek neve: Keresd!
A család történeti alakulásáról
Személyes és kitartó Marketing a hálózati társadalomban Hammer Ferenc ELTE BTK Média és Kommunikáció Tanszék.
CSALÁDI ÉLETRE NEVELÉS Barátság Készítette: Kovács Mária.
2015 | 05 | 28 VÁROSOK KÜLSŐ-BELSŐ KOMMUNIKÁCIÓJA.
A kulturális örökség gazdasági-társadalmi hatásának feltárása A siroki vár felújításának tanulságai helyi szemmel Soós Gábor, Bodorkós Barbara, Lazányi.
KÖZÖSSÉGI KONFLIKTUSKEZELÉS ÉS ESÉLYTEREMTÉS „ÉLHETŐ TELEPÜLÉS EGYENLŐ ESÉLYEKKEL” MANORKA KONFERENCIA IVÁNYINÉ SZABÓ ANDREA.
A szólás és a Háló szabadsága, etika. A SZÓLÁS, VÉLEMÉNYNYILVÁNÍTÁS SZABADSÁGA, LELKIISMERETI ÉS VALLÁSSZABADSÁG.
Tehetséggondozó jó gyakorlatok a hazai köznevelési rendszerben Dr. Péter-Szarka Szilvia - Fuszek Csilla.
Tanuló neve:Faragó Dominik János Felkészítő tanár:Győri Tamás
A köztársasági Róma.
Készítette: Hatvani Ferenc Bence
A római köztársaság válsága
A közigazgatás alapelvei
Barka Tours Utazási Iroda Marketing terv
A jólét mérésének elméleti alapjai és problémái
Kommunikáció típusai.
Gerillareklám, vírusmarketing
Innovatív közlekedésbiztonsági eszközök
Előadás másolata:

A MÉDIAHACKRŐL Gazdag Olga Gazdag Olga ELTE-BTK ELTE-BTK

-AIDS-es tű egy szórakozóhelyen -Madárinfluenza -Halálos anyaggal fertőzött italosdoboz -Fekete, román rendszámtáblájú autó az óvodák, iskolák környékén -Bonsai macskák

RÉMHÍR: egy állítás, amely csak egy meghatározott politikai/gazdasági közegben érvényes. Pánikot kelthet. VÁROSI LEGENDA: egy történet, amely térben és időben nem kötött. A városi legenda mindig az ember barátainak a barátaival történik és tanulsága van.

Miért vannak városi legendák? Allport és Postman szerint: megmagyarázza és enyhíti az emberekben létrejövő érzelmi feszültséget. Guerin és Miyazaki szerint a városi legendáknak a társadalmi viszony fenntartásban van fontos szerepük.

RÉMHÍR + VÁROSI LEGENDA = MÉDIAHACK Különbségek: -szerzője ismert -Nem pánikkeltő - Büntetőjogi Törvénykönyv 270 § és Krivični Zakon Srbije 343 Član.

A MÉDIAHACK TÍPUSAI: 1.Önhack 2.Gerilla marketing – Blondy étterem 3.Romboló médiahack - libanoni konfliktus képei a Reuters-nél 4.Tudatos médiahack 5.Fogadás, önszórakoztatás – Rizikó Tours; dragandabic.com.

Gerilla marketing: Gerilla marketing az, ami nem szokványos felületeket használ. Figyelemfelkeltő is. Kínunkban nevetünk, elgondolkodunk rajta.

KÖSZÖNÖM A FIGYELMET! Snopes.com urbanlegends.hu

Külső hack: Barcikai ősanya -hírek ellenőrzése -a médiák egymást vágták át? Belső hack: Nagy Donor Show -szándékosan más szemszög. -radikális gondolkodásváltás