FigyelőNET Mozgásban az üzlet 2002. február 6.. Kik vagyunk? A finn SanomaWSOY vásárolta meg a VNU magazin-portfolióját. Az új médiavállalat … • Európa.

Slides:



Advertisements
Hasonló előadás
Klaszterportál, adatbázis DDOP számú pályázat záró rendezvénye Pécs, június 30.
Advertisements

[fre ]. Internetezők – internethasználat alakulása, Megj.: rendszeres olvasó = rendszeres olvasója bármelyik laptematikának Forrás: Szonda.
A helyi sajtó távlatai. 2 A médiapiac mozgásban van  „Sajtó” alatt a klasszikus médiumok mindegyikét értjük (tv, rádió, nyomtatott sajtó, közterület,
Médiainformációk Az F1-live.hu bemutatása A 2008-ban indított F1-live.hu az elmúlt években Magyarország legkedveltebb és legaktívabb Forma-1-gyel.
A könyvtár és az Internet mindenkié A világ a könyvtárban, a könyvtár a világban.
Ami a centenáriumi kiadványból kimaradt Készítette: Imre Lászlóné.
MAGYAR FESZTIVÁL SZÖVETSÉG NOVEMBER 25..
A helyi lapok szerepe az önkormányzati kommunikációban
Az egészségstílus Szegmentáció és barométer a hatékony egészségügyi kommunikáció támogatásához Szonda Ipsos.
Magyar Reklámpiac 2008 Reklám-média konferencia április 9. Mihálszki Zsuzsa.
A kommunikáció eszközei egy érdekvédelmi szervezetnél Bödő Sándor - ügyvezető igazgató Szenzor Gazdaságmérnöki Kft május 7.
A Nemek Közötti Kommunikáció Nagyszótára
CRM a médiában, specialitások a hírügynökségben Szabó Eszter kereskedelmi igazgató.
Hirdetésfeladás, vásárlás az interneten, aukciós oldalak.
Keresőmarketing Nap 2007 A keresés mindent visz? Avagy a keresés szerepe a mindennapokban… Darvas Péter Szonda Ipsos.
GfK HungáriaMárkacsemeték konferencia – Dörnyei Otília május 5 Gyermek a családban, avagy a szülők megváltozott fogyasztási szokásai Dörnyei Otília,
A Privátbankár portál tartalma •Online gazdasági hírszolgáltatás témakörökre bontva – főbb rovatok: –Befektetési hírek –Bank rovat –Biztosítási tudnivalók.
?. Forrás: gemius/Ipsos Audience – szeptember.
TÁMOP-5.5.5/08/1 A diszkrimináció elleni küzdelem – a társadalmi szemléletformálás és hatósági munka erősítése Társadalmi szemléletformálás – a komplex.
Educatio Press Magyar Oktatási Hírügynökség. Előzmények, célok:  Az országban több mint 400 ezer felsőoktatási hallgató van.  A felsőoktatási területhez.
2007 szeptember 13. helyi nyilvánosság, helyi közélet helyi média.
GfK HungáriaMédia„ Egészségtudatos olvasók“. Bacher János Egészségtudatos olvasók,,Marketing, public relations és reklám az egészségügyben’’
GfK Hungária-Szonda Ipsos Internet Audience Research IV. negyedév időszakban végzett felmérés alapján készült A Magyar Online (Hajdú Online – Szabolcs.
Független Pedagógiai Intézet – Érzelmek Iskolája Szeptemberi média megjelenéseink!
Jobbágy Tamás MEC MediaLab
Lilla útja a sikerig– a Lilla magazin kampánya szeptember 11.
Adatvédelmi kérdések egy online tartalomszolgáltató mindennapi gyakorlatában Adatvédelem napja 2009.
KUCSERA GÁBOR Szponzori kiajánlása 2006
Bemutatkozik a Premier Kommunikációs Iroda A kommunikáció világában minden nap egy új Premier!
ÖTÉVES A BORSOD ONLINE ÖTÉVES A BORSOD ONLINE A portál célja, rendeltetése, küldetése Borsod-Abaúj-Zemplén megye vezető internetes tartalomszolgáltatója.
Alternatív oktatási finanszírozási lehetőségek Beiskolázást (is) növelő marketing koncepciók és PR tevékenységek módszertana.
Portálok Porta: kapu, bejárat, kirakat. Olyan web-alapú szolgáltatás, amely információkat biztosít a felhasználó mindennapi munkájához és szórakozásához.
2002. február 6. Mobil marketing a hirdetők szemszögéből.
Játék és reklám TNS Hoffmann.
KÉPGALÉRIA SZPONZORÁCIÓ ÁLTALÁNOS MÉDIAAJÁNLAT Érvényes: február 19-től.
4000 körüli vállalkozás, - ennek 80%-a mikro-vállalkozás (10 főnél kevesebb foglalkoztatott), - 15%-a kisvállalkozás (10-49 fő foglalkoztatott) 100 ezer.
Vállalati pénzügyek Nemzetgazdasági információk, adatok gyűjtése.
AZ ÚJ MAGYARORSZÁG VIDÉKFEJLESZTÉSI PROGRAM KOMMUNIKÁCIÓJA.
ATL - mit hirdessünk és hol?
DPR kommunikáció Alternatív marketing eszközök Deliné dr. Győrmárton Rita alumni irodavezető, PTE DPR Szakmai Nap, április 15.
Ide hallgass, gyermekem! Új hullámok a gyerekrádiózásban a Picur Rádió példáján szeptember 26. „Az internet hatása a gyermekekre és fiatalokra” c.
Budapest, Hungary, 21st World Congress on Reading 1 Elektronikus könyvtár(ak) az olvasás szolgálatában Moldován István OSZK
Ismerje meg a Napi Gazdaság olvasóit! május 27.
Napilapok Magyarországon 2014-ben  Kitekintés  Értékek  Olvasók  Reklámpiac  Új üzleti modell.
Az Euro One Számítástechnikai Rt. Egy távmunka-projekt bevezetésének tapasztalatai Vass Gábor gazdasági igazgató Euro One Számítástechnikai Rt December.
SZPONZORÁLT KÉRDŐÍV TÁMOGATÓI AJÁNLAT február 17.
Független Révaisok Szövetsége1 Polgár az Európai Demokráciában OTV Független Révaisok Szövetsége.
Jegyezz médiarészvényt!. MagyarVendor Sziget Kft. Az econet.hu Nyrt. PRINTRÁDIÓ ONLINEEVENT.
Pankász Balázs PTE FEEK Munkapszichológia és Ergonómia Tanszék
A BKV kríziskommunikációs terve januári sztrájk esetére Budapest, január 11.
18-39 évesek elérése. Internetezők – internethasználat alakulása, Megj.: rendszeres olvasó = rendszeres olvasója bármelyik laptematikának Forrás:
A projekt a Nemzeti Kutatási és Technológiai Hivatal támogatásával valósult meg.
Tudományos portálok összehasonlítása. Mi a portál? „Port”: kapu, „portal”: bejárat Eredetileg: „internetes kiindulópont” – továbblépés más oldalakra Ma.
A StoreWizard webáruház bemutatása
Titre de la présentation
BMRB International Correspondence Analysis
ORSZÁGOS SZÉCHÉNYI KÖNYVTÁR E-SZOLGÁLTATÁSI IGAZGATÓSÁG BIBLIOTHECA NATIONALIS HUNGARIAE Az Országos Széchényi Könyvtár digitális folyóirat archiválási.
Tartalomszolgáltatás a tartalomszolgáltatáshoz Csendes Iván NAPI Online hírügynökségi üzletágvezető MIBE konferencia
5 napos program szóbeli asszociációs játékok Dixit-kártyákkal Célok: - Ismeretbővítés a média világából - Képességfejlesztés - Játék - Kikapcsolódás.
Könyvtár- és informatikai alapismeretek kurzus október 1.
A digitális reklám eszközei 1.
Google Confidential and Proprietary Kampány a kisvállalkozások sikerességéért március 30.
Párom.hu Magyarország egyik leglátogatottabb társkeresője 997 ezer aktív felhasználóval. Demográfiai targetálhatóság, 280 ezres eDM adatbázis. Célcsoport:
Life of Budapest …Budapest Krémje Mi a LOBU? A Life of Budapest (LOBU.hu) egy olyan gasztronómiával, Budapest programjaival és látnivalóival foglalkozó.
Mit tudunk a fiatalok médiafogyasz- tásáról?. Fiatalok, diplomások, de mégis néznek televíziót! 318 perc naponta Forrás: AGB Nielsen; 2013 jan-márc.
Médiagazdaságtan GSVMG11KNC /II. Nyomtatott sajtó.
A legnagyobb köztéri médiaköltők (2009
Zöld szervezetek és az Est Media Group közös kiadványa
Közérdekű agrárinformációs szolgáltatások
a PénzügyMinisztérium ÉS A due médiahálózat
Előadás másolata:

FigyelőNET Mozgásban az üzlet február 6.

Kik vagyunk? A finn SanomaWSOY vásárolta meg a VNU magazin-portfolióját. Az új médiavállalat … • Európa ötödik legnagyobb magazinkiadója, • nettó árbevétele közel 1 milliárd euro. = Sanoma Magazines International +

A Sanoma Budapest Kiadói Rt. • Jelenleg Magyarország legnagyobb magazinkiadója • Árbevétel 14 milliárd Ft 2001-ben (RTL 18; TV2 16) • 30 nyomtatott kiadvány • 3 internetes portál: •Startlap(Legnagyobb nyitóoldali site) •FigyelőNET •Nők Lapja • 5 terméksite •Story, Cosmopolitan, Beau Monde, Színes RTV, Computer Aktív

A FigyelőNET profilja • „ Az üzlet a mi oldalunkon van” • Induljanak innen az üzletemberek • Hírek • Elemzések, cikkek, tanácsok • Szolgáltatások, Cégmonitor, Hírforrás • Szakértők, Fórum • Játék, Színes, • programok

A FigyelőNET karaktere • „ A Figyelő csoport egyik tagja • Független szerkesztőség • Mi mindenben meglátjuk a pénzt… • Együttműködünk a BusinessWeek online szerkesztőséggel • Tudjuk, hogy az olvasóink fele nő • Nem mindig az a fontos, ami tekintélyes… • Egyszerre munkaeszköz és a kikapcsolódás helye

A FigyelőNET szolgáltatásai •Adatbánya •Archívum •Hírforrás •Cégmonitor •Bank információ •Hírlevél •Élő interjú, •Levelezés • Állásajánlat • Vásárlás • Tesztek • Szavazás • Szakértőkkel közvetlen kapcsolat

Akkor mi is a FigyelőNET? Az üzlet a mi oldalunkon van… • Online napilap • Naponta 7-8 ezer látogatóval • (A csúcs 30 ezer volt) • Válogatott hírekkel • Izgalmas elemzésekkel és olvasmányos, szórakoztató cikkekkel • Szolgáltatások a diplomás, jól kereső fiatal üzletembereknek

FN és a mobil tartalomszolgáltatás MOBILSZOLGÁLTATÁSOK MÉDIA Tv rádió online Kommunikáció duma Tranzakciók Szórakozás Intranet

MÉDIA Cégmonitor Hírforrás Hírek Elemzések Adatbánya