Beszámoló a fenntarthatósági időszakban végzett feladatokról TÁMOP – 2.2.3–07/1–2F–2008–0008 „Mércénk az ember” Bókay János Humán Szakközépiskola.

Slides:



Advertisements
Hasonló előadás
TISZK rendszer továbbfejlesztésére irányuló TÁMOP /1-2F pályázat október 2. TISZK rendszer továbbfejlesztésére irányuló TÁMOP /1-2F
Advertisements

„Fejlődés ellen nincs orvosság” (Neumann János) 1987.az alapítás éve 1989.a névadás éve 1993.az első (30 fős) kollégium 2000.NIVÁK 2002.Kollégium a Pozsonyi.
Terézvárosi Kereskedelmi és Közgazdasági Szakközépiskola és Szakiskola Belvárosi Térségi Integrált Szakképző Központ 1074 Budapest Dohány utca 65.
Bókay János Humán Szakközépiskola tanév
ÉRETTSÉGI UTÁN TANÉV.
Humán TISZK PR, marketing munkacsoport. TÁMOP /1-2F
A Hallgatói Mentorprogram működése
A szociálpedagógus segítségnyújtásának formái a Kollégiumban
Az iskolai szociálismunka
 Európai Parlament és Tanács (2006) – szociális és állampolgári kulcskompetencia fejlesztése  Nemzeti Önkéntes Stratégia (2011), Magyarországi önkéntesség.
Határtalan Szív Alapítvány (Esztergom)
Félévi értekezlet a Than Károly Gimnázium és Szakközépiskolában
TÁMOP Nagyrendezvény. Az ifjúságsegít ő esetmenedzser létrejötte – case Manager.
Dobbantó program. Kik vesznek benne részt? Országosan 15 iskola Tervezett: 22.
V. Kollégiumi Konferencia március 26. A Mérei Ferenc Fővárosi Pedagógiai és Pályaválasztási Intézet és a Deák Ferenc Középiskolai Kollégium rendezvénye.
TISZK rendszer továbbfejlesztésére irányuló TÁMOP /1-2F pályázat június 30. TISZK rendszer továbbfejlesztésére irányuló TÁMOP /1-2F
KOMPLEX TANÁCSADÓI RENDSZER
Az együttműködés színterei a segítő pedagógus szemszögéből
Fővárosi Pedagógiai és Pályaválasztási Tanácsadó Intézet
A Megyei Pedagógiai Intézet szolgáltatásai a 2011/2012-es tanévben Győr-Moson-Sopron Megyei Pedagógiai Intézet Győr, augusztus 24. Készítette: Széles.
Integrált oktatás az 50 éves Trefort SZKI-ban
Beiskolázási tájékoztató december
Csillag Ferenc MFPI közoktatási szakértő
Raoul Wallenberg Humán Szakképző Iskola és Gimnázium.
Sajátos nevelési igényű tanulók együttnevelése Együtt egy-másért! TÁMOP-3.4.2/09/ október 28.
Pályaorientáció ÁMK Báta Hunyadi János Általános Iskola
A gyakorlatvezető mentor
FŐVÁROSI OKTATÁSI ÉS PÁLYAVÁLASZTÁST TÁMOGATÓ PORTÁL Horváth Csaba Főpolgármester-helyettes Sajtótájékoztató október 2.
MENTORI MEGSEGÍTÉS A GÖLLESZ VIKTOR SPECIÁLIS SZAKISKOLÁBAN.
HUMÁN TISZK TÁMOP 07/1-2F SZÁMÚ PROJEKT Szolgáltatásszervezési csoport beszámolója 2009 október 02. „Mércénk az ember”
2009. február 4. Germánné Vastag Györgyi OIB elnöke TISZK az egészségügyi szakképzésben Budapesten.
HUMAN TISZK Pr, marketing munkacsoport Beszámoló 2009 HUMÁN TISZK TÁMOP /1-2F
MENTORTANÁRI ÉRTEKEZLET TÁMOP /1-2F MENTORTANÁRI ÉRTEKEZLET A MENTORTANÁROK TEVÉKENYSÉGE JANUÁR
Együttműködés a HUMÁN TISZK és a Mérei Intézet között SÁRIK ZOLTÁN.
A TISZK rendszer továbbfejlesztésére irányuló TÁMOP /1-2F pályázat február 4. A TISZK rendszer továbbfejlesztésére irányuló TÁMOP /1-2F
TÁMOP /1-2F „Mércénk az ember” Oktatásfejlesztési munkacsoport.
Humán TISZK Záró konferencia szeptember 16. Mércénk az ember TÁMOP /1-2F
„Mércénk az ember” Fodor Információk átadása, tájékoztatás  folyamatos kapcsolattartás a HUMÁN TISZK iskolái között – igazgatói értekezletek 
„Mércénk az ember” Fodor Információk átadása, tájékoztatás  folyamatos kapcsolattartás a HUMÁN TISZK iskolái között – igazgatói értekezletek 
A TISZK rendszer továbbfejlesztésére irányuló TÁMOP /1-2F pályázat Július 2. A TISZK rendszer továbbfejlesztésére irányuló TÁMOP /1-2F
"Legyen az esély egyenlő ..."
A TÁMOP-2.2.3/07/2-2F projekt megvalósítása Nógrád megyében
A projekt neve: A Berettyó-Körös Térségi Integrált Szakképző Központ modell létrehozása TÁMOP /2-2F A projekt az Európai Unió támogatásával,
Szakmai munkánk a pályázatban
Bonyhádi Általános Iskola, Gimnázium és Alapfokú Művészeti Iskola
Iskolai közösségi szolgálat
AZ ISKOLAI KÖZÖSSÉGI SZOLGÁLAT.  NAT 2012, EMMI-rendelet 2012  2016-tól az érettségi vizsga megkezdéséhez 50 óra közösségi szolgálat teljesítése szükséges.
Országos Egyházi TISZK TÁMOP / Szakmai konferencia február Glowacz Miklósné projektmenedzser.
A Magyar Tehetséggondozó Társaság tehetségfejlesztést segítő tevékenysége a gyakorlati programokban Debrecen, szept Dr. Polonkai Mária a.
Ki az a mentortanár? „az a pedagógiai gyakorlattal rendelkező tanár, aki tapasztalatai és a továbbképzésben szerzett speciális képzettsége eredményeként.
1 Gyermekvédelmi képzések a Sapientia Szerzetesi Hittudományi Főiskolán.
„FIGYELJÜNK EGYMÁSRA!” KOMPLEX MEGELŐZŐ, EGÉSZSÉG ÉS KOMPETENCIA FEJLESZTŐ MODELL PROGRAM a Szent József Gimnázium, Szakközépiskola és Kollégiumban Berényi.
Szülői értekezlet A KÖZÉPFOKÚ ISKOLÁKBA TÖRTÉNŐ JELENTKEZÉS RENDJE ÉS A FELVÉTELI ELJÁRÁS GYAKORLATI TUDNIVALÓI.
Önértékelési kézikönyv október 5-i módosítása alapján
ÁRPÁD SZAKKÉPZŐ ISKOLA ÉS KOLLÉGIUM, SZÉKESFEHÉRVÁR Tóth Ágnes MÉCS vezető.
Középiskolai továbbtanulás 2016/17
DARUS a gyermekekért.
„Lépj feljebb. Tanulj tovább. Segítünk
PÁLYAVÁLASZTÁSI TÁJÉKOZTATÓ 2014/2O15. tanév
Tervezési folyamat.
Az osztatlan tanárképzés gyakorlati képzési rendszere
AZ IKSZ 50 ÓRÁJÁNAK INTÉZMÉNYI SZINTŰ TERVEZÉSE
Varró István Szakiskola, Szakközépiskola és Kollégium
főosztályvezető-helyettes
Iskolai közösségi szolgálat a Borosban
DARUS a gyermekekért.
2018/2019 tanév.
Szülői választmány 2018.szept. 25.
Beiskolázás a „Gundel”-ben
KAFEE projekt E-Ügyintézés
Előadás másolata:

Beszámoló a fenntarthatósági időszakban végzett feladatokról TÁMOP – 2.2.3–07/1–2F–2008–0008 „Mércénk az ember” Bókay János Humán Szakközépiskola

Intézményvezetői kapcsolattartás  Információ-megosztás  Problémamegoldás  Humánerőforrás-gazdálkodás

Problémák: 80-90%-os pontosság Két évfolyam ötéves képzésben tanul (életkor  OKJ) – inkább egyetem és főiskola

- egyetemen tanul tovább: 12 fő - főiskolán tanul tovább: 5 fő - OKJ képzésen vesz részt (eü): 28 fő - OKJ (nem eü): 15 fő - dolgozik: 3 fő - egyéb: 8 fő

– továbbképzéseken részt vett: 8 fő – felzárkóztató oktatásban részt vett: 67 diák 4 tanár Moduláris tananyagok használata

Iskolánkban naplót teljes körűen szeptember 1 –től vezettük be. Az informatika tanárok folyamatos belső továbbképzéseket tartanak az informatikai rendszerek és programok használatáról. Bókay- honlap: E-learning tananyagok, feladatgyűjtemények, szakmai tájékoztatók

Komplex pályaválasztási programsorozat végzősöknek „ Szülői oldal” a honlapon (ügyintézés, aktuális törvényi változások) A jövőtervezés lehetséges szempontjai (alapképzés, mesterképzés, OKJ) Az érettségi és felvételi eljárás és törvényi háttere Tájékoztató a pontszámításról és annak változásairól Pszichológiai tanácsadás, életpálya-tervezés E-felvételi, internetes felület kezelése Eligazodás a Felsőoktatási Felvételi Tájékoztatóban Nyitott Kapuk – Nyílt nap a Raoul Wallenberg Szakképző iskolában Pályaorientációs tanácsadás (MFPI - Málnási Gábor)

Nyílt nap: 148 fő Egyéni és csoportos karrier-tanácsadás: évfolyam, összesen: 403 fő

„ Szülői oldal” a honlapon (ügyintézés, aktuális törvényi változások)

A TANULMÁNYOK ALATTI VIZSGÁK RENDJE DIÁKIGAZOLVÁNY IGÉNYLÉSE DOHÁNYZÁSELLENES TÖRVÉNY ELJÁRÁS TANULÁSI NEHÉZSÉG ÉS SAJÁTOS NEVELÉSI IGÉNY ESETÉN VÁLTOZÁSOK A FELSŐOKTATÁSBAN NYILATKOZAT ÉTKEZÉSI TÉRÍTÉSHEZ BIZONYÍTVÁNYMÁSOLAT KÉSZÍTÉSE ÁTIRATKOZÁS más iskolába járó gyermekemet szeretném átíratni a Bókayba gyermekemet szeretném a Bókayból kiíratni HIÁNYZÁS Gyermekem utazás (tábor, családi program) miatt több napot hiányozna Igazolni szeretném gyermekem egynapos hiányzását Gyermekem csak néhány órát hiányozn TÁMOGATÁSOK IGÉNYLÉSE Kérelmet szeretnék benyújtani a Bókay Alapítványhoz Igénylőlap tanulói tankönyvtámogatáshoz letölthető itt FELMENTÉSitt FELMENTÉS Tantárgy osztályozása, értékelése alól MAGÁNTANULÓI STÁTUSZ ADATVÁLTOZÁS BEJELENTÉSE AZ IGAZGATÓHOZ SZERETNÉK PANASSZAL, EGYEDI KÉRELEMMEL FORDULNI AZ ELEKTRONIKUS NAPLÓRA SZERETNÉK TOVÁBBLÉPNI TANÁROK FOGADÓÓRÁI

Mentoráltak: 12 fő Mentorok: 4 fő Veszélyeztetett, krízishelyzetbe került tanulók, komplex, pszichés zavarral és tanulási problémákkal küzdők Egészségügyi szakemberi mentorálás Osztályfőnöki mentorálás

• Használt tankönyv-gyűjtés (kb db) • Elemgyűjtés • Szelektív hulladékgyűjtés • Ajándékkészítés újrahasznosítható anyagokból • Fénymásolás-korlátozás (titkárság, pedagógusi kapcsolattartás)

Helyzetfeltárás Méltányos és rugalmas bánásmód (tanárokat, diákokat illetően) Egyenlő hozzáférés az iskola által nyújtott lehetőségekhez Konkrét programok az egyes célcsoportok érdekében

Szabadidő-szervező: - Közösségi szolgálat (tájékoztatás: külön of. órák, szervezés) - Osztályok szabadidős programjai - Iskoladekoráció - Diákcseréken kreatív foglalkozások - Illusztrációs pályázat - Gyermekvédelmi koordinátor - Azonnali reakciók a problémákra: - Veszélyeztetett helyzet - családsegítés - Kollégiumi elhelyezés - Iskolapszichológus (túlterhelt)

 Csibetábor  Nyílt napok  Egészségnap  Bókay nap  Sportnap  Önkéntes munka