GfK Hungária-Szonda Ipsos Internet Audience Research 2005. IV. negyedév időszakban végzett felmérés alapján készült A Magyar Online (Hajdú Online – Szabolcs.

Slides:



Advertisements
Hasonló előadás
Az internetezők véleménye a magyarországi vállalatok ügyfélkezeléséről. Az Infoteka Kft. – a Sugar CRM partnerje - magyarországi képviseletének megbízásából.
Advertisements

A helyi közszolgáltatások versenyképességet szolgáló modernizálása Bodor Ákos – Grünhut Zoltán MTA KRTK Regionális Kutatások Intézete ÁROP
[fre ]. Internetezők – internethasználat alakulása, Megj.: rendszeres olvasó = rendszeres olvasója bármelyik laptematikának Forrás: Szonda.
GfK Custom ResearchTalpra, magyar! Bacher János2010/03/03 Talpra, magyar! Számokban a sport fogyasztásról Bacher János GfK Hungária.
AZ EPICT TANÁRTOVÁBBKÉPZÉS HATÁSVIZSGÁLATA IKT-METRIA FELVÉTELEK ALAPJÁN Az IKT-metria mérőeszköz.
A célcsoport munkaerő-piaci helyzetét és életminőségét javító információk az interneten és azok használata Tapolcai-Hatházi Andrea főigazgatói PR tanácsadó.
Az InfoRádió 95.8 hallgatottságának alakulása május, országos és budapesti hallgatottság -
Kétharmad, háromnegyed, négyötöd: mindenki olvas újságot
Mit csinál és mit nem csinál a magyar internetező online?
MegyeVersenysport (fő)Amatőr sport(fő) Baranya Bács-Kiskun 38 Nincs adat Békés 26 Nincs adat Borsod-Abaúj-Zemplén Budapest Csongrád.
A társadalmi tényezők hatása a tanulásra
NEKIK MÁR CSAK GYEREKJÁTÉK Felmérés az internetező gyerekekről A Piackutatás Napja május 5.
Regionális Gazdaságtani és Vidékfejlesztési Intézet
Keresőmarketing Nap 2007 A keresés mindent visz? Avagy a keresés szerepe a mindennapokban… Darvas Péter Szonda Ipsos.
Visitor Media Research 2011/1 Visitor Media Research 2001 – 2002 – 2003 – 2004 – 2005 – 2006 – 2007 – 2008 – 2009 – 2010 – Médiakutatás az interneten.
IDŐJÁRÁS SZPONZORÁCIÓ ÁLTALÁNOS MÉDIAAJÁNLAT Érvényes: április 28-tól az egyetlen Index ROS termékkel.
?. Forrás: gemius/Ipsos Audience – szeptember.
PR BLOGOK BLOGPROMÓCIÓS CSOMAGOK Érvényes: március 14-től.
2007 szeptember 13. helyi nyilvánosság, helyi közélet helyi média.
2003. január Tanulói munkaterhek. A kutatás módszere  Válaszadók: 2700 tanuló és szüleik (elsősorban az édesanya)  Kérdezés módja: személyes interjúk.
GfK HungáriaMédia„ Egészségtudatos olvasók“. Bacher János Egészségtudatos olvasók,,Marketing, public relations és reklám az egészségügyben’’
Adatok a romániai 1- és 2%-os kampányokról Határtalan Civil Nap, Budapest, május
FigyelőNET Mozgásban az üzlet február 6.. Kik vagyunk? A finn SanomaWSOY vásárolta meg a VNU magazin-portfolióját. Az új médiavállalat … • Európa.
Jobbágy Tamás MEC MediaLab
Hirdetési termékek – Direct Marketing eszközök.  Célzott, testreszabott hirdetési lehetőség  A hirdető által megadott szempontok alapján szűrt címlistára.
Bemutatkozik a G-portál. Tartalom I. Elérés, népszerű tartalmak 1. G-Portál: a legnagyobb látogatottságú tárhely szolgáltató (havi látogatószámok éves.
ÖTÉVES A BORSOD ONLINE ÖTÉVES A BORSOD ONLINE A portál célja, rendeltetése, küldetése Borsod-Abaúj-Zemplén megye vezető internetes tartalomszolgáltatója.
A tételek eljuttatása az iskolákba
VPOP Jövedéki Igazgatóság
Dr. Gombik Gergely pártfogó felügyelői szakreferens
Kereszttáblák Babbie, E.: A társadalomtudományi kutatás gyakorlata
A népesség nem és kor szerint
Sárgarépa piaca hasonlóságelemzéssel Gazdaság- és Társadalomtudományi kar Gazdasági és vidékfejlesztési agrármérnök I. évfolyam Fekete AlexanderKozma Richárd.
DRAGON BALL GT dbzgtlink féle változat! Illesztett, ráégetett, sárga felirattal! Japan és Angol Navigáláshoz használd a bal oldali léptető elemeket ! Verzio.
Chrappán Magdolna DE BTK Neveléstudományok Intézete.
Vándorló diplomások, diplomáért vándorlók Frissdiplomások kötetbemutató Budapest, március 7. Projekt megnevezése: Felsőoktatási szolgáltatások.
szakmérnök hallgatók számára
Ismerje meg a Napi Gazdaság olvasóit! május 27.
Az IKT-metria mérőeszköz
TERMÉKAJÁNLÓ DOBOZOK Érvényes: február 8.. TERMÉKAJÁNLÓ DOBOZOK  Képes-szöveges termékajánló dobozok az Index, Velvet és Dívány cikkoldalain 
Jegyezz médiarészvényt!. MagyarVendor Sziget Kft. Az econet.hu Nyrt. PRINTRÁDIÓ ONLINEEVENT.
Pankász Balázs PTE FEEK Munkapszichológia és Ergonómia Tanszék
18-39 évesek elérése. Internetezők – internethasználat alakulása, Megj.: rendszeres olvasó = rendszeres olvasója bármelyik laptematikának Forrás:
2008 február 26.1 Szonda Ipsos-GfK Hungária országos rádióhallgatottsági mérés 2008 január ● Módszertan Módszertan ● 15+ célcsoport  15+ célcsoport 
2007 július 24.1 Szonda Ipsos-GfK Hungária országos rádióhallgatottsági mérés 2007 június ●MódszertanMódszertan ●15+ célcsoport 15+ célcsoport  ●15+
2007 augusztus 27.1 Szonda Ipsos-GfK Hungária országos rádióhallgatottsági mérés 2007 július ●MódszertanMódszertan ●15+ célcsoport 15+ célcsoport  ●15+
2006 december 18.1 Szonda Ipsos-GfK Hungária országos rádióhallgatottsági mérés 2006 november ●MódszertanMódszertan ●15+ célcsoport 15+ célcsoport  ●15+
2007 november 28.1 Szonda Ipsos-GfK Hungária országos rádióhallgatottsági mérés 2007 október ●MódszertanMódszertan ●15+ célcsoport 15+ célcsoport  ●15+
Gyorsjelentés a Kulturális Központok Országos Szövetsége tagintézményeinek felméréséről Kecskemét,
Közép-Dunántúl, Veszprém megye és Várpalota munkaerő-piaci helyzete
Csurik Magda Országos Tisztifőorvosi Hivatal
A klinikai transzfúziós tevékenység Ápolás szakmai ellenőrzése
Az InfoRádió 95.8 hallgatottságának alakulása december, országos és budapesti hallgatottság -
Az inforadio.hu hírportál látogatottsági adatai Medián – Webaudit
QualcoDuna interkalibráció Talaj- és levegövizsgálati körmérések évi értékelése (2007.) Dr. Biliczkiné Gaál Piroska VITUKI Kht. Minőségbiztosítási és Ellenőrzési.
Jelentési kötelezettségek a szakfelügyeleti rendszerben Izbéki Jánosné Egészségügyi Igazgatási és Koordinációs Föosztály.
Az InfoRádió 95.8 hallgatottságának alakulása február, országos és budapesti hallgatottság -
Tanulói elégedettségvizsgálat ismertetése HJK
1. Melyik jármű haladhat tovább elsőként az ábrán látható forgalmi helyzetben? a) A "V" jelű villamos. b) Az "M" jelű munkagép. c) Az "R" jelű rendőrségi.
Korhatáros tartalom (16, 18+) ajánlat
A Dél-Alföld általános gazdasági helyzete és a mögötte meghúzódó EMBER
Tudományos kommunikáció az interneten május 8. Simon Tamás [origo] Tudomány rovat.
1 Az igazság ideát van? Montskó Éva, mtv. 2 Célcsoport Az alábbi célcsoportokra vonatkozóan mutatjuk be az adatokat: 4-12 évesek,1.
2010. február 10. Együttműködési ajánlat Labdarúgó Világbajnokság 2010.
,,Önértékelés –Tanfelügyelet – Minősítés”
Tényleg romkocsmákban merengenek? KREATÍV Milliók és ezer fők fő ≈ fő Forrás: Target Group Index Hungary - TGI –H 2012.
– Letölthető változat –
VMR.cool 2009 – Felmérés az internetező fiatalokról
A tévés főműsoridő a célkeresztben Látogatottsági adatok után már nézettségi adatok?! Mester Sándor [origo] értékesítési igazgató T-Online Magyarország.
Országos Kompetencia Mérés 2011
Előadás másolata:

GfK Hungária-Szonda Ipsos Internet Audience Research IV. negyedév időszakban végzett felmérés alapján készült A Magyar Online (Hajdú Online – Szabolcs Online – Borsod Online látogatottságának elemzése, mely a

A MON regionális portálok csoportja, melyek még országos szinten is jelentős számú internetezőt érnek el.

A Magyar Online (HAON/SZON/BOON) elérései A felmérés szerint a Magyar Online elérése országos szinten a következőképp alakult: A MON látogatóinak 88%-a vidékről, 12%-a Budapestről nézi a portálokat. Régiók szerint

A Borsod Online a megye vezető hírportálja, az országos portálok közül Borsodban többek között maga mögé utasítja az Index portált, a Chat.hu-t, az Rtlklub.hu-t, a Kurzort, a T-Online-t, a TV2-t, országos hírportálok közül csupán az Origo előzi meg havi elérésben. A 20 leglátogatottabb portál havi szinten Borsodban

A 20 leglátogatottabb portál havi szinten Hajdú-Biharban A Hajdú Online a megye vezető hírportálja, az országos portálok közül Hajdú-Biharban többek között maga mögé utasítja az Index portált, a Chat.hu-t, az Rtlklub.hu-t, a Kurzort, a T-Online-t, a TV2-t, országos hírportálok közül csupán az Origo előzi meg havi elérésben.

A 20 leglátogatottabb portál havi szinten Szabolcsban A Szabolcs Online a megye vezető hírportálja, az országos portálok közül Szabolcsban többek között maga mögé utasítja az Index portált, a Chat.hu-t, az Rtlklub.hu-t, a Kurzort, a T-Online-t, a TV2-t, országos hírportálok közül csupán az Origo előzi meg havi elérésben.

Nemek megoszlása - MON Általánosságban elmondható, hogy a Magyar Online-t összességében több férfi látogatja, mint nő, arányuk 59% : 41%. Összehasonlítva más hírportálokkal, (origo:55:45, index: 62:38, startlap:53:47) ez az arány országosan állandónak tekinthető.

Korcsoportok -MON A Magyar Online látogatói 74%-ban a fizetőképes keresletet reprezentálják (18-49 éves korosztály):

A MON látogatóinak iskolai végzettség szerinti megoszlása Az ábráról jól leolvasható, hogy a Magyar Online látogatóinak nagy része (78%) rendelkezik középfokú iskolai végzettséggel, a diplomások aránya Pedig 29%!

A MON látogatóinak foglalkozás szerinti megoszlása A vállalkozók, diplomások, szellemi foglalkozásúak a látogatók több mint 40%-át teszik ki.

A MON látogatóinak lakóhely szerinti megoszlása A látogatók több mint fele városban, vagy községben lakik.

A MON látogatóinak megoszlása érdeklődési kör és szabadidő eltöltése szerint Első helyen áll a könnyűzene, a számítástechnika, a szórakoztató elektronika, ezeket követi a sport, környezetvédelem, és az egészséges életmód.

Látogatók megoszlása az internethez való hozzáférés helye szerint A MON-t legtöbben otthonról és iskolából érik el, de jelentős csoportot képeznek a munkahelyről és egyéb helyről internetezők is.

Látogatók megoszlása az internethasználat gyakorisága szerint A látogatók közel fele naponta internetezik, 22%-a hetente többször. A megkérdezettek között nem volt olyan,aki soha nem internetezik.

Látogatók besorolása vagyoni helyzetük alapján A felmérésben a látogatók vagyoni helyzetük alapján 6 kategóriába lettek sorolva:

Eltérések, hasonlóságok a 3 portál esetében A felső két kategória képviselteti magát 60-70%-ban mindhárom portál esetén, a legfelső 10% aránya a legnagyobb a HAON látogatói között. A két alsó kategória alig megtalálható a látogatók között, a 11-30%-os jelenik meg 5%-ban a BOON esetén.

Köszönjük a megtisztelő figyelmet! Inform Média Kft. Budapest, V.ker. Báthory u.7. Tel: