A TÁMOP projekt hasznosulása egy tagiskolában Kazincbarcika, 2011.12.02. TÁMOP-2.2.2-09/1-209-0006 Országos Egyházi TISZK.

Slides:



Advertisements
Hasonló előadás
TÁMOP / TIOP / Kazincbarcika, Országos Egyházi TISZK A TÁMOP / sz. projekt fenntartási.
Advertisements

TÁMOP / június 26. Nagykanizsa és Térsége TISZK Szakképzés – szervezési Kiemelten Közhasznú Nonprofit Korlátolt Felelősségű Társaság.
3. alprojekt A hátrányos, ill. halmozottan hátrányos helyzetű, a sajátos nevelési igényű illetve tanulási nehézségekkel küzdő tanulók fejlesztésére létrehozandó.
A TISZK-ek fenntarthatósága 1 Budapest, január 14.
TÁMOP / TIOP / Kazincbarcika, Országos Egyházi TISZK
Országos Egyházi TISZK Szakképzés-szervezési Kiemelkedően Közhasznú Nonprofit Kft.
Záró Konferencia Nógrád Megyei Egységes Gyógypedagógiai Módszertani Intézmény és Gyermekotthon TÁMOP /
Alprojektek eTanulás rendszer fejlesztése
A TISZK támogató szerepe a szakképzésben április 18. Szebenyiné Csóka Beáta szakmai vezető.
Gyöngyös GYÖNGYÖS-TISZK Szakképzés-szervezési Nonprofit Kiemelkedően Közhasznú Kft Minőségirányítási rendszer kiépítése.
C s e p e l T I S Z K Nyitó konferencia
Szakképzés-szervezési Kiemelkedően Közhasznú Nonprofit Kft.
A HEFOP program bemutatása Nyíregyháza,
1. Tájékoztató az Oktatási Minisztérium HEF OP pályázati kiírásairól február 24.
A Pannon TISZK Veszprém Nonprofit Kft feladata a veszprémi szakképzés és felnőttképzés struktúrájának átalakítás ában Az Európai Unió támogatásával, az.
AZ ORSZÁGOS EGYHÁZI TISZK KÜLDETÉSE. A fenntartók elvárásai a TISZK, a Felügyelőbizottság és az intézmények felé Olyan szakképzési intézményrendszeri.
„A szakképzés koordinációjának lehetőségei a Dél-Dunántúli Régióban” Egy konferencia „beharangozója”
TÁJÉKOZTATÓ a Nemzeti Felnőttképzési Intézet tevékenységéről.
Szakképzési szakemberek kompetenciáinak meghatározása
ELTE TÁMOP /2/B/KMR projekt workshop
TÁMOP /1/B A kompetencia-alapú pedagógusképzés regionális szervezeti, tartalmi és módszertani fejlesztése Tájékoztatás az 1. pécsi konzultáció.
TÁMOP fenntartás és további fejlesztések tervek november 17. Szeged Németh Antal Educatio Nonprofit Kft. felsőoktatási osztályvezető.
A referenciaintézmények feladatai, hatáskörei
Együttműködés a HUMÁN TISZK és a Mérei Intézet között SÁRIK ZOLTÁN.
A projekt az Európai Unió támogatásával, az Európai Szociális Alap társfinanszírozásával valósul meg Nemzetközi és határ menti együttműködések támogatása.
Humán TISZK Záró konferencia szeptember 16. Mércénk az ember TÁMOP /1-2F
A „KONTAKTUS” Dél-dunántúli Regionális Közoktatási Hálózat Koordinációs Központ feladatai, működése Matókné Misóczki Mária Projektigazgató.
ÚMFT TÁMOP / „A képzés minőségének és tartalmának fejlesztése” Juhászné Víg Éva programvezető május 26.
Országos Egyházi TISZK Minőségirányítási rendszerének
Pályaorientáció Bikal, február 11. Bácskay András Országos Egyházi TISZK Nonprofit Kft. © Szöllősi és Társai Bt.
Országos Egyházi TISZK Szakképzés-szervezési Kiemelkedően Közhasznú Nonprofit Kft.
SAVARIA TISZK - működés tapasztalatai - Salgótarján, december 12.
Szakképzés-szervezési
Mi a TISZK? T: Térségi I: Integrált SZ: Szakképző K: Központ.
A TÁMOP-2.2.3/07/2-2F projekt megvalósítása Nógrád megyében
Nógrád TISZK sajtótájékoztató 2009 december 14. A Nógrád TISZK fejlesztése.
Vállalati kapcsolatok fejlesztése Nógrád Megyei Szakképzés-szervezési Társulás.
A Nógrád TISZK nyomonkövetési és pályakövetési rendszer modelljének, ezen belül a partneri igény és elégedettség mérési rendszerének kidolgozása. Salgótarján.
A szakképzés tartalmi szabályozása - Moduláris, kompetencialapú szakképzés -
Mérés-értékelés alprojekt Liptákné Czakó Ildikó 2009.december 14.
Nagykanizsa és Térsége TISZK Szakképzés – szervezési Kiemelten Közhasznú Nonprofit Korlátolt Felelősségű Társaság.
TÁMOP /2/C „Reflektív szociális képzési rendszer a 21. században” TÁMOP /2/C Vojtek Éva Képzésfejlesztési referens.
Somogy Megye Önkormányzatának szakképzési koncepciója.
INTEGRÁCIÓ A SZAKKÉPZÉSBEN (avagy TISZK?)
“Térségi Integrált Szakképző Központok létrehozása”

A projekt neve: A Berettyó-Körös Térségi Integrált Szakképző Központ modell létrehozása TÁMOP /2-2F A projekt az Európai Unió támogatásával,
Modularizáció, vizsgaközpont kialakítása
Vállalati kapcsolatok fejlesztése Bikal, február 10. Drahos Péter Országos Egyházi TISZK Nonprofit Kft. © Szöllősi és Társai Bt.
Beszámoló január 31. Glowacz Miklósné projektmenedzser
Országos Egyházi TISZK Szakképzés-szervezési Kiemelkedően Közhasznú Nonprofit Kft.
Pedagógus-továbbképzések hasznosulása
„Rövidebb képzési idejű szakképzés bevezetése az SZLTISZK Vályi Péter Szakképző Iskolai Tagintézményben” TÁMOP A -12/1– Szakmai munkánk.
A HEFOP / /4.0 „A társadalmi befogadás elősegítése a szociális területen dolgozó szakemberek képzésével” projekt keretében tervezett.
Balaton-felvidék – Somló Szakképzés-szervezési Társulás TÁMOP /
Középtávú szakképzési koncepció Borsod-Abaúj- Zemplén Megyében Egységes szerkezetű TISZK-ek létrehozásának lehetősége Előadó: Dr. Simon Csaba Ph. D. mb.
A Békéscsabai Központi Szakképző Iskolai tapasztalatok a vasútgépészeti szakmák képzésében április 29.
A szakképzés és felnőttképzés struktúrájának átalakítása a TÁMOP /2-2F projekt indikátorai Az Európai Unió támogatásával, az Európai.
AZ ÚJ TÍPUSÚ SZAKTANÁCSADÁS Szabó Klára január 28.
A szakképzés és felnőttképzés struktúrájának átalakítása a TÁMOP /2-2F projekt Az Európai Unió támogatásával, az Európai Szociális Fejlesztési.
Országos Egyházi TISZK TÁMOP / Szakmai konferencia február Glowacz Miklósné projektmenedzser.
A szakképzés és felnőttképzés struktúrájának átalakítása a TÁMOP /2-2F projekt Az Európai Unió támogatásával, az Európai Szociális Fejlesztési.
Sári Gusztáv Általános Iskola és Alapfokú Művészeti Iskola TÁMOP B „Közoktatási intézmények esélyegyenlőségi alapú fejlesztéseinek támogatása”
Nyírségi Szakképzés-szervezési Társaság létrehozása TÁMOP /2-2F projekt „TISZK rendszer továbbfejlesztése”
SZAKISKOLAI FEJLESZTÉSI PROGRAM „A” komponens Schottner Péterné komponensvezető
A TÁMOP /07/2-2F projekt „TISZK létrehozása Fejér Megyében” Társadalmi Megújulás Operatív Program IT ülés Seregélyes,
A köznevelési intézmények művészetpedagógiai módszertani megújítása
NEMZETI FEJLESZTÉSI TERV
Szakiskolai fejlesztési program
Matókné Misóczki Mária Projektigazgató Szekszárd
Előadás másolata:

A TÁMOP projekt hasznosulása egy tagiskolában Kazincbarcika, TÁMOP / Országos Egyházi TISZK

Kolping Katolikus Szakiskola Esztergom Esztergom 2500 Esztergom, Petőfi Sándor utca 22. Tel.: 06/33/ Web:

A projekt kiemelt tevékenységei 1.A TISZK szervezet működési mechanizmusának kidolgozása -Régiós felosztás -Régiófelelősök megválasztása -Régión belüli tevékenységek koordinálása

Szervezeti modell

A projekt kiemelt tevékenységei 2. Szakmai munkacsoportok létrehozása •Adatbekérő •Felnőttképzési bizottság •HH tanulókkal foglalkozó bizottság •Minőségirányítási bizottság •Szakmacsoportos modularizációs bizottság •Családpedagógiai és ifjúságsegítő bizottság •Pályakövetési bizottság •Mérés-értékelési bizottság •SZAHO bizottság

A projekt kiemelt tevékenységei 3. Menedzsment típusú ismeretszerzés biztosítása az intézményvezetőknek -Közös tájékoztató értekezletek: eredmények ismertetése, munkafeladatok összehangolása -Képzések

A projekt kiemelt tevékenységei 4./ A moduláris rendszerű képzés bevezetéséhez szükséges képzéseken való részvétel, programcsomagok megismerése

A projekt kiemelt tevékenységei 5./ A hátrányos helyzetű és halmozottan hátrányos helyzetű tanulóknak a megfelelő szolgáltatás nyújtására való felkészítés

A projekt kiemelt tevékenységei 6./ Mentorhálózat létrehozása

Alprojektek

Stratégiai dokumentumok alprojekt - Műhelymunka keretében a TISZK jövőjének, a szakképzésben elfoglalt helyének megfogalmazása –Szakképzés fejlesztési stratégia kidolgozása –RFKB döntéseket befolyásoló érdekérvényesítés lehetősége

Szervezetfejlesztési tréningek alprojekt –Képzést kaptak az intézmények vezetői –Operatívabb vezetői munka –Módszertani segítség a feladatok végrehajtásának megszervezésében –Információcsere

Minőségirányítási alprojekt - A TISZK működésének folyamatszabályozása -A bizottságok működésének folyamatszabályozása -Az intézmények minőségirányítási programjainak felülvizsgálata és aktualizálása

Mérés-értékelési alprojekt -Kidolgozott mérőeszközök -Kompetenciák mérése és fejlesztése -Adatbázis

Felnőttképzési alprojekt –A TISZK felnőttképzési akkreditációjával iskolánk is indíthat felnőttképzéseket. –A vállalatoknak ajánlhatunk képzéseket, melyeket a SZAHO-ból fizethetnek, az intézménynek pedig bevételt jelent. –„Tárgyi és személyi közösség”:eszközök, tanműhelyek kölcsönzése, megosztása –Nyomtatványok, dokumentumok elkészítése

Vállalati kapcsolatok alprojekt –Kapcsolatfelvétel, kapcsolattartás módszerének elsajátítása. –Vállalati képzési, eszköz igények feltérképezése, a megvalósításban segítségnyújtás –SZAHO gyűjtés hatékonysága nő.

Pályaorientációs alprojekt Segédanyagokat kaptunk: -Elkészült a tagintézményeket bemutató könyv. -Saját pályaorientációs anyagot állíthattunk össze, melyet kinyomtatott formában felhasználhatunk a pályaválasztási rendzvényeken.

Utó- és pályakövetés alprojekt –Törvényi kötelezettség teljesítése –Digitális adatbázis létrehozása –Partnerigény felmérési technikák elsajátítása –Folyamatszabályozás

HH, SNI alprojekt -Mentorok képzése -Közös módszertantár a képzések által -Mentorhálózat kiépítése -Továbbképzések -Lemorzsolódások csökkentése az intézményekben

Modulrendszer alprojekt –Modultérkép –Kiemelt szakmacsoportokra tananyag és vizsgaanyag készült –Tanárok begyakorolhatták a vizsgafeladatok készítését

Tájékoztatási rendszer alprojekt -Honlap -Letölthető nyomtatványok, anyagok állnak rendelkezésünkre -Folyamatos adatszolgáltatás digitális formában

Tananyagfejlesztés alprojekt -Digitális tananyagok kidolgozása több szakmacsoportra - faipar - vendéglátás

Köszönöm a figyelmet. Gengné Valachi Margit Kolping Katolikus Szakiskola