Munka a zűrös helyzetű fiatalokkal Deák Ferenc Kollégium, 2010. március 26.

Slides:



Advertisements
Hasonló előadás
Egy innováció nyomában
Advertisements

A PÁLYAKÖVETÉSI KUTATÁSOK MÓDSZERTANI SAJÁTOSSÁGAI KABAI IMRE ZSIGMOND KIRÁLY FŐISKOLA TÁRSADALOMTUDOMÁNYI KUTATÓKÖZPONT (ZSKF TKK) DPR Szakmai Nap 2009.
Pásztor Tibor főosztályvezető
Ifi István ügyosztályvezető november 2 4. Esélyegyenlőség a fővárosi TISZK-ekben.
KATONAI ALAPISMERETEK Előadó: Dr. Felházi Sándor mk. ezredes dékán.
Kossuth Lajos Kéttannyelvű Fővárosi Gyakorló Műszaki Szakközépiskola
Deák Ferenc Kereskedelmi és Vendéglátóipari Szakképző Iskola
„Ez a projekt az Európai Bizottság támogatásával valósult meg
Mobilitás Országos Ifjúsági Szolgálat mint képzőintézmény Bencze Györgyné Hajni.
Széchenyi István Gimnázium Nyitott nap negyedikeseknek november 27.
Bláthy Ottó Villamosipari Szakközépiskola
Honvédelmi nevelési program
Dobbantó program. Kik vesznek benne részt? Országosan 15 iskola Tervezett: 22.
V. Kollégiumi Konferencia március 26. A Mérei Ferenc Fővárosi Pedagógiai és Pályaválasztási Intézet és a Deák Ferenc Középiskolai Kollégium rendezvénye.
Üdvözöljük kedves vendégeinket! Nyílt nap november 24.
TÁMOP / „Munkába lépés” A projekt az Európai Unió támogatásával, az Európai Szociális Alap társfinanszírozásával valósul meg. TÁMOP.
4) „Ötmuskétás” – Dél-pesti Térség Foglalkoztatási Paktum Cél: Olyan foglalkoztatáspolitikai koncepció kidolgozása, amelyben a dél-pesti térség kerületei.
M ű szaki és Természettudományi Egyesületek Szövetsége Szabolcs – Szatmár – Bereg Megyei Szervezete.
2009 Merényi Zsuzsanna Közoktatási szakértő-középiskolai tanár
A Magyar Köztársaság kormánya. Folytatódnak a kormány oktatási esélyegyenlőségi programjai Arató Gergely államtitkár prezentációja Budapest, augusztus.
Fontosabb fogalmak Képesség :
A középfokú oktatás szerkezeti változásai és az érettségivel kilépők Imre Anna – Híves Tamás Oktatáskutató és Fejlesztő Intézet 2010 június.
Beiskolázási tájékoztató december
Szép őszi napot kívánok!. MÉRFÖLDKŐ NAP NOVEMBER 4. Helyszín: Villa Pelikán télikertje (9700 Szombathely, Deák F. u. 3.)
Az adománygyűjtés kezdeti lépései a Magyar Természetvédők Szövetségénél Ladányi-Benedikt Ildikó kommunikációs munkatárs szeptember 20.
Iskolai Közösségi Szolgálat Definíció Cél Folyamat Példák Demokratikus Ifjúságért Alapítvány.
Szegedi Tudományegyetem TÁMOP „XXI. Századi kompetenciaalapú gyakorló iskolák Szegeden – az óvodától az egyetemig.” „XXI. Századi kompetenciaalapú.
BOLYAI JÁNOS GIMNÁZIUM
BOLYAI JÁNOS GIMNÁZIUM
NYELVI EL Ő KÉSZÍT Ő ÉVFOLYAMMAL INDULÓ EMELT IDEGEN NYELVI KÉPZÉS NYELVI EL Ő KÉSZÍT Ő ÉVFOLYAMMAL INDULÓ EMELT IDEGEN NYELVI KÉPZÉS.
Nyílt napok 2008/2009. szakközépiskolai képzés felvételi eljárás általában felvételi eljárás iskolánkban.
Lorántffy Zsuzsanna Szakközépiskola, Szakiskola és Kollégium 2400 Dunaújváros, Radnóti Miklós u. 6. Kompetenciafejlesztés a Lorántffy iskolában Marczona.
Karácsonyi János Katolikus Gimnázium
ICECUBE Vízió Előrehaladási beszámoló –14.
TISZK informatikai rendszerek MS alapon
„A pedagógusképzés tartalmi és szerkezeti fejlesztése” című projekt eredményeinek disszeminációja a Kecskeméti Főiskola Tanítóképző Főiskolai Karának oktatói.
A Dobbantó első éve Tanévzáró rendezvény június 24. Bognár Mária.
„A három-ötperces eseményeknek különös varázsa van az életünkben” Bródy János.
A projekt az Európai Unió támogatásával, az Európai Szociális Alap társfinanszírozásával valósul meg Nemzetközi és határ menti együttműködések támogatása.
Tanulói lemorzsolódás 2009/2010. tanév. A 2008/2009. tanévben tanulóink közül 42 fő bukott meg (tavaly 45). Közülük 2 tanuló bukott 3 vagy több tárgyból,
Patrónus program és ezzel együtt az IPR bevezetése 2007/ 2008-as tanévtől a halmozottan hátrányos helyzetű tanulók esélyenlőségének biztosítása céljából.
„21. századi közoktatás – fejlesztés, koordináció” TÁMOP / számú kiemelt projekt „21. századi közoktatás – fejlesztés, koordináció”
61. számú főút Somogy megyei szakaszainak 11,5 tonnás burkolat - megerősítése IV. szakasz ( km szelvények között) Lakossági fórum 2010.
Miért érdemes az eMagyarország hálózathoz tartozni? Az eMagyarország hálózat működése kézzelfogható eredményekkel járul hozzá a társadalom és a gazdaság.
KÖZOKTATÁS, SZAKKÉPZÉS, A MUNKA VILÁGA MSZT HÁROMSZÉKI Tagozata Sepsiszentgyörgy szeptember 29. Dr. Szenes György elnök.
Katolikus osztályok a Bolyaiban. Profil VOKACIONÁLIS – lelki elhivatottság, belső meggyőződés szükséges Szak RÓMAI KATOLIKUS TEOLÓGIA Általános tudnivalók.
Tokaji Ferenc Gimnázium, Szakközépiskola és Kollégium
INTEGRÁCIÓ A SZAKKÉPZÉSBEN (avagy TISZK?)
Primer tapasztalatok, Cardiff országos, állami ösztönzések (The Learning Country, Flying Start, stb.) önkormányzati feladat és erőforrás – többszektorú.
LÉPÉSRŐL – LÉPÉSRE program
Dr. SEDIVINÉ BALASSA ILDIKÓ SZÁMALK OKTATÁSI ÉS INFORMATIKAI ZRT. KORSZERŰ STRUKTÚRA ÉS TARTALOM, INNOVATÍV MÓDSZEREK A FELSŐFOKÚ SZAKKÉPZÉSBEN Szolnok,
Összeállította: Kovács Tibor igh. A NDRÁSSY GYULA G IMNÁZIUM ÉS K OLLÉGIUM Nyílt nap
Nem kötelezettség, mindkét fél számára lehetőség Duális képzés.
1 A kötöttpályás szakma perspektívái – Egész életen át tartó tanulás?! Zsoldos Marianna Humán Erőforrás Igazgató MÁV Zrt.
Összeállította: Kovács Tibor igh. A NDRÁSSY GYULA G IMNÁZIUM ÉS K OLLÉGIUM Nyílt nap
Hogyan válasszunk iskolát, tudnivalók iskolaválasztás előtt! 8. évfolyamra járó tanulók szüleinek tartandó értekezletre 8. évfolyamra járó tanulók szüleinek.
A szakképzés és felnőttképzés struktúrájának átalakítása a TÁMOP /2-2F projekt Az Európai Unió támogatásával, az Európai Szociális Fejlesztési.
Szakmai beszámoló TÁMOP B-13/ Partnerség és hálózatosodás „Az iskola közös ügyünk” „Ki tud többet Szorgalmatosról?”
Debreceni Egyetem Kompetencia-alapú tanítási-tanulási programok elterjesztése a Hajdú-Bihar megyei pedagógusképzésben. HEFOP / /1.0.
1 A Világ – Nyelv Program és a nyelvi előkészítő évfolyam július 07.
Köszöntöm Önöket! Szabó Gábor általános igazgatóhelyettes Budapest, június 3.
Változás a képzési rendszerben Jogszabályi előírások Szakképzési rendszerünk Jelenlegi képzéseink Képzési rendszer jövője Legfontosabb feladataink.
„ÍVELJETEK CSILLAGOK!” ESÉLYEGYENLŐSÉGI PROJEKT A II. RÁKÓCZI FERENC ÁLTALÁNOS ISKOLA ÉS AMI-BAN TÁMOP B
„FIGYELJÜNK EGYMÁSRA!” KOMPLEX MEGELŐZŐ, EGÉSZSÉG ÉS KOMPETENCIA FEJLESZTŐ MODELL PROGRAM a Szent József Gimnázium, Szakközépiskola és Kollégiumban Berényi.
Debreceni SzC Brassai Sámuel Gimnáziuma és Műszaki Szakközépiskolája
Valuable Variable Very able Abonyi Dávid – elnök
Mérés-értékelési gyakorlatok tanulmányozása az európai szakképzésben
KRE-AKTÍV motivációs projekt
A szakiskolai képzés és az érettségi követelmények
Budapesti hidak. Ferenc József híd Ez a híd 1896-ban épült. Másnéven a Szabadság híd. Az alapakokat keszon módszerrel rakták le. A híd 1901-ben A híd.
Előadás másolata:

Munka a zűrös helyzetű fiatalokkal Deák Ferenc Kollégium, március 26.

 Zöld Kakas Líceum Mentálhigiénés Szakközépiskola  Zöld kakas Nonprofit ZRT  Deák Ferenc Középiskolai Kollégium

Munkaerő piac Képző intézmény Diák

 tapasztalat a munka világában  rugalmas, sokoldalú, könnyen képezhető és átképezhető munkatárs  a „papír” helyett fontosabb a használható tudás

minimális kockázat, maximális szabadság Ne hajtsa ki a lelkemet, adjon papírt, ne stresszeljen, legyen érdekes

 védett közegben létezni  új kapcsolatokra szert tenni  lehetőség sok minden megismerésére  lehetőség sokféle tevékenység kipróbálására  lehetőség a váltásra anélkül, hogy „összedőlne a világ”

 Használhatóságra törekszik: egymásra épülő modulokból épül fel  Gyakorlatorientált: kompetenciákon alapul  Rugalmasságra törekszik: a képzés megvalósítása és a vizsga több módon, többféle időtartammal lehetséges

ZRTZKL projekt Szakképzés eredménye: Szaktudás/szakmai vizsga Gyakorlati munka eredménye: Termék/elkészült munka Gyakorlati tapasztalatok Elméleti tudás

2006/2007:  tanév közben érkezett a ZK 0. osztályába Dunaújvárosból  Szüleivel együtt lakott Budapesten 2007/2008:  a 12. évfolyamban folytatta, a történelem híján sikeres érettségit tett

2008/2009:  sikeres történelem érettségi  szakképzés: rendezvényszervezés  projekt: Kamaszfesztivál

2009/2010:  A Deák Ferenc Kollégiumba költözött  Szakképzés: rendezvényszervezés, multimédia, managmant  Projekt: szabadidős tevékenységek a Deák Ferenc Kollégiumban

 Karácsonyi ajándékkészítés: közreműködés  Valentin napi ajándékkészítés: plakátfestés és közreműködés  Filmklub: közreműködés  Ördögbotos foglalkozás: közönségszervezés  Farsang: testfestés

 A fellépők meghívása  A műsor összeállítása,  Plakátkészítés, közönségszervezés  Az est lebonyolítása: technikai feltételek megteremtése, a fellépők támogatása, a közönség terelgetése, stb…

 Muzsikus barátait egyre jobban szeretné menedzselni  A multimédiás képzésbe be szeretne kapcsolódni – minél többet megtanulni belőle  Nem feltétlenül akar vizsgázni, s ha mégis, még nem tudja, melyik szakmából  A projekteken keresztül munkatapasztalatot és kapcsolatokat szerez

Köszönjük a figyelmet! Horváth Alma Kerényi Mari