Online tanulásszervezés és társadalmi szerepvállalás lencse máté igazgyöngy alapítvány digitális nemzedék konferencia 2014. március 29.

Slides:



Advertisements
Hasonló előadás
Országos könyvtári fejlesztések a tanulás támogatására
Advertisements

>>0 >>1 >> 2 >> 3 >> 4 >> Gyülekeznek a felhők a felsőoktatás egén - avagy a cloud learning szárnyalása a kibertérben SERES – MISKOLCZI - FÓRIKA - LENGYEL.
TIOP / „A minőségi szolgáltatás feltételeinek megteremtését és a Vas megyei tudásvagyon egyenlő esélyű hozzáférését támogató informatikai.
Benedek András – BME GTK APPI Felsőoktatás szerepe a távmunka elterjesztésében V. Országos Távmunka Konferencia Budapest, december 7.
WEB 2 eszközök, közösségi portálok az oktatásban
A tudásgyárak technológiaváltása és humánstratégiája – a felsőoktatás kihívásai a XXI. században május MOOC és e-learning kölcsönhatása Dr.
NAT kiegészítő területeinek oktatása – az Új NAT kihívásai az új területeken Nemzeti Közszolgálati és Tankönyv Kiadó Zrt. Szentkirályi-Szász Krisztina.
Internet és szerzői Szerz ő i Akadémia, Irodalom és Internet Dr. Fodor Klaudia Franciska március 29.
Pedagógusok korszerű internetes kompetenciáinak fejlesztése Bedő Ferenc - közoktatási szakértő
A digitális jövő kutatási előrejelzések tükrében
KLASZTER A FOGYATÉKOS EMBEREKÉRT Szakmai konferencia Pécs, szeptember
4 Moodle portál tapasztalatai - konnektivista szemmel
Így tanítom az erkölcstant… 1.osztályban
VI. Interaktív Tábla Konferencia
MULTIMÉDIA és ELEKTRONIKUS TANULÁS I. (Oktatástechnológia) 4. konferencia.
IKT eszközök, szoftverek alkalmazása
Társadalmi Megújulás Operatív Program Kompetencia alapú oktatás, egyenlő hozzáférés - Innovatív intézményekben.
Weszely Orsolya Bertalan Tamás
Tanfolyami oktatásunk sajátosságai Készítette : Pohner Lászlóné október 10.
A fiatalkorúak képzési, fejlesztési lehetőségeinek módszertani kihívásai Hegedűs Judit – Lénárd Sándor, ELTE PPK.
Újfajta tanulási módszerek alkalmazása a felnőttképzési konzulens képzésnél Nyíregyháza, március 18.
2014. július 6. A hálózati együttműködés az innovációs tevékenység során Bedő Ferenc közoktatási szakértő
A kultúra és a digitális kultúra értelmezése
Modern tanulási környezet Civitas Pedagógiai Intézet DPM TISZK 2007.
Disszeminációs Konferencia „KEZEK” TÁMOP C-12/1/KONV
RE-PE-T-HA Angol Módszertani Munkacsoport Dr. Csépes Ildikó
Projektzáró konferencia Balatonszentgyörgy TÁMOP „Kompetencia alapú oktatás, egyenlő hozzáférés – Innovatív intézményekben” „Álmodtam.
Hunya Márta módszertani szakértő
Elektronikus tanulási környezetek sajátosságai
A pedagógus-életpályamodell, a minősítés rendszere
NAT 2007 kompetenciák.
„EU-s tartalmak az oktatásban" Pedagógustovábbképzési program Budapest, 2008 április 1 EU-S TARTALMAK AZ OKTATÁSBAN A képzés célkitűzései.
Digitális szolidaritási háló – a szerves megoldás Gáspár Mátyás
Berzsenyi Dániel Főiskola Szombathely, május 8. Könyvtári partnerség a felsőoktatásban XIII. Vas Megyei Könyvtári Nap.
Legjobb_kor. Az eMunka, dMunka, sikeres alkalmazásának társadalmi és technológiai feltételei megteremtődtek. dr. Mlinarics József ügyvezető elnök Magyar.
Felsőoktatás szerepe a távmunka elterjesztésében Benedek András Felsőoktatás szerepe a távmunka elterjesztésében VI. Országos Távmunka Konferencia Budapest,
(ágazati) Lehetőségek és kihívások a távmunka elterjesztésében VI. Országos Távmunka Konferencia december 6.Eszes Gábor.
Mit gondolunk arról, mi a tanulás és hogyan szervezzük meg ?
Tanulási és tanítási stílusok elektronikus környezetben
Kompetencia alapú idegen nyelvi
IKT alapfogalmak, IKT-val támogatott módszerek
LKG és a KIT, LKG és a KIT Bánhegyesi Zoltán.
Az információs társadalom. Az elmélettől a politikai gyakorlatig
Tutoriál videó alkalmazása Moodle kurzusban
A Magyar Nyelv Napja kezdőkép Tarczal-Márta Edit
Motiváció Tanoda- Tiszasziget Balázs Ákos Tanodavezető Motiváció Tanoda-Tiszasziget.
Debreceni Egyetem Kompetencia-alapú tanítási-tanulási programok elterjesztése a Hajdú-Bihar megyei pedagógusképzésben. HEFOP / /1.0.
A HEFOP PÁLYÁZAT EREDMÉNYEI A GYAKORLATI KÉPZÉSBEN.
MTT MA Mérnöktanár mesterszak E lektronikus tanulás 4. konferencia.
Az IKT-alapú pedagógia munkaformái, módszerei. 3 betűs világ IKT IST SDT.
A MODERN IKT SZEREPE A MESTER-TANÁRKÉPZÉSBEN
Tanulói laptop használata a tanítási órákon
Dr. Papp-Danka Adrienn Tanulásmódszertani útmutató online tanuláshoz X. MoodleMoot Konferencia, június 26.
Barankovics István Alapítvány Tanári Kerekasztal Kiss Mária Rita BIA Ifjúsági projekt vezető.
Digitális írástudás fejlesztése korhatár nélkül, okoseszközökön június 25.
Online oktatóanyag Android mobilalkalmazás- fejlesztéshez Nagy József.
A kapcsolati hálók szerepe a tudásháló építésében Kis Márta Heller Farkas Főiskola A konnektivizmus a tudásszervezés új paradigmája MAFIOK XXXIII. országos.
A virtuális víz nyomában. A témaválasztás indoklása: A környezetért érzett felelősség Ökoetika Vízkészlet végessége környezeti, társadalmi és szellemi.
Magánadományozás, a függetlenség kulcsa Nonprofit Információs és Oktató Központ (NIOK) Alapítvány Jacsó Annamária, programvezető november 28.
Virtuális tanulási környezet kialakítása és projektmódszerek alkalmazása Erasmus+ KA1 mobilitás program Disszemináció Százhalombatta, november 24.
E Z ITT A REKLÁM HELYE Társadalmi célú reklámok a rasszizmus és kirekesztés ellen Készítette: Hős Orsolya május 14.
ICT (Information and Communication Technologies) IKT (Információs és Kommunikációs Technológiák) IKT pedagógiai értelmezése ○ Informatika tantárgy ○ Más.
Hálózatra hangolva E-learning pályafutásomról 4 tételben Uher Bertalan szeptember.
"KÖ- ZÖS- SÉ- GI" MÉ- DI- A. új lehetőségek sora alapvető értékek rendeződnek át PARA- DIGMA- VÁLTÁS.
Fodorné Tóth Krisztina PTE Regionális Távoktatási Központ Multimédia az oktatásban 2009.
FELHŐ ALAPÚ INFORMATIKAI RENDSZEREK VS. LEXIKÁLIS ISMERETEK Networkshop 2016 Konferencia Debrecen Antal Péter, Eszterházy Károly Főiskola,
XIX. századi költők a Facebookon
Nemzeti Köznevelési Portál
Tanácsok a portfólió készítéséhez
Előadás másolata:

online tanulásszervezés és társadalmi szerepvállalás lencse máté igazgyöngy alapítvány digitális nemzedék konferencia március 29.

címmagyarázat lhh hhh tanulástámogatás önkéntessé g

azt hittük, hogy… távmunk a virtuális tanulási környezet online tananyagok (moodle) önálló munka

(digitális) írástudás digitális kultúra kompetenciák lehet ő ségek motivációk

itt tartunk kontakt szituációk támogatása ementor.hu, medea.hu/lurko.medea versike.hu, videotanar.hu helyben szervezett távmunka skype, google docs

azt gondoljuk, hogy videók készítése online feladatok gamifikáció (app, tablet)

azért mert fb kommunikáció önálló munka „lesz otthon net, onnan is tudunk tanulni” folyamatos fejl ő dés

köszönöm a figyelmet!